Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@XD
    Lekker gehakt geven dan, ik ga dat ook binnekort doen, volgens mij is daar ook niks mis mee. Ja joh ze vind alles lekker, heerlijk.
    Leuk leuk vind het nu leuk om samen voor Laurise en mij te koken, manlief is wat moeilijker met eten maar daar hoef ik nu geen rekening mee te houden :)

Ach jeetje wat heeeerlijk dat je zo'n goede bevalling hebt gehad, en meestal is de tweede nog makkelijker maar ja dat weet je nooit. Ik heb ook mijn verhaal getypt (6 blz in Word)..het scheelde enorm en manlief en ik hebben alle twee een hele andere ervaring dus was fijn om te delen. Ik vind het ook "leuk" voor in laurise haar boek en zal daar ook de papieren van het ziekenhuis inplakken alleen daarom is het al fijn om het te hebben.

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Yeeeeh goed bezig haha voor mezelf op mijn werk oeps..
    Maar heb nu 2 zwembaden gevonden waar ik weer kan babyzwemmen!!! Ben helemaal blij, moet er wel 20 minuten voor rijden maar heb het vanaf 12 weken gedaan en laurise en mama vinden het zooo leuk.
    Ik heb 2 keuze, wat zouden jullie doen:
    1. 9.15-9.30 4,20 25 min rijden (daarna vrij zwemmen)
    2. 10.30-11.00 5,50 23 min rijden (daarna vrij zwemmen)

En ik heb gekeken voor vergoeding voor laseren van mijn haren (ik heb overbeharing :( en krijg in mijn gelaat 75% vergoed yeeeehhh

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    pco laurise? Ik heb ook overbeharing. Vind het verschrikkelijk.
    Ik heb dus ook zo'n foeilelijk mannenstreepje onder mn navel blegg, en mn benen.. Overal zit haar jek, ben er een paar jaar geleden al mee weg geweest (toen ik 16 was) helaas krijg je alleen je gezicht vergoed. Dat is natuurlijk wel fijn maar de rest vind ik net zo belangrijk.
    Ik hou dus in de winter echt niet mijn benen bij, is geen beginnen aan. Ik hou van de zomer maar ik zie er ook altijd als een blok tegenop, iedere dag mn benen scheren. Wondjes, rode plekjes pff
    Heb jij dat ook?

De tijden, ik zou voor die van 9.15 gaan. Maar meer omdat julan meestal rond 9.30 in bed ligt tot 10.30... ;)
    En hij is goedkoper. Maaaaar 10.30 is qua in mn bed blijven liggen weer beter hihi

Ik ben ook al zo erg op mn werk bezig. Ben al opzoek geweest naar een mamafiets. Heel zp gelezen, facebooken...
    verrek en nu is hij bijna 5 uur, oeppss;)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    dat is trouwens ook mijn struikelpunt van babyzwemmen... dat rotte scheren haha

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurise ik zou voor die vroegere zwemles gaan.
    Zou wel leuk zijn zeg als je weer kan zwemmen.
    En probeer je niet te druk te maken om je "overbeharing".
    Zo heeft iedereen wel iets hoor in het zwembad.
    De ene is heel dik. De ander heeft littekens, enz. Enz.
    Wat heerlijk dat jullie samen eten. Zo ver is Anoekje nog niet.
    Ik zal deze week het Opperdepop kookboek eens bekijken voor recepten.

Xd : Jammer vd afzegging vd osteo. Maar wel fijn dat Julan beter in z'n vel zit.
    Niet druk geweest op je werk vandaag? Hihihi

Oh ik heb even een MEGA leuke ego :
    Papa ging met Anoek vandaag naar Albert Heijn om de foto's te bekijken en kopen vd fotoshoot van 2 weken geleden.
    En wat denk je ... Anoek is ook nog eens verkozen als "spruitje van de winkel". Ze vonden haar het leukste kindje!!!!
    Hebben een fotoalbum gewonnen met al haar foto's erin!!!
    *mama is mega trots*
    staat ook op m'n FB.

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Laurise, Jeej nog 2 weken!!! Nou gaat het snel!!! Maar duurt voor jou waarschijnlijk nog te lang... Pff wel moeilijk dat hij daarna weer weg moet voor 10 weken....
    Wat gehakt betreft. Op het CB werd mij verteld dat ze gewoon rundvlees mogen hebben mits het zonder zout en ongekruid is. Wij halen zelf altijd gekruid gehakt, maar voor Jelke haal ik altijd een groot pak ongekruid gehakt (zit ook geen zout in) en dat vries ik dan in 1 persoonsporties in voor hem. Zo kan ik er elke dag 1 portie voor hem uit halen. Al ons vlees wordt in zonnebloemolie gebakken dus dat mag ook gewoon. Je mag zelf zonnebloemolie door het eten doen van je kleintje om het een beetje smeuïger te maken.
    Vrijdag eten wij spaghetti en voor Jelke doe ik dan apart zijn gehakt en een blikje tomatenpuree en wat italiaanse kruiden door de spaghetti. Dan kan hij gewoon met ons mee eten.

@Xd, ik heb ook PCO althans het is bij mij geconstateerd toen mijn cylus in de war was aan de hand van inwendige echo en bloeduitslagen, maar nadat ik afgevallen ben 2 jaar geleden, was mijn cylus weer normaal dus ik weet niet of die pco nu nog zo speelt. Wel heb ik iets last van overbeharing. Ik scheer dus elke dag mijn venusheuvel ;) en mijn oksels doe ik om de dag ongeveer, maar mijn benen daar begin ik niet aan in de winter. Die doe ik af en toe en in de zomer dan doe ik ze wel regelmatig. En maandag ook even gedaan voor de sauna hahaha ;)

@lwv, Wauw dat is nog eens leuk zeg. en wat grappig ''spruitje van de winkel'' En daar mag je zeker trots op zijn!!!

Zo ik kan echt merken dat het gevoel hebben van verplicht weer naar mijn werk moeten straks mij heel zwaar op de schouders lag. Want nu ik weet dat ik niet meer terug hoef voel ik me een stuk relaxter. Ik kon ineens weer voluit genieten van Jelke zonder dat ik afgeleid werd door pieker gedachtes... Poee dat heb ik wel gemist hoor... had echt het gevoel dat ik hem te kort deed. En dat verdiend die lieve schat niet.
    Ik ben zo verliefd op dat kleine ventje van ons. Elke keer als hij lacht maakt mijn hart een sprongetje!! Vanmiddag zat hij 2 tellen op handen en knieën... Dus hij begint het in de gaten te krijgen dat zijn lichaam in de kruiphouding kan. Alleen nu moet hij nog bedenken dat hij ook in beweging kan in die houding. Ik ben benieuwd hoe snel hij dat door heeft.

Liefs

Liefs

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd
    Nee geen pco, wel verhoogd testeron..ja ja het mannelijke hormoon.
    Ik vind het ook vreselijk, scheer mij ook suf. Zelfs armen, onder rug en ja wel ook mijn buik, vooral toen ik zwanger was..vreselijke zwarte haren met een echo helemaal goed te zien door de gel. En ja ook ik vind de zomer niet altijd prettig móet elke dag scheren dan maar ja. Jammer inderdaad dat alleen je gelaat vergoed wordt maar beter iets dan niets, weg met mijn snor en doorlopende wenkbrauwen. Gelukkig belemmerd het mij niet met het zwemmen of bij de sauna. Jij hebt wel pco toch. Gyn dacht het bij mij ook toen hij naar mijn beharing vroeg. Ja optie 1 is betere tijd maar ik vind 15min te kort. Haha jij bent ook al zo slecht haha met dingen prive doen op je werk

@lwv
    Ga toch voor optie 2, ik vind 25min rijden voor 15min les niet in verhouding en ga kijken hoe het daar is en anders probeer ik volgende week de ander. Oh dat is een kookboek van ah toch? Is die leuk dan ga ik hem kopen zag dat het 9 euro kost. Gelukkig staat mijn overbeharing daarbij niet in de weg hoor.

Oooh wat gaaf dat anoek de mooiste foto/het mooiste meisje is, en terecht! En wat een gaaf cadeau! Kan het niet vinden op fb maar misschien móet ik even wachten, maar ben zo benieuwd! En snap dat je uber trots bent!

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurise : Ik heb de link gedeeld van m'n man. Hij had het op FB staan. Moet je anders even naar mijn profiel gaan. Dan zie je het zeker!
    Oooooooooooooh 9 euro is niet heel duur voor dat boek.
    Wij hebben hem toen gekregen.
    Ik koos trouwens voor optie 1 met zwemmen vanwege de aanvang. Dat leek me fijner.

SQ : Wat fijn dat er een last van je schouder is gevallen.
    En dat 'verliefd' zijn op je kleine herken ik helemaal!!!
    Dit herkent iedereen hier denk ik.

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier het receptje van de zuurkool met zalm :

Ingrediënten

2 uien
    2 tenen knoflook
    3 el zonnebloemolie
    2 tl kerriepoeder
    1 tl sambal
    1 zak zuurkool (500 g)
    1 zak aardappelen tafel (800 g)
    1 zakje verse peterselie (30 g)
    1 pakje room culinair light (200 ml)
    1 pakje gerookte zalmsnippers (200 g)

Bereiden

Uien en knoflook pellen en fijnsnijden. Olie in diepe pan verhitten en hierin ui 3 min. bakken. Knoflook, kerrie en sambal toevoegen en nog 1 min. bakken. Zuurkool en 1/2 kopje water toevoegen en met deksel op pan 15 min. koken. Aardappelen in laagje water met zout naar smaak in 10-12 min. gaarkoken. Afgieten. Peterselie fijnsnijden. Room aan zuurkool toevoegen en 1 min. koken. Vuur uitzetten. Zalmsnippers en helft peterselie erdoor scheppen. Aardappelen en zuurkool met wat vocht op 4 borden scheppen, rest peterselie erover strooien.

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen lieve meiden!!!

Sorry dat ik even weinig aanwezig ben maar mijn moeder wordt volgende week 50 jaar en daar zijn we wat dingen voor aan het voorbereiden :D:D

@XD Balen van de osteopaat maar je kan altijd nog eens een afspraak maken als het nodig is. Lekker vrij vandaag?

@lwv Ik kan het nergens vinden hoor op je FB ook niet op je prikbord of bij de foto's? Wel erg gaaf om te winnen een fotoalbum! Hier hebben ze een tijd terug ook gestaan maar wij vonden het niet echt mooie foto's en achterlijk duur :$ Mijn zwager is fotograaf en heeft pas super gave foto's gemaakt van Nina maar we hebben ze nog niet binnen.

@SQ Gelukkig dat je je nu rustiger voelt! Ga je nu op zoek naar iets anders of laat je het even op zijn beloop?
    Lekker genieten van je mannetje!

@Laurise Ik zou voor optie 2 gaan lijkt duurder maar dat is 30 min en die andere maar 15 min! En dan kan Laurise er toch na slapen en misschien slaapt ze wel even in de auto?
    Vervelend die overbeharing wel fijn dat er iets aan gedaan kan worden en dat het 75% vergoed wordt.

Ik heb alleen even globaal op de laatste pagina gereageerd het is teveel om op te reageren...
    Nina ligt nog lekker te slapen als ze straks wakker is gaan we boodschappen doen en voorde rest komen wie niet buiten het is echt VEEEEEL te koud..

Meiden vandaag zijn mijn man en ik alweer 4 jaar super gelukkig getrouwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje ik heb de foto nu getagt in jouw profiel.
    We hebben meerdere fotos gekocht en dus een album gekregen.
    Maar m'n mannetje heeft een/deze foto op FB gezet.

Gefeliciteerd met jullie jubileum van jullie huwelijk!

*bennuopmnwerkaanhetniksen*

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou het gesprek ging wel redelijk. Ik heb aan gegeven dat ik het niet correct vind hoe de dingen zijn gelopen. Op een aantal punten stribbelde ze wat tegen, maar op een aantal punten gaf ze me ook wel gelijk. We kwamen ook nog even terug op het feit dat mijn vorige leidinggevende had gezegd dat ik mij eens had ziek gemeld en vervolgens was ze mij op een toneelavond o.i.d. tegen gekomen. Ik nogmaals uitgelegd dat ik toen therapeutisch aan het werk was en dus niet zwaar mocht/kon tillen, maar dus wel gewoon een avondje weg kon mits ik daar maar kon zitten vanwege mijn bekken... Nou mijn vorige leidinggevende had wat anders beweerd tegenover haar en zij ging er vanuit dat zij dat niet zou verzinnen... Nou toen zei ik dus: ''Dus verzin ik het maar??'' Haar geloof je wel maar mij niet?? Toen heeft ze een paar keer gezegd zal ik haar er anders bij halen? Dat vond ik prima zei ik, want ik weet dat het niet waar is. Maar ze heeft haar er niet bij gehaald. Ik vermoed dat ze door mijn reactie wel in de gaten had dat ik daar niets iets aan het verzinnen was. Ik heb ook aangegeven dat ik constant achter dingen aan moest, maar dat er nooit wat terug gekoppeld werd... naar mij... Nou dat zou zij nog even bespreken met haar buiten mij om. Vervolgens vond zij dat ik in de zusterpost wat terughoudend was. Ik trad niet altijd op de voorgrond... Tja dat hoeft toch ook niet... Als er andere lopen te kwekken dan hoef ik daar niet tussen te zitten dan luister ik gewoon... En toen zij ze dat ze dat eigenlijk ook niet goed wist omdat ze mij niet zo vaak daar tegenkwam en ook niet tijdens teambesprekingen... Nou dat klopt want de teambespreking was elke keer op een dag dat ik niet aan het werk was... tja daar kan ik toch niks aan doen... Dat is namenlijk een bespreking met de collega's die op dat moment aan het werk zijn. En ze bleef maar terug komen op het punt dat ik in dat jaar dat ik zwanger was van Jelke langdurig ziek was... Ja hallooooo het gaat toch om de gezondheid van mijn kind... Met 26 weken lag ik in het ziekenhuis met vroege weeen... Nou dan ga ik toch geen risico's lopen omwille van het werk...
    Uiteindelijk gezegd dat ik hier niet meer wil werken en we hebben besloten mijn contract te laten ontbinden. Dus dit boek kan ik afsluiten.

Wat betreft werk zoeken. Dit blijf ik gewoon doen natuurlijk ik kijk al langere tijd om me heen naar iets anders dan de zorg en dat blijf ik dus doen. Zodra mij een baan wordt aangeboden al is het maar een schoonmaakbaantje o.i.d. dan doe ik dat! Alleen het werk wat ik nu deed kon ik geen motivatie meer voor opbrengen. Ik zie te veel dingen (negatief) die zo tegen mijn gevoel ingaan. Wat voor zorg er momenteel geboden wordt en de manier waarop daar kan ik niet achter staan.

Liefs

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    SQ : Opgelucht nu na het gesprek? Hoop zo voor je dat je snel iets anders vindt. Ik duim voor je in ieder geval!!!

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik ben ontzettend opgelucht en dat kan ik maar vriendlief meteen merken..... Ik ben een stuk vrolijker, loop weer te dollen met vriendlief... dus dit was de juiste stap!

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Even snel zwaaien! Zwaai zwaai:)

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zo, nu even de tijd ombij te schrijven:)

Sunny, jij dus ook zo'n zin in scheren haha.. Ik hou het wel wat bij hoor, maar niet dagelijks alleen wanneer ik zin heb;)
    Fijn dat je je nu zo goed voelt. Geloof best dat er nu een last vanje schouders is gevallen!
    Goed dat je nu naar een ander soort baan gaan zoeken en dat je dit mu af kunt sluiten. Als je je ergens niet op je plek voelt gaat het toch niet werken.
    En wat een gesprek zeg, logisch dat je minder ging werken tijdens je zwangerschap, ze heeft zelf zeker geen kinderen? Ziets gaat toch echt wel voor je werk hoor!
    was je vriend nu mee geweest?

Laurise, vervelend he dat testosteron. Dat is bij mij dus ook veelste hoog, heb er een speciale pil voor gehad maar daarvan werd mijn libodo echt uuuh... Nouja ik had geen libido meer haha...
    Ik heb voordat ik zwanger werd een zomer lang mijn benen en bikinilijn enz laten harsen, auuuwwww maar het werkt wel. Die vrouw zei de eerste x zo jij hebt wel veel haar dat zie je niet vaak bij nederlandse vrouwen... Zucht....
    Ja hier dus wel pco, ben ook nog niet ongesteld geweest na de bevalling, maar had dat ook niet verwacht.
    Ja prive en werk, soms kijk ik op de klok en dan denk ik over 10 min MOET ik gaan beginnen, maar soms is het zo verleidelijk hihi

Lwv, dat recept klinkt wel goed hoor! Is de zuurkool dan ook niet meer zo zuur?
    Ooh jij mag wel trots zijn op Anoek, wat leuk zeg! Ga zo even op fb de fotos zoeken.

Zustertje, ook hier nog een x proficiat! Jullie klinken altijd erg gelukkig dis er zullen vast nog vele jaren volgen!
    Las dat je visite kreeg en taart ging eten, veel plezier en smakelijk:D

Zo hier een drukke dag gehad, veel gedaan.
    Julan weer een x slecht geslapen (schrale billen die hem pijn doen). Van 4 tot half 6 wakker geweest. Daarna samen tot 9 uur geslapen.
    Heb de was gedaan, huishouden. Even met julan naar de supermarkt gelopen. Brrr wat was het koud maar wel echt super weer hoor.
    En ohja ik heb net weer iets voor julan gemaakt, en ik vond het zelf ook erg lekker.. Voor de liefhebbers:
    Gehakt bakken en rullen.
    Spaghetti breken samen met ong een kwart ui en olijfolie koken. Laatste 4/5 min blokjes van een halve courgette erdoor.
    Afgieten, en mengen met het gehakt en wat italiaanse kruiden... Klaar:) echt heel erg lekker!

Hey dames, is er nog animo voor een meeting? Lijkt mij wel heel erg leuk namelijk. Sowieso om de kleintjes een x te zien voordat ze 1 jaar zijn.
    Ze kunnen allemaal zitten toch? Misschien leuk om een x naar zo'n speelparadijs oid te gaan?
    Ik hoor wel of iedereen dat leuk vind, zoja gaat het nu wel echt een x gebeuren hoor (en ohja, ik ben ook geen held hoor;))

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ja een meeting ben ik zeker voor. Ik zou het super vinden om jullie allemaal te ontmoeten!!! MAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR het hangt voor mij nu wel even van de afstand af aangezien de benzine niet gratis natuurlijk. En dat geld voor iedereen dat snap ik, maar ja wij moeten echt op de centjes letten nu natuurlijk!!

18. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt balen He dat we allemaal zo ver van elkaar wonen.
    Als je al kijk wat een eind zustertje en SQ al uit elkaar wonen.
    Ik wil best een stuk rijden maar zie het niet zitten om langer als 1,5uur in de auto te zitten eigenlijk.
    Ergens midden in NL? Utrecht ofzo? Amersfoort?

SQ : echt fijn dat je je beter voelt.
    Xd : Alles goed verder met jou en je gezinnetje?
    Laurise : Hoe is het met jou?
    De rest vd dames : hoe gaat het met jullie?

Koud is het He. Brtrrrrr.
    Morgen nog 1 dagje werken. Nou ja werken.... Aanwezig zijn c
    Ben op zoek naar een moederfiets. Ben in maart jarig. Krijg ik hem voor m'n verjaardag.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

Gisteren echt mega verwend door mijn man en familie... Kreeg van mijn man een mooie bos bloemen met 4 grote rode rozen.
    Ook kregen we nog 3 grote bossen tulpen (ben ik helemaal weg van) bos roze rozen,leuk plantenbakje met bolletjes en nog 2 x bloemenbonnen :):D
    Echt veel te gek maar wel erg leuk!

@SQ Fijn dat het gesprek achter de rug is! En nu lekker vooruit gaan kijken en opzoek naar een andere leuke baan! Alles goed met Jelke? Heeft hij nog meer tanden gekregen?

@lwv Komt het door de crisis dat je zo weinig werk hebt op kantoor? Of is het rond deze tijd altijd rustig? Hoe is het met je lieve meisje? Gaat brood eten nu goed?
    Hoe is het met lijnen gaat het goed? Lekker recept met de zalm en zuurkool ga ik ook eens maken!

@Xd Zielig dat Julan kapotte billen heeft! Heb je bepanthen al geprobeerd? Of maizena wil ook weleens helpen...
    Klinkt lekker wat je voor Julan gemaakt heeft! Nina heeft gisteren voor het eerst mijn zelfgemaakte pasta gegeten! Wie weet gaat ze het nog eens leren :D

@Laurise Ben je aan het werk vandaag? Heeft je meisje weer lekker geslapen of was ze weer vroeg wakker?
    Nina werd vannacht rond half 3 wakker en we kregen ze niet in slaap en ze wilde ook niet drinken... Bij ons gelegd op haar zij tussen de kussens in en ze heeft tot 07.30 doorgeslapen gek kind haha al gaan we er geen gewoonte van maken zoals mijn man vanmorgen zei haha
    Welke datum komt je lieverd weer in Nederland aan? Ben je zelf die 2 weken ook vrij?

Nina heeft iets nieuws als ze op de grond ligt komt ze op je af en wil ze je hand hebben en dan trekt ze zich zo op tot dat ze staat :$:$
    Het is dat ze veel te klein is om bij de salon tafel te kunnen anders zou ze denk ik zo gaan staan. Net ook maar gelijk de box op zijn laagst gezet omdat ik eronder moest stofzuigen net zo makkelijk kan er ook geen stof meer komen ook :D

Vandaag weer een drukke dag... Rond 11uur ga ik naar mijn vriendin om Nina daar te brengen en dan ga ik zelf door naar mijn werk (vergadering) daarna Nina weer ophalen en 's avonds werken :)

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

zustertje, zo toe maar:D jij bent goed verwend! Je zul het vast verdienen.
    Lief van je mannetje een bos met 4 rozen erin, ik wil ook zo'n vent haha.. Ik heb er zo 1 die niet eens weet wanneer onze datum is;)

Die Nina gaat ook snel met staan enz. Leuk he!
    Gisteren was ik aan het eten koken, Julan lekker aan het kruipen enz, komt ie de keuken in. Gaat naar mn been en begint aan mn broek te trekken.. Ik denk ik laat m maar even doen, trek ie zich op en toen stond hij aan mn been haha.
    Maar wat doet hij nu constant, nog hoger. Hij probeerd op alles te klimmen:S

Ben jij ook in voor een meeting? (mits de afstand te doen is natuurlijk)

Sunny, ik snap dat je niet al te ver kan. Hoe is utrecht voor jou qua afstand?

Oh het is zo koud, op Julan zn kamer hebben we nog enkel glas zitten en daar zat gewoon een dikke laag ijs op!!
    Hij was ook steenkoud (dikke slaapzak en 2 dikke dekentjes!) Mn ouders hebben nog een straalkacheltje van hun oude caravan. Die neem ik straks mee naar huis zet ik die zacht aan op Julan zn kamer brrrr

Deel Deze Pagina