Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    XD: succes met je laatste 2 antibioticapilletjes en de sudocreme! Ik denk dat je een goede beslissing neemt.

Poekie: rustig aan hoor! Je lichaam geeft dus echt aan dat het even teveel is. Geen hoofdpijn of veel vocht vasthouden? Sterretjes kan op je bloeddruk wijzen!

Sandra: Heerlijk om te lezen hoe het bij jou ging. Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan ervaringsverhalen, omdat ik geen idee heb waar ik op wacht :) Geeft me een beetje een beeld. En heel veel geluk saampjes. Ik hoop dat ik snel een zelfde soort bericht kan posten!

Alle anderen: sorry als ik iets specifieks vergeet! Ik vind het trouwens erg leuk om zo samen op dit forum van ideeen te wisselen en wat te kunnen kletsen! Helpt me soms echt! Thanks iedereen.

Weltrusten. tot snel.

2. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Pff... kwart voor drie wakker geworden en kan de slaap niet meer vatten.. nu mezelf maar even vermaken met wat internet. Hopelijk gaat het straks wel weer lukken!

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jeetje Dominoo, wat was jij vroeg wakker!
    Balen dat je slecht slaapt. Ik slaap heel goed, hoef er snachts niet eens uit om naar de wc te gaan!

@ mamasandra, ik ben (gezond) jaloers;) Lijkt me zo fijn om je kindje na al die maanden in de armen te sluiten.

@ hier, vandaag nog 2 pilletjes en dan is de kuur af. Hopelijk is dan de infectie ook snel weg!

Vannacht heb ik toch een erge droom gehad. Ik moest bevallen, en naast mij ook iemand van mn zwangerschapsgym. Alleen dat kindje lag in een stuit maar de bevalling begon al dus ze moest bevallen.
    Ik moest de vk roepen en helpen. Dat meisje persen en de verloskunidge moest heeeeel hard boven in de buik drukken om het kindje eruit te kunnen krijgen.
    Mn vriend was er ook bij.. Nou en toen kwam het... Eerst kwam het hoofd (los van het lichaam) en daarna de rest. Oh vreselijk. Ik moest het hoofdje op het lichaam zetten om het zo weer aan te laten groeien. Dit ging een kwartier goed maar daarna is het kindje toch overleden.
    Daarna moest ik zelf bevallen en dat ging allemaal wel goed.
    Ik vond het alleen vreselijk voor dat meisje en haar vriend. Ik werd ook echt zwetend wakker.
    Jakkes wat kun je raar dromen!!

4. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen!

Voel me al weer wat beter vandaag.
    Had (achteraf gezien) gister ook te weinig gegeten/gedronken.
    En het zullen inderdaad de 'laatste loodjes' wel zijn. Ik heb gewoon moeite om rustig aan te doen.
    Ik wil zo veel doen.... maar je lichaam werkt niet mee.

Vandaag officieel 39 weken zwanger. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren allemaal.

Dominoo : Zo balen van vanacht. Ben je nog in slaap gevallen?

MamaSandra: Fijn wat van je te lezen.

Anouchka : ik hoop ook voor je dat je niet meer hoeft te gaan en dat je snel gaat bevallen. (samen met mij...hahahaha)

XD : Wat een nare droom..... bah.

Gaan jullie er nog op uit morgen met koninginnedag?
    Ik niet denk ik ....
    Kan amper lopen. Doet pijn. En mn mannetje moet heel de dag werken.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poekie, wel goed eten en drinken he!! Beetje om jezelf denken:)
    39 weken al joh, waar blijft de tijd. Hopelijk ga je snel bevallen!

Wij gaan morgen naar Middelburg en blijven daar overnachten. Laatste x een weekendje weg met zn 2en.
    Ik voel me nog heel erg goed, dat scheelt een hoop natuurlijk!

6. intra4

intra4 Niet meer actief

XD : Leuk dat jullie naar Middelburg gaan!!!!! Geniet er van!

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd nare dromen schijnen juist in het laatst van je zwangerschap er bij te horen!!! Wel heel vervelend inderdaad. Ik wordt er altijd zo moe wakker van als ik zo naar gedroomd heb.

@koninginnedag: Wij gaan morgen kijken naar mijn zusjes die aan het lijnballen zijn en mijn broertje die moet voetballen! (nou hij is reserve en zit op de bank hahaha) Dit is van de basisschool uit elk jaar op koninginnedag!!! En in de avond nog een feestje!

Verder reageer ik even niet, want ben de royal wedding aan het kijken!!

Liefs

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Sunny, heb je nog een broertje op de basisschool zitten? Wat leuk:)

Hier ook de trouwerij aan het kijken! Met de laptop op schoot haha

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe is het hier allemaal? Bij mij super! net op controle geweest voordat we maandag naar Frankrijk vertrekken (voor 4 dagen)
    Kleine is helemaal ingedaald en ligt vast in mijn bekken.
    Bloeddruk en hb waren ook weer goed.

@XD24 Dan ben je van het weekend in de buurt! kom je zelfs nog langs mijn woonplaats gereden :p

@SQ ik zit ook te kijken :)

@poekie alweer 39 weken gaat hard! Balen dat je bijna niet kan lopen :(

Ik vind de jurk echt niks bijzonders eerlijk gezegd

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Zustertje, lekker joh naar Frankrijk!!

Ohh wouw ik vind die jurk super:) Staat haar ook goed, vind het een erg mooie vrouw dusja dan staat het al snel mooi natuurlijk!

Zou William moeten huilen als ie haar ziet;)

11. zustertje

Het staat haar zeker wel maar vind hem niet bijzonder mooi of zo ;)
    Hebben jullie de schoenen van victoria beckham gezien :$:$ moet je eens op nu.nl kijken en dan die foto's

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wow, zou ze dat een dag volhouden op die schoenen :D

13. zustertje

Haha het ziet er wel heel ongemakkelijk uit :$ En ze is nog zwanger ook (als ik het goed heb)

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    zwanger ja?? wist ik niet.

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Zustertje: fijn dat controle goed was:D

Idd, die victoria is zwanger....volgens mij van een meisje dit keer:) Ik vind de jurk wel mooi staan bij haar....hou alleen niet zo van kant;)

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoe gaat het met je Anouchka, na je zh bezoekje?

17. intra4

intra4 Niet meer actief

Oh ik kijk nu ook ff naar de Royal wedding!

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ik heb niet alleen een broertje op de basisschool maar ook nog 2 zusjes... Het is een 3-ling namelijk die in juni 12 jaar worden!

De jurk vind ik typisch een jurk voor een koninklijke bruiloft. Niet te veel bloot en met kant! Hij staat haar mooi, maar zelf houd ik er niet van!

Die schoenen.... WOW daar zou ik dus nog geen 5 minuten op kunnen lopen en al helemaal niet tijdens de zwangerschap!!!

@zustertje veel plezier in Frankrijk!!

Liefs

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat leuk een 3-ling! Dat is toch wel speciaal:)
    Leuk ook nog zo jong.

Ik ben bezig het rolgordijn voor de babykamer op maat te maken, pff.. Stof is geknipt. Alleen nu moet de ijzeren stang nog wat korter. Alleen de ijzerzaag is verroest dus ik kom er niet doorheen hihi...

Op de achtergrond aan het wachten op "de kus"

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja dat ze nog zo jong zijn komt omdat mijn ouders dus veel moeite hebben gehad met het krijgen van kinderen. Ze hebben zo'n 8 jaar gedaan om in verwachting te raken van mij en daarna dus nog 12 jaar (met de nodige miskramen en 1 doodgeboren kindje met 5 maanden) nog een 3 ling! Maar wij zijn dus allemaal via de MMM er gekomen en met IVF heb je dus ook meer kans op een meerling dus vandaar! Wel heel speciaal hoor, heel druk, maar ook erg leuk!!! En ik werd dus net 12 toen hun geboren zijn dus ik was echt een 2e moedertje en heb dan ook al veel ervaring met baby's. Luiers verschonen en ze in bad doen, flesje geven... ik weet het nog exact!!!

Liefs

Deel Deze Pagina