Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja bij anderen is hij ook zo, maar valt wel minder op. Want bij s-ouders woont s-zusje nog thuis. En bij ons wonen mn beide broertjes nog thuis dus daar wordt hij constant vermaakt natuurlijk.
    Als hij bv op de grond speelt. Dan ga ik bv naar de keuken, dan speelt hij even door en dan lijkt het alsof hij denkt hey ik ben alleen, dat wil ik niet! Dan kruipt hij een beetje jammerig weg richting waar ik ben (of mn vriend) en halverwege ligt hij dan op de grond en gaat huilen en zn buik ligt dan op de grond en hoofd, armen en benen omhoog zeg maar. Hij stopt pas als je hem oppakt....

Heb morgen een afspraak om 9.30, wel fijn zo snel! Heb net een hele vragenlijst in moeten vullen ook over de bevalling en zwangerschap. Ben benieuwd morgen

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    of hij trekt zich op aan onze benen en het liefste zou hij omhoog klimmen, maarja dit kan dus niet. Dus dan is het ook huilen aan mn been;)

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Het is er ook een he haha maar snap dat het mega frustrerend is! Zeker omdat het elke keer weer is. Heb je al eens lege bakjes/pannen gegeven om mee te spelen of een pollepel of zo? Nina is ook weleens uitgekeken op haar speelgoed en dan geef ik ze iets uit de keuken en daar is ze dan weer een poos lief mee aan het spelen :)

Net lekker gegeten en Nina heeft vandaag al 2 boterhammen op! Eten was de laatste tijd echt bal door tandjes enz.
    Ben echt blij! Morgen middag naar cb ben benieuwd of ze goed gegroeid is want vanaf eind december eet ze al slecht.

Wat fijn dat je morgen al terecht kan!! Hopelijk positief! Moet je er 1 keer heen of meerdere keren?

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja, het enige waar hij zich uren mee kan vermaken is mn blackberry hahaha... Maar die heeft hij al 1x kapot gekwijlt, was al mn foto's kwijt (inmiddels doet ie het gelukkig weer en de fotos ook weer). maar die mag hij van mij dus niet meer. Iig niet in zn mond.

Ik ga nu eerst 1x, even kijken wat de osteopaat zegt, misschien moet ik wel nog een x. Dat hangt er denk ik vanaf.

Ben benieuwd naar Nina bij het CB. Eet ze niet goed? Wist ik niet.
    merk nu sowieso dat ze niet meer zo hard groeien als in het begin!

Waar is de rest, het is hier uitgestorven!
    Dominoo, ik heb van jou nog niks gehoord over de meeting:) Wil je mee? Dan kan ik wat gaan regelen. En Caelis?

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Haha ja telefoon is hier ook favo ze heeft een oude telefoon van ons gehad :D
    Hopelijk komt er snel verbetering!
    Nina eet slecht vanwege doorkomende tanden had ik denk al eens gemeld maar af en toe wordt er hier veel gekletst en dan missen we wat van elkaar ;)
    Nee het is maar goed ook dat ze niet meer zo hard groeien dan zijn ze zo groot! (gaat toch al zo hard)

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ja had je idd een x gezegd maar ik wist niet dat dat al vanaf dec zo was en nu nog. Dat is wel lang. Maar ik denk altijd maar als ze vrolijk zijn en genoeg plassen/poepen is er niks aan de hand.
    Maar het is wel fijn als ze gewoon goed eet he.
    Daar klaag ik bij Julan niet over, gisteren had ik voor 2 dagen eten gemaakt voor hem. Maar kon het maar 1dag gebruiken, alles gaat op;)

Oude telefoon heeft Julan ook, maar als ie dan mijn witte toestel ziet.... Dan is dat oude ding niet goed genoeg he;)

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Zo er is wat afgekletst hier... Druk weekend gehad dus was er niet.
    Even reageren op XD
    Misschien is dat overdag niet kunnen vermaken wel de 8 maandensprong waar Julan last van heeft en je beschrijft dat Julan gaat huilen als hij merkt dat jij uit het zicht o.i.d. bent zoals naar de keuken, maar kindjes krijgen rond deze leeftijd ook vaak last van eenkennigheid en angst dat mensen die uit het zich zijn ook echt weg zijn. Dus daar kan Julan ook last van hebben.
    Wat het slapen of liever gezegd het niet slapen betreft... Ik ben van mening dat als kindjes echt huilen (dus niet zeurderig jammeren) dat er dan wat aan de hand is. Huilen is hun communicatiemiddel om aan te geven dat er wat is. Dus ik vind het heel goed van je dat je een osteopaat inschakelt, want dat Julan hier nu al zo lang last van heeft bijna elke nacht klopt van geen kant natuurlijk. Ik heb al zo vaak gehoor dat ze tijdens 1 behandeling er al achter komen dat er een werveltje in de nek o.i.d. verkeerd zit, waardoor kindjes veel pijn hebben en dit kan vaak heel snel verholpen worden door een osteopaat en daarna zijn al die slaapproblemen opgelost. Dus ik zou er voor gaan als ik jou was. Straks is het na 1 keer opgelost en kunnen jullie weer normaal slapen dan is jou vriend je heel dankbaar denk ik dat je toch doorgezet hebt.

@Zustertje, veel plezier donderdag met de verjaardag van je moeder. Je bent er maar druk mee! Ook wel leuk denk ik al die voorbereidingen treffen. Is toch voorpret lijkt mij.

Sorry dat ik niet op de rest reageer, maar was een beetje te veel terug lezen.

@Hier, nou druk weekend dus. vrijdag gezellig met mijn zusjes tv gekeken. zaterdag wezen schaatsen (ik niet want heb geen schaatsen.) Jelke en mijn zusjes weer bij mijn moeder gebracht. Zaterdagavond lekker naar een toneeluitvoering geweest hier in de buurt en daarna nog gezellig geborreld (nou ja ik aan de fris) Er was muziek na de tijd.
    Zondag heerlijk uitgeslapen en daarna weer naar mijn moeder gereden. Daar gegeten en toen Jelke en mijn broertje weer mee genomen hier heen. Lekker spelletjes gedaan. En maandag is vriendlief op de schaats naar mijn moeder gegaan. (heeft een rondje van 37 km gedaan.) En wij zijn later in de auto die kant op gegaan. En wederom bij mijn moeder gegeten en daarna nog tv gekeken.
    Vandaag al naar het UWV geweest... moest daar voor 1 of andere workshop zijn. En de boodschappen zijn ook al weer in huis. Vriendlief is weer een rondje schaatsen en Jelke ligt op bed. Dus ik heb even alle rust.

We solliciteren nog steeds in het rond, maar wil tot nog toe niet vlotten. Vriendlief heeft nu iets lopen wat even uitgesteld is vanwege de vorstperiode en daarna hoort hij of hij voor gesprek uitgenodigd is. En verder volgen we aandachtig het nieuws over een eventuele elfstedentocht. Maandag gaat het weer dooien en mijn gevoel zegt dat we net op het nippertje geen elfstedentocht kunnen houden. vrijdag/zaterdag is nog te vroeg. En zondag zie ik ook niet gebeuren... En ja maandag gaat het weer dooien en het is nog onzeker of dat doorzet of dat het na 2 dagen weer gaat vriezen.
    We zullen het af moeten wachten.

Met Jelke gaat het uitstekend, hij is en blijft een makkelijk ventje al heeft hij soms zijn nukken, maar dat hebben we allemaal.

Liefs

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sunny, ik heb al een slaapplek gereserveerd bij mn pake en beppe voor het geval dat;)
    Ik betwijfel ook of het doorgaat, denk van niet. Maar zou wel erg leuk zijn he!

Wat balen toch dat het solliciteren niet wil vlotten. Hopelijk komt er voor jullie beide snel iets leuks!! En hopelijk hoort je vriend snel meer.
    Wat sportief dat schaatsen zeg, ik heb vroeger veel geschaatst in dokkum op de stadsgracht maar dat is echt jaaaaaren geleden. Zou niet weten of ik het nog kan haha...

ik denk idd ook dat mn vriend me straks dankbaar is. Er is gewoon echt iets en idd ze huilen niet voor niks. Hij overstrekt zich ook vaak dus misschien heeft hij wel hoofdpijn oid.
    En met kerst is hij toch met de kinderstoel recht achterover gevallen, misschien is er toen ook wel iets verkeerd geschoten (als deed hij het ervoor ook al..).
    Nouja, we horen het morgen:)

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ja het zou geweldig zijn, maar ik ben nog erg voorzichtig hoor. Ik ben bang dat de sneeuw van afgelopen vrijdag ons de das om heeft gedaan. Als we die niet gehad hadden dan hadden we aankomende zaterdag een elfstedentocht gehad denk ik.

Tja dat schaatsen... ik heb vroeger ook veel geschaatst. Zat zelfs bij een schaatsclub en was er dus ook redelijk goed in, maar heb het zo'n 10 jaar niet meer gedaan en afgelopen weekend heb ik dus de schaatsen van mijn broertje uitgeprobeerd... Voor het eerst weer op het ijs sinds 10 jaar en ik ben 2 keer gevallen gewoon. 1 keer achterover zo op mijn hoofd en de 2e keer voorover omdat het ijs bij de kant hobbelig was. Nou toen was ik er al klaar mee. Ik ben gewoon zo angstig om te vallen en ik wiebel dus heel erg met mijn enkels. Dus ik zal het weer opnieuw moeten leren/oefenen, maar dan wel met van die noren met een kunststof schoen die hoog om je enkel zitten. Mijn enkels zijn namelijk te zwak voor van die gewone lage noren namelijk. Ik vind het erg jammer dat het me niet meer lukt...

Liefs

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo stelletje kletstantes!

Zustertje : Gaat het nu goed met Nina dan? Omdat ze slecht eet/at? Ben benieuwd bij CB.

XD : Goed dat je naar osteo gaat!!!! Hoop heel erg dat hij jullie kan helpen! Goed even thuis alles opschrijven meis.
    Als je daar morgen zit vergeet je de heflt.
    Even opschrijven wanneer wat begon enzo. En wat je vragen zijn eventueel.

SQ : Hoop dat julie snel werk vinden joh. Kunnen jullie wel rond komen zo?
    Jammer dat het schaatsen niet meer lukt. Dan maar toeschouwer zijn langs de kant ;).

Anoek haar regeldagje was dat ze niet wou slapen en heel de dag m'n aandacht wou hebben.
    Arme schaap is nu ook nog eens hartstikke snotterig en ze hoest heel erg. Hebben een hoestdrankje voor haar gehaald. Hopelijk slaat het aan.

Afvallen... nou ja dit is dag 2. Wil even kijken of er uberhaupt iets af is na 1 week en anders ga ik even met je kletsen Zustertje want dan kan ik wel wat tips gebruiken.

Wij moeten trouwens vrijdag naar CB.
    Anoek zal wel weer flink gegroeid zijn.

11. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben nieuwe eetkamerstoelen. Die zou ik nog even showen he?! Foto is niet heel duidelijk, maar zo heb je een beetje een beeld.

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oohh dat zijn gave stoelen lwv!! Wij moeten ook een x nieuwe stoelen aan de eettafel, maar vind die krengen altijd zo duur..
    Ze zijn echt heel mooi! Zitten ze ook lekker?
    Hoe is het nu met Anoek, hoestdrankje al gegeven?

Ik ben echt zo benieuwd bij de osteo morgen.

Wonen jullie dichtbij 1 van de 11 steden sunny?

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Ze zitten super! Heel stevig. Maar dat mag ook wel voor dat geld ;).

Hoestdrankje gegeven ja. Maar ik ben om 14.00u naar m'n werk gegaan (helaas, hahaha). Hoop dat het helpt. Arm schaapje....

Jaaa spannend naar de osteo XD. Hoop zo dat ze iets 'zien' waarmee ze je kunnen helpen.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh je zit nu op je werk? Bah;)
    Nog steeds weinig te doen?

15. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nog steeds. Het begint bijna te wennen na ruim een jaar niets doen....

Bah zeg voel me hartstikke beroerd sinds een half uur ofzo.
    Hopelijk ben ik bijna klaar.
    Er moet nog 1 vrachtauto binnen komen > lossen > 1 auto loaden en dan klaar.

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hopelijk mag je snel naar huis. Beroerd ja? Hopelijk zakt het zo weer af!
    Ik ben sinds gisteren snotverkouden, bah... En drink nu even mn thee op en dam ga ik lekker een x vroeg mn nest in, even wat uren inhalen;)

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kotsmisselijk en gigantisch koppijn.
    ga de boel snel klaar maken. ga hier afsluiten. doeeeggie!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Beterschap! En hup hup snel naar huis:)
    Ik ga mn bed opzoeken, trusten!

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @LWv, wauw dat vind ik hele mooie eetkamerstoelen. Ik wil heel graag een nieuwe eettafel met stoelen, maar ja dat moet even wachten!

@Xd, dicht bij 1 van de elfsteden, nou doe maar 2... Wij wonen precies tussen Sneek en Bolsward in. Is beide zo'n 6 km. Dus we kunnen beide kanten uit. Maar als de elfstedentocht komt gaan we naar Bolsward, want Sneek is de stad die na Leeuwarden komt dus dan moeten we er erg vroeg gaan staan. En Bolsward zit veel verder op de route, omdat ze eerst langs Ijlst, Sloten, Stavoren, Hindeloopen en Workum moeten.

@Hier, er belde net een uitzendbureau voor vriendlief... Of hij nog steeds werk zoekt... JAAA!! Maar vriendlief is net weg dus ik zei bel maar op de mobiel. Die man proberen, maar krijgt hem niet te pakken of ik wil vragen of vriendlief zodra hij thuis is even terug wil bellen. Nou probeer ik vriendlief steeds te bellen, maar die neemt zijn mobiel niet op.... Verdorie ik ben zo benieuwd of ze werk voor hem hebben!!!

Liefs

20. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meisjes! :)
    Zo ik zit weer gewoon fris en fruitig op m'n werk hoor!
    Voel me niet meer zo beroerd als gister.

SQ : Oh spannend zou mooi zijn als ze werk voor hem hebben.

XD : Lekker geslapen?

Deel Deze Pagina