Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier vandaag weer extra controle gehad bij de VK, ik moet nu 2x oer week langskomen omdat mn bloeddruk aan de hoge kant blijft. Vandaag ook weer dus.
    Verder geen klachten een geen eiwitten in mn urine.

Heb wel een blaasontsteking sinds het weeken, bij de HAP antibiotica gekregen maar ik heb zon idee dat ik er allergisch voor ben. Heel stom maar ik heb ontiegelijk jeukende schaamlippen. Om gek van te worden!!

@ Poekie, 10 dagen... Das bijna :D

2. intra4

intra4 Niet meer actief

XD : Vervelend met je bloeddruk. Wel goed dat ze je extra controleren! Toch?

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, mijn moeder heeft standaard als ze antibiotica ergens voor krijgt ook een schimmelinfectie erbij omdat ze dus allergisch is voor die antibiotica... Laatst had ze een ontsteking in haar nek en kreeg antibiotica ervoor en vroeg meteen of ze ook voor schimmelinfectie mee kon krijgen omdat ze altijd standaard daar last van krijgt dus....

Dus wellicht heb jij nu ook als allergische reactie een schimmelinfectie dat kan heel goed!!

Liefs

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jaaa is dat zo?? Nu voel ik niks maar zo nu en dan jeukt het, aahh dan krab ik alles het liefst kapot... Ik heb ook echt nooit iets dus ook nog nooit antibiotica hoeven slikken..
    Misschien morgen maar even naar de ha bellen. Ook dat nog haha

@ poekie, idd wel fijn dat ze het goed in de gaten houden. Stel er is iets dan zijn we dr snel bij:)

@ sunny, hoe is het met de kater van je vriend:D

5. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

6. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Goedemorgen allemaal!

Heb wel meegelezen, maar geen tijd/zin gehad te reageren afgelopen paar dagen.

Vandaag 38 weken, dus vanavond weer naar de VK.
    Hormonen + vermoeidheid gaan nu ook weer parten spelen...3x huilbui gehad in de afgelopen paar dagen...1x op paasmaandag, omdat ik niks had om aan te trekken met dit zomerse weer :p (klinkt bekend naar wat ik heb gelezen), 1x gisteren in de bios....was een komedie! Maar zat een zielig stukje tussen, en tja..toen ik eenmaal begon heb ik daarna een uur tranen zitten wegvegen .....vond mijn beste vriendin ERG GRAPPIG :)
    En dan vanacht weer....ik kom nou echt bijna niet meer aan slapen toe...zo vaak plassen...de plasfrequentie is echt omhoog gegaan van 5x per nacht naar gemiddeld 8-10x per nacht, en halverwege de nacht doen mijn heupen/bilspieren zo'n pijn....heb het idee dat ik misschien toch bekken instabiliteit heb...zal het vanavond navragen. Maar ja, vanacht dus janken uit pure vermoeidheid/frustratie.

Zo, weer even mijn hart gelucht :)
    Niemand verder bevallen in de tussentijd? :p

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goedenmorgen dames!

Hier vanavond ook naar de VK.......vanacht een k*t nacht gehad, kon slecht liggen en dan de druk op de blaas....VRESELIJK:x Ook erg last van krampen in buik gehad, had eerst de stille hoop dat het door zou zetten maar helaas:( Het vocht lijkt ook erger te worden, ben benieuwd wat de bloeddruk is vanavond.

@ XD: goed dat ze je zo goed in de gaten houden, ook wbt de blaasontsteking.

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag meiden,

Dit is wat ik onthouden heb:

@XD, hoe is het afgelopen met je jeuk??? Nog gebeld met de HA?

@Caelis, dat is echt vervelend wel 8 tot 10 x per nacht er uit om te plassen. Ik hoef gelukkig vaak maar 3x en dat vind ik al vervelend. Maar slaap de laatste 2 nachten niet lekker meer omdat ik heel erg last van mijn bekken en onderrug heb. Dus dat herken ik wel bij jou! Alleen denk ik dat het bij mij komt van het lange staan op maandag! Heb toen de hele middag en avond bijna alleen maar op mijn voeten gestaan! Succes bij de VK!

@Anoucka, jij ook succes bij de VK! Hopenlijk begint het snel bij je want jij hebt het echt wel gehad volgens mij!

@De rest... sorry ben het alweer kwijt. Dikke knuffel voor jullie in ieder geval!!

@Hier gaat alles prima. Vriendlief heb ik gisteren aan het stofzuigen gezet. Hij zat als een zombie op de bank en vroeg zich af waarom hij niet lekker kon zitten. HEb hem 2 pcm in de strot geduwd en gezegd dat hij wel even helpen kon met het huishouden. Beweging is namelijk beter bij een fikse kater dan een beetje op de bank hangen!!! Nou hij heeft ookkeurig geholpen en zei later dat die pcm wel werken.... Nou gelukkig maar. Ik heb wel gezegd dat dit de laatste keer was dat hij bier en beerenburg achter elkaar ging drinken en zodra ik 38 weken ben moet hij er helemaal om denken.... Nou dat zal hij ook keurig doen. Aanpakken die mannen!!!

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Sunny: goed bezig met je vriend....haha werken is het beste medicijn tegen de kater:D

Ik kreeg net de blije doos bezorgt van prenatal:D Er zaten zelfs 2 blikjes rose bier in met 0% alcohol:)

Ga even verder met de was wegstrijken.......vindt het prettig als ik de was op orde heb.

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    wat heb jij de blije doos dan laat gekregen anouchka??? Ik heb dat ding al vet lang in huis. Vond hem trouwens wel tegen vallen. Ik vond de felicitas doos van de etos veel leuker!!

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik moet even wat met jullie delen. Ik ben samen met onze poes zwanger namelijk hahaha!!! Wij hebben 2 poezen in huis. 1 is gesterriliseerd en de ander dus niet en die krijgt nu een steeds dikkere buik hahaha. En ze is als het goed is een week voor mij uitgerekend dus dat hebben we ook weer lekker getimed (NOT hahaha) Maar goed ze is nou al ieder keer een rustig plekje aan het zoeken en om te voorkomen dat ze het in de box gaat doen (zal je net gebeuren...) heb ik nu dus een doos met een lekkere handdoek er in neer gezet. Het boxkleed wat ik bij de Prenatal had gekocht kwam namelijk net binnen in een doos waar je u tegen zegt dus daar heb ik nu maar haar bevaldoos van gemaakt. Ze zit er wonder boven wonder ook nog in hahaha Trouwens echt een mooi boxkleed. Lekker dik en zacht, kan nu al zien dat de kwaliteit veel beter is dan de hema en hij past perfect in de box!!!

Liefs

12. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Sunny: Ja klopt, vond het ook erg laat. Maar goed heb hem nog op tijd binnen:D Idd, felicitas was leuker.
    Haha....geweldig van jullie poes:D Jonge poesjes zijn zooooooooooooschattig:) Wel foto's plaatsen he;) verstandig van die doos en fijn dat ze er ook inligt.

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    het is alleen te hopen dat we niet precies op dezelfde dag gaan bevallen die kans zit er namelijk wel in natuurlijk!!!

14. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi meiden!
    Nou ik ben vandaag weer goed gekeurd hoor samen met ons meisje bij de VK.
    Mn bloeddruk was goed. Ietsje hoger dan normaal, maar ik was vet nerveus joh. Dikke opvliegers - rode kop en zweten toen ik daar binnen kwam. Hormonen????
    Maar alles was verder goed.

Sunny wat leuk van jullie poes. Hihihihi

Las verder dat er meer dames zijn die last hebben van de laatste loodjes. Stomme hormonen ook he ... bah.
    hahaha

Heerlijk he dat de temperatuur weer wat gedaald is.

15. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

XD: wat geweldig dat er een babyshower was geregeld! Leuk dat je lekker verwend wordt deze laatste daagjes! Straks mogen zij meegenieten van de baby :) Ik hoop dat de jeuk wegblijft joh! Lijkt me super vervelend. Vooral omdat je niet de hele dag door daar kan krabbelen ;)

Sunny: wat goed dat het weer goed was bij de vk! En je weet van aanpakken met je vriend!! Heel veel succes met de zwangere poes! Kijk maar uit inderdaad, ze kunnen op de gekste plekken hun nestje maken. Super handig die doos!

Caelis: 38 weekjes!! Wat klinkt dat lekker he?! Ik hoop dat het plassen wat mee zal vallen vannacht. En de pijn in je heupen ook. Al een voedingskussen geprobeerd om tussen je benen/ onder je buik te leggen? Vind ik echt heerlijk slapen!

Anouchka: sterkte vannacht! Hopelijk niet zo veel pijn en krampen in je buik. Misschien toch wel voorweeen hoor!!!!

Poekie: heerlijk dat het weer allemaal goed is bij vk vandaag!

Hier alles goed. Vandaag heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel harde buiken :$ Morgen naar VK. Ben erg benieuwd of zij misschien denkt of het komt of niet. Zondag is al de uitgerekende dag :D

kusss

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Even ego: vanavond bij de VK was mijn bloeddruk 120/90.....urine zat heel iets eiwit in. Nu moet ik vrijdag opnieuw en aan de hand daarvan gaan ze verder kijken. Heb ook mega last van tintelingen in handen. Ik hoop dat ie vrijdag wat lager is.......:(
    Ook aangegeven van het ongi gevoel en dat zijn dus idd voorweeen, volgens haar kan het nog weken zo rommelen maar het kan ook ieder moment omslaan.

xx

17. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Hey Dames:

@ Sunny grappig samen met je poes zwanger:D

@ Anouchka Rot voor je meid veel sterkte!

@ Hier:

Vanacht om 04.00 op Schiphol zijn!!!!!
    Brrr die vliegangst!
    Heb de tabletjes al klaar bij de hand hahahaha (over poesies gesproken hahhaa:S)

Rhodos here i come, tis weer veilig in NL!

Doen jullie allemaal ff duimen draaien dat ik veilig aan kom op Rhodos Airport???
    Zou het heel fijn vinden, heb me minibuddha ook bij me (gekregen = geluk ontvangen)...

Transavia HV 785

is het vluchtnummer dus als er gekke dingen gebeuren kan je het nakijken op teletext!

Begint vannacht al met onweer dus ik hoop echt dat we heel blijven ba ba bah..

Ok genoeg aangesteld, Dames niet stiekum bevallen he nu!

XXX Mams.

Om 10.00 uur (NL TIJD) moet ik zijn aangekomen!
    Dan is het daar 11.00 uur (Lokale Griekse Tijd)

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    goedemorgen dames,

Al iemand aan het bevallen?? ;)

@ Sunny, wat grappig samen met je poes zwanger! Strak liggen jullie samen te puffen hihi

@ Anouchka, balen van je bloeddruk en de eiwitten! Mijn bloeddruk is hetzelfde als jou bloeddruk. de onderdruk (90) is de grens bij ons. Daarom moet ik nu 2x per week op controle komen. Om half12 mag ik weer.
    Hopelijk is de jouwe vrijdag weer gezakt, en iig dat de eiwitten uit je urine zijn!!

@Dominoo, hopelijk betekenen de harde buiken iets. Zondag de uitgerekende datum. Spannend??

@ Poekie, last van opvliegers?

@ hier, alles gaat prima. Voel me heel erg goed. Nu de temp wat is gezakt voel ik me wel fijner moet ik zeggen. Alhoewel ik het zonnetje erg lekker vind.
    Maar ik wil nog zoveel in huis doen en dan kan ik geen mooi weer gebruiken hihi.

Gisteren avond weer voetreflextherapie gehad. Was weer heerlijk.
    19 mei komt hij voor de laatste x, als de kleine er dan nog niet is, hij gaat dan de bevalling 'opwekken'. De 20ste is de verjaardag van mn overleden opa, dus zou een mooie datum zijn!

Vanmiddag komt een vriendin met haar dochtertje (11 weekjes oud!)

@ jeuk, het is iets minder aan het worden maar ik merk dat als ik een antibioticapil pak ik er daarna meer last van heb. Dus ik heb besloten dat ik gisteren de laatste heb gepakt.
    idd daar krabben kun je niet altijd doen hihi... ben nu met sudocreme aan het smeren en dat helpt wel!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Mams, heeeeel veel plezier daar!! En mn duimen draaien hoor:)

20. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: Bij ons is 100 echt de maximale grens. Stel dat morgen de eiwitten niet gezakt zijn moet ik naar ziekenhuis voor bloedonderzoek en wordt er in overleg met een gyn bepaald van hoe en wat. Op zich is het kindje er wel klaar voor. Heb ook last van misselijkheid en tintelingen in handen. Ook het vocht heeft er deels mee te maken. Was 2 kg gegroeid in 1 week tijd:$

Deel Deze Pagina