Hey xd: schone ramen én een massage... mazzelkont Afgelopen zondag (1 mei) was mijn 40 weken. dus nu 40+3
@ Dominoo: Ik duim heeeeeeeeeeeeel hard voor je Je was toch 1 mei uitgeteld? @ XD: heerlijk zeg...schone ramen @ Caelis: fijn dat controle goed was.....en wat heb je een mooie bloeddruk zeg........jaloersssssss Ik voel de kleine idd wel wat minder maar nog zeker wel aantal keer per dag. Verder hier weer rugpijn en krampen. Ook lijken de harde buiken toe te nemen......... Verder wachten we maar rustig af en hopen dat we vanacht lekker door kunnen slapen....haha
Nou Dominoo, jij MOET bevallen!!! @ Anouchka, het rommelt goed bij je he... Spannend hoor, ik duim voor je dat het doorzet!! Ik voel de baby ook nog genoeg hoor, alleen eerst was het een voetballer of boxer... Altijd druk en dat gaat nu echt niet meer en mn buik is aan de buitenkant gevoelloos, zo rond mn navel zeg maar. als ik er een naald in zou prikken voel ik het niet... Heel gek. Daardoor voel ik die baby ook minder. Maar zie het soms op en neer gaan, alleen voel ik het dan dus niet..
Ja dominoo.......wat XD zegt; jij MOET idd bevallen Dus hup.......aan de bitter lemon, sex, ananas, voetreflex etc etc etc haha Nee hoor, de natuur zal zijn werk wel gaan doen. Tot hoelang laten ze je doorlopen bij de VK?
hahaha... nou, daar gaan we dan met alle trucs Klopt het dat mijn verlof pas in gaat vanaf de dag van bevalling? Dan heb ik langer vrij Morgen zal ik aan onze vk eens vragen wanneer zij 'ingrijpen', ik heb eigenlijk geen idee. moet weer om 12.15 uur.
@ Dominoo: Ja bij mijn weten gaat je verlof in op de dag van bevalling. Maar volgens mij is het ook zo dat als je eerder bevalt er geen dagen worden afgetrokken zeg maar......Dus in principe heb jij nu al 3 dagen "extra" verlof ivm overtijd lopen. Ben benieuwd voor je morgen bij de VK
Dat is alleen als je 6 weken voor de uitgerekende datum stopt met werken. Je moet nl minimaal 10 weken verlof hebben na de bevalling. Dus stop je 4 weken van te voren en stel je loopt 2 weken over datum (haha over datum...) Dan heb je ook 10 weken en krijg je niet extra... Zo is het mij toen verteld Komop dames en babys, BEVALLEEEEENNN
@ XD: ja klopt idd wat je zegt over die 6 weken......ik ben ook 6 weken ervoor gestopt. Haha....idd.......kom op met die baby'ssssssssssssssssssssssssssssss
Je hebt recht op 16 weken verlof in totaal, daarvan moet je minimaal 10 weken verlof hebben na je bevalling. Dus als je 6 weken van te voren bent gestopt en je bevalt VOOR je uitgerekende datum dan blijft je verlof gewoon hetzelfde... Stel je bevalt een week te vroeg dan komt die ene week bij die 10 weken op om je 16 weken weer vol te maken. Beval je een week te laat dan heb je nog steeds 10 weken na je bevalling dus dan is die ene week overtijd extra! GA je 4 weken van te voren met verlof en beval je 1 week overtijd dan heb je gewoon nog 11 weken te goed om op je 16 weken te komen! Hoe dan ook moet je dus altijd 16 weken verlof hebben en daarvan altijd 10 weken na je bevalling! Liefs
@ Dominoo & Anouchka: Ben heel hard aan het duimen voor jullie !! Wij willen baby foto's zien en bevallingsverhalen!!! @ Boy in striped pyjama's: Ik had dat boek vorig jaar gekocht op het vliegveld, heb echt zo zitten huilen. Tijdje terug de film gezien, had ik gedownload, echt heel goed verfilmd. Vandaag wezen shoppen met vriendin, even naar de Action die geparfumeerde luierzakjes gehaald. Echt ideaal, ruiken lekker naar de talkpoeder-achtig iets. Kan ze ook voor het uitscheppen van de kattenbak gebruiken Geen vieze luchtjes! Mijn moeder was mee naar de VK vanavond, kon ze ook naar het hartje luisteren @ voetbal: ben blij dat mijn vriend zich daar niet zo voor interesseert....eigenlijk alleen als Engeland moet spelen En dan gaan we naar de Irish Pub. Ik heb vanavond naar aflevering 2 gekeken van The Voice. Ik vind de amerikaanse versie veel leuker dan de nederlandse Voice of Holland. De coaches zijn veel beter en veel competitiever en grappiger. En ze hebben wel goeie uitgekozen: Adam Levine (Maroon5), Christina Aguilera, Ceel Lo Green (nummer Fuck You, en hij is ook van Gnarls Barkley) en Blake Sheldon (grote country zanger in de usa). De zangers die ze hebben zijn echt heel goed, zitten echt verassingen tussen... Moet je op Youtube deze maar eens bekijken: Jeff Jenkins - Bless the Broken Road (nummer van Rascal Flatts), zo mooi, kreeg er kippenvel van... Nou, eens kijken of ik lekker kan slapen vanavond.
Goedenmorgen! Hier onrustig geslapen......veel maagzuur en harde buiken Bah! Verder is nog alles rustig hier tot nu toe........
Goedemorgen, Ik heb weer goed geslapen Balen van het maagzuur en harde buiken anouchka... Dat de harde buiken maar 's overgaan in weeën! Nog plannen voor vandaag dames? Mijn vriend is vrij, die heeft morgen z'n laatste examen dus moet leren vandaag ik weet nog niet wat ik doe, zo even de was opvouwen bah er ligt me toch een berg!
Goedemorgen! Oh nog geen bevallingen hier.. duurt niet lang meer hoor meiden! Als er hier tot dinsdag niets gebeurd gaan ze me dinsdag strippen!!!! M'n man is vanmorgen vrij en die gaat even het huis afstoffen en stofzuigen! Ik heb verder geen plannen vandaag. Denk ff in zonnetje zitten. Oh ja en moet nog paar boodschapjes halen. XD die mannen van ons zijn wel voetbalgek he! Dominoo loop gewoon over tijd... Anouchka heeft al hoop gerommel.... Sunny voelt de beeb nog lekker aktief.
Ja ze zijn beide voetbalgek he, als ik mijn vriend nou ook zover kon krijgen dat ie het huis poetst dan was ik ook blij haha, dat gaat m alleen niet worden. Ach ja, ik kan het ook nog prima zelf Kga zo even met mn smoeder zomerplantjes halen, even de tuin wat opfleuren
Balen van je rotnacht Anouchka! Vandaag rust houden. Ik heb best goed geslapen. Maar weer een dag zonder voortekenen.. hoopte ZO dat het vannacht zou beginnen Straks naar vk. En verder niets gepland... even een dagje lekker rust, zwager is uit huis. Misschien mediteren om in het reine te komen met de kleine, dat ze welkom is en mag komen Nu nog even was opruimen en stofzuigen. Oh ja. ik moet de auto nog uitzuigen. toch nog iets te doen!!
@ Dominoo: succes bij de VK.....ga je nog vragen hoelang ze je laten lopen??? Ben benieuwd. @ XD: lekker....plantjes kopen en de tuin opfleuren, staat gelijk heel anders dan @ Poeki: Heerlijk, zo'n man! Haha......nee hoor die van mij doet zeker wel wat maar hij werkt overdag en ik ben dan te eigenwijs dat ik het zelf wel doe Ik ga zo even koffie drinken bij een vriendin, zij is 9 weken na mij uitgeteld, dus nu 31 weken zwanger. Leuk Zij wacht ook met smart tot wanneer die van ons zich meldt
Wij deden het huishouden altijd samen. Ik kan de zwaardere dingen nu gewoon helaas niet. En hij doet het graag nu. Het is dat m'n moeder niet in de buurt woont anders had zij zeker geholpen. Leuk zomerplantjes kopen voor de tuin! En op de koffie bij vriendinnetje las ik bij iemand. Auto uitstofzuigen is een minder leuk plan... Mediteren om je kind eruit te krijgen klonk wel weer grappig. Ik praat wel eens tegen m'n buik.. En aai dan... En dan zeg ik "meisje kom er nu maar uit. Hier buiten m'n buik is veeeel leuker".
Ik praat ook vaak tegen de kleine, en m'n vriend ook hihi @dominoo, succes bij de vk... Auto stofzuigen, ik kan wel leukere dingen bedenken @ anouchka leuk samen zwanger met een vriendin, ik had dat met m'n 2 beste vriendinnen... Alleen zijn die kindjes nu alweer bijna 3 maanden! De tijd vliegt!!
Goedemorgen, Ik was ook tegelijk met mijn vriendin zwanger. Die is 27 januari bevallen en een andere vriendin van mij is nu net zwanger.... Die zit nog in het 1e trimester zeg maar. Die is bijna 3 maanden als ik uitgerekend ben. Vandaag 37 weken!!! En alsof de duivel er mee speelt begon het zowaar te rommelen vannacht. Ik had buikpijn en onderrugpijn die steeds weer terug kwam. Wist mezelf geen houding te geven en kon ook niet slapen er door. En daarbij nog eens een baby die het heel leuk vond om tussendoor zo te gaan liggen drukken dat het leek alsof hij/zij er uit wou gaan komen. Dat voelde dus niet echt fijn. Uiteindelijk pas tegen 3 uur in slaap gevallen toen het was af gezakt. Nu geen krampen meer gelukkig, maar het rommelt daar beneden wel wat heb ik het idee... Maar ja dat kan wel weken rommelen hahaha! Liefs
@ Sunny: Woehoeeeeeeeeee 37 weken Is toch een mijlpaal. En dat rommelen......spannend!!!!! Wie weet.......