Nou anouchka wie weet ben jij dan de volgende hahaha. Mijn vriendinnetje hield ook heel veel vocht vast en de dag voor haar bevalling was het op zijn ergst!!! Dus wie weet!!! Zo het buddysysteem is in werking nu! Mooi om op de hoogte te blijven!!! Spannend allemaal hoor. Krijg er steeds meer zin in.
Echt wel spannend, maar de mijne (die van jou ook sunny) moet nog even blijven zittten! Maar ik kan niet wachten!
Ahh wat lief, ik ben secretaresse.. En vandaag is het 'secretaressedag'. Collega kwam net een bos bloemen afgeven. Dat had ik niet verwacht
---- Breekt in---- Kwam weer even spieken enne @ MamaSandra Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Bij ons in het topic is de eerste baby ook al geboren, goh wat komt het nu dicht bij he dames!!! Groetjes! -----breekt weer uit ------
@ MamaSandra: Gefeliciteert !!!!!! @ de rest: nu gaay het echt opschieten zeg! Nog ff en ze zijn er allemaal! X Mams
Goeiemiddag! Wat een weertje weer Hier een vreselijk onrustige buik.....veel harde buiken etc. bah...vervelend Ben dr ook ff helemaal klaar mee nu, het zwanger zijn. Straks nog even boodschappen doen voor de pasen.
Goedemiddag! Vandaag al weer 38 weken zwanger -EN ik ben er ook klaar mee! Gister ook harde buiken en hield vocht vast. Dikke handen en enkels. Prachtig weertje hier zeg! Ga zo ook boodschappen doen met mams.
Oh dat vocht he poeki....vreselijk Doet ook 's avonds echt zeer......volgens mijn vk is het goed als je er op een gegeven moment helemaal klaar mee bent.
Goedemiddag! Gisteren bij de vk geweest, mn bloeddruk was te hoog. Urine getest maar niks te zien. Vanochtend was de vk bij me thuis geweest om nog een x de bloeddruk te meten en urine te testen. Bloeddruk nog steeds hoog. Ik moet nu 2x per week op controle houden, ze willen het goed in de gaten houden. Vanavond komen vrienden van ons bbq'en, ik heb 2 uur in de keuken gestaan. Maak altijd zelf salades enz! Straks nog even vlees marineren. Maaar ben ff een uurtje op de bank gaan liggen, ik ben doodmoe! Moet eerlijk bekennen dat ik ook blij ben als de kleine er is. Maar ik moet nog even hihi.. Nog plannen voor dit weekend?? Xxx
@ XD: he bah wat balen zeg van je bloeddruk. hoe hoog was hij dan? Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden..... Hmmmm...bbq...lekker!! Morgenavond krijgen we visite en zondag komen mijn ouders. maandag komen schoonouders, zwager, schoonzus en neefje hier en dan gaan we chinezen
Hoi Dames, Ik ben er ook klaar mee hoor! Heb ook echt nergens meer echt zin in. Boodschappen doen al helemaal niet Vind alles ook te ver weg om naar toe te lopen. Hoe eerder de beeb komt hoe beter Niet echt plannen dit weekend. Ja, proberen mijn vriend een schop voor z'n reet te geven dat ie nog wat dingen afmaakt in huis. Hij moet nog verf afkrabben van de bovenraampjes in de gang...afplaktape zit er nou al weken op...en met de anti-schimmel spray in de weer in de badkamer, het plafond ziet er niet uit. We hebben ook anti-schimmel muurverf gehaald, dan kan het weer 2 jaartjes mee. Maar ja, het zonnetje schijnt, lang weekend, dus het enige waar hij nu aan denkt is VISSEN.....zucht...mannen Hij zei gisteren nog tegen me: als mijn ouders er zijn om de baby te zien, misschien kan ik dan met mijn vader een dagje gaan vissen.... in de kraamweek, notabene! Mannen met de vis-kriebel in hun bol zijn echt onmogelijk! Als tie dit weekend dat plafond en die raampjes niet doet, doe ik het zelf waar hij bij staat, dan klim ik zelf die trapleer wel op Misschien dat ie het dan doet Jullie ook nog onmogelijke mannen-issues?
Ik ben er ook weer eens Drukke week gehad! En ik heb eindelijk VRIJ!!!! Eerst een weekje vakantie en volgende week vrijdag gaat mijn verlof in!! En volgens mij ben ik de enige zwangere die zich SUPER voelt Slapen doe ik al maanden slecht maar heb er gelukkig geen last van. Bloeddruk is bij mij ook te hoog maar geen eiwitten in mijn urine en geen andere klachten en daarom doen ze er ook niks mee. @MamaSandra Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een mooie naam. Lekker genieten!! Morgen gaan we alvast voor een deel van de familie mijn verjaardag vieren (ik ben dinsdag jarig dan komt de rest) Morgen met zijn allen bbq-en en heel de dag gezellig onder elkaar (zijn morgen met 17 man) Ga even wat drinken en douchen tot straks
@ Caelis; nee zo erg is het hier niet. Ik zou idd zelf op die ladder klimmen waar hij bj staat........beetje zuchten en steunen erbij, misschien helpt dat. Mijn man mag ook graag vissen maar hij zou dat niet doen in de kraamweek. Ook kijkt hij altijd eredivisie voetbal en hij is voor Ajax, nu moet ajax op 8 mei tegen twente voor de beker, wel zegt hij dan; als het maar niet op 8 mei geboren wordt Ga zo lachen als dat dus wel gebeurt............ Ach, weet je, ik denk als het maar eens zover is, dan piepen die kerells wel anders
PfffXd dat is even schrikken van die hoge bloeddruk. Maar goed in de gaten houden hoor. Als je ook hoofdpijn er bij krijgt en/of wzig gaan zien duizelig voelen dan moet je direct aan de bel trekken, want zwangerschapvergiftiging kan echt van het ene op het andere moment om de hoek komen kijken... en we moeten nog zowieso even kleine 2 weken uitzingen he!!! Iedereen heeft last van de laatste loodjes.... HEt is heerlijk weer, maar ik merk ook dat je daardoor sneller zoeits hebt van laat maar komen die handel.... Je wil je eigen lichaam ook wel weer terug!!! Meiden nog even volhouden...we slepen elkaar er door heen!!!! Liefs
Nou wij hebben ook genoeg dingen in mei, maar vriendlief is zich er heel erg van bewust dat hij niet alles mee zal maken van die dingen als de baby er is, want de baby en ik hebben de eerste prioriteit en ik ben echt hartstikke blij dat hij dat zelf goed in het koppie heeft!!! Liefs
Ach, ik denk idd dat ie wel bij draait als de kleine er eenmaal is, maar het blijft wel frustrerend om hem elke keer maar zo enthousiast over dat vissen te horen praten...dan wil ik hem echt door elkaar schudden Maar ik denk dan, wacht maar....straks piep je wel anders Die hoge bloeddruk is idd vervelend, hou maar goed in de gaten! Met dat mooie weer de afgelopen tijd heb ik ook idd zoiets van ik wil mijn eigen lichaam terug! Ik heb namelijk helemaal geen zomer-positiekleding! En ik vind het nu zonde om voor die laatste 2-3 weekjes nog wat te moeten gaan halen.... Dus zit ik in mijn normale shorts, met de rits helemaal open, op het balkon Met een normaal gesproken heel wijd los topje nu strak om mijn buik Ik heb de flappen waar mijn broek dus open staan naar binnen gevouwen, leuke brede riem eromheen, en je ziet er bijna niks van! Maar ik durf er toch niet mee over straat hoor. En die riem moet ook wel heel losjes zitten.