Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Mamasandra: wat een prachtig meisje!!! Heerlijke wangetjes inderdaad!!! Geniet lekker!

Aan de nieuwsgierigen :) Ik heb nare ervaring gehad met clienten uit de GGZ die in de buurt bleken te wonen... En mijn man heeft ook het beroep waarbij je neit lastig gevallen wilt worden. Maar daar kan ik helaas niets over zeggen. Sorry dames!

Hier net een heerlijk grote bak met ijs op... :) Ben het af en toe ZO zat joh... van mij mag ze komen!!!
    Fijne pasen allemaal!

2. intra4

intra4 Niet meer actief

MamaSandra wat een knap kindje!!!!!!! Prachtig!

Goede Morgen overigens allemaal en fijne paasdagen!

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Fijne paasdaagjes allemaal inderdaad :)

Even ego: was vandaag echt zó verdrietig... vast hormonen. Maar voelde me echt even vreselijk ongelukkig. Heb er ook wel een beetje last van dat ik zoveel thuis zit en zo weinig kan doen door vocht in handen en voeten enzo... kan ook niet meer veel autorijden door pijn handen. Heb normaal (gelukkig) nooit wat, dus dit is even doorbijten. En mannetje gaat uit en weg... en ik doe alleen maar huishouden. Althans : zo voelde het dus vandaag. Moest het even kwijt. Nu maar weer even vrolijk worden :D
    Liefs Dominoo

4. intra4

intra4 Niet meer actief

Dominoo : ahhh meiske toch. Dikke knuffel voor jou!

5. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Aww Dominoo :) ook een knuf van mij hoor, ik weet precies hoe je je voelt :) Ik kan ook niet zo veel meer door pijn met lopen en staan (blijkbaar toch bekken instabiliteit), en vriend heeft de auto nodig voor zijn werk....dus doordeweeks kan ik ook de deur niet uit, alles lijkt veels te ver om te lopen, en dan doe ik ook alleen maar huishouden (lijkt het).

Nog effies doorbijten, en dan kunnen we weer wat meer :) Kunnen we mét beeb weer gewoon lopen, zónder dikke voeten en instabiele bekkens :D

Trouwens 2 heerlijke dagen gehad. Vriend is happy, want die heeft 2 dagen lekker kunnen vissen én 2 nieuwe persoonlijke records gehaald, en ik ben er ook lekker effies tussenuit geweest, naar opa en oma, ouders gezien, lekker in de tuin gezeten bij mijn vriend's beste vriend, vandaag in de schaduw boek gelezen terwijl vriend aan het vissen was, en vanavond lekker met mijn ouders uit eten geweest voor een curry :)

Wel weer een paar fikse pijnscheuten gehad, waarvan ik echt dacht, oh jee...gaat dit het worden? Maar helaas......beeb wil nog niet....

6. intra4

intra4 Niet meer actief

Bleehh ik verveel me.
    Ik kan nu niet veel... en het is te warm.
    Ik wil iets doen maar weet niet wat.
    M'n hormonen nemen een loopje met me...ik kan wel janken.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Al die hormonen hier;) irritant he..
    Ik heb vannochtend ff lopen janken, ik weet gewoon met dit weer niet wat ik aan moet doen, heb geen zwkleren en heb me altijd kunnen redden. Heb alleen een zwspijkerbroek...
    Heb echt al mn tshirtjes aan gehad en NIKS past aaarrgghhhh

Was ff frustrerend!! Nog ff en dan hoop ik dat ik snel weer in mn oude kleren pas:) (dream on hihi).

8. intra4

intra4 Niet meer actief

XD : Dat probleem had ik gister!
    We moesten op visite en ik had niets om aan te trekken met die hitte. Ik paste ook echt niets. ik heb ook alleen een paar (lange!) zwbroeken/leggings.

Ik ben nu heel de dag thuis. Zit met een legging aan en een (veel te kort) tshirtje. Maar ja..ik hoef de deur niet uit.

Ik ga nu echt niets meer aanschaffen hoor...
    Ben blij dat het woensdag al weer wat 'slechter' weer wordt. hihihihi wat klinkt dat stom he?!

As.woensdag mag ik weer voor controle naar de VK.
    Hoop zoooo dat het niet meer nodig is....
    Ik wil bevallen!!!!!!!!!

Nog leuke plannen dames voor de komende week?

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedenavond dames,

Ik ben dit weekend wel online geweest om dingen bij te lezen, maar heb geen energie en tijd gehad om op jullie te reageren! Wou alleen even laten weten dat hier alles goed gaat. We zijn heerlijk aan het genieten van het mooie weer. Ik heb de mazzel dat ik mijn zomerleggins van voor de zwangerschap nog gewoon pas dus dat is erg handig met dit weer! We zitten nu midden in een groot feest hier in het dorp. Is om 14.00 begonnen. Wij waren er om 15.00. Is een paar minuten lopen van ons huis. 3 feest tenten met muziek en de meesten staan natuurlijk gewoon buiten op het plein vanwege het weer. Het bier vloeit rijkelijk en ik zit netjes aan de appelsap. Ben nou net even thuis om even lekker bij te komen. Lang staan is op het laatst niet meer te doen dus ik blijf nou even lekker 2 uurtjes thuis om bij te komen en dan sms ik vriendlief even zodra ik weer uitgerust ben. Dan komt hij me weer ophalen en lopen we samen er weer heen. Het duurt tot 22.00 ongeveer dus dat valt ook wel mee! Nou dan zijn jullie weer even op de hoogte. Vanaf morgen zal ik weer wat meer aanwezig zijn!

Liefs

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hahhahahah ik moet wel erg lachen even om vriendlief.... Die komt dus net thuis aanwaggelen (waggelen vanwege de drank) en die wou even een andere broek aantrekken. Heeft hij hier in de kamer zijn broek uit gedaan is naar boven gegaan en ik denk op een gegeven moment... wat duurt dat toch lang.... dus ik even bij hem kijken ligt hij languit op bed.... Hij zegt... ja het ligt hier wel fijn en alles draait een beetje.... Hmmm hoe zou dat nou komen whahaha! HEt ziet er naar uit dat vriendlief ook even een pauze houd hahahaha!!! Ach ja om 13.30 al aan het bier (toen kwamen de eerste vrienden hier al voor zitten) en weinig eten en pal in de zon.... tanken maar!!! Tjah dan gaat het snel en aangezien hij helemaal niet zoveel bier meer krijgt het laatste jaar.... hakt het er wel ff in. Erg lachwekkend moet ik zeggen, want vlak voordat ik naar huis ging vroeg ik hem nog hoe hij zich voelde omdat ik al in de gaten had dat hij wat aangeschoten was.... Nou toen zei hij dat hij zich TOPFIT voelde!!! jaja!! hahahaha!

Liefs

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik weet niet of ik het al gezegd had mammasandra, maar wat hebben jullie een prachtig meisje op de wereld gezet!!! Heerlijk ervan genieten!!

Liefs

12. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Sunnyqueen: klinkt lekker gezellig! Wat een mooi weer voor een dorpsfeest! En goed dat je zelf even lekker rust neemt! Veel plezier nog of hoop dat je het nog leuk hebt gehad. hihi.. die vriend van jou neemt het er zo te lezen ook even van :D

@xd en poekie: weer een dikke knuffel voor jullie erug (met hormonen :p) terug. Is inderdaad zo zonde om nog kleertjes te kopen! Ik heb het grote geluk gehad dat ik veel kleren van mensen heb gekregen. Winter en zomer kleding. Dus ik ben verwend..
    Ik heb ook echt zin om te bevallen. Kan nauwelijks wachten ;) Maar het zou ook zomaar nog 3 weken kunnen duren. maar ach. dat is wel de max voor mij. volgende week zondag (1 mei) is al dé datum voor mij!!
    (heb zin om weer helemaal slank te zijn.. kennen jullie dat gevoel??)

Deze week niet zo veel plannen meer. Komt nog een vriendinnetje langs morgen en woensdag nog een officiele dag van het werk van mijn man. Verder lekker dik boek lezen en huishouden ;) En donderdag naar vk.

Liefs

13. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goedenavond dames!

Een dikke knuffel voor de dames die er ff doorheen zaten/zitten:) Ik herken het wel.....ben het eigenlijk ook wel poep zat nu. Het rommelt al wel de hele dag....beetje ongi gevoel zeg maar.

@ Sandra: erg mooi meisje zeg:D Gaat het goed met jullie?

Hier morgenavond een avondje van de personeelsvereniging van het werk en woensdagavond naar de VK. Ben benieuwd.....

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Heey dames!

Nou ik ben echt heel erg verwend vandaag. Moesten naar mn ouders om te brunchen. Om half3, rare tijd en dat had allemaal vage redenen begreep er al niks van (ja je broertjes gaan de avond ervoor opstap die zijn voor 2 uur hun bed niet uit, normaal zal mn moeder zeggen dan eten ze maar niet mee dus vond het al gek. Mn vriend wilde echt perse half3 daar zijn, terwijl hij ALTIJD te laat is vond het al apart haha en zo wat meer dingen maar die vielen later allemaal op zn plaats;)).
    Kwamen dus bij mn ouders aan en zit de tuin vol met vriendinnen. Babyshower:D
    Was echt superleuk, allemaal kado'tjes gekregen en lekkere hapjes en een hele leuke middag gehad:)
    Savonds zijn mn vriend en ik samen met mn ouders en broertjes nog uit eten geweest, was erg gezellig!

Wat ik allemaal gekregen heb:
    Babygym
    sokjes met i love mama
    shirtje met leuke tekst
    speentje en een speenhouder (voor aan shirtje) van woezel en pip
    een grote luiertaart met kleine kadotjes erop
    van die zonneschermen voor achterin de auto ook van woezel en pip (jaaaa ik vind woezel en pip errrrgg leuk;))

@ hormonen, ik heb er gelukkig weinig last van alleen vanochtend met die kleren was ik het ff zat haha...
    Ik vind zwanger zijn heerlijk, en heb ook echt niks te klagen. Ben het ook niet zat ofzo maar ik zou zo graag gewoon mn eigen lijf weer willen.
    Gewoon bukken zonder gekke houdingen, en al mn kleren weer aan kunnen.
    En wat ik zo graag wil, carpaccio;) haha

@ Sunny, klinkt gezellig daar bij jullie. Wat je verteld over je vriend had net zo goed mijn vriend kunnen zijn hahaha, grappig;)

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou gisteravond rond 21.00 was vriendlief weer wat bij de pinken en besloten om er toch nog maar even heen te gaan! Nou de muziek was om 22.00 afgelopen en toen wou meneer nog een patatje bij de snackkar halen. Toen waren we om 22.30 thuis en ging hij de 4 overgebleven stukjes vlees van het gourmetten (zondag) + een beetje shoarma nog staan op bakken en op eten. Daarna zaten we nog buiten aan onze picknicktafel te wachten. Want onze vrienden planten met dit feest altijd hun fiets bij ons in de tuin, want dan hoeven ze geen geld te betalen om hem te stallen en hij staat natuurlijk mooi achter huis en daar komen mensen niet zo gauw. Maar 1 van die vrienden had zijn jas binnen neer gelegd met de fietssleutel er in dus daar moesten we zowieso op wachten. Nou toen was het 23.00 en daar kwam de ploeg aan. Maar goed wij hadden nog 5 biertjes in de koelkast en die moesten dus verplicht op natuurlijk... Nou ja ik was ook nog niet erg moe ofzo alleen blij dat ik zat. Maar vriendlief wou geen bier meer (leek mij verstandig) wat doet hij even later.... gaat hij (omdat het bier op is) aan de pure beerenburg....... De meesten hielden gelukkig wel rekening met mij en vroegen constant of ze naar huis moesten en als ik op bed wou dat ik het zeggen moest, want dan gingen ze... Nou toen kwamen er nog 4 gasten op een fiets in onze tuin staan die wij beiden niet konden.... Dus ik vraag al 4 keer of die alsjeblieft uit onze tuin willen vertrekken.... geen reactie.... Dus vriendlief gaat er op een gegeven moment naar toe en zegt het ook nog een paar keer... pakt een paar fietsen met die jongens om ze om te draaien. Staan ze wat dom te lachen en zeggen jaah we gaan zo wel... Dus ik ga staan en zeg en nu WEGWEZEN!! Zegt 1 dat kan je toch ook wel normaal vragen.... Ik zeg dat ik dat al tig keer gedaan heb en er klaar mee ben. Nou toen gingen ze uiteindelijk weg... Maar ik hoor 1 nog tegen een ander zeggen... Zo is zij nou zwanger of is ze zo dik??? Dus ik schreeuw er achter aan JA ik ben zwanger inderdaad en nou oprotten!!! Wat een sukkels. Vervolgens ging onze vriendenploeg ook al snel naar huis dus toen konden wij op bed.... Nou daar was ik toen wel aan toe... Hormonen begonnen wat op te spelen toen dus werd ook wat emotioneel... Vriendlief ligt nog niet 5 minuten op bed of hij kotst alles er uit..... (goh hoe zou dat nou komen) Dus ik kon het bed nog verschonen en de vloer.... Meneer onder de douche gezet en aan het tanden poetsen...
    Nadat ik alles opgeruimd had en het bed weer schoon had opgemaakt ben ik zelf maar even onder de douche gestapt, want voelde me ook vies na het opruimen en had behoorlijk last van mijn rug inmiddels.... Uiteindelijk dus strontlaat op bed. Hele nacht last gehad van mijn rug en een keiharde buik... Spierpijn gevoel in mij rug van het lange staan en vermoeidheid en mijn buik was keihard omdat die de hele avond op spanning heeft gestaan door het lange staan en laat op bed. Vanochtend ging de wekker van vriendlief.... Normaal kon ik daarna nog een uur langer slapen, maar vriendlief besloot een uur later te beginnen en dus die wekker een uur lang te laten snoozen met het gevolg dat ik dus een uur lang wakker ben gehouden en er vervolgens zelf uit moest omdat ik zometeen naar de VK moet. Nou vriendlief komt er uit en voelt zich echt hondsberoerd dus die heeft het werk afgebeld... Nou dat is echt voor het eerst, hij is echt (bijna) nooit ziek. En hij is al helemaal niet zo dat hij zich ziek meld omdat hij een flinke kater heeft. Wat dat betreft bijt hij zich daar altijd door heen en gaat gewoon aan het werk zoals het hoort. Maar nu.... is hij gewoon echt ontzettend ziek.... van de drank weliswaar.... Alles draait hem en hij zegt... dit heb ik nog nooit gehad.... Hoe komt dit toch... Dus ik kijk hem aan en noem een paar dingen.... Euhm... BIER, VEt eten en beerenburg..... slechte combo!!! Ik ben nu dus strontchagerijnig omdat ik slecht geslapen heb, maar goed ik kan wel weer op bed als ik terug kom van de VK! Hij heeft wel honderd keer zijn excuses aan geboden en mij bedankt voor het opruimen.... en hij voelt zich ontzettend schuldig (terecht hahaha) Maar ik laat hem vanmiddag zodra hij weer wat bij de pinken wel even voor me kruipen natuurlijk hihihihi!!! Dus dat was me het feestje wel!

Liefs

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Sunny: jeetje wat een verhaal zeg.......kan me indenken dat je ff flink pissig werd:x zowel op die gozers als op je vriend:p Succes bij de VK. Rust erna lekker uit:D

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: jeetje je bent goed verwent zeg...wat ontzettend leuk!!!:D:D

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Even ego (alweer sorry): Controle bij VK helemaal goed gekeurd. Kleine is iets verder gezakt in mijn bekken, maar kan er nog steeds uit wippen met zijn/haar hoofd dus ligt nog niet vast. Hartje klopt perfect. Baarmoeder komt overeen met termijn van ongeveer 36 weken en de baby ook. Dus alles loopt volgens het boekje. Bloeddruk 110/70 dus ook helemaal prima! Volgende week laatste keer naar de gyn voor de volledigheid. Hij kan me dan het recept uitschrijven voor de fraxiparine (voor in het kraambed vanwege mijn bloedstollingsfactor) en daarna gewoon weer naar de klinisch VK tot aan mijn bevalling!

Liefs

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Sunny: Top dat alles goed was!!!:)

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi!

Sunny : wat een verhaal van dat feest en je vriend.
    net als de andere meiden al zeiden ...is het ook hier herkenbaar.
    hahahahaha

Ik heb overigens met mn man afgesproken dat hij vanaf nu niet meer dan 2 biertjes mag drinken.

Fijn dat bij de VK alles goed was!

XD : Wat onwijs leuk en lief dat ze een babyshower voor je hebben geregeld!!!!!!!!!!!! en wat een leuke kado's.

Anouchka mag morgen (woensdag) naar de VK.
    Ikke ook!!!!

Dominoo mag donderdag naar de VK.

Verder weinig te melden. Heb weinig gedaan.
    Officieel nog 10 dagen te gaan......

Deel Deze Pagina