Dat is wel superleuk!! Wel heftig voor je ouders geweest hoor. Ik heb altijd geroepen dat ik een klein zusje erbij wilde haha... Tot ik zwanger werd toen zei ik nou pap en mam, nu hoeft het niet meer
oooh die kus! Wat zielig.. Haha, ik dacht neeee mijn god is dit een kus?! echt zon 'hoi schat, ik ben weer thuis'... Ooh wacht, daar komt nog een mini kusje hihi
ja die kus is al net zo emotieloos als de hele bruiloft!!! En daar sta je dan als publiek de hele tijd al op te wachten!! Wat een tegenvaller zeg!!!
Nou echt he, op zn engels zullen we maar zeggen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik me ook niet op mn gemak zou voelen op een balkon met al die mensen en dan verplicht kussen haha... Maar dit was wel heel zielig Dan vraag ik me meteen af hoe de huwelijksnacht zal zijn hihi
whahhaha nou die huwelijksnacht daar zijn niet zoveel mensen bij als nu als het goed is whahhahaha! Maar die 2e kus was al wel beter vond ik! Die had ik even gemist, maar digitale tv van ziggo dus kon ff terug spoelen hahah!
Ja de 2e was al iets beter, maar dat was zon zullen we kusje Ach ja ze hebben het maar gedaan he! Das waar geen mensen bij de huwelijksnacht. Nou dan zal die stoute William vast alle hoeken van de kamer aan Kate laten zien haha
Hahahaha dames! Ik denk dat Kate wel wat stout is. William ziet er altijd zoooo braaf uit. Sunny wat leuk zo'n jonge 3ling!
We waren op dreef hihi.. Ik denk ook dat Kate wilder is, we zullen zien wat er over 9 maanden komt Ben nu met mn vriend onderweg naar de stad en even iets eten. Hij wil drna ff kijken voor de nieuwe Ipad... Dusja, kijken is prima
Oh leuk gaan jullie in de stad iets eten? Gezellig! Dat wil mijn mannetje helaas niet zo vaak. He meiden ik heb bijna geen honger meer. Zal wel normaal zijn zo op het eind of niet?
Haha dames, heb helemaal visioenen voor me over hoe dat vanavond in de slaapkamer van william en kate eraan toe gaat En idd, misschien zien we het resultaat wel over 9 maand Er gingen roddels dat ze al zwanger zou zijn.......... Heb trouwens ff gekeken naar die schoenen van Victoria........jeetje zeg...niet normaal en zeker als je zwanger bent. @ Poeki: volgens mij hoor je dat wel vaker als je tegen einde loopt Hier voel ik me vandaag iets beter, misselijkheid is weg. Wel last van rommelen in buik en lage onderrug pijn Verder lekker rustig aan gedaan. Morgen gaan we niet zoveel doen, 's avonds eten bij onze zwager en schoonzus. Is vlakbij dus dat scheelt.
@ poekie, ik heb ook minder zin in eten als normaal.. Zal er wel bijhoren en je maag heeft natuurlijk ook niet veel ruimte meer Mijn vriend gaat het liefst iedere dag ergens eten. Dan hoeft ie tenminste de tafel niet te dekken en af te ruimen zegt ie dan... Ja beetje makkelijk uitgevallen issi wel We zijn gaan wokken, ff snel... Heb wat kleine tubes deo en shampoo enz gekocht. Ik wil dan wel thuis bevallen maar toch een vluchttas klaar zetten, je weet maar nooit @ anouchka, tis maar goed dat het rommelt je moet bijna bevallen!! Laat het maar rommelen zou ik zeggen!
Ik zag net dat ik meer slijm / afscheiding heb. Oeehh zijn dit voortekenen? Ik wil bevallen! Hahahaha De : slim van je vriend. Hahaha Anouchka : ooewhh gerommel in je buik..spannend!
@ Poeki: idd misschien slijmprop?????? Kun je ook in delen verliezen he.........spannend Hou ons op de hoogte
Ik heb helemaal niet het gevoel dat we tegen het einde lopen, jullie wel. En Mamasandra is zelfs al bevallen! Ik doe alles nog en kan me er echt nog niks bij voorstellen dat we hier straks een lief babytje hebben. Heel gek. Maaaaaar zin heb ik er wel in. Eerst dit weekend nog in een hotelletje en na maandag mag ie komen (dan ben ik 37 weken).
Nou de laatste week kan ik echt merken dat ik er klaar voor ben. Ik kan gewoon niet veel meer. Lees: kan bijna niets meer. Het gekke is inderdaad dat ik me er niets bij voor kan stellen dat ik straks echt mama ben! Dat er een baby'tje boven in haar bedje ligt. Dit zeggen m'n mam en ik ook dagelijks tegen elkaar. Uhh dat slijm He... het is heel wit. Ik probeer het in de gaten te houden. Ben benieuwd wie de volgende is hoor die hier gaat bevallen!!!
Heel wit? Dat klinkt meer als gewoon afscheiding... Of is het ook korrelig enz? Wel balen dat je niks meer kunt zeg, lijkt me erg vervelend!! Ik mag wat dat betreft niet klagen, ik vergeet ooit zelfs dat ik zwanger ben bij wijze van (even afkloppen). Hopelijk zet het snel door Poekie!!
Het was heel dikkig en slijmerig. Zal wel niets zijn... Xd geniet maar zolang je alles nog kan! Ik kan niet verder dan 10 mtr lopen. Als ik bv. de vaatwasser uit heb gepakt ben ik doodop. Stom He.
Hey Poekie, Ik voel me net zo hoor Als ik gedouched heb ben ik doodop, ga ik op bed liggen opdrogen ^^ En de afwas moet ik in etappes does, want 10 minuten staan is al te veel. En de hormonen helpen ook niet mee, dus heb regelmatig huilbuien omdat ik me dan zo nutteloos voel. Laten we hopen dat we allemaal snel bevallen! ^^ Gaan jullie nog wat doen morgen met K-dag? Wij niet echt, misschien in de tuin zitten bij een vriend, gewoon relaxen.