mei 2011 mama's die een 2e verwachten!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door flowertje, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    Goedemorgen lady`s

Ik was er ook weer ff.....

@elfje, ik heb de skinny jeans van Noppies......ik woon er tegenwoordig bijna in. Haha. Hij gaat in de was en ik heb hem weer aan. Hij zit gewoon heerlijk.

@boekjes, Wij hebben bij bol.com het boekje "bobbi wordt grote broer" gekocht. Heb het alleen nog niet met mn kleine man gelezen.

@muts, Hoe is het met je was? ;)

@maagzuur, Tot nu toe gelukkig nog geen last van. Bij mn zoontje was dat wel anders. Ik had standaard 2 flessen antagel in huis en 1 in mn tas.

@binna, Hoe is het met je hoofdpijn? Gaat het weer een beetje?

@hier, ben echt ontzettend moe. Zodra ik s`morgens mn ogen open doe ben ik gewoon alweer aan het eind van m`n latijn.
    M`n kleine kereltje is net 1.5 week van zn (zoveelste) oorontsteking af en nu loopt hij alweer een week te hoesten en te blaffen...vannacht kwam hij gewoon aan het overgeven zo benauwd had hij het. Dus vanmorgen maar weer naar de ha. Tjah....hij zat wel vol, moest maar doorgaan met de neusspray en bisolvon (welke ik beide al een week gebruik) en als het donderdag niet beter is moet ik weerkomen...en bij koorts eerder.
    Pfff...heb nog wat gehad hier: toen ik vorige week nieuwe kleding had gekocht stond er in de winkel een of ander stoom apparaat welke de luchtvochtigheid in de (slaap) kamer op pijl brengt en dus ideaal is voor kinderen/mensen met astma, allergien, verkoudheid enz.
    En aangezien mn mannetje alweer een week verkouden was had ik zoiets van: baadt het niet schaadt het niet. Dus Zaterdagmorgen naar die winkel dat ding gekocht.
    Aan het eind van de dag direct aangezet en wat denk je: meneer heeft zonder hoesten geslapen als een roos! Met andere woorden: een uitkomst!!
    TOTDAT...ik gistermiddag op z`n kamertje kom en het behang me bijna om de oren komt, z`n beddengoed helemaal vochtig is en ook de vloer nog eens echt nat is.....grrrrrrr
    Ik denk dat z`n kamertje dus gewoon te klein is voor dat ding.
    Nou moet ik dus die winkel ff bellen of ik hem terug kan doen (hoop het wel, maar heb er een hard hoofd in aangezien hij wel gebruikt is)

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    fijn liset dat je al in de betere weken terecht komt... ik heb vorige week alleen maar op de bank gelegen en moet nu ook weer in het normale ritme komen... merk nu wel dat ik alweer helemaal op ben...
    kga vanmiddag wel op de bank zitten maar niet liggen... en hopelijk ben ik dan snel weer de oude!!!

ow mammadolly wat vervelend allemaal!!! hopelijk is je zoontje snel overal vanaf!!! maar wel raar dat de ha je weer naar huis stuurt want mijn zoontje had ook altijd last van zn oren maar ik mocht alles maar max 1 week gebruiken en als het dan nog niet over was kreeg ie een kuurtje..... misschien dat je het kan overleggen met de ha??

dus nu moet je ook nog die kamer helemaal opnieuw behangen???
    hopelijk mogen jullie dat ding terug brengen......

hmm hier nog niet met de was bezig geweest... dacht laat ik eerst maar eens gaan stofzuigen en dan met dat ding naar boven... maar na de woonkamer te hebben gedaan kwam ik ff heeel erg veel lucht te kort dus vanmiddag of morgen de was maar doen...

3. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @muts, waarschijnlijk heeft hij ons naar huis gestuurd omdat m`n zoontje in sept en 2 weken terug ook al een kuurtje heeft gehad.
    Wel heb ik een of ander drankje voor de nacht.

4. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    oohh zou t bijna vergeten:
    Heb zaterdag met de angelsound voor het eerst ons frummeltje gehoord...ben helemaal in love...haha

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ben gelukkig niet meer zo zwangerschap moe maar die hoofdpijn twee weke. Lang was gewoon drama. Gelukkig is die nu zo goed als weg

@Dolly jeetje dat is wel balen zeg
    Hoop dat je terug mag en misschien een kleinere hebben

@muts en hoe zag de was er uit

@

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    oke mammadolly dan snap ik dat hij niet nog een kuurtje krijgt... heel erg veel sterkte en beterschap!!!

ow geweldig dat je het hartje hebt gehoord!!! welke angelsound heb je want ik las hier in een topic dat de alecto van kijkshop drama is...

hmm de was.. die heb ik nogsteeds niet bekeken hahaha... was na het stofzuigen ff ademloos en tussen de middag bij mn schoonzus broodje gegeten en daarna ff behang teruggebracht... tja prenatal zit 150 meter verderop dus daar ook ff naar binnen (had nog 12 euro op mn bonnen)... maar vind de collectie echt tegenvallen.. is nogsteeds hetzelfde als 2 jaar geleden toen ik met mn vriendin daar ging shoppen... heb alleen 2 rompers met "handle with care" meegenomen...

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    dames waar zijn jullie??????????
    pff hier nogsteeds niet echt lekker... rechterneusgat dichtzitten (en met snuiten voel ik het drukken onder mn jukbeen) en het hoesten houd ook niet op....
    mn schoonzus zei "haal ff tussistin want dat mag je wel nu!" dus ik gister naar de Etos... kon ik er toch niet opkomen dus ik zeg tegen die vrouw achter de kassa "ik zoek een hoestdrankje dat lijkt op tussenin" whaha ze kwam niet meer bij van het lachen :D
    werd weer perfect geholpen door ze (is echt een superzaak.. vriendelijk, rustig de tijd voor je nemen ookal is het druk en ze weten echt alles!!! ik moest een beetje make-up hebben voor onze bruiloft.. ik kreeg gewoon opmaak advies!!!)

zo ik ga ff de boel hier doen.. mn zoontje krijgt strax een vriendje te spelen maar zn speelgoed is een zooitje (alles ligt door elkaar) en ik wil veel dingen van beneden naar boven verhuizen.....

8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    mutsie doe het rustig aan he meis, wel op jezelf letten.

xxx Joyce

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hè meis ben. Bij beiden

En dat was een mooi naam toch tussenin ;)
    En vindt etos's ook een fijne zaak

Volgende week ga ik flessen halen de drifrax is daar in de aanbieding en die had ik de eerst keer ook

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mammadolly heb je dat ding nog kunnen terugbrengen???

binna hoe is het met je hoofdpijn???
    wij gaan avent proberen... is met mn zoontje ook goed gegaan en anders kan ik zo difrax erbij halen....

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @muts gaat heel erg veel beter alleen af en toe nog.
    En ti's net wat hè gij. Vindt met flessen

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja inderdaad iedereen vind een andere fles voor de beeb fijner...
    mijn zus (ja die heb ik ook nog ;)) zweerde bij difrax.. nou daar kreeg mijn zoontje dus nix uit... het losdraaien van de onderkant om het vacuumzuigen van de speen eruit te krijgen was hier ook drama.....

pfff heb een kop vol snot (sorry!!!)
    ging gister redelijk met het vastzitten maar vandaag... drama!!!

whoehoe ik ga om 11 uur naar een optreden van mn zoontje kijken.. die hebben 1 keer in de zoveel weken een weekafsluiting en dan voeren ze een stukje op voor de ouders... hij gaat kunstjes doen... nou dat is aan hem wel besteed :D

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    leuk muts veel plezier.

xxx

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    optreden was zonder kunstjes... hij heeft met een paar andere kindjes een liedje gezongen en met de hele klas hebben ze 3 liedjes gezongen (waarvan 2 in het engels)....

nu is ie weer het weekend logeren ... pfff veeeel te stil!!

15. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hey meiden,

We stonden gewoon op pagina 2 :$
    Hoe kan dàt nou? ;)
    Blijkbaar allemaal druk met kindjes en ziek zijn.
    Want men... ik ben me een partij ziek (geweest)

Nu heb ik alleen nog waanzinnig last van mijn astma (waar ik echt al jaaaaaaaaren geen last meer van heb).
    Wel heel vervelend hoor, want ik wil voor die kleine zo min mogelijk medicijnen nemen, maar zit toch echt aan het maximale aan Ventolin wat ik mag hebben.
    Ik voel me net een junkie... ik mag iedere 3 uur een puf, maar na 1.5 uur is de puf uitgewerkt en kijk ik de resterende 90 minuten op de klok weg, totdat ik weer een shotje mag, haha!

Genoeg geklaagd, hoe is het met jullie?
    De volgende keer reageer ik weer op iedereen hoor, maar het is nu allemaal al zo lang geleden..

Vinden jullie het ook zo leuk dat Sinterklaas er weer aankomt?
    Vroeger vond ik er nooit wat aan, maar sinds de kindjes er zijn vind ik het echt geweldig!
    Dianthe kan echt niet wachten (ze worden natuurlijk ook helemaal gek gemaakt met alle reclame overal) en vraagt iedere dag waar ik denk dat Sinterklaas nu is ( nou, mama denkt nog steeds op de boot schat :D)
    En ik heb hier en daar al gehoord wat er voor ze is gekocht door de oma's en overgrootoma en het is weer schandalig.... En ik had ze nog zo op hun hart gedrukt zich in te houden. Maar ja... oma's he?

Nou, ik kap het af, to snel maar weer! :):):)

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow magic dat is niet zo mooi van je astma!!!!
    heel erg veel beterschap! hier ook ruim een week erg ziek geweest... veel geslapen.. nu nogsteeds erg moe en veel hoesten...

ja geweldig he de sinterklaas periode.. mijn zoontje (5,5jaar) is helemaal in de ban ervan... hij weet zelfs al dat het sinterklaasjournaal morgen op ned. 3 weer begint!!! de club van sinterklaas op rtl4 vond ie vorig jaar erg leuk maar dit jaar niet...
    heb al met hem afgesproken dat we niet naar de kade hier in arnhem gaan om sinterklaas op te halen maar lekker thuis voor de buis gaan zitten met allemaal lekkers :D

hier vieren we sinterklaas op de zondagavond want mn zoontje is het weekend bij zn vader.. we weten nog niet precies wat we gaan kopen maar zoonlief is helemaal fan van de trein van lego... en aangezien manlief en ik het wel erg leuk vinden word die het misschien wel... verder met fam nix afgesproken over het vieren...

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Goedemorgen dames, daar was ze weer :D :D Heb lekker twee weken gerelaxed 8) nou ja... ik had genoeg op de planning staan en we zijn inmiddels begonnen met klussen om onze bovenverdieping "gezinsproof" te maken.

De familie en de "rest van de wereld" is inmiddels op de hoogte van de komende uitbreiding.
    Allereerst mijn ouders het grote nieuws verteld, die hadden al een vermoeden omdat we zeiden dat de kadootjes tegelijkertijd moesten worden uitgepakt. Opa vond het op zich leuk dat ik ben uitgerekend op zijn verjaardag, maar hij hoopte van harte voor Frummel dat hij/zij toch op een andere datum geboren mocht worden. Mijn zusje was 's avonds helemaal emotioneel dat ze voor de tweede keer tante mocht worden. Zij hadden zelf ook nieuws.... zij gaan 22-11 voor geregistreerd partnerschap, de 20ste gaat ze verhuizen naar het huis van haar vriend...dat laatste wisten we uiteraard al wel :D

Paar dagen later konden we ook de schoonfamilie het nieuws brengen. Hadden M het t-shirt aangetrokken met de tekst "Beppe.... nummer 16 is onderweg!!!! met de uitgerekende datum eronder. Het kwartje viel in eerste instantie niet bij oma, maar het schoonzusje wat er naast zat, vroeg direct "Is het echt waar??????" Die wees oma nogmaals op de tekst van het t-shirt en pas daarna viel het kwartje ;) Dus ook hier iedereen super enthousiast.

5-11 op controle geweest bij de Frauenartzt, mijn vermoeden klopte... ik had toch een blaasontsteking en kreeg dus AB voorgeschreven. Nog een korte echo gehad, dat zag er ook allemaal goed uit. Mijn bloeddruk was redelijk laag 100-60, ik had het kunnen weten want ik had de dag ervoor echt een offday :( Ook mijn ijzer was wat aan de lage kant dus nu maar weer aan de Floradix om het wat op te krikken. De woensdag erna moest ik terugkomen voor controle van de blaasontsteking, was dus nog niet goed, is opgesstuurd naar lab voor verder onderzoek. Bijkomend kwaaltje.... lekkere schimmelinfectie als bijwerking van de AB :x Nou ja, vandaag nog laatste tabletje inbrengen en de creme werkt ook prima. Dus hopenlijk ben ik er er met een paar dagen echt weer vanaf!!!

Ik ga kijken of ik een beetje kan bijlezen, maar dat zal wel lastig worden. Dus wanneer ik echt belangrijk nieuws heb gemist, dan hoor ik dat graag van jullie.

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    helemaal geweldig hoe jullie het verteld hebben Hopmarjanneke!!!
    erg vervelend dat je een schimmel hebt gekregen door de ab... hoe is het nu?? (volgens mij klaar met de medicijnen toch?)

gister vk geweest... hartje geluisterd :D helemaal geweldig :D
    bloeddruk goed, kilo aangekomen, verder geen gekkigheid...
    wel een naam gekregen van iemand die vanaf 15 weken al een geslachtsbepaling doet dus zo ff googlen en bellen :D

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Duitsland

Hé muts, ja de reacties waren ook errug leuk hoor!!!
    Schimmeltje is weer weg gelukkig, werd gek van de jeuk!!! Had kuurtje tm maandag en de creme mocht ik naar believen gebruiken. Gelukkig al sinds maandag niet meer hoeven smeren :D

Fijn om te horen dat het goed was bij de VK!!! En nu dus afwachten op de geslachtsbepaling. De 27e wordt het toch???

By the way: Wat is het hier trouwens rustig!!! Volgens mij zit iedereen weer in het algemene meimama2011 draadje te kletsen.

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hé dames, waar is iedereen gebleven????

Deel Deze Pagina