welkom en gefeliciteerd Liset!!! we hebben vanmiddag ff een poging tot behang uitzoeken gedaan... pfff kon me vent wel wat... had laatst gezegd dat ik het kamertje wit met zwart wilde en zilveren accenten... grr stond ie me vanmiddag aan te kijken in de praxis zo van waar heb jij het nou weer over :x maargoed wel leuk behangetje gevonden... gamma nix voor ons in de collectie en nu ff kijken bij de karwei... heb net heerlijk een uurtje op de bank liggen slapen.. pff ik was tot 10 aan het tellen tegen mn zoontje maar kwam niet verder als 6 we gaan nu the Lion King kijken
dankjouwel! knuffie terug!! hmmm salmiakkogels.. jammie... jammie.... kga zo ff de kast in voor iets lekkers....
Hey meiden, morgen wordt ons moppie 1 jaar en 29 mei verwachten wij hopelijk ons tweede kindje Ik klets ook bij juni mama's (bij mn dochter over tijd gegaan) maar ik hou jullie ook graag in de gaten
hoi odess! welkom en gefeliciteerd met zowel je zwangerschap als de verjaardag van je dochtertje morgen!! heel erg veel plezier met het vieren van haar 1e verjaardag!!
ow flower ik las net in het andere topic over je ob/pb... (hihi)... laat der lekker kletsen... wij weten wel beter
Fijn dat ik ook mee mag kletsen, ondanks dat ik niet aan de voorwaarden voldoe, ghehehehe Fijn dat je je niet meer zo misselijk voel Flowertje. Enne,.. beetje vertrouwen in je lijf hebben he? We schaden ons kleintje heus niet zomaar (tenzij je je je volgooit met alcohol, rauw vlees, drugs.. maar dat doe je niet he? Nee, dacht ik al ) Als je al een goede echo hebt gehad is de kans dat het op jouw termijn nog misgaat heeeeeel klein. Mama van 2, behalve dat ik heel moe ben, heb ik ook nergens last van. Ook mijn buik lijkt minder snel te groeien dan bij de 2e. Maar ik denk dat dat niets zegt, iedere zwangerschap is anders (dus wat Musevluts ook al zei lees ik nu... haha) Wat leuk dat kleine man al in een groot bed ligt en dat het zo goed gaat. Wat worden ze dan ineens weer groot he? Welkom Liset! Wat leuk, ook een derde kindje. Mutsevluts, wat heerlijk even op de bank slapen! (ik kan daar echt van genieten momenteel, hihihi) En die discussies over behang, verf, laminaat whatever heb ik ook altijd met mijn man. *zucht* Jullie zijn er wel vroeg bij met het kamertje trouwens. Odes, Gefeliciteerd met je dochtertje! Hierperdepiep....!!! En welkom hier natuurlijk.
Zo, iedereen lekker geslapen hier? Ik wel hoor, Raphael werd pas om 09.00 uur wakker (heerlijk!) en Dianthe slaapt bij oma. We hebben dus een lekker rustig ochtendje. Ik ga nu lekker eitjes koken en broodjes klaarmaken voor mijn twee mannen (help, ik ben in de minderheid besef ik ineens.. WAAR is mijn dochter! ) en lekker relaxed onbijten. CYA later!
goedenmorgen dames!! lekker geslapen?? odess heel erg veel plezier vandaag!! mag je kleine meid maar lekker verwend worden flower als jij het kwijt wilt moet je het gewoon zeggen... hoe is het vannacht gegaan?? waren de kids vroeg wakker?? magic wij zijn nu al bezig met het kamertje omdat de muren opnieuw gedaan moeten worden (incl. afkrabben enzo)... en we krijgen van mn zwager en schoonzus een koloniaal kamertje maar ik heb bedacht dat ie wit moet zijn dus dat moet ook nog geverfd worden... en der is altijd wel iets wat tegen zit dus vandaar dat wij er nu al mee bezig zijn... hihi gisteravond tijdens 1 of andere vage en stomme film in slaap gevallen... (sin city ??) manlief maakte me op gegeven moment wakker dat we naar bed gingen.. ik dacht dat ik er al in lag gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?? ik ga zo ff kijken op internet of er iets te doen is... tis eigenlijk best wel koud buiten dus goed aankleden...
hihi zaten tegelijk lekker hoor dat je hebt kunnen "uitslapen"... zoontje hier werd al wel vroeg wakker maar dies terug bed ingestapt (ja das een voordeel van een 5,5jarige).. om 9 uur ook maar naar beneden gegaan.... eet smakelijk!! (ondanks dat je in de minderheid bent... trouwens daar wen je vanzelf aan... ik ben het altijd )
Hey meiden, nou groot feest hier vandaag, apart hoor! Verder is mn buik ontploft en huge, het is niet te missen dat mn onderbuik veel dikker is en niemand weet nog dat we een tweede krijgen - sterker nog mn moeder vertelde vrijdag nog dat ze een vriendin had verteld dat wij daar echt nog lang niet aan toe zijn, haha Dus ik hoop dat het niemand opvalt vandaag! Woensdag hebben we de eerste echo en dan lichten we de ouders in denk ik Muts, jeej 11 weekjes! Magic, ow 9 uur hoe heerlijk Hier waren wij heel erg blij met 8 uur
Gefeliciteerd met de 11 weken!!! Ach gossie, jij alijd in de minderheid! Maar...misschien over een paar maandjes niet meer (of zwaar in de minderheid, dan kan ook, haha!) Wij hebben vanmiddag een verjaardag van mijn zwager. Wel gezellig, maar hun hond kan eigenlijk niet met kindjes. Hij is angstig en hapt als hij de kans krijgt. Maar ze laten hem wel gewoon rond lopen, dus ik zit altijd op het puntje van mijn stoel als ik daar met de kindjes ben. Gelukkig is Dianthe nog bij oma, dus dat scheelt weer 1 tje met haviksogen in de gaten houden. Weet je al wat je gaat doen vandaag? Het is een beetje fris, maar verder prachtig weer. Ik ga zo ook nogf even de eendjes voeren met Raphael en de voortuin vegen. Dan mag Raf helpen en dat vindt íe nauurlijk prachtig. Fijne dag!
Odess, dat is wel echt een mijlpaal he, de eerste verjaardag! Vond ik zo leuk. Dus het is echt een verrassing voor je ouders dat jullie een tweede kindje krijgen. Leuk hoor! En ik heb ook al een echt buikje. Op mijn werk moet ik het nog vertellen, maar ben zo bang dat ze al zien. Ik loop onbewust steeds mijn buik in te houden als ik achter mijn bureau vandaan kom, erg he? Jij ook een heel fijne dag, geniet lekker van de verjaardag en het feestvarkentje!
haha magic.. volgens 4 pendels ben ik dan zwaar in de minderheid... maar mijn eigen gevoel zegt van niet we zullen het zien in mei.... pfff dat ze die hond dan rond laat lopen... kun je niet vragen of ze m ergens anders kan laten ofzo?? (aparte kamer ofzo) haha odess strakke actie van je moeder... stel nou dat er iemand strax wel naar vraagt kun je altijd nog zeggen dat jullie er niet mee bezig zijn en dat je last hebt van obstipatie dankjulliewel voor de felicitaties
odess, gefeliciteerd met je zwangerschap en de verjaardag van je dochter. magickwings, zo lekker hoor een rustig ochtendje gehad. Hier ben ik altijd in de minderheid. Dus zal wel leuk zijn als ik wat versterking krijg. Muts gefeliciteerd met je 11 weken Hier ook een aardig rustig ochtendje gehad. De jongens werden om 7.45 wakker. Vanmiddag op verjaardag bij mijn broertje. En morgenmiddag echo, spannend. Daarna wil ik me ook gaan storten op nieuwe meubels voor de jongste en ideeen voor de babykamer.
Jaa we hebben gisteren de hele dag taart gebakken dan zeg ik wel dat ik al teveel gesnoept heb ofzo Ook als ik mn buik inhoud haalt het gewoon niets uit, die onderbuik zit er gewoon En mn moeder, ja briljant he! We hebben er zo om gelachen Ik hoop dat we woensdag mooi nieuws kunnen brengen, maar vind het wel r*tespannend hoor! Allemaal een fijne dag vandaag!