Mutsieeee wil je mij de link va. De hyves via prive bericht doen??? Hier ook veel lasy van bekken pff baal baal mijn bekken zitten vast met bouten en schroeven en platen dus exstta pijn pff
Uitgerekend in mei 2011 - Hyves.nl hier alvast de link voor de andere dames... ik zal je zo een pb geven flower!!! hoe is het met je hoofdpijn?? die van mij begint eindelijk weg te trekken maarja dat mag ook wel na 4 pcm zetpillen van 500 mg.... hoe was het zwemmen liset??? ja echt vaag van dat mens... wij willen ook een avondafspraak of zo laat mogelijk in de middag anders kan manlief ook niet mee en ik wil het wel... anders dan wordt het toch een pretecho!! gelukkig heeft onze vk-praktijk ook avondconsulten... 16 nov mogen we om half 6... wel net rond etenstijd maar dat gaat wel goedkomen... hihi mn schoonzus had vanmiddag aangeboden dat zij morgenmiddag mn zoontje meeneemt vanuit school zodat ik lekker rustig aan kan doen tot een uurtje of 3... word ie net wakker en gilt keihard "mammaaaaa" dus ik naar m toe en op de wc kwam het hoge woord eruit (duurt altijd ff bij hem) "mamma ik wil morgen dat jij mij ophaalt"... normaal vind ie het helemaal geweldig bij haar en kan ie lekker met haar zoontje van 6 spelen maar nu heeft ie er geen zin in...
ze moet je eerst accepteren en dan ben je pas lid of is er iets anders aan de hand??? pff heb zin in chippies maar ben bang dat het er weer uitkomt..... pfff what to do???
Bas, wat een duidelijke echo. Flowertje, wat heb jij met je bekken gehad dat je er platen in hebt? Hier donderdag naar de fysio voor mijn bekken ben benieuwd wat ze zegt. mutsevluts, wat lief van je zoontje. Hier willen de jongens altijd graag het huis uit. Is hij nu nog met je zus mee geweest? Hier gister lekker gezwommen. was wel alleen, wel jammer maar goed ik ga voor mezelf en mijn bekken te zwemmen. Ik heb nu gewoon prive les. Morgen als het goed is kijken voor meubels voor op de jongste zijn slaapkamer. Hebben wat gezien op marktplaats. Fijn weekend allemaal.
hmm volgens mij heb ik iets gemist over je platen Flower...... me zoontje is met me zus meegegaan... vanmorgen nog ff over gehad waarom hij niet wilde omdat hij het daar altijd naar zn zin heeft... afgelopen maandag was ie ook geweest (moest omdat ik met onze schoonmoeder naar ziekenhuis was) en hij het te veel vond... dus ik uitgelegd dat als het echt niet anders kan hij moet maar als ie niet wilde hij niet hoefde... maar uiteindelijk wilde hij toch wel en hij heeft het geweldig naar zn zin gehad wow Joyce wat een duidelijk echo geweldig om te zien!! snap Bas trouwens een beetje dat je een baby in je buik hebt?? sja die van mij is al wat ouder dus die snapt dat wat beter... niet hoe het erin is gekomen hoor hahaha!!! zo vandaag erg dipdag gehad... voelde me gisteravond redelijk maar vanmorgen ingestort nadat ik zoon naar school had gebracht en hond had uitgelaten... heb tot 12 uur op de bank gelegen en ineens spontaan in een hele diepe slaap gevallen tot 2 uur... bij schoonzus ff potje zitten janken omdat ik in 7 jaar tijd niet ziek ben geweest en nu ineens afhankelijk ben van anderen... tijdens eten koken ook weer potje zitten janken bij me man en allebei zeiden ze: liefje je kunt er nix aan doen en moet nu eerst aan jezelf denken en alle hulp die je krijgt aanpakken!!! pff hoop dat ik er snel vanaf ben...
nou muts we hebben hem inmiddels al wel geleerd dat de baby in mama's buik is dat snapt ie. Maar hij weet niet wat een baby is dus dat is wel grappig en hij heeft gisteren ook mee naar de echo gekeken enzo maar echt snappen doet hij het niet, maar hij weet wel dat er iets in mjn buik zit. Maar veel meer als die link kan die niet leggen hihi. Maargoed we hebben nog een half jaar de tijd. ja voor jou zoontje is het geweldig die begrijpt er al wat meer van. xxx Joyce
Hey meiden Nou vrijdag toch gaan werken en toen daarna weer erge hoofdpijn. Dus gisteren ochtend rustig aan gedaan en smidags kamerttje van me dochter op geruimd en daar door meteen het baby bedje in de baby kamer gezet nu heeft zei der kamer weer terug Alleen nou moest ik van morgen spugen ble nog maar 2 keer eerder gehad
vervelend binna dat je vanmorgen zo hebt lopen spugen.... hoe gaat je het nu doen met werken? of was het eenmalig hoofdpijn na het werken??? kun je misschien op internet iets opzoeken over een boekje van een brusje krijgen... ik weet dat er boekjes over zijn maar weet zo hoe ze heten of van wie ze zijn.... hier gaat het weer beetje beter... nog wel erg neusverkouden en moe (lamlendig).... maarja sinds afgelopen woensdag alleen maar liggen slapen slapen slapen.....
Gihihi lig in een deuk me dovhter is gek op woezel en pip met dat liedje zingt ze ook mee lalalallallaa pip lalaalalal pip haahhaahaha geweldig
@mutseuts. Nee die hoofdpijn heb ik al sinds niet afgelopenmaar de woensdag heb voorhoofdholte ontseking @flowertje leuk hè woezel en pip
Ja gaay wel weer meestal spuugbik al het zuur uit dat is pas vies hahahaha rennies helpeb bij mij niet echt dat drankje wel.maar die vind ik zooo vies bah
hehe ja hier moe enz en ziekenboeg, mijn man nog steeds ziek en Bas weer, met mij gaat het iets beter, maar de vraag is voor hoelang. Verder muts zou jij een berichtje op hyves voor joyce kunnen plaatsen. Ik wil namelijk lid worden maar ben nog niet geaccepteerd en vind dat wel jammer. Misschien dat het aanmelden/accepteren dan sneller gaat. A;vast bedankt. Vies he maagzuur, ik had dat bij de bevalling bij Bas de hele tijd. Vanaf dat de weeen waren begonnen heel erg vies. xxx
Hier begint het maagzuur ook al. Ik neem nu voor het slapen een rennie. Gelukkig is het nog niet zo erg als bij de vorige zwangerschappen. Heb toen echt rennie en gaviscon versleten. Hier heb ik tijdens de vorige zwangerschap het boek "Hoera, er komt een kindje bij" Gekocht geschreven door Marianne Brusser en ron schroder. Hier gister een commode en kast opgehaald voor de jongste. Alles staat nu uit elkaar. Dus vd week proberen alles even goed schoon te maken en in de olie zetten. En dan kan hij binnenkort afstand doen vd babykamer. Moet alleen het peuterbedje nog geverfd. Beterschap voor alle zieke onder ons.
Goeimorgen meiden @Flowertje En Liset je kan ook vla eten tegen het maagzuur. dat legt namelijk als een laagje op je maag net zoals bij rennie's maar het smaakt wat beter. als je het heel erg hebt het niet @bas bij mijn duurde het ook wat langer voor dat ik geacepteerd werd. en hoop dat je zieken boeg snel over is. ble een mama moet altijd maar zorgen. @Liset spannend voor je jongste ook een nieuw kamer. of zelfde kamer. ?? zo meiden hoop dat het van af nu weer wat beter met me gaat. want wil weer lekker voelen en gewoon het huis houden doen en voor me meisje zorgen zonder dat ik tegen haar moet zeggen doe maar zachtjes mama heeft hoofdpijn.
jaaaaa liset dat boekje bedoelde ik!!! spannend hoor een nieuwe kamer voor je kindje... heb je trouwens een zoontje of dochtertje en hoe oud (sorry ik weet het niet meer)... binna anders nog een keer proberen om lid te worden... misschien duurt het wat langer omdat ze ziek is?? geen idee... zo ikk ga eens kijken wat er voor puinhoop van me was is geworden... ik wil niet lagen maar manlief was gister zo eigenwijs om toch de was te gaan doen terwijl ik had gezegd laat maar liggen doe ik morgen wel.... (lekker alles in de droger :X en sommige kleren mogen er niet in)... 4 wasmanden vol )
Binabina, ik hoop voor je dat je je ook gauw weer wat beter voelt. Begin hier echt te merken dat ik richting de betere weken ga. Nu nog proberen om van het smiddags rusten af te komen. Weet dat je ook vla kunt eten. Eet alleen niet zoveel melkproducten omdat ik daar buikpijn van krijg. Mutsevluts, lief bedoelt dus van je man maar of je er blij van moet worden. Ik heb 2 jongens, de oudste word begin dec 4 en de jongste begin jan 2. De jongste krijgt alleen nieuwe meubels. We zijn net verhuisd dus zijn kamer is verder al klaar. Hoe is het met de andere mama's