Hey dames, hebben jullie ook hyves??? Is ook wel leuk om op de hoogte te blijven van elkaar.......... Die van mij is Anouchka Kleinlangevelsloo Profiel - hyves.nl
@ Zustertje, ik heb ook niks te klagen hoor. Voel me prima! Maar ik wil de kleine zien En ik ben die buik zat, wil mn eigen kleren weer aan en lekker mezelf weer zijn! @ mannen, de mijne was gisteren mee naar de vk en hij schrok een beetje. Dat doet wonderen haha... Ik ga je zo toevoegen Anouchka!
Ik heb ook Hyves, maar ik doe er niet zo veel mee, doe meer met Facebook, maar ben happy om mensen toe te voegen hoor Als is het maar voor de foto's ! Angelique Hofman Profiel - hyves.nl
GEFELICITEERD MAMASANDRA!!!!!!!!!!!!!!! wat onwijs leuk!! Een knip en vacuum... dat is een stuk minder leuk! Hoop dat je lekker hersteld joh!! En bv gelijk gelukt! Heerlijk joh! Geniet en kom lekker bij!
Je moet heel erg oppassen met antischimmel hoor! Zitten veel stoffen in die gevaarlijk kunnen zijn voor zwangeren! Dus lekker die man van je aan zijn haren trekken En onmogelijke mannen=issues: mijn man heeft eergisteren een flinke sliding gemaakt op kunstgras: vreselijke schaafwond dus. Maar nu moet IK alles doen ineens!! Hahaha... hij 'kan niets meer' Wie is er nu hoog zwanger? hahahaha (ik ontken trouwens niet dat zon schaafwond onwijs pijnlijk is hoor!!)
Hoi dames. hier even bijhgekomen van de bruiloft gisteren. Was erg leuk, maar ben vannacht een soort van ziek geweest van vermoeidheid en overbelaste voeten... Maar ja. Ik heb geen hyves en facebook ivm beroep van mij en mijn man. Dus helaas kan ik daar niet aan meedoen. Ik hoop even een kort berichtjhe achter te kunnen laten als het hier begint. Ik hoop lekker snel. ben er zo erg mee bezig wanneer het nou echt zal beginnen. ben beetje gefocused en het lukt niet goed om gedachten te verzetten... grz
@ Dominoo: jaja, mannen kunnen lekker zielig doen he vervelend dat je je zo naar voelde vanacht. Het is ook spannend nu, ik herken die gevoelens wel van wanneer begint het nu en hoe zal het beginnen.... Mag ik vragen wat je doet qua beroep?
Hi meiden! Ik ga als het zo ver is jullie via m'n mobieltje hier op de hoogte houden. Oké?! Pfff jullie ook zo'n last van de warmte?
Goedemorgen dames, even korte update, gisteren thuisgekomen, als ik er aantoe kom dan ga ik vandaag even achter de computer om even wat foto's te plaatsen. Het bv is toch een gedoe, de ene keer lukt t wel, de andere keer niet. T was vanacht dan ook een kort nachtje. We zijn allebei gesloopt ( en natuurlijk trots dat we ons eerste dagje alleen met de kleine doorstaan hebben...) nu eens kijken wat vandaag ons gaat brengen... Fijne dag iedereen! (en sorry dat ik voorlopig iets minder reageer)
@ Sandra: tuurlijk heb je nu wel andere dingen aan je hoofd. Fijn dat jullie weer thuis zijn! Hopen dat de BV snel goed verloopt. Neem aan dat je nog kraamzorg hebt? Doe rustig aan en geniet ervan
Tuurlijk mag je dat vragen Ik ben momenteel nog verzorgende in een verzorgingshuis. Maar ben van oorsprong verpleegkundige. En heb zojuist mijn opleiding tot creatief therapeut drama afgerond en ben daarvoor nu aan het solliciteren.
@ Mamasandra, daar hoef je geen sorry voor te zeggen!! Ik snap maar al te goed dat je nu wel iets beters te doen hebt Geniet lekker van elkaar, en hopelijk wil de bv vandaag een beetje meewerken! @ Dominoo, waarom kun je geen hyves hebben met dat beroep?? (ben niet nieuwsgierig hoor) @ Hier, gisteren was de vk bij me op bezoek geweest. Bloeddruk blijft hoog maar niet zorgwekkend. Vanochtend ging ik naar het toilet, bloed!! Ik dacht oh help wat is dit nu weer. Vk gebeld en ze dacht (weer) aan een blaasontsteking. Kon vanmiddag om 12.30 terecht bij de hapost, urine in moeten leveren en TOCH een blaasontsteking, nu dus aan de antibiotica (wat ik niks vind, heb zelfs geen paracetamol geslikt in de zwangerschap). Alleen ik kwam thuis en bedacht me toen pas dat de hapost dacht dat het bloed bij mn urine zat. Alleen het was ook een beetje met korrels erbij (dacht zelf aan de slijmprop). Ik blijf nu steeds weer die bruinige afscheiding houden. Hopelijk zakt het wat, zoniet wil ik dat de vk morgen even komt kijken... Ik voel de kleine goed dus maak me niet echt zorgen maar ik wil graag weten waar het bloed vandaan komt!
@ Dominoo: ik ben net als XD ook wel klein beetje nieuwschierig Ik werk nl zelf ook in de zorg, maar mijn profiel is niet zichtbaar. @ XD: jeetje wat vervelend zo. Zo idd ook willen weten waar bloed vandaan komt, groot gelijk dat je eventueel morgen de VK belt. Ik heb ook 1 keer blaasontsteking gehad tijdens zwangerschap en het stond mij ook beetje tegen om die kuur te slikken.
XD wat vervelend als je blaasontsteking heb. En dat bloed.... Bah! Gewoon ff navragen hoor. MamaSandra : geen sorry zeggen maar lekker genieten van jullie beeb!!!
Moet zeggen ik heb geen last van de blaasontsteking. Voel niks hoef niet vaker naar de wc ofzo. Wel apart, maar als het uit mn urine blijkt zal het wel zo zijn toch? Die arts zo je urine stonk ook een klein beetje. Niet geroken?? Uuh kvind urine altijd stinken en ga nou niet na ieder bezoekje in de pot ruiken haha.. Mn moeder belde vanmiddag, maandag gaan we bij mn ouders en broertjes brunchen en savonds bbq'en
Hoi dames! Ik heb twee foto's van onze kleine in het fotoalbum gezet Bedankt voor al jullie felicitaties!
Mamasandra, WAAAAUUWWW wat een schatje!!! Ondanks dat je zo vroeg bevallen bent heeft ze van die heerlijke wangetjes Ik smelt!! *ik wil ook en baabbbyyyy* Daar mogen jullie trots op zijn. Gaat alles goed met jullie 3tjes? X