Hhmm jammer poekie!! Ik heb net weer een stuk in de tuin gedaan, ben gebroken. Mn rug en mn buik doen pijn. Stom!!
XD : stommie! Nu ff rest vd avond rustig aan doen. Krampen zijn weg. Wel harde buik. Straks ff lekker warme douche nemen.
Jammer Poekie, t blijft allemaal wel spannend zo zeg. En ja, als de bevalling op gang komt zullen je darmen zich helemaal legen. Veel last van je darmen kan dan ook een voorteken zijn hoor. (ik heb trouwens ook de eerste uren nadat m'n vliezen waren gebroken veel op de wc doorgebracht)
Ja idd ik doe niks meer nu Dat wist ik niet van de darmen! Weer wat geleerd. Jammer poekie dat het toch loos alarm is
@ XD: doe je kalm aan meid....... Van die darmen heb ik idd weleens gelezen. Hier zeurende buikpijn en een onrustig gevoel Gaan zo lekker slapen. Kregen vanavond onverwacht 2 keer visite........wilde juist rustig op bank gaan zitten. Had me wel al lekker gedouched Truste dames!!
Rust maar goed uit anouchka, voor je er tegen aaan moet Ik heb net in bad gelegen en ga nu lekker slapen Trusten!
Goedemorgen, Jaa Poekie, 40 weken!! En nu... BEVALLEN!! Ik ben mn geboortebord aan het maken, als ie klaar is maak ik een foto X
Gefeliciteerd Poekie!!! 40 weekjes! Wat een mijlpaal he?! Voel je nog iets van je darmen of krampen?? XD: vandaag wat rustiger aan met je tuintje! Is er geen buurman die je helpen kan? Hier alles rustig. Wel druk rond mijn schaambeen, voelt echt alsof ze in het bekken wil, maar het niet lukt... Maar vandaag lekker dagje vrij met mijn man, dus leuke dingen doen en niet zo veel denken!
@poekie, Gefeliciteerd met je 40 weken! Laat de kleine nu maar komen... @xd, ben echt heel benieuwd naar je geboortebord! @dominoo, geniet lekker van je vrije dag! En misschien dat ze nu alsnog aan het dalen is?
@poekie, gefeliciteerd met je 40 weken, laat die baby nu maar komen!!! @dominoo, leuke dag toegewenst met je man @Xd, ben zeer benieuwd naar het geboortebord! @hier echt ruk geslapen.... Ik heb vannacht constant korte hazeslaapjes gehad omdat ik steeds wakker werd van de menstruatiekrampen in mijn buik en rug.... Kon daardoor haast niet in slaap komen. Om 5 uur maar uit bed gegaan om een broodje te eten en toen hielden de krampen op. Om 5.30 weer op bed gegaan en na een half uur dan toch eindelijk in slaap gevallen en heb nog tot 10.00 geslapen. Ik hoop niet dat dit vanaf nu elke nacht zo gaat wezen.... Zet dan door of gewoon helemaal niet... Liefs
Oh Sunny, wat een toestand! Maar toch ook wel fijn dat er vast wat tekenen zijn toch?? Ik ben wat aan het rondkijken op internet over het indalen. En er zijn ook veel vrouwen waarbij het indalen niet is gebeurd, maar de bevalling wel spontaan is gestart. Alleen is het bij veel van hun wel een pittige bevalling vanwege de lange weg die het kind moet maken. Zijn jullie ook op de hoogte Sorry, ben er toch erg mee bezig merk ik...
@dominooo, ja wat is fijn... ik weet dat dit zo genoemde ''rommelen'' ook weken lang kan duren en dan vind ik het minder fijn moet ik zeggen... Kijk als die rommelen betekent dat ik 1 dezer dagen ga bevallen ja dan is het wel fijn... Maar heb nu al zo vaak van andere dames mee gemaakt dat die dit al WEKEN hebben dus ik vestig mijn hoop er niet op... Liefs
Dominoo niet TE veel op internet lezen hoor. De goede / positieve verhalen worden meestal niet verteld. En zoals je vast vaker heb gehoord is elke bevalling weer anders. Sunny balen dat je zo slecht heb geslapen... MamaSandra het is prachtig weer vandaag. Ga je nog lekker wandelen met je mooie dochter. XD : doe niet TE veel he vandaag anders heb je straks weer last. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat van het geboortebord. Hier verder weinig te melden. Voel niets vreemds. Hihihi.
@dominoo, bij mij zeiden ze steeds dat de kleine was ingedaald maar uiteindelijk toen de verloskundige voelde hoeveel ontsluiting ik had bleek ze ook nog hoog te liggen. Ik heb het dus mogen ervaren hoe pittig zo'n bevalling is... Maar laat je er niet door afschrikken hoor. Mijn ervaring is dat het vooral veel energie kost en dat je na iedere perswee steeds ongeduldiger wordt en je afvraagt waar die kleine blijft. Veel energie kost een bevalling toch wel en ongeduldig waar die kleine blijft zijn jullie toch al En wat poekie zegt, iedere bevalling is anders. @poekie, ja we gaan zodadelijk zeker een stukje wandelen. En vanmiddag hebben we een afspraak bij de notaris om (eindelijk) ons samenlevingscontract en testament te tekenen. Mocht er dan iets met ons gebeuren weten we tenminste dat het voor onze kleine meid goed geregeld is. Alleen hoop ik wel dat de kleine niet uitgerekend als we daar zitten honger krijgt ofzo... Het is toch onze eerste afspraak met haar buiten de deur.
@ Poeki: joehoeeee.....40 weken Mmmm...nog geen gerommel?? @ Sandra: heerlijk zeg met de kleine naar buiten, het was er lekker weer voor. Is het goed gegaan bij de notaris? @ Sunny: balen van je slechte nacht Hopen dat de komende nacht beter is Hier ook slechte nacht gehad, heel veel harde buiken. Vanmorgen was de buik nog steeds hard, VK gebelt en die kwamen meteen langs........bleek dus dat dat ook kan voorkomen als de placenta zou loslaten...wist ik toch niet Dat was niet het geval, maar moest wel weer naar het ZH voor een ctg. De kleine doet het prima alleen voel ik veel minder leven. Is ook logisch zo op het einde. Mijn VK zegt dat vlak voor een bevalling de meeste kindjes ook rustig worden. Morgenvroeg nog een keer CTG en als die ook goed is weer terug naar eigen VK, wordt hier zo moe van....eigenlijk had ik nu moeten worden overgedragen aan ZH omdat ik er nu voor de derde keer was. Maar op mijn eigen verzoek blijf ik liever bij mijn eigen VK.
Hoi meiden, even kort bericht, want ik mnoet naar het ziekenhuis toe. had vanaf 1 uur krampen, ik dacht: ze is aan het indalen! Maar het kwam erg regelmatig. Half uur geleden braken mijn vliezen Verloskundige geweest, er zit ontlasting van de kleine in het vruchtwater dus wordt meteen overgedragen. Ze lijhkt wel meer ingedaald te zijn. Ik vind het een veilig gevoel om in het ziekenhuis te bevallen. Dus toch mijn eerste moederdag Liefs allemaal. ik weet niet of ik jullie snel op de hoogte kan houden. sorry.
Heel veel succes dominoo!! En in het ziekenhuis ben je idd in goede handen. Fijn ook dat ze verder is ingedaald.