Gelukkig dat jullie het niet erg vinden dat ik er ook ben muts ik heb nog een foto van mijn buik gemaakt he hihihihii
Uitgerekend: Flowertje: 23 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 4 mei Mutsevluts: 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 8 mei Bas1759: 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 13 mei Mama van 2: 22 jaar - 2de kindje - uitgerekend op 31 mei Afspraken: Mama van 2: 19 oktober 1ste afspraak vk Flowertje: 21 oktober termijnecho vk Bas1759: 25 oktober termijnecho gyn Bas1759: 29 oktober nekplooimeting Mutsevluts: 16 november 4e afspraak vk (hartje luisteren )
ow dus Bas gaat strax naar een groot bed? Spannend voor hem hoor Joyce!! Gaat hij trouwens eerder naar zn andere kamer?? oeh en dan ook nog een vaste trap naar zolder maken... is een halve verbouwing!!! ik zal zo kijken naar de foto's van de buikjes... manlief moet van het weekend maar weer eens ff 1tje maken... zelf lukt het me niet zo goed... pfff hier net gewoon ff bijna 1,5 uur geslapen... stond op het schoolplein en was ineens kapot... gauw broodje gehaald en gegeten... me zoontje heeft G-force zitten/liggen kijken.. vind ie een geweldig film...
Hoi hoi, Mag derde kindje ook, of is het exclusief voor tweede kindjes? Als het mag wil ik hier ook graag meekletsen We hebben al een dochter van 3.5 en een zoon van 1.5 (zie onderschrift) Goed idee, zo'n topic. Een volgende zwangerschap beleef je toch anders dan de eerste. Mutsevluts: Ik vind die bijzondere t shirtjes echt heel leuk voor die kleintjes. Mijn vader werkt in het buitenland en neemt van over de hele wereld knuffeltjes mee voor mijn docher en shirtjes voor mijn zoonje. Laatste aanwinst is een T shirt van Caterpillar (graafmachines ed.) met daarop: Demolition Man. Vond hem erg stoer
Ja ik denk dat bas ergens volgend jaar naar zijn nieuwe kamer gaat. nu vind ik hem echt nog te klein. Maar wel ruim voordat de kleine er is, zodat die aan zijn nieuwe kamertje kan wennen. Nou ja muts we zijn al heel lang bezig met verbouwen maar omdat we alles zelf doet kost het veel meer tijd, maargoed dat komt wel goed uiteindelijk. De vloer ligt er al voor 3/4 in dus gaat goed. Ik ben benieuwd muts naar je nieuwe buikfoto's. Toch lekker dat je even hebt kunnen slapen, ik vind dat het toch veel energie kost een beebje in je buik maar wel heerlijk. xxx Joyce
Grrr vind het hartje niet met de angelsound hahahhahhaa frustrerend dus stop nu en zie het wel dinderdag of alles goed is maak me toch een beetjw zorgen door dat ding en dat wil ik niet hihi
he flower ik denk dat jou beebje zich verstopt. Ik weet al niet meer wat het voor een geluid geeft voor een beebje maar dat schijnt heel hard te zijn. Dus ik denk dat je beebje lekker mama aan het plagen is. Alhoewel volgens mij kan de beeb nog niet horen he. Gewoon eigenwijs dan maar. Hoi magikwings ook hier gezellig. Zul je zien is dit topic dadelijk net zo vol als de ander hihi.
topic mag van mij ook wel druk worde. Maar hier mag je alles zeggen. Ookal kots je de hele dag en ookal ben je zo onzeker als wat dan ook we moeten er voor elkaar zijn of heb ik hwt nu totaal verkeerd....?
welkom magic gezellig dat je hier mee komt kletsen owja Joyce alles zelf doen kost nou eenmaal meer tijd.. maarja als het maar voor half april klaar is whahaha flower als jij het de hele dag over kotsen ofzo wil hebben dan doe je dat lekker maar wat fijn dat je al 2 dagen alles binnen houdt!!! enne die angelsound is voor een beebje net alsof ie aan de snelweg zit... vk adviseerde mijn vriendin om het max 2 keer per week voor 5 min te doen....
Ja goed he ik kots bmniet meer zo heeel veeel en ik had zo zin in ee stukje vlees met een champio. Sausje hihihi o oeos dan heb ik het iets te vaaj gedaa. Ik stop nu wel hahahhaah heb ik nou echt iets fouts gedaan niet dat er iets is met die klei e
nee hoor lieverd je hebt nix verkeerd gedaan en met de kleine is ook nix mis!!!! ik had het ook.. kotsmisselijk en kokhalsen maar nu helemaal nergens geen last meer van tenzij ik "afvalvlees" eet... (frikandel, viandal, gehakt....) mijn lichaam accepteerd dat dus niet en geeft dat aan dmv misselijkheid....
Ow fijn flowertje niet meer zo misselijk!! Bij mijn vorige zwangerschap was ik vanaf week 6 tot week 14 kots en kots misselijk. N heb ik echt nergens last van! Maak mij hier toch wel beetje zorgen om. En ook dat ik niks merk aan mijn buik. Moet toch nu wel zo beetje gaan groeien toch?? Hier ligt onze kleine man al in een groter bed. Dat is echt zonder problemen gegaan! En hij vindt het heerlijk, lekker zelf in bed kruipen enz.
nee hoor mamma van 2 je geen zorgen maken... ik ben mijn vorige zwangerschap fluitend doorgelopen... helemaal nix geen kwaaltjes (alleen 30 kilo aangekomen).... bij deze zw. had ik van week 6 tot 8 misselijk, moe, hoofdpijn, kokhalzen, last van me rug en ga zo maar door en van de 1 op de andere dag was het over.... afgelopen donderdag een schitterende echo gehad met 10 weken en 4 dagen...... iedere zw. is weer anders!!!
Mag ik ook mee kletsen? Ik verwacht in mei ons 3e kindje. Mijn oudste word in dec 4 en de jongste in jan 2 jaar. Hier maandag eindelijk de echo, begint wel spannend te worden. Maar als het goed is zijn we dan ook voorbij de 12 weken grens.