Goedemorgen! Ik hoorde dat we na het weekend ofzo temperaturen krijgen van 27 graden?!?! Dan hoop ik maar dat ik op m'n uitgerekende datum ga bevallen. Dat (te) warme weer is toch niks voor ons hoog zwangere dames. Ik lig nog even lekker in bed maar ga er zo uit. Ontbijten. Heb honger. Anouchka fijn dat die info avond nuttig is geweest! XD dat heb je goed geregeld met je ramen! Hahaha
Goedenmorgen! Hier redelijk geslapen. Gisteravond met naar bed gaan ben ik de slijmprop echt verloren.........zal jullie de details besparen maar dit kon niet missen. We wachten maar af..... @ XD: lekker zeg van die ramen
Inderdaad XD: goed geregeldn Ik ga eens kijken of ik nog zo'n buurman heb Vorig jaar kwamen de glazenwassers, maar daar ben ik niet lid van. Maar met mijn charmes en koffie wilden ze toch wel even mijn ramen doen. Aj... dat is dus al een jaar geleden... (woon 2 hoog) Ik ga lekker naar vriendinnetje toe. Vanmiddag de ramen en auto uitzuigen
Anouchka: ik lees op de valreep nog even jouw bericht! Toch wel spannend dat je de hele slijmprop verloren bent!!! Ookal is het dan misschien geen doorslaggevend teken. Succes vandaag!
Anouchka : Jeetje toch spannend ja dat je je prop bent verloren.... je weet maar nooit! hihihi Dominoo : Succes met je charmes om je ramen te laten lappen. HAHAHAHAHA Ik kijk net naar buiten maar zo zonnig is het vandaag nog niet. Wordt hier maar 16 graden zag ik net. Maar hee....beter als 27 graden !!! toch?
Anouchka, spannend! En jeetje 27 graden, Zal mijn vriend wel weer willen gaan vissen... Dat van die ramen lappen, handig hoor, kan je hem ook effe naar mij sturen? Vanacht weer rot geslapen...zeg maar: NIET geslapen...geen idee waarom niet...lag te draaien, woelen, krabben (mijn benen en voeten jeukten zo erg) en natuurlijk de verplichte plaspauzes elk uur. Ben denk ik pas om 5 uur ofzo effe in slaap gevallen en toen ging om 7 uur de wekker van mijn vriend weer
@ Caelis: balen zeg van dat slechte slapen.....dan voel je je gelijk zo brak he....hopen dat het vanacht beter gaat
Goedemorgen dames, Even uit het blote hoofd: @Poekie, 27 graden is mij te warm... zelfs als ik niet zwanger zou zijn, maar nu inderdaad al helemaal.... Maar goed we hoeven in ieder geval niet aan het werk... althans als je bevallen moet met dat weer is het wel een heel karwei!!! En ik vind het in het ziekenhuis al zo warm en benauwd.... @ Anouchka, toch wel spannend dat je de slijmprop bent verloren ook al zegt het niks het is wel weer een stapje dichterbij de eindstreep! @Caelis wel balen zeg dat je zo slecht slaapt en zo vaak moet plassen. Ik moet er ook regelmatig uit om te plassen, maar val wel direct weer in slaap gelukkig! @Xd, Ik ben ook op zoek naar zo'n buurman hahahah! Nee hoor ik lap onze ramen never nooit, want die taak neemt vriendlief op hem en mijn moeder heeft het de laatste keer nog gedaan. Gelukkig maar, want ik vind er niks aan! Trouwens waar kan ik die buikfoto van jou vinden??? Ik heb in je album gekeken, maar daar zag ik alleen oude buikfoto's en de foto's van de babykamer die overigens heel mooi is geworden!!! Maar ik lees dat iedereen hier jou buik zo mooi vind dus was ook wel nieuwsgierig.... Liefs
Hoi dames, Oh wat heerlijk ik ben gewoon net wakker goed geslapen dus... Ik hoef snachts ook nooit naar de wc dat scheelt. @ sunny, foto staat in dit topic.. 1 of 2 paginas terug Ik vind 27 graden normaal heerlijk maar nu liever niet. @ poekie, veel plezier met de lunch en hou je drinken paraat he @ anouchka, dus toch de slijmprop.. Wie weet @ hier, straks komt een vriendin even kletsen. Xxx
@ XD: oh heerlijk zeg.........net wakker Geniet er nog maar even lekker van he @ Poeki: Idd, hou je je drinken in de aanslag You never know..... Idd 27 graden is voor een zwangere niet leuk...... Krijg je gelijk weer mega dikke enkels etc. Tsja...die slijmprop......het zegt idd niks maar toch vindt ik het stiekum wel spannend. Even mijn schoonzusje nagevraagt over hoe hij er toen bij haar uitzag en klopte precies met wat ik verloor. Zij beviel 2 dagen erna........oh meiden ik hoop het zo, het is net of ik er nu helemaal klaar mee ben in 1 keer. Maar goed, ondertussen blijk ik maar lekker bezig. Verder als wat krampen komt het tot nu toe niet.
En zijn er al vorderingen anouchka?? Ik heb net ook even op terras gezeten. Ik heb alleen last van die striem, dat trekt zo... Laat de baby maar komen hihi dan is dat gevoel ook weg.. Wij hebben nog geen geboortebord, die vriendin van me gaat deze nu maken samen met mij. Ik ben niet zo crea en zij wel. Vrijdag gaan we m maken. Ben benieuwd! Gaat er 1 worden van woezel en pip
@Xd, die foto had ik dus gemist hahaha! Sorry, maar wat een lijntje heb jij zeg!!! En zelfs nu je hoogzwanger bent ben je nog zo slank!!! Ik heb nooit een lijntje gehad en zal die ook nooit krijgen whahahah! Hele mooie buikfoto in ieder geval!!! Liefs
Caelis: wat balen van zo'n rotnacht!! Heb je vandaag beetje kunnen ontspannen of bijslapen?? XD: leuk! Woezel in Pip! Met naam erop? Creatief dat je het zelf gaat maken!! Wij doen alleen een ooievaar die door onze ruit heen vliegt en een krans aan de deur met mini luiertjes. (alles geleend van mijn zus Vandaag nog een heel lief rompertje gehaald met I love papa...
Dank je sunny...! Ben ook best trots op m'n buik (alhoewel ik m wel graag kwijt wil nu hihi) @ dominoo, zon ooievaar is ook leuk Als het bord hier staat maak ik een foto, de naam komt er idd ook op.
Hoi meiden! Ben ik weer. In de stad met vriendin was gezellig. Het was niet nodig om m'n glas om te gooien. Hahahaha! Bij VK was alles goed. Bloeddruk was 130/85. Als er niets op gang komt moet ik volgende week weer terug komen. EN gaan ze eventueel strippen. Dat wil ik dan wel. Inleiden doen ze vanaf week 41. Dat is over 1 week en 2 dagen. Maar goed eerst maar even afwachten. Ik voel haar niet zo veel meer als anders. Dat moet ik wel in de gaten houden. Je moet haar wel dagelijks - meerdere keren voelen. Dus dat houden we even in de gaten en anders moet ik bellen.
@ poekie, he jammer had het wel een leuk verhaal gevonden als je je drinken om had moeten gooien De vk zei dat gisteren tegen mij ook, ik voel de kleine ook minder als normaal. Maar ik dacht dat is omdat er geen ruimte meer is! De vk zei idd wel goed in de gaten houden en bij twijfel meteen bellen. Fijn dat verder alles goed is! Hopelijk is strippen niet nodig en ben je dan al bevallen
Jullie voelen de kleine steeds minder, en ik steeds meer heb ik het idee. Het is soms net of wil hij/zij er via mijn ribben uit komen en anders wordt er daar beneden wel flink gedrukt. Hij/zij heeft minstens 1 a 2 keer per dag de hik en vooral in de avond als ik rustig op de bank zit of op bed ligt begint hij/zij flink te dansen!!! Soms echt het idee dat hij/zij via mijn navel ofzo er uit probeert te komen zo loopt de baby dan te drukken!!! Liefs
Net terug van de VK. Alles was goed, bloeddruk 90/60. Volgende week woensdag weer een afspraak, dan ben ik precies 40 weken. En dan wordt er gelijk een afspraak gemaakt met de gyn om te kijken wat de vervolgstappen gaan worden, als de kleine zich dan nog niet heeft laten zien Leuke buikshot, en idd goed lijntje...wou dat ik dat ook had Ik ben 12,7 kg aangekomen sinds begin van de zwangerschap, en ik was al aardig op gewicht toen... Ik heb ook 2 foto's erbij gezet van de buik
Goed nieuws Caelis! en inderdaad is hopelijk je beeb er dan al!!! Strippen is echt niet altijd een pretje als ik ervaringsverhalen mag geloven.. Sunny: hihi, zie het helemaal voor me dat er een baby uit je navel kruipt Moeilijk om dan een lekkere zit of lig houding te vinden he?! Ben nu de film aan het kijken: de jongen met de gestreepte pyama. Ik heb het boek gelezen. Erg mooi!!! aanrader. Oh meiden, ik hoop ZO dat ik vanavond mag beginnen met bevallen... Ben al afscheid aan het nemen van de heerlijke bewegingen in mijn buik. Ik had vandaag beetje zo'n voorgevoel dat het zou kunnen beginnen... maar de wens is de vader van de gedachte he?! Duimen jullie met me mee???
@ Caelis, fijn dat alles goed is. En ik hoop voor je dat die afspraak allemaal niet meer nodig is. @ Dominoo ik duim voor je, dat het zo maar gaat beginnen!! Hoever ben je nu precies ( je hebt geen banner). @hier, weer verplicht aan de voetbal. Bah. Maar had gezegd, als jij voetbal wil kijken wil ik ook wat kiezen. Nou dat mocht, dus ben net heerlijk gemasseerd hahahah, vind het best een goede deal Mn vriend zat net allemaal op mn buik te drukken, even de baby een handje helpen hij moet eruit zei ie hihi.. Hij heeft er zown zin in. Ik vertelde toch dat de buurman mn ramen zou wassen. Nou tis gedaan hoor, hij heeft niks gezegd. Kwam net thuis en keek er doorheen. Dacht jeej die zijn in tijden niet zo schoon geweest Zelfs mn vriend zag het haha (wat dus betekend dat ze echt ranzig waren).