hahaha ja klopt... maarja wij gaan m lekker bijhouden vanmiddag heftig gesprek gehad op school... kort uitgelegd: zoontje is gekwalificeerd met ADHD en ik moet nu een second opinion aanvragen bij de ha... daarna nog de keuze maken of we hem op deze school houden of naar een andere school waarbij het risico is dat hij weer in een een te grote klas komt of naar een speciale school laten gaan... pfff heel veel om over na te denken dus... zo en nu sinterklaas vieren
owja flower ff sssssssssst op hyves over mijn bovenstaande bericht.... vandaar dat ik er verder op hyves ook niet over had gekrabbeld.... heb gelukkig koppie wel beetje leeg kunnen maken gisteravond... en nu gaan we er volledig voor.. hebben al een klein lijstje met aanwijzingen gekregen en nu maar hopen dat zn "vader" zich hier ook aan gaat houden... sint gisteravond was supergezellig... eerst lekker gegeten... daarna kadootjes uitgepakt en om 9 uur heerlijk weer naar huis.. half 10 lag ik al in bed en ik heb tot 4 uur geslapen... maar ff naar beneden gegaan voor slok melk en toen op de bank verder gaan slapen...
Goedemorgen!!!! Kort samengevat, goed en verdrietig.... Vanmorgen controle gehad en voorlopig weer goedgekeurd. Vader van mn vriendin is donderdag overleden, maagkanker en wordt dinsdag gecremeerd, dus dat wordt een hele zware dag! Vriendin is ook nog eens hoog zwanger, volgende week uitgerekend. En zusjelief vertelde gisteren ook nog eens een heel verdrietig verhaal over een gezin met drie jonge kinderen waarvan de moeder (34 jaar) is overleden aan kanker. Jongste kindje net 2 weken oud. Gehaald met 33 weken omdat moeder veeeeel te zwak was. Dan ga je toch door de grond bij zulk nieuws! Ik knijp dan echt mijn handjes dicht dat alles bij ons zo goed verloopt en dat we een gezond kindje hebben rondlopen en dat (vooralsnog) de rest van mn familie gezond is etc.
Sjeetje echt een heftig weekend achter de rug... Je leest dit pas na dinsdag: heel erg veel sterkte!!! ja na dit soort berichten dan knijp ik ook mijn handjes dicht!!! Wel fijn dat je weer goedgekeurd bent...
marjan ik weet dat je dit morgen pas leest maar wilde toch laten weten dat ik aan jullie denk!!! heeeel erg veel sterkte!!! *knuffel*