odess ben benieuwd of je het geheim kunt houden. Hier ook zo voor een verassing gezorgd. want we zeiden altijd dat we voor de 3e wilde als de oudste op school zit. De oudste gaat eind dit jaar naar school. Mijn moeder had toen ook nog gerekend van als ze dan er voor gaan, zitten ze weer in dec/jan. Maar nee hoor zijn wat sneller en nu had echt niemand het nog verwacht
whaha wat een verrassing is het dan voor ze Liset en odess hebben jullie genoten van der verjaardagsfeestje??? en flowertje ga je in vervolg nog op zondag naar de c1000 haha ik las het dacht echt bij mezelf.. ow nee muts dat moet je ook niet doen... pas na half 7 ofzo.... hier vanmiddag een nieuwe mand voor onze hond gekocht.. die ligt prinsesheerlijk met de kat te slapen... daarna ff naar het bos geweest met zn 4tjes.. kind en hond hebben zich helemaal uitgeleefd... helaas was ik ook helemaal total loss.. manlief heeft toen de bank verplaatst (stond voor de verwarming) en gestofzuigd zoooo lief heb heerlijk op het bankje gelegen... manlief heeft patatjes enzo gebakken... zat net met mn zoontje te wachten tot Wipe Out begon maar helaas Expditie Robinson... me zoontje best wel teleurgesteld want die vind Wipe Out hilarisch
he mutsie gefeliciteerd 11 weken al. poeh wat gaat het toch snel met ons. Leuk vind ik dat als ze met z'n alle in 1 mand liggen. Zo heb ik nog een foto van mezelf vroeger met hond en kat in de mand. Flower je maakt me toch wel nieuwsgierig wie die vervelende druif is. Welkom Liset en Odess. leuk Odess ken je van het testtopic. Liset gefeliciteerd met je kleine grote meisje. Leuke verassing voor je familie. Meiden wat zijn jullie al lekker druk met kamertje hihi. Bas was vandaag van commode gevallen nu heeft ie armpje in gips.
Nou, ik ben uiteindelijk niet meer op de verjaardag geweest. Manlief moest onverwacht nog even naat zijn werk en toen werd het zo laat. Dus we hebben Chinees gehaald en bij oma gebracht (en opgegeten natuurlijk) toen we Dianthe op gingen halen. Was ook erg gezellig! Even off topic hoor, maar... Wat kan je toch verliefd zijn op je eigen kinderen he? Ik vind het echt wel een keertje lekker rustig als dochterlief bij oma slaapt (vooral nu ik zo moe ben) maar als ik dan langs dat lege kamertje loop 's avonds... vin'k niets hoor! En toen zag ik dat heerlijke bekkie weer van haar bij oma en ben ik zo blij dat ze weer lekker mee naar huis gaat Zegt ze: Mama, ik heb je gemist.....met dat lieve koppie van je! Whahaha! Gek kind. En Raf vreet ik ook op, die heb ik net op bed gelegd. Dan is hij zo heerlijk schoon in zijn Spiderman pyama met net gepoetste tandjes. Hij omarmt zijn Bumba altijd alsof zijn leven ervan afhangt en geef allemaal kusjes. *smelt* Soms he.. is het gewoon jammer als ze slapen (maar dat zeg ik natuurlijk noooooit hardop ) Muts: je hond weer lekker verwend met een nieuwe mand? Heerlijk hoor! Die van ons ligt stiekum het liefst op de bank.. Ach, nu ze al ruim 10 jaar is doe ik af en toe net of ik het niet zie. Nou, ik kom later nog even hier checken, ik ga mijn (andere) verslaving even onderhouden, namelijk World of Warcraft spelen. *zwaait*
Ach gossie, arme Bas! Heeft hij er veel last van? Jeetje meid, jij zult je ook wel helemaal dood geschrokken zijn! Heel veel sterkte ermee hoor..
Nou gelukkig valt het mee. Hij kan alleen zijn armpje nu niet gebruiken dat is natuurlijk ook een beetje de bedoeling maar is wel lastig voor hem en zeker was ik geschrokken omdat het deels ook nog mijn schuld is. Hij had namelijk zijn autootje laten vallen en ik wilde dat oprapen voor hem en hij zat op de commode en toen lag de auto zo ver onder de commode dat ik zover moest reiken dat ik met mijn rug/billen tegen zijn voetje aankwam en hij dus over mij heen op de grond viel en ik dus gewoon ook niets kon doen als hem troosten.
Haaai meiden pfff me angelsound spoort het hartje nog niet op grrrrrr en maak.me beetje zorgen ahhhahaha wat erg bas???? Welke vervelende druif wat sneu voor je zoontje zeg jeetje sterkte
Dat berichtje ging er over dat ik zo vaak lulde over mijn kotsen ebz enz dat ik te veel zeik maar weet je wat het is mensen zoeken altijd iemand om op te zeiken ik zat er gewoon mee en waarvoor mag ik dat niet zeggen dan denk.ik en diegene komt niet eens meer op de mei foru. Dus dan debk ik lees het dan niet. En zeik zelf niet maar ach jaaaaaa het is niet heel erg hoor maar ik vond het ext weer gezeik
agossie arme Bas!! geef hem maar een dikke knuffel van me!! zo zie je maar weer dat een ongelukje in een klein hoekje zit... magic ik weet precies waar je het over hebt!! ik ben gescheiden en mijn zoontje gaat 1 keer in de 2 weken een weekend naar zn vader... gelukkig vind ie het wel leuk maar het is altijd heeeeerlijk om m weer op te halen en het uitgebreid knuffelen en kusjes geven als ie weer thuis is is heerlijk... (hij is niet een echte knuffelkont)... wat ie wel vaker doet nu is tegen me aan hangen zodat ik mn arm om hem heen moet doen en dan gaat ie me buik voelen... normaal voelt een kind (sommige volwassenen ook) veel te hoog maar hij weet precies waar hij zn hand moet leggen... ach flower als jij het over kotsen of iets anders wilt "zeiken" moet je het gewoon doen... enne anderen doen het ook jaa de hond ligt me een potje te snurken hihi als je die 2 ziet liggen kom je niet meer bij van het lachen.. de kat ligt met zn kop tegen der kont aan
Ik krijg een beetje het idee dat het mei topic niet zo gezellig is of niet meiden? Gelukkig is het bij de juni meiden echt prima! Zo hier is het een geheimpje gebleven hoor Alleen een hele goede vriendin weet het en die heeft al mn spulletjes weer meegenomen (angelsound, boekjes ed) Gisteren was een superleuke dag naar ons moppie vond het wel heftig al die aandacht! Nu is ze heerlijk aan het spelen met haar nieuwe speelgoed!
jawel het is daar wel gezellig... af en toe slecht reageren op elkaar.. en kritiek krijgen terwijl het bij een ander niet wordt geleverd... maar flower en ik hebben ff via pb overlegt en het leek ons wel leuk om een topic te openen zodat we ook meer over onze 1e zwangerschap, bevalling en kindjes konden praten... we snappen natuurlijk wel dat de dames die het voor het eerst meemaken niet zitten te wachten op de bevallingsverhalen uit hell zo de 1e dag van de vakantie... denk dat ik strax richting kinderboerderij ofzo ga.. allang niet meer geweest woensdagmiddag om 1 uur wordt de kleine opgehaald door zn vader.. pff vind het nu al niet leuk... gewoon weer zo lang zonder mn monstertje trouwens wat vinden jullie kids ervan dat jullie zwanger zijn??? M. vind het helemaal geweldig dat ie eindelijk een zusje krijgt.. ja hij wil een zusje... eerst een zusje en dan een broertje
Goedemiddag meiden, Zie net dat jullie een topic geopend hebben voor mei mama`s die een 2e kindje verwachten... leuk zeg.. Kom me ff bij jullie aansluiten ok? Af en toe klets ik mee in het mei mama`s topic...
Uhm.... mag ik me ook aansluiten? Officieel ben ik 28 april uitgerekend, maar ging er al bijna 11 weken vanuit dat ik op 2 mei uitgerekend was..... Hopmarjanneke Marjan = 36 jaar, hopmanneke is inmiddels 46, voor mij het tweede kindje voor hem inmiddels de derde (heb nog een "stief"dochter van 21 jaar). Samen hebben we een dochter van nu anderhalf en tegen de tijd dat frummel ter wereld komt is ze dus net 2 geweest. Hier omgekeerde rollenverdeling: ik werk 32 uur en hij is thuisblijfpapa (oa ivm WAO) Morgen nekplooimeting, ben benieuwd. Hier weten nog maar twee mensen van deze zwangerschap: stiefdochter, mede omdat ze ook hier op ZP rondwaart en de buurvrouw omdat ik niet langer smoesjes wilde bedenken waarom ik niet kom paardrijden. We gaan het in de eerste week van november aan de familie vertellen. 2 november wordt mn mama 60 en ik ben uitgerekend op de verjaardag van mn papa, dus da's wel heel speciaal en gaan mn vader dus een vervroegd verjaardagscadeautje geven Aansluitend hebben we 5,6 en 7 november familieweekend van mn vriend zn kant, schoonma wordt 75.... dus ook weer een leuke gelegenheid om het pas dan te gaan vertellen. Hoop alleen dat ik het op het werk nog lang kan verbergen... ik teken nu al behoorlijk en moet nog twee weken proberen te zwijgen cq verbergen, aansluitend twee weken vakantie....
welkom dames!! pff hopmarjanneke ik snap niet dat het zo lang voor je kan houden... maar ik las net in het andere topic dat hopmanneke het misschien toch eerder wilde vertellen??? gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen?? pfff ben moe... gelukkig zit zoonlief te verven... waren net bezig met herfst/haloween knutsels en toen kwam er ineens een vriendin aanfietsen... erg gezellig zoonlief heeft ff met haar dochter gespeeld... heerlijk hoe die 2 met elkaar kunnen spelen.. totdat de bom barst en ze elkaar letterlijk de kop inslaan.. zo ik ga ff verder snuffelen voor knutselwerkjes...
Nou voor mijn ouders wordt het iets met een knipoog naar de verjaardag van mn vader. En ik zit zo te denken dat ik dochterlief met een kadootje naar opa stuur ipv naar oma (die dus jarig is) en dat opa dus een vervroegd verjaardagskado krijgt ofzo. Voor de schoonfamilie zitten we te denken aan genummerde shirts voor alle kleinkinderen en dat onze dochter (= ook de jongste) een tekst op haar t-shirt krijgt dat nummer 16 onderweg is, zelf krijgt ze dan nummer 15 aan. Of ik krijg nog een shirt aan met nummer 16 en een pijl naar mn buik oid. Maar wanneer we dus wel komend weekend nog naar Friesland gaan, dan wordt het denk ik gewoon een fotolijstje met een echofoto ofzo, of beschuit met muisjes denk ik.
Welkom nieuwe dames. Hier een opgeluchte mama. We hebben vanmiddag een goede echo gehad. De kleine lag lekker te hupsen en alles zag er goed uit. Uitgerekende datum kwam op 6 mei en dat had ik zelf ook in gedachte. Dus nu 11 weken en 3 dagen. Zal zo eens kijken of ik een banner er onder kan krijgen Weet nu trouwens ook dat ik de kleine heel af en toe voel. Want precies op die plek die ik dacht deed ze nu het echoapparaat. Zijn er nog meer mensen met een echo deze week?
owja dat met die t-shirts had je verteld.. superidee!! en een fotolijstje met de echo doet het ook altijd goed gefeliciteerd met je goede echo Liset!!! nu al de kleine voelen?!?! dat is wel erg vroeg!! heb vanmiddag heerlijk zitten knutselen met mn zoontje.. hij heeft wc-rolletjes zitten verven en ik heb spinnetjes van wc-rolletjes gemaakt... zit nu ff te snuffelen wat we morgenmiddag nog voor leuks kunnen doen met de gevonden bos-spulletjes