Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Sunny: gefeliciteerd met je 37 weekjes. En meteen gerommel :$ Zo hee! baby heeft er zin in!

Al leuke dingetjes gekocht voor je tuin XD?
    Wij hebben een balkon, die er erg saai bij hangt... ik zou er ook wat tijd en geld in moeten steken :)

Bezoek bij vk was niet zo leuk... Kindje is tóch niet goed ingedaald (of dus terug gegaan). Ligt nog veel te hoog om te kunnen bevallen. Als het tóch begint moet ik naar ziekenhuis. Maar ze verwacht dat het nog een tijdje duurt. Maandag om 12.45 uur gaan ze me strippen, als het genoeg ruimte heeft, wat ze niet verwacht (omdat het nog niet onrustig is in mijn buik/lichaam). Oorzaak zou kunnen zijn dat ik nauwe bekken heb of dat baby nog niet wil. De buik is wel goed gevuld, wat een groot kind zou kunnen betekenen :$
    En als strippen niet lukt, dan volgende week vrijdag naar gynecoloog.

Ben beetje verdrietig van. Moet even mijn aandacht op leuke dingen vestigen. Iemand tips?

2. intra4

intra4 Niet meer actief

Spannend Sunny!!!!!!
    Ga voor je duimen. Hihihi.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hè dominoo wat balen! Hoop voor je dat t uiteindelijk mee gaat vallen..
    Je aandacht op iets anders vestigen, balkonnetje opvrolijken??;)

Spannend sunny!

Hier plantjes gehaald, de voortuin is echt een oerwoud (en ik overdrijf niet hihi) daar ga ik zo even aan beginnen... Anders zal al het kraambezoek straks wel denken....... Hihi

4. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Dominoo: He bah meid, wat ontzettend balen:x Kan me indenken dat je je er verdrietig onder voelt.Maar heb jij nog nergens last van? Geen gerommel, krampen o.i.d? Ik duim voor je voor maandag.......

@ XD: suc6 met je voortuin....ook fijn als die er netjes bijligt

5. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee, helaas nog niets van gerommel. Daarom is vk ook niet gerust op kunnen strippen, want daar is ruimte voor nodig...
    Naja... komt allemaal wel goed.

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Dominoo: klopt idd, volgens mij moet je zelfs toch 1 cm hebben?? Of heb ik dat mis.......:( Nou ja, wie weet komt het zo ineens spontaan op gang. Het wachten is misschien nog wel het ergste van alles.

7. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja klopt inderdaad, dat wachten vind ik het moeilijkst :) Ik ga even een nieuwe uitdaging vinden voor de komende dagen, waar ik mijn aandacht op kan richten!

En als het nu spontaan begint moet ik waarschijnlijk naar ziekenhuis, omdat ze nog niet ingedaald is. geeft me ergens wel rust.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou die voortuin was van korte duur haha, ik ben nu al kapot!! Ik stop er maar mee... Dan maar iedere dag een klein stukje.. En we hebben maar een kleine voortuin, tis te zwaar.

@ dominoo wel balen hoor, hopelijk zet t toch nog snel door. Voor strippen moet er idd al wel iets zijn. Anders werkt het niet dacht ik.

9. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemiddag dames! Goh het begint al aardig te rommelen hier en daar. Mag ook wel zeg. Heb ook echt zo'n gevoel dat dit stilte voor de storm is en dadelijk een aantal tegelijk gaan komen :)

@Dominoo, ik duim voor je dat het allemaal spontaan gaat beginnen en dat de kleine alsnog snel indaalt.

Succes iedereen met het wachten!

Vanochtend heb ik lekker met de kleine gedoucht! Was echt heel leuk, hoewel ze me echt aankeek van "wat gebeurt er nu?". Heerlijk die mooie grote ogen.

10. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Sandra: oh wat lijkt me dat fijn zeg dat douchen:D Voel je je goed? En hoe loopt de BV?

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden die spanning voor mij is nergens voor nodig, want dat rommelen is al weer op gehouden. Dus ik ben niet van plan om voor te dringen hahaha. Eerst Dominoo, Poekie, anouchka Caelis en Xd... Maar goed wie weet gaan we allemaal tegelijk beginnen hahah

Liefs

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ****breekt in****

hallo mei 2011 mama's,

ik kom even inbreken om jullie succes en veel plezier te wensen voor de komende tijd!
    ik ben zelf een mei 2008 mama en zo vlak voor mijn dochter haar derde :$verjaardag(wat vliegt de tijd...;)) denk ik regelematig terug aan die laatste weken voor de bevalling, de bevalling en de tijd erna... geniet er van!!!

groetjes.

*** breekt uit***

13. intra4

intra4 Niet meer actief

Dominoo : meisje ik lees je berichtje nu pas.
    Laten we hopen dat de komende dagen je kindje beetje meer indaald, dat ze je maandag gaan strippen en dat je bevalling voorspoedig zal komen en verlopen.
    Focus je nu gewoon lekker op maandag. En probeer nu iets leuks te doen....nu kan het nog ;)

Dinsdag wordt ik gestript... Zullen we samen voor een kindje gaan rond 10 mei ?!!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dominoo en Poekie, jullie MOETEN volgende week een kindje in jullie armen hebben oke:)

@ Huggybird, thnx! Tijd vliegt he:)

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Jaaaaaaa,10 mei dames!!!!!!!!:D ( dan ben ik ook uitgeteld en doe ik gezellig mee)

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Anders doen we gewoon een babyboom op 10 mei;) ik wil dan ook wel bevallen hihi

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: ja gewoon ALLEMAAL op 10 mei:D:D:D:D:D

18. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hmmm 10 mei.... nou dan wacht ik liever nog even want dan wordt de schutting geplaatst hahahaha! Dan is onze tuin ook klaar voor de baby hihihi!!! Maar als jullie nou 10 mei moeten we ook nog wat over houden voor de rest van de maand mei! :p

19. intra4

intra4 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaa!!!
    Nou wordt spannend 10 mei. hihihihi

Sunny mag wat later bevallen als ze wil..... ;)

20. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Heb net het topic "bevallen mei-mama's" ontdekt in het bevallingslijst forum. Leuk joh! En gezien dat Sunny druk is geweest met de lijstjes :D
    Hoop dat wij er allemaal snel bij staan!

Deel Deze Pagina