En weet je ondertussen al meer sunny over het werk voor je vriend? Lwv gelukkig weer opgeknapt! Vanochtend bij de osteopaat geweest dat had ik dus echt VEEEEEL eerder moeten doen!! Julan zn bovenste nekwervel zit vast, en daardoor word hij waarschijnlijk snachts zovaak wakker. Julan draait als hij op zn rug ligt alleen maar links en nooit naar rechts.. Nooit bij stilgestaan maar ook dat komt door die wervel. Gossie!! Hij is nu behandeld, en bij thuiskomst is Julan gaan spelen, spelen, spelen...... Zonder mopperen, zonder naar mij te vragen. Gewoon lekker spelen. HUH! Om half 1 heb ik hem in bed gedaan en hij slaapt nu nog, jeee ook dat komt eigenlijk vrij weinig voor. Volgende week woe ga ik weer, die man zei dat het met 2 of 3 behandelingen opgelost moet zijn Oohw ik hoop het zo!! Vannacht was het weer feest nl dus ik ben benieuwd wat komende nacht ons gaat brengen. Ik ben nu al blij haha! Yiihhaaa
Wauw XD zou dit dan de oplossing zijn? Ik hoop het voor jullie!! Ik heb vanmiddag vrij moeten nemen vh werk. Het KDV belde dat Anoek toch erg ziek was. Koorts, spugen, enz. Ze had 38,9 graden koorts. Heb haar een zetpilletje gedaan en nu ligt ze in bed.
Ja gelukkig wel. Scheelt weer he dat er geen zak te doen is . Heeft m'n werk toch nog zo z'n voordelen. Anoek heeft vanmorgen van 09.30 - 12.00u geslapen en vanmiddag van 13.30 - 16.30u. En nu ligt ze er sinds 18.30u in. En denk dat ik haar rond 20.00 of 21.00u wakker maak voor een flesje. Ze moet natuurlijk wel genoeg vocht binnen krijgen. Arm schaapje..... Hoe gaat het met de rest van de meiden?????
Goedemorgen! Stil hier zeg... Hoe is het met Anoek, is ze alweer beter?? Nou Julan heeft vannacht helaas niet doorgeslapen, maar hij was wel anders wakker als normaal. Normaal huilt hij echt en overstrekt hij zichzelf. Dat was vannacht niet. Hij werd wakker, even getroost maar wilde niet meer slapen. Toen tussen ons in en hij sliep meteen verder. Ik wacht eerst even tot het slapen beter gaat en dan gaan we hem afleren dat ons bed niet voor hem is Denk dat hij het ondertussen ook wel doorheeft anouchka, gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!! Wat staat er nou precies op dat spanddoek, ik kon het niet lezen haha
Hoi lieve meiden, ik lees steeds mee maar geen tijd om te antwoorden, nu gelukkig wel (reageer altijd op mijn werk maar echt mega druk dus kan even niet ZPen) @XD Wat fijn dat de osteopaat meteen zag wat er aan de hand zou kunnen zijn. En wat goed dat hij meteen lief ging spelen. Zou zoooo fijn zijn voor jullie. Is inderdaad geen leuke opmerking van je vriend maar ik snap het..als je al zooo lang gebroken nachten hebben.. Jammer dat hij vannacht wakker werd maar je moet natuurlijk nog 2 a 3 keer terug en de tijd geven. Ja dat krijgen ze zeker door dat soort dingen maar eerst inderdaad maar even de osteopaat zijn werk laten doen en dan in zijn eigen bedje laten slapen GEFELICITEERD met je verjaardag!!! @Lwv Wat zielig dat Anoek ook zo ziek is..Anoek lijkt zoals meestal weer op Laurise haha die slaapt ook alleen maar, alleen maar goed dan herstellen ze goed! En hebben ze zelf het minst last van. De kinderartsen hier zeggen dat je gewoon zetpillen moet geven hoor gewoon standaard even een spiegel opbouwen 's ochtends en 's avonds 1 dat kan helemaal geen kwaad, denk wel dat je het doet maar de meeste zijn er zo huiverig voor. Heeft ze nog koorts? Houdt ze al wat binnen? Mooie stoelen!!! @Anouskha GEFELICITEERD met je 30ste verjaardag! Leuk spandoek @SQ En heb je je vriend te pakken gekregen? Hebben ze een baan voor je? Oh wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad, gezellig hoor! @Zustertje GEFELICITEERD met je moeder!! Wat een drukte dat geregel maar wel leuk! Fijn dat ze weer goed eet en dat ze weer helemaal goedgekeurd is bij het cb. Hier is Laurise ook gek op keukengerei haha, vooral de garder vindt ze geweldig @Dominoo Hoe is het met jou meis? @Hier Vorige week zaterdag een onwijze dip gehad, wat heb ik gehuild...stralende dag, zonnetje, sneeuw, ouders met kinderen die sleeen en buiten zijn..en ik zat binnen met een wat ziek kindje en zonder man..mijn man houdt zooo van dit weer (ik helemaal niet eigenlijk) ik had zooo graag naar buiten willen gaan met hem, Laurise voor het eerst op de slee in de sneeuw..als gezin.. Als ik naar buiten keek barste ik in tranen uit. Gelukkig belde mijn ouders 's morgens (avond ervoor had Laurise koorts) hoe het was met Laurise, en ik barste in tranen uit. Ze zijn meteen koffie komen drinken en ik heb samen met mijn moeder een slee gehaald (dat is ook zó iets, ik kan nooit even snel iets zonder Laurise doen, altijd haar in/uit de auto etc). Dus mijn hard gelucht en 's middags met Laurise op de slee..niet denkend aan dat ik daar alleen liep want anders kwamen de tranen weer. 'S avonds gingen mijn ouders oppassen bij de kindjes van mijn zus met eten, dus heb daar 's avonds gegeten. Wat een toppers mijn ouders, een dip dag werd een iets mindere dip dag. Laurise is erg ziek..ogen ontstoken, snot loopt uit haar neus, zwarte randen om haar ogen. 2 dagen niks willen drinken (help daar hou ik helemaal niet van) maar gelukkig nu wel wat willen drinken flesje niet helemaal op maar ben al blij met dit. Ze slaapt veel dus dat is fijn voor haar. Verder standaard 2x per dag zetpil en ik mag eventueel langs de kinderarts maar wil haar eerst dat haar eigen lichaam dit opknapt. Haar nichtje is er mee begonnen toen haar neefje (haar broertje) en die zijn er ook met een week vanaf gekomen. Zaterdag een fotoshoot met mijn schoonzus (is fotograaf) maar even kijken hoe Laurise is. Verder dus giga druk en stress op mijn werk..maaar sinds vorige week een nieuwe, wel daar dagen aan besteed om in te werken maar goed als het goed is straks alleen profijt van. Dinsdag aangegeven bij leidinggevende dat ik het niet meer trek..met pijn in mijn buik naar mijn werk ga..en vandaag komt ze met goed nieuws en zijn 2 medewerkers aangewezen van een andere afdeling die ons gaan helpen tot dat we weer bij zijn. Ik hou van zulke leidinggevende (zij zit hier net) dus ik kan weer adem halen en zpen haha sleeechht! De nieuwe bank is er!!!!!!!! En zit heerlijk!!! En gisteravond hebben ze meteen de oude opgehaald, ben trots op mezelf, dinsdagavond belletje van de meubelzaak, woensdag nieuwe bank en oude bank weg!
Laurise : Heej meid! Wat ben je toch een bikkel meid! En gewoon af en toe lekker een potje janken. Dat lucht vaak ook al een eind op. Wat onwijf lief van je ouders dat die gelijk zijn gekomen. Hopelijk knapt Laurise snel op. Anoek is inderdaad (weer net als Laurise) ziek. Anoek eet gelukig wel weer. Gister ook lekker de fles savonds opgedronken. Als Anoek niet meer eet/drinkt is er echt iets goed mis. Anoek is zwaar in love met haar fles. Volgens mij als ik BV zou geven had ze echt m'n (*) (*) helemaal leeggezogen..hahahaha Jullie nieuwe bank ziet er mooi uit! Je heb een mooi huis volgens mij wat ik vaak zo kan zien op je fotos. Wonen jullie in een rijtjeshuis? Zustertje heeft ook al zo'n leuk/gezellig huis. Ik zal eens fotos neer zetten van ons huis. (eventueel in prive-gedeelte) Vindt dat altijd wel leuk om te zien hoe andere wonen. XD: Julan dus lekker bij jullie geslapen. Hopelijk leert hij dat af . Fijn dat hij niet meer zo overstuur was. Hoop zo voor jullie dat het helpt. EN ...gefeliciteerd met je verjaardag. Zustertje : Van harte met je moeder meid!!!!!! Fijne dag vandaag. Anouchka : Gefeliciteerd met je verjaadag!
Hey meiden, sorry sorry, ik probeer heel hard in te halen met lezen. Heb 1 dag flinke buikgriep gehad en ben weer aan het werk. Maar ik zal even reageren, want dat is handig voor xd!! Ja, lijkt me erg leuk, en Utrecht / Amersfoort is voor mij helemaal prima te bereiken! Zelfs met de trein erg goed! XD, lukt dat om te regelen? Anders geef je een gil he?! Trouwens ook even regaeren op jouw berichtje: Lente doet dat ook steeds meer, dat huilen zonder ophouden als je niets met haar doet... dat deed ze eerst helemaal niet!!! Ik baal daar ook beetje van... maar lukt nog niet om te doorbreken. dus ik lees ook even mee met de tips
gezellig dominoo, dan ga ik wat proberen te regelen. Ik hoor niks van Caelis maar ga nu wat regelen en dan mag ze altijd nog aansluiten. Dus Caelis als je dit leest je bent welkom Hmm Lente kan dus ook zo jengelen, ik kan daar echt gestoord van worden, je hebt dan geen seconde rust. maargoed, gisteren ging het al beter! Wat je er aan kunt doen, ik denk vrij weinig. Sommige kinderen kunnen niet goed alleen spelen denk ik? Als ik naar mezelf kijk, vroeger.. Ik wist nooit wat ik moest doen, verveelde me snel. Weet wel dat ik altijd vroeg; maaaammmm, weet jij wat ik kan doen? Haha, misschien heeft Julan dat ook wel?! Lwv, ik ben benieuwd naar de foto's van je huisje. Ik vind het altijd leuk om andermans huisjes te bekijken in het prive gedeelte kun je trouwens geen fotos plaatsen dacht ik. laurise, bah.. Snap goed dat je er soms even doorheen zit hoor. En daar een traan om moeten laten is menselijk! Mijn vriend houd niet zo van wandelen enz. Die moet een doel hebben, wandelen bij de winkels vind ie leuk maar in een bos?! Dus dan ga ik ook wel eens alleen en dan voel ik me ook zo tja.. Alleen... Nog even en dan zie je je mannetje weer! Spannend!! Ach gossie, die laurise. En ze blijft lachen he!! Hopelijk is ze snel beter, die oogjes zien er erg zielig uit zeg. En je hebt een goede leidinggevende, ze pakt alles meteen aan. Fijn!! Hopelijk kun je snel weer met plezier naar je werk gaan en kun je lekker weer zp'en bedankt allemaal voor de felicitaties
Ohja hihi, ik heb iets leuks gedaan. Tenminste, ik vind het leuk haha. Heb bij greetz.nl vast een kaart klaar gezet want ik ga het anders vergeten. Voor valentijnsdag (doe ik normaal niks aan hoor). Ik dacht laat ik mn vriend s een kaartje sturen. :
@Xd, Dus toch wat met de nekwervel. Zoiets dachten we allemaal al volgens mij... Ik ben blij dat jullie nu waarschijnlijk de oplossing hebben gevonden en Julan nou geen onnodige pijn meer heeft. En jammer dat het niet meteen de eerste nacht geholpen heeft, maar ja de osteopaat zei ook al dat het 2 a 3 behandelingen nodig heeft dus wellicht is het na de 2e behandeling al weer anders. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! Fijne dag toegewenst! @Lwv, he bah wat vervelend dat anoek ziek is zeg. Niks aan als die kleintjes niet fit zijn. Knapt ze alweer wat op??? @Anouchka, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 30e VERJAARDAG!!! Jij ook fijne dag toegewenst. En ik ben ook wel benieuwd wat er nu precies op het spanddoek stond??? @Zustertje, GEFELICITEERD MET JE MOEDER!!! Plezierige en gezellige dag toegewenst!!! @Laurise, Ow wat kan ik goed begrijpen dat je het juist nu met dit winterse weer zo moeilijk hebt. Hoe vaak komt dit weer nou voor in Nederland. Niet zo heel vaak en dan is het voor Laurise ook nog eens de eerste keer. Natuurlijk wil je dat delen met je mannetje!! DIKKE KNUFFEL!!! En wat fijn dat je ouders je door die dag heen hebben gesleept zeg. TOPPERS!!! Ach wat sneu dat Laurise zo ziek is!!! Hopenlijk knapt ze snel weer op. Wel goed dat ze veel slaapt. Dat komt de genezing alleen maar ten goede... En ziek zijn kost ontzettend veel energie voor die kleintjes dus slapen kunnen ze wel gebruiken. Hele mooie bank zag ik op FB trouwens. Heerlijk relaxen lijkt me zo!!! @foto laurise, ach die arme schat die ziet er echt ziek uit jah... Maar toch nog lachen in de camera @Hier: Nou ik heb vriendlief uiteindelijk te pakken gekregen en hij heeft die man terug gebeld toen hij weer thuis was. J. heeft laatst gesolliciteerd bij een bedrijf waar ze een leerling frezer/draaier zochten. Nou belde die man om te vertellen dat ze inmiddels bij dat bedrijf nu ook een tekenaar zoeken. (J. is tekenaar) Of J. daar ook belangstelling voor had. Het is dan wel iets ander tekenwerk dan dat hij gewend was, maar ze zoeken dus iemand die bereid is om ook nieuwe dingen te leren. Nou daar staat J. zeker wel open voor. Dus die man van het uitzendbureau zou de cv van J. even door geven aan dat bedrijf en nu moeten we dus even op reactie wachten. Misschien eind deze week of begin volgende week. Dat weten we niet, maar ik ben echt heel erg aan het duimen dat dit wat wordt. Jelke heeft ook weer iets nieuws... Die begint volgens mij 1 kennig te worden. Gisteren waren we bij mijn moeder en mijn vader kwam mijn broertje en zusjes op halen en kwam ook even binnen en ging even bij Jelke staan te kletsen. En Jelke begon me toch te huilen. Helemaal overstuur. Dikke tranen. Maar later waren we nog bij mijn vader thuis geweest en toen was er niks aan de hand... Vandaag kwam mijn schoonmoeder vriendlief op halen om te gaan schaatsen en ze ging bij Jelke zitten en weer keihard huilen. En dat doet hij anders echt nooit. Hij was helemaal verdrietig. Ik hem oppakken en toen werd hij rustig, maar hij snikte echt heel erg na nog. Zo zielig. Terwijl als we bij mijn schoonouders thuis zijn dan is er niks aan de hand. Dus ik denk dat Jelke in zijn veilige omgeving die mensen niet kan plaatsen, maar als hij bij hun thuis is weet dat zij daar horen... En ik denk dat dat een beetje bij de eenkennigheidsfase hoort. Hopenlijk is die fase niet te lang, want vind het best zielig voor hem, maar ook voor de pake's en beppe's. Liefs
@Xd, hahaha das wel een goeie hihihi!!! Ik vind valentijn aan de ene kant flauwekul, maar vind het dan ook wel weer leuk om er wat mee te doen. Dus ik heb ook een kaartje via greetz besteld met een doos chocola er bij. Een foto kaar met foto's van mij en Jelke en 1 van ons 3-en en dan een lieve tekst namens Jelke en mij. Vriendlief vind het echt de grootste onzin, maar als ik dat nou leuk vind om aan hem te geven, moet hij niet zeuren vind ik. Vriendlief zegt dat het elke dag valentijnsdag is bij ons.... hahahah nou dan mag hij best eens met een bosje bloemen thuis komen ofzo hahaha Liefs
Oohhhneee hahah, even ego reageer zo even. ik ben in shock... Dr werder hier bloemen bezorgd voor mij op mn werk. ik denk huh wie doet dat nou?? hangt er een kaartje in: xxx je schattie (zo noem ik hem haha) Oohh en nou heb ik zo'n gemene kaart klaar staan. Ik ben in shock dit is echt niks voor hem hahahaha,
Sunny, dat heeft Julan ook een x gehad. Dat huilen, zielig he... Maar ik denk wel dat het een fase is, komt wel weer. Mijn duimen draaien voor jullie, hopelijk is deze baan iets voor je vriend. Zou mooi zijn!!
SQ : Oh ga ook voor je duimen dat je vriend straks een andere baan heeft! En Jelke in de fase van eenkennigheid. Komen ze straks allemaal keertje in. En verlatingsangst... XD : Wat lief die bloemen!!!!!! Wanneer heb je 2e afspraak bij osteo? Valentijnsdag...tja.... weet niet. denk niet dat we iets doen. @hier : Net ff naar huis gebeld. Anoek nog koorts, maar ze eet en drinkt wel gelukkig. Oma is goed voor haar aan het zorgen! En voor ons want ze is ook lekker m'n was aan het wegstrijken!
Lwv, woe mogen we weer naar de osteo! Wij doen normaal ook niks met valentijnsdag, heb er echt niks mee. Maar ik kon via Greetz.nl een gratis kaart versturen, dacht ach... aangezien het de laatste tijd niet zo lekker loopt/liep gelukkig eet en drinkt anoek goed!! En wat heerlijk dan is je was zo klaar hmm
Volgens mij kon ik dat ook met Greetz maar heb ik die mail verwijderd.... hmmmmm is nie slim he. hahaha Oeehhh en ik ga volgend weekend een weekendje naar m'n ouders....en dan ga ik shoppen bij Zara !!!!!!
Anoek nog steeds flink ziek. 39,1 koorts. Morgenochtend effe aankijken en tempen. Moet morgen eigenlijk ook naar CB.
Gossie die anoek toch. En is laurise alweer beter? Hier lekker sushi wezen eten, julan heeft ook met stokjes gegeten hihi Morgen klein feestje. Heb vandaag wat geld kado gekregen, ben opzoek naar een goeie (moeder) fiets, dus dat kan ik mooi bijleggen