Balen is dat als je niet zoveel meer kunt. Ik baalde net al na 2 uur door de stad te hebben gesjokt. Dan denk ik he shit normaal doe je dit zonder bij na te denken! Maar jullie hebben het wel ietsje erger, vervelend hoor! Hopelijk snel bevallen en dan lekker wandelen met de kinderwagen Wij gaan morgen dus naar Middelburg en blijven daar een nachtje. Net hebben mn vriend en ik de laatste kleine klusjes op de babykamer gedaan, kast stond wat scheef die is nu recht. Alleen het rolgordijn moet nog hangen, die had ik vanmiddag op maat geknipt maar er zit een ijzeren stang in en we hebben geen ijzerzaag. Dus die gaan we nu ff bij mn s-ouders ophalen haha. Ik wil het NU af hebben, maandag ben ik 37 weken en het weekend zijn we er dus niet... (hoezo nesteldrang hihi).
Anouchka: klinkt echt alsof het gaat beginnen bij je hoor! Succes Haha, die verhalen van jullie over de huwelijksnacht van Wiliam en Kate... wat een fantasie dames Ik vind haar wel echt een mooie vrouw inderdaad. Maar hij... ik zou er mijn huwelijksnacht niet mee willen delen hoor... Veel plezier in Frankrijk, Middelburg, of lekker thuis morgen met koninginnedag! Ik ga vast nog wel even kijken hier in Alphen. Vandaag heb ik 2 cakes gebakken... terwijl ik helemaal geen bezoek verwacht ofzo. Haha... ook een beetje nesteldrang? Poekie en Caelis: sterkte! Probeer echt nog te genietn van de dingetjes die je nog wel kunt!
Dames die weg gaan heeeeel veel plezier! Dominoo jij aan de cake? Ik heb gister muffins gebakken, haha! Zo het is koninginnedag vandaag. Ga vandaag liever niet bevallen. Hoop dat ik op de uitgerekende datum nu ga bevallen: 6 mei.
Goedenmiddag! Mmmmm....cake en muffins lekker!! Hier lekker geslapen.....net even ziekenhuistas maar eens klaargezet had ik nog niet nl...... Verder even lekker bed verschoond en zeil erin gelegt, heb hem nu onder molton gelegt, dan kraakt ie minder. Verder rustig aan doen. @ XD: veel plezier met je weekendje weg
Goedemiddag dames! Alles goed hier? Ik lees dat voor een aantal hier de laatste loodjes behoorlijk zwaar aan het worden zijn. Sterkte daarmee! Ik vind het zelf af en toe toch wel raar dat ik nu niet meer zwanger ben en daar allemaal geen last meer van heb. Maar troost je, daar komt genoeg voor terug Als de baby er dadelijk is lig je om andere redenen 's nachts wakker... Nu ik m'n energie weer langzaam terug begin te krijgen (ondanks de korte nachten) kan ik eindelijk echt toegeven aan m'n nesteldrang. M'n huis heeft er nog nooit zo netjes uitgezien. En terwijl ik zo (na de volgende voeding) weer aan de babystrijk ga, is mijn vriend lekker naar de vrijmarkt op het dorp. Nog een paar dagen en dan mag ik als het goed is ook met de kleine naar buiten Nog een fijne dag iedereen!
MamaSandra : vanaf wanneer mag je met een baby naar buiten? Gaat alles verder helemaal goed met jullie?
@poekie, ze mag naar buiten zodra ze weer op geboorte gewicht is. Daar zal ze nu wel ongeveer op zitten maar ik weet het niet zeker. Dinsdag komen ze van het consultatiebureau en wordt ze weer gewogen. Het gaat op zich wel goed met ons. Alleen het voeden gaat nog niet geweldig. Ze wil de ene keer wel, de andere keer niet en dan heb ik toch een tepelhoedje nodig. Het is allemaal een heel gedoe iig en ik zal blij zijn als het dadelijk wat makkelijker gaat. Maar het is wel elk moment genieten van d'r hoor
@ Sandra: fijn dat het goed gaat met jullie. Hopen dat de BV ook snel goed verloopt! Ik heb zoooooooooooooooooooo'n zin in een softijsje met gekleurde spikkeltjes.....dus die ga ik zo maar even ophalen Zo even koffiedrinken bij vrienden van ons en straks eten bij zwager en schoonzus
MamaSandra: Goed te horen dat ondanks de BV toch alles goed gaat. Ik heb net de flesjes uitgekookt. Met magnetron sterilisator. Anouchka lekker zo'n ijsje!!!!!
Nee, inderdaad, 30 april is niet zo heel leuke dag om jarig te zijn. vandaag even de stad in geweest voor Koninginnedag, maar viel beetje tegen. Maar wel even heerlijk op een terrasje gezeten Ik heb nog wel zin om iets leuks te gaan doen vanaaf, met mannetje. Maar weet neit zo goed wat. Ik moet eigenlijk mensen uitnodigen, sinds ik nog 1,5 cake heb staan.. hahaha Wie zal ik eens vragen.. MamaSandra: komt wel goed met de borstvoeding denk ik. Het kost even wat tijd hoor ik van iedereen! Poekie: nu al flesjes aan het uitkoken? Nooit aan gedacht joh... misschien ook nog even doen. Alhoewel ik bv wil geven..
@Dominoo, ik gebruik m'n flesjes ook ondanks dat ik bv geef. In het begin toen het nog niet echt op gang was gekomen heb ik toch wat bijvoeding moeten geven. Ik had ze nog niet uitgekookt maar dat heeft de kraamhulp gedaan. Je hoeft ze nu ook niet al perse uitgekookt te hebben, maar het is hoe dan ook wel handig om ze in huis te hebben. Ik had gewoon zo'n avent start pakket in huis gehaald en dat stond ergens in de kast. Was wel blij dat ik die had Heb vandaag echt helemaal niks met Koninginnedag gedaan. Kon toch niet weg. Komt volgend jaar wel weer.
@Dominoo : Ja had de flesjes uitgekookt. je moet toch wat HAHAHAHAHA MamaSandra : Lekker toch een jaartje overslaan....Volgend jaar weer! Je bent niet de enige die niets heeft kunnen doen. Ik zag dat in het andere mei-topic ook al een paar meiden bevallen zijn. Ik wil ook! hahaha Dominoo: Wij gaan straks een dvd huren. Lekker popcorn erbij... Misschien een ideetje?
Goedemorgen dames! Hoe is het met jullie? Nog plannen vandaag? Het is vandaag eindelijk MEI. Onze maand dat we gaan bevallen!!! Behalve Sandra dan...die was ons te snel af in April Mn man is naar de voetbal en die komt vanmiddag weer thuis, maar dan komt er voetbal op tv. Ik heb nog geen concrete plannen. Dominoo : Heb je nog iets leuks gedaan gisteravond?
Hoi dames, Even snel vanuit Middelburg... Reageer morgen even op alles Het is hier heerlijk, mooi hotel dus we zijn lekker aan het genieten! Mn vriend werd vanochtend wakker en zei.. Wow het is 1 mei, deze maand gaat het gebeuren yes yes!! Ik kan niet wachten. (Net als de rest van jullie hihi). We gaan zo even ergens winkelen en dan vanmiddag weer richting huis. Xxx
Goedenmiddag Woehoeeee....het is MEI!!!!!! Ben benieuwd wie de volgende wordt.... @ XD: veel plezier nog vandaag! Hier schijnt het zonnetje lekker maar er staat wel veel wind. Straks voetbal op tv......man lief vindt het maar spannend....hij is nl voor ajax. ( Ik voor twente) Morgen weer voor controle naar zh.....urine inleveren en aan de CTG en bloeddruk meten uiteraard. Dan door naar de gyn....hoop zo dat alles goed is en ik weer treug mag naar eigen verloskundige.
Zo meiden ik ben gisteren de hele dag weg geweest met vriendlief en het was behoorlijk laat geworden vannacht! 3 uur!!!! dus ben vandaag wel gesloopt. Vriendlief is nu naar voetbal (Heerenveen-Ajax) en ik doe even helemaal niks vandaag. Wat flesjes uitkoken betreft, ik wil dus ook borstvoeding gaan geven en mijn moeder zei dat ik die flessen en speentjes mooi moest laten liggen voor de kraamzorg om ze uit te laten koken. Ik moet namelijk toch in het ziekenhuis bevallen en als de borstvoeding dan niet helemaal wil lukken en ik moet bijvoorbeeld bijvoeden dan krijg je daar een flesje die je toch mag mee nemen aangezien zij er toch niks meer mee doen daarna! Dus dan red ik me de eerste dag met dat flesje wel en daarna heeft de kraamzorg die anderen uitgekookt!! sorry meiden niks persoonlijks verder, maar ben echt even op!!! De maand mei is dan eindelijk daar!!! Deze maand gaat het gebeuren meiden... Tenminste ik hoop echt niet dat ik nog tot juni moet wachten, maar goed dat heb ik niet in de hand helaas!!! Liefs
Sunny : rustig aan. Anoucka : welk ziekenhuis moet je heen? Hier voetbal op tv nu. Wij kijken naar Twente.