Zo even tijd voor jullie Sunny, nog lekker de ijsbaan opgeweest? Zag leuke foto's op facebook! Was het gezellig met je zusjes. En je broertje een leuke date met je moeder gehad? Lwv, gek joh bij jullie geen sneeuw. Er ligt hier zoveel! We hebben er dit weekend heerlijk van genoten! Zustertje, ah jeetje wat zielig voor Nina. Hopelijk werken de medicijnen toch wel en anders idd teruggaan. Hoe ging het slapen vannacht? is de erwtensoep al klaar? Lekker he.. Ik ga woensdag weer een pan vol maken denk ik! Hmm Anouchka, Het gaat goed met Jolene. Goed aan het groeien toch @hier, echt een heel leuk en druk weekend gehad. Vrijdag wezen shoppen, oeppsss Zaterdag veel buiten geweest met de slee, Julan geniet er echt volop van!. Smiddags had ik even genoeg van het moederen haha, dus heb mn jas aangedaan sleutels gepakt en naar mn moeder gereden. Heb tegen mn vriend gezegd dat ie het maar even uit moet zoeken Ff lekker met mams geshopt. Heb ik supergave laarzen gevonden. En net als Laurise met heerlijke korting haha. Waren tommy laarzen, eerst 200 euro en nu 75. Daar kan ik wel weer even mee vooruit. Ben er superblij mee (was eigenlijk opzoek naar zwarte en deze zijn bruin, maar kon ze niet laten staan hihi). Zondag was het dochtertje van mn beste vriendin jarig, ze is 1 geworden. Wat gaat die tijd toch ontzettend snel. heb een heel leuk knipjesbord gemaakt (thnx Laurise, heb het idee van jou gepikt). Ze was er echt superblij mee! Zal zo even een foto plaatsen, stond er zelf van te kijken hoe goed het was gelukt haha.. Gisterenavond nog bij mn moeder wezen gourmetten vriendin van mn moeder was er ook met kids (vader is een weekend wintersporten met vrienden, waaronder de man van die vriendin). Dus was een gezellig maar druk weekend. Vrijdag vier ik dan toch mijn verjaardag. Vorig jaar ook al over geslagen, en vind het ook wel gezellig. lekker wat hapjes maken enz! Hoe is het verder met iedereen?
Zustertje wat een stomme HA. Hopelijk knapt Nina snel op. En wat goed van je afvallen!!!! Hier ging het slecht. Ven vandaag (weer) begonnen. Wil ook gaan hardlopen. Dat mag/kan wel volgens de (bekken)therapeut. Xd is weer lekker wezen shoppen. Hahaha Fijn dat je zo heb genoten van je weekend.
Hoe gaat het eigenlijk bij de bekken therapeut lwv? Wat moet je doen, krijg je bepaalde oefeningen? Zoja zou ik ze graag willen horen. Bij mij is het ook nog niet wat het zijn moet. Ik heb ook even iets heel geks, ik ben van het weekend voor het eerst uit mezelf!! ongesteld geworden (dat ben ik echt nooit, wist niet wat ik meemaakte. Ben het altijd alleen maar van de pil geweest). Maar nu deed ik dus een tampon in (sinds ik bevallen ben niet meer gedaan dus) en, sorry voor het onsmakelijke, dat 'gat' voelt echt groot joh. Ik heb echt het gevoel dat die tampon er ook plat in zou kunnen ipv rechtop. Normaal moest ik die rechtop erin doen, en nu schiet ie gewoon scheef zeg maar, moeilijk uit te leggen. Herkent iemand dit? Ik schrok ervan...
Xd : ik moet 2x per dag oefeningen doen. De boel aantrekken van onder. Dan zoveel seconden vasthouden en weer loslaten. De boel is allemaal wat verzakt (blaas, baarmoeder en darmen). Ik heb soms dat ik denk het is veel krapper daar onder. Andere keer denk ik "echoooo". Wat bizar dat je ongesteld bent geworden. Zou 'de boel' nu weer "goed" zijn? Kan dat? Anoek had een regeldagje vandaag. Pfffff. Ook erg hoesten. Heel zielig. Gadverdamme morgen weer werken. Bah.
Haha ja dat echo gevoel.... Misschien moet ik het toch ook eens laten checken.. Je hoort wel eens dat het na een zwangerschap weer goed komt, maar ik betwijfel het hoor. Die oefening doeik ok, maar zal het eens regelmatig doen en niet alleen wanneer ik zin heb. Misschien bij een toiletbezoek even doen ofzo.. Ahh Anoek aan het hoesten. Julan is ook snotverkouden en hoeten. Echt zielig.
Xd : ja gewoon proberen vaker te oefenen daaronder. En dan steeds langer vasthouden/optrekken/aanspannen. Ja ik baal goed. Maar m'n man heeft net een nieuwe baan dus vinden we het niet handig om iets anders te zoeken.
@Lwv Er nu 100000% voor gaan met het afvallen! Anders lukt het niet als je tips wilt of zo mag je het altijd vragen hoor. Wat bedoel je met een regeldagje? Dat ze veel wilt drinken of juist niet? Werkse vandaag! En misschien toch eens rond kijken voor een andere baan? Lijkt mij echt zo erg om met tegenzin te gaan werken. @XD Ik herken het helemaal niet wat je zegt over de tampon en dat het een echoput is Wel apart dat je ineens ongesteld bent geworden! Misschien toch maar uitkijken dat je niet ineens zwanger raakt (of je moet dat natuurlijk niet erg vinden ) Zal je altijd zien Nina slaapt bijna elke dag uit tot 08.45/09.00 ik dacht ik blijf vandaag ook lekker liggen en wie gaat er rond 07.40 mopperen Nina Al ligt ze nu al weer vanaf half 9 te slapen slimmerd hoor... Vandaag een rustig huishoud dagje vanavond weer werken... De komende 4 dagen zal ik er niet veel zijn... Morgen een Sarah maken en spandoek en alle boodschappen om een 3 gangen diner te maken voor mijn ma haar verjaardag. Donderdag is de grote dag en dan ga ik al rond 07.00 naar mijn ouders toe om daar heel de dag te blijven Vrijdag morgen werken en 's middags even thuis Nina blijft bij mijn ouders en ik wil 's avonds iets leuks gaan doen met Arnold. Zaterdag weer een hele dag bij mijn ouders dan vieren mijn moeder en zus samen hun verjaardag en 's avonds komen alle andere familieleden van mijn pa zijn kant en alle vrienden. DRUK DRUK DRUK!!!
Goedemorgen! Zo zustertje, jullie hebben een leuke week. Je moeder wordt 50? Groot feest dus, gezellig!! Weet je al wat je met Arnold gaat doen? Dames even klagen, ik word hier echt knettergestoord van Julan.. Het is echt een schat hoor maar sinds begin december gaat het steeds op en af. De nachten zijn nog steeds een hel. Vannacht was hij WEER om 3 uur wakker, en gaat dan rond 5 of 6 uur weer slapen. Maarja 6.30 gaat de wekker voor mijn vriend dus wij zijn dan alweer heel de nacht wakker en dat kleine ventje slaapt dan heerlijk. Om gek van te worden. Overdag kan hij ong 5 min zelf spelen en dan moet hij weer aandacht hebben anders is het huilen. Ik snap er niks van!! We hebben alles geprobeerd en ik word er ondertussen echt helemaal simpel van, en mn vriend ook. Die riep vannacht waar zijn we in hemelsnaam aan begonnen we hebben alleen maar ellende sinds Julan er is (nouja dat meent hij niet natuurlijk, maar ik schok wel even). We hebben veel ruzie, zijn moe, snel verkouden/ziek doordat we eigenlijk nooit een nacht meer hebben doorgeslapen sinds Julan er is. Heb vanochtend tegen mn vriend gezegd dat ik naar een osteopaat ga, of hij het er nou mee eens is of niet. Mn vriend wil het echt niet, onzin roept ie steeds. Is alleen maar geldklopperij... Zucht, maar toch ga ik. Dit kan zo niet meer, de osteopaat is mn laatste optie... En dan roept iedereen altijd tegen ons; aahh het is zo heerlijk makkelijk ventje... Pff dan denk ik nou je moest eens weten Hij is supermakkelijk, en ook heel lief... als hij maar vermaakt word... Zodra hij geen aandacht krijgt is het krijsen. Enja als er anderen bij zijn staat hij in de aandacht dus dan hoor je hem idd nooit. Zo klaagmodes weer uit
@Xd Goed idee om naar de osteopaat te gaan! Ik denk niet dat het ''normaal'' is. Een osteopaat kan vaak veel betekenen! En ik snap het wel dat je het af en toe ''beu'' bent om Julan een hele dag te vermaken enz. Zou ik ook echt niet tegen kunnen... En een kindje moet zich zelf toch ook kunnen vermaken lijkt mij. Hopelijk kun je snel bij de osteopaat terecht en anders gewoon weer naar de HA terug gaan hoor! Ben je nu aan het werk?
Ja ik zit nu op mn werk. Snotverkouden en doodmoe, ooh wat voel ik me fijn haha... Niet dus Gelukkig een rustig dagje, er is bijna niemand op dinsdag. Ja ik geloof ook niet dat dit normaal is. Ik vind het echt niet erg om Julan aandacht te geven, geen probleem. maar ik kan niet iedere minuut van de dag met hem bezig zijn. Soms gaat het een dag goed, dan speelt hij heerlijk zelf. Dan is er ook niks aan de hand. Maar de meeste dagen doet hij dit hooguit 10 min en dan moet er weer iemand bij gaan zitten. En die nachten zijngewoon vreselijk. als dat maar stopt dan neem ik het overdag wel voor lief! heb net gebeld, ze bellen me terug om een afspraak te plannen. Hopelijk kan ik misschien morgen al komen. Dan ben ik de hele dag thuis.
Lijkt mij ook erg heftig! Gelukkig kan je het rustig aan doen vandaag altijd fijn... Is je werk voor de rest wel leuk? Ik hoop voor je dat je snel terecht kan! Eigenlijk best vervelend dat baby's niet kunnen praten Ik ga snel weer verder met opruimen/schoonmaken
Ja mn werk is hartstikke leuk, ga er met plezier heen! Ja soms zou het zo handig zijn als ze even vertelden wat er aan de hand is. Nu moet je alles maar gokken Poetze!
Zo alleen nog een stofzuigen en een doekje over de wc en dan is het hier weer heerlijk schoon en fris... Nina ligt even lekker te slapen kan ik even lekker internetten en wat programma's terug kijken Wat is het rustig vandaag!! Heb ik wat tijd over is er niemand Ik zit te verzinnen wat we vanavond gaan eten...
haha ik ben er Lekker weer alles schoon, ik ga er morgen (denk ik) even tegenaan thuis! beneden heb ik t weekend gedaan en probeer nu iedere x als Julan naar bed is even snel alle rommel op te ruimen en alles aan kanten, dat scheelt een hoop. Ben daar nooit zo goed in Morgen even boven doen.
Zo doe ik het ook hoor! Elke keer even alles bijhouden scheelt zoveel werk! Ik zat net nog te denken hoe is Julan bij je moeder/schoonmoeder moeten hun hem ook heel de dag vermaken? En als je hem gewoon eens laat doen en geen aandacht geeft blijft hij dan gillen enz?