Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh, Giulia is echt een popje!!! Zo'n mooi gezichtje!!
    Maar wel pittig hoor, als ik het zo lees wat je aan tijd en energie kwijt bent. Natuurlijk hebben we het er voor over, maar het mag ook gezegd worden dat het best een pittige tijd is!!

XD: ik heb van nivea de baby zonnebrand gekocht. Is onwijs hoge factor. Ik weet niet of er naast de factor nog andere dingen zijn... misschien kun je ook gewoon de hoogste factor smeren!
    Ik moet ook nog even een parasolletje halen.

Ik merk dat ik een beetje sjago ben.. bah. voel me net zo'n onaardige puber af en toe. Alleen maak ik nu veel meer schoon :p

Succes met alle trucjes vanaaf!!! Tot morgen misschien.

2. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Ego: onwijze last van rugpijn:x net lekker warm gedouched en hopelijk straks lekker slapen

Welterusten dames! Tot morgen

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Anouchka, hopelijk zijn dit weeen????????????????
    Hoe is het nu met je???

4. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Dominoo: redelijk geslapen maar heb momenteel geen rugpijn.....wel wat gerommel vanacht gehad:( Maar er zit geen regelmaat in. Zodadelijk naar de VK.
    Hoe is ie met jou? Nog geen tekenen????

5. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames, alles goed hier? Begint t al te rommelen? Anouchka, hoe is t met jou? Zijn t weeën?

Hier kan elk moment t consultatiebureau voor de deur staan. Ben benieuwd! Ik hoop dat m'n kleine meid inmiddels boven haar geboortegewicht zit.

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Sandra: spannend, hopelijk zit ze er idd boven. Twijfelde of het weeen waren gisteren......straks maar even aan de VK vragen.

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Vandaag geen plannen. Heb ook nergens zin in. Voel me beetje chagrijnig. Weet niet precies waarom....

Anouchka : Succes bij de VK vandaag.

MamaSandra : Hopelijk is je meisje op / boven haar geboortegewicht. Kan je lekker met haar gaan wandelen!!!

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

@ poekie, balen dat je je zo voelt. Zal vast met die oh zo fijne hormonen te maken hebben:)

@ anouchka, succes bij de vk!

@ mamasandra, ben benieuwd of Giulia op haar gewicht zit.

@ hier, lig nog in bed. Met de ipad die mn vriend van t weekend gekocht heeft. Ik vond het maar niks haha, maar stiekem is het toch een erg leuk en handig ding;)
    Om half1 mag ik ook weer naar de vk, potje urine mee en hopen dat mn bloeddruk nog steeds goed is!

Ik heb de hele ochtend al een ongesteldheids gevoel...en wat steekjes.. Bij alles ga je wat denken he?!

9. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Zo de dames van het consultatiebureau zijn net weg. Alles was goed EN de kleine weegt inmiddels 3400 gram!!! (haar geboortegewicht is 3180, waar maakte ik me druk om?)
    Vanmiddag gaan we dus lekker wandelen! :)

Succes iedereen met al het gerommel, hopelijk gaat er snel iets doorzetten...

10. intra4

intra4 Niet meer actief

MamaSandra wat een goed nieuws!!!! Heeeeeeeeeeel veel wandelplezier vandaag!

XD : Succes vandaag bij de VK - en succes met je 'gerommel'.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh wat lijkt me dat leuk, de eerste x wandelen! Eindelijk de kinderwagen gebruiken hihi, veel plezier!

Zou het nu al gerommel kunnen zijn denken jullie? De kleine ligt ook echt niet fijn, ik kan niet bukken want er zit een knie in m'n rechterrib... Oohhh wat prettig;)

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ik had gisteren last van de kleine die een voet tegen mijn rib of er onder plaatste... dat voelt echt niet fijn inderdaad!

@Anouchka hoe is het gegaan bij de vk???

@Poekie, hoe is het met jou?

@dominooo, nog geen babynieuws???

@Mammasandra, super dat ze zo goed groeit zeg! En veel wandelplezier!!

Sorry als ik iemand vergeten ben!

@Hier, alles prima hoor. Gisteravond lekker filmpje gekeken met vriendlief op de bank. Straks weer voor controle naar de gyn om 11.20!
    We hebben hier gisteren de afwas laten staan en vriendlief zei dat ik vandaag er absoluut niet aan mocht komen omdat ik gisteren al genoeg had gedaan en dat hij de afwas wel doet als hij weer thuis is van zijn werk.... Nou dan zal ik me daar maar braaf aan houden he... hhahaha!

13. intra4

intra4 Niet meer actief

XD : tuurlijk kan het al rommelen en beginnen! Kijk maar naar MamaSandra die is toch ook al eerder bevallen.
    Zijn genoeg mensen die eerder bevallen.
    Spannend hoor. Hihihi!

Sunny : lief vriendje heb jij!
    Ik mag van m'n man vandaag ook niets doen. Doet hij vanavond na het werk.

Mijn moeder belt mij trouwens elke dag.
    Die is nog zenuwachtiger dan ik. Hihi.
    Jullie hier ook last van met je ouders?

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha nee hier bellen de ouders nog niet iedere dag...
    Maar m'n moeder komt zo wel hier, ze gaat mee naar de vk.

Wat lief van je vriend/man sunny!

Ik ga even foto's van het kamertje maken. Ik zit te pielen op de iPad als het goed is moet dat makkelijk kunnen. Zal ze straks plaatsen:)

15. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi hoi!

Hier nog geen enkel gerommel, helaas.
    En die voet in je ribben! Dat heb ik ook precies! Dat kan echt even zeer doen he?!

Poekie: ben eigenlijk blij dat je zegt dat je ook last hebt van chagerijnigheid. Ik heb het heel erg. Soms zelfs tegen agressie aan... vind het helemaal niet leuk. Maar het lukt niet om moodswing te maken... :(

Mamasandra: goed zeg, dat ze lekker op gewicht is. geniet lekker van het wandelen!!!:)

XD en Anouchka: succes bij vk! Laat weer even horen!

Hier zijn veel vriendinnen en moeders ook erg bezig met de komst van onze kleine ja. Heel grappig! Niemand durft te bellen, hihi. Maakt het ook wel weer een beetje stil hier in huis. Hoewel mijn zwager (18) vakantie heeft en de hele dag thuis computerspelletjes doet....;)

16. intra4

intra4 Niet meer actief

Dominoo : ik word elke dag gebeld en krijg sms'jes, mail, enz.
    Mn moeder en vriendinnen zijn er erg druk mee.
    Soms wel irritant hoor. Moet je eens de telefoon niet opnemen.
    Iedereen gelijk in de veronderstelling dat je lig te bevallen.

Zo ik ga even klein rondje wandelen. Kaartje op de bus doen.
    Zal wel pijn doen in m'n schaambeen en bekken maar ik moet en wil blijven bewegen.

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    hier weer goedgekeurd door de vk.......:D moet nu maandag weer...als ik het haal.

Hier merk ik ook dat de omgeving steeds zenuwachtiger wordt....idd mailtjes, smsjes etc.

@ dominoo: lekker zeg naar buiten, geniet ervan!!!!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou ik en de kleine zijn weer door de keuring heen:)
    Kindje ligt nu vast dus hoef niet meer plat te liggen als mn vliezen zouden breken...

Vanochtend trouwens mn eerste striemen ontdekt, kan wel janken:( maargoed ik krijg er iets moois voor terug zeggen ze dan he!!

@ poekie, wat balen zeg dat je zon pijn hebt!
    @anouchka, fijn dat jullie ook weer door de keuring zijn!

@ hier, nu even met mn mams naar de stad... Maar fftjes, ik heb last van mn buik. Hij steekt wat enz.

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: fijn dat alles goed was! Balen he die striemen....ik heb ze ook idd. Bij mij kwamen ze wel laat, pas bij week 35/36. Zouden goed voorweeen kunnen zijn wat je beschrijft....wie weet:D

Hier ff druk aan het poetsen.....ben bijna gefixeerd op de was....op mijn manier mag er geen strijkgoed liggen:)
    Dat chago gevoel ken ik niet echt, wel dat ik gek wordt van opmerkingen van wildvreemde mensen. "Goh, weet je zeker dat het er geen 2 zijn........":x Of " Nou, je staat wel op knappen he, dat duurt vast niet lang meer...."

Zo, dat lucht op hahaha:D

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Anouchka : wat herkenbaar van die opmerkingen.

Hier helaas rond week 37 ook strepen gekregen. Ben er best verdrietig om geweest maar nu denk ik aan wat we er voor terug gaan krijgen en dan word ik weer blij!

Zo jullie weer goed gekeurd door VK.
    Ik mag morgenmiddag weer.

Heb net lekker wat fruit gegeten.
    Ga nu onderuit op de bank dvd's kijken.

XD veel plezier in de stad en doe wel beetje kalm aan met je pijntjes.

Deel Deze Pagina