Hier even een korte update; ben om 9:55 bevallen van een gezonde dochter, Giulia. Had om 8 uur volledige ontsluiting, maar t hoofdje lag verkeerd, dus uiteindelijk met een knip en vaccuum pomp is t gelukt. Heb al borstvoeding gegeven en ze ligt nu heerlijk te slapen. Ga ik ook maar eens doen. Oja, ze weegt 3180 gram en is ong 50cm. Later zal ik wel meer vertellen voor de geintereseerden... En nu, wie is de volgende?
Mammasandra en man van mammasandra VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie dochter Giulia!!! Hoe moeten we haar naam eigenlijk uitspreken?? Als Djulia? Rust maar lekker uit en zodra je er behoefte aan hebt zijn wij zeker heel erg geinteresseerd naar je bevallingsverhaal. Fijn dat de borstvoeding ook al is gelukt. Geniet er maar lekker van! Ben je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis? En als je in het ziekenhuis bent bevallen ben je inmiddels dan al weer thuis? Ik zet de gegevens wel even in het lijstje! En wie de volgende is.... Tjah geen idee, maar goed voorbeeld doet goed volgen zeggen ze toch? Liefs
Gefeliciteerd Sandra !!! Wow, we hebben echt allemaal zo in spanning gezeten hier, geloof dat ik wel elke 10 minuten ZP ging checken. Geniet maar lekker van je mooie dochter @ Sunny: dat buddy-systeem zie ik wel zitten, want ik heb bv geen smartphone, maar gewoon een ouderwetse, dus ik kan sowieso niet op internet als ik moet bevallen.
♥Mei mamma's bevallingslijst♥ Dominoo - uigerekend 1 mei - meisje (Lente) Poekie79 - uitgerekend 6 mei - meisje Anouchka - uitgerekend 10 mei - meisje MamaSandra - uitgerekend 10 mei - meisje Caelis - uitgerekend 11 mei - jongen - Zuid-Holland, Vlaardingen XD24 - uitgerekend 23 mei - jongen Sunnyqueen21 - uitgerekend 26 mei - verrassing Vagans - uitgerekend 26 mei - meisje Zustertje - uitgerekend 28 mei - verrassing Bevallen: 21-04-'11: Mammasandra - Giulia - 3180 gram - 50 cm Buddies: Sunnyqueen21 (26 mei) - ??? Nou ik heb maar even een buddy lijst er aan vast gemaakt voor degene die dat willen. Het handigste is als je niet te dicht op elkaar zit met de uitgerekende datum natuurlijk anders is de kans natuurlijk steeds groter dat je tegelijkertijd ligt te bevallen. Maar goed omdat we met een klein hecht clubje zijn is dit niet altijd mogelijk waarschijnlijk. Je kunt je zelf aan de buddy lijst toe voegen en dan is het handig als je even je uitgerekende datum tussen haakjes er bij zet! Wie wil mijn buddy zijn?? Liefs
@Caelis er zit 2 weken verschil tussen onze uitgerekende datum... zullen wij anders buddies worden?? Dan Pb-en we elkaar ons 06-nummer... Zeg maar als je het goed vind? liefs
Mamasandra, Proficiat!!!!! Bijzonder hoor!! Mooie naam hebben jullie gekozen voor je dochter. Nu lekker genieten ohw ennee fototje?? Ik heb gewoon internet op mn mobiel dus ik ben net zo snel met een smsje als gewoon op internet hihi... Maar ik wil best iemand zn buddy zijn!
@Xd ik heb ook internet op mijn mobiel hoor, maar ik heb sneller een sms verstuurd dan dat ik op internet zit en dit topic heb gevonden en dan een bericht heb geplaatst. Maar zoals Caelis die heeft geen internet en dan is het wel handig. Maar iedereen is natuurlijk vrij om te zeggen of je wel of geen buddy wil! Liefs
Ja klopt, heb er ook niks op tegen hoor als je dat dacht Maar ik wilde aangeven dat het voor mij niet nodig is. Heb dit topic in favorieten staan dus ben zo online hihi Maar als ik iemand kan helpen zijn buddy te zijn wil ik dit best hoor! @ mamasandra, hoe voelt het nou om moeder te zijn
nee hoor Xd dat dacht ik helemaal niet wou alleen even uitleggen dat ik niet zo snel ben met internet op mijn mobiel als jij!!! Maar wel mooi dat je buddy wil zijn, want andersom is het ook handig als diegene jou smst om dingen te plaatsen! Zal ik je op de lijst zetten?
♥Mei mamma's bevallingslijst♥ Dominoo - uigerekend 1 mei - meisje (Lente) Poekie79 - uitgerekend 6 mei - meisje Anouchka - uitgerekend 10 mei - meisje MamaSandra - uitgerekend 10 mei - meisje Caelis - uitgerekend 11 mei - jongen - Zuid-Holland, Vlaardingen XD24 - uitgerekend 23 mei - jongen Sunnyqueen21 - uitgerekend 26 mei - verrassing Vagans - uitgerekend 26 mei - meisje Zustertje - uitgerekend 28 mei - verrassing Bevallen: 21-04-'11: Mammasandra - Giulia - 3180 gram - 50 cm Buddies: Sunnyqueen21 (26 mei) - ??? Xd24 (23 mei) - ???
Mama sandra...van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Hoop dat alles goed is met jullie! geniet er lekker van....... Ik wil wel meedoen met het buddy systeem
anouchka als jij nou buddy wordt met XD?? Jullie schelen qua uitgerekende datum ook dik 2 weken namelijk!! Ik zet jullie wel op de lijst, maar jullie moeten zelf even je nummer pb-en naar elkaar!! Liefs
♥Mei mamma's bevallingslijst♥ Dominoo - uigerekend 1 mei - meisje (Lente) Poekie79 - uitgerekend 6 mei - meisje Anouchka - uitgerekend 10 mei - meisje MamaSandra - uitgerekend 10 mei - meisje Caelis - uitgerekend 11 mei - jongen - Zuid-Holland, Vlaardingen XD24 - uitgerekend 23 mei - jongen Sunnyqueen21 - uitgerekend 26 mei - verrassing Vagans - uitgerekend 26 mei - meisje Zustertje - uitgerekend 28 mei - verrassing Bevallen: 21-04-'11: Mammasandra - Giulia - 3180 gram - 50 cm Buddies: Sunnyqueen21 (26 mei) - Caelis (11 mei) Xd24 (23 mei) - Anouchka (10 mei)
@Caelis hahaha ik ben wat vervelend, maar nu staat de lijst op pag. 202 dus je handtekening moet weer aangepast hahaha Sorry!!!
Goed idee, anouchka zullen wij buddys worden? (Cool woord trouwens, buddy hihi). Ik pb je mijn nummer!
@ XD: helemaal prima ik zal je ook even mijn nummer doen in pb bericht. Hier net naar fysio geweest, hou enorm veel vocht vast in mijn enkel, volgens de fysio was het hoogtijd om te bevallen voor mij dan raak ik het vocht in 1 keer kwijt. Wou dat het zo was........zeker als je leest dat sandra nu bevallen is * IK WIL OOK*
Ach, ik blijf gewoon die handtekening aanpassen, elke keer als er updates zijn, vind ik helemaal niet erg hoor, ik kijk er zelfs naar uit