Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *EGO*

Nou de afspraak bij de gyn liep gigantisch uit. Degene waar ik een afspraak mee had stond op de verloskamers te helpen dus moest nu naar een andere, maar omdat die gyn alle afspraken nu moest overnemen liep het gigantisch uit en toen ik bijna aan de beurt was kwam net de gyn waar ik de afspraak mee had terug van de verloskamers en kon ik op de valreep toch bij hem terecht.
    Bloeddruk: 110/75 dus prefect
    baby ligt nu helemaal vast in het bekken. Hij heeft even gevoeld en zei dat hij het hoofdje er niet meer uit kon krijgen. Gezicht kijkt naar links (vanuit mijn oogpunt gezien) en rug ligt dus rechts. Dus kindje ligt er helemaal klaar voor volgens de gyn. Geschat gewicht ligt nu op zo'n 6 pond! En tijdens de echo was goed te zien dat de aorta al aan het werk was en dat betekende volgens de gyn dat de baby al aan het oefenen is met adem halen en dat betekent dat de longetjes rijp zijn! Dus onze uk is er helemaal klaar voor en mag nu komen hahah! Verder recept mee gekregen voor de fraxipirine spuitjes (antistolling) voor mij in het kraambed straks. Dus dan kan ik die vast in huis halen!

Liefs

2. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd, lekker gevoel weer!
    wel balen van het lange wachten Sunny!

XD veel plezier. Ik trek me even terug in mijn slaapkamer, wordt gek van de computerspellen van zwager :x
    Straks nog even lekker naar buiten. Heb de aardappels al geschild :)

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ dominoo, kan me voorstellen dat je er gek van kan worden! Welk spel speelt ie... Zeker call of duty?
    Ik zit nu bij mn ouders thuis en mijn broertje (zelfde leetijd als je zwager) is dat aan het spelen. Wat een #*;# spel;)

Heb net rustig gedaan, het was markt in de stad.. Heb stoffen gekocht in dezelfde kleuren als ons hemeltje en aankleedkussen sloop. Mn moeder is nu een lakentje voor me aan het naaien:D
    Ga als ie klaar is naar huis, bedje opmaken (voor zover als ik dat kan hihi) en dan maak ik fotos van de kamer!
    Verder even broodje gegeten op terras in het zonnetje, hmm :D

@ sunny, jeetje balen van het wachten. Maar gelukkig is wel alles goed!

4. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Sunny: fijn dat alles goed wasbij de gyn. Wel balen van dat wachten:x

@ XD: ben benieuwd naar je foto's

Hier verloor ik net met plassen allemaal bruine vlokken..........:( vreemd?????!!!!!! Hou het wel ff in de gaten
    Vanavond ga ik nog naar een info bijeenkomst vanuit onze verloskundigepraktijk. Gaat over de bevalling, kraamtijd etc. Lijkt me wel nuttig

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ anouchka, dat klinkt als de slijmprop??

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: ja maar er zit geen slijm bij ofzo..............:(:(

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat hoeft niet toch, je kunt ook stukjes verliezen!

8. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Ik ga zo toch naar de info avond van de VK zal het gelijk eens navragen.........wordt vervolgt.

@ Dominoo: Hoe is ie met jou????????????????? Ben je het al zat.....

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Hebben jullie trouwens gelzen dat er weer zomerse dagen op komst zijn....:D:D
    heerlijk!!!! Wat een straf om nu verlof te hebben he.........

10. intra4

intra4 Niet meer actief

Ik heb net met vriendinnetje afgesproken om morgen in de stad te gaan lunchen. Lekker effe er tussen uit.
    Stel dat m'n vliezen breken op terras dan spring ik op m'n fietsje en rij snel naar huis. Toch? Hahaha.

Anouchka veel plezier bij de info avond. En vraag inderdaad ff na over je urine. (en hou ons op de hoogte)

Grrrrr vanavond weer voetbal op tv.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    He bah hier ook voetbal. 'Ja maar dit is echt de mooiste wedstrijd van het jaar' okeee vooruit....

@ anouchka, ben benieuwd we horen het wel!
    @ poekie, meeste bevallingen beginnen niet met t breken van de vliezen... En mocht het wel zo zijn, dan kun je de plas mooi achterlaten hihi, heb je het niet thuis op de bank zitten;)

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fotos van het kamertje staan in mn album:)
    Ik heb alleen nog de geruite stof die je in het hemeltje ziet een hele hoop liggen, die ga ik nog om de lelijke verwarmingsbuizen wikkelen. Ziet het er wat mooier uit

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    En nog even mijn buik'je'. Afgelopen vrijdag...

14. intra4

intra4 Niet meer actief

Ja maar ik bedacht me eventjes van ...stel dat ....
    Of stel dat ik ineens weeen krijg..... nou dan ga ik snel naar huis.
    Ben op de fiets binnen 10 minuutjes thuis.
    Hihihihihihi

Leuk kamertje hebben jullie hoor XD!!!! En wat een mooie buik!

Ik ga morgen even een buikfoto maken en plaatsen!

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Bedankt Poekie:)

Ja die senarios ken ik hoor, ik denk ook regelmatig... Stel dat...
    Ach ja ;)

16. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Mooie kamer XD! En wat ben je lekker slank met je mooie buik! Jeetje!

Poekie: goed idee, lekker lunchen! hopelijk is het iets warmer dan vandaag. Dan kan je lekker buiten zitten en gooi je gewoon 'per ongeluk' je drankje om, zodat het breken van je vliezen niet meer opvalt ;)

Anouchka: handig zo'n avond! Dat moeten ze bij ons ook invoeren. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben en over de vlokken bij je urine.

Hier alles onwijs rustig. Morgen naar vriendinnetje, die heeft nu twee kleine meiden! Matje op de autostoel voor als het bij mij gebeurt :$ haha...

Ik zag trouwens vandaag dat mijn buitenramen onder gescheten zijn en vingers op de ramen.... dus dat wordt morgen ook nog even soppen!

17. intra4

intra4 Niet meer actief

Dominoo : Das nog een goeie tip over dat drankje omgooien, hahaha!
    Oh jee je moet je ramen lappen..... dat is een rotwerkje.

Ik ga zo lekker onder een warme douche en kruip mn bedje in. Ben moe en heb harde buik. Voelt een beetje alsof mn velletje om mn buik op springen staat. Alsof het te straks zit. Kennen jullie dat gevoel?

Had me verder net nog even ingelezen over inleiden en strippen.

Weltrusten dames tot morgen!

18. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: mooie foto's ook van je buik:D

@ Poeki: lekker zeg lunchen morgen.......en net wat dominoo zegt; gooi je drankje maar om als het zover is:D

Hier bij de info avond geweest, was wel leuk en leerzaam. Even gevraagt van die bruine vlokken en het zou idd een deel van de slijmprop kunnen zijn. Maar goed, het zegt niks over het begin helaas:( We wachten maar rustig af;)

Truste dames!!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb gisteren de buurman zover gekregen dat ie boven m'n ramen gaat wassen aan de buitenkant hihi...
    Stond met de buuf te kletsen en vroeg hoe ze die ramen schoonmaakt want mij lukt t niet... Ze zei dat doet m'n man, van de week moet (ja moet;)) ie weer. Zal ik vragen of ie jullie ramen ookndoet? Ja goed idee:)

@ strakke buik, ik heb hier zo nu en dan ook last van... Net alsof ie ieder moment kan scheuren!

De baby ligt me de hele avond al te pesten... Ligt met z'n kont helemaal naar buiten, steekt uit m'n buik lijkt wel en z'n benen helemaal links, ook te er naar buiten en heerlijk tegen m'n ribben aan. Kan maar geen fatsoenlijke houding vinden.

@ anouchka, ja zelfs als je de hele prop verliest wil dit nog niet alles zeggen... Hopelijk zet t toch snel door!

Ga zo ook lekker slapen, truste dames!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha die foto van m'n buik... Pispotje staat op tafel:p

Deel Deze Pagina