Daar heb je helemaal gelijk in... Ik wacht nog heel even, maak me niet heel ongerust, als er meer komt dat bel ik even. Ik hoop niet dat t weer een blaasontsteking is, dat bedenk ik me nu. Toen had ik ook deze afscheiding..... Maar ben er net vanaf en ook van de schimmelinfectie die ik daardoor kreeg. Daar heb ik niet nog een x zin in
@xd, wat ik heb begrepen is het heel normaal om tegen het einde van je zwangerschap meer waterige afscheiding te hebben. Heeft te maken met het verweken van de baarmoedermond geloof ik. Maar ik zou het idd in de gaten houden. Zo, ik moet hier even het huis opruimen. Vanmiddag krijgen we weer bezoek. En ik wil natuurlijk ook nog even van het heerlijke weer genieten! En hoe zou het met dominoo zijn?
Ik denk dat Dominoo aan het genieten is van haar kindje! Die is echt wel bevallen gister... hihihihi Ik ben aan het zoeken - inspiratie aan het opdoen naar een leuke sms-tekst om de geboorte aan te kondigen bij vrienden/familie. Uiteraard sturen we ook kaartjes, maar wil als ze geboren is ook mensen dmv sms op de hoogte brengen.
Ik had m'n zusje alleen een foto van de kleine gsmst van vlak nadat ze geboren was en ze onder t smeer op m'n buik lag. Die was meteen helemaal hysterisch
Goedemiddag dames, Hier alles rustig!! Heb al verschillende malen tegen de kleine gezegd dat ik er klaar voor ben en dat die kleine van mij wel mag komen. Alleen vriendlief zegt dan nee je moet nog even wachten een week.... Want van de week gaat hij de schutting neer zetten en als de kleine er is dan wordt dat natuurlijk niks. Ow mijn moeder staat voor de deur!!! Liefs
@ XD: hoe is het nu???? @ Poeki: geslaagd bij de prenatal? Hier was de CTG weer goed dus mag weer terug naar eigen VK Dominoo maakt het wel spannend......
Gelukkig was alles goed anouchka! Hier geen bloedverlies meer, het zal wel normaal zijn! Heb vanochtende de letters van baby zn naam gezaagd en net geschilderd.. Ff drogen en dan plak ik ze straks op het bord Hier druk aan de poets nu haha, nesteldrang denk ik? Mn vriend moest de voortuin/oerwoud voor me doen. Dat is me toch te zwaar... Hij haat tuinieren hihi, dus hij wilde niet... Maar hij is nu heel druk bezig, lief Mamasandra, jullie hebben het druk met kraambezoek zeker??
Anouchka fijn dat ctg goed was! En ja ik ben geslaagd bij Prenatal. Xd : niet te veel doen He meid. Goed dat je je vriend in de tuin aan het werk heb gezet.
Ik doe t rustig aan nouja ik probeer het hihi... Bord is klaar, de tuin is weer netjes! Net nog ff snel naar de markt geweest heb aardbeien gehaald, had ik zin in hmm Nu t zo warm is beginnen mn voeten te zwellen, hebben jullie dat ook? Heb de hele dag zo nu en dan wat waterige bruin rode afscheiding. Ook een beetje een zeurderig gevoel van onderen.... Verder geen gekke dingen.
Ik heb niet echt overduidelijk dat ik vocht vast hou maar heb wel hele warme voeten. Ohhh ik ben toch zo moe vandaag......
Ik denk echt dat ik op 11-05 ga bevallen! Dat is woensdag. We blijven lekker thuis vanavond. Straks filmpje huren/kijken en daarna naar bed denk ik ja.
XD : oh leuk en gezellig op terras! Die film wordt hem niet... Mijn lieftallige (?)man is namelijk EVEN 1 biertje drinken bij een vriend. Hij is al een uur weg. Ik ben enorm pissig en heb de deur op slot gedraaid. Hij heeft geen sleutels bij zich.
Hij heeft maar een half bericht geplaatst.... Is je man inmiddels al terug poekie? Dat moestver nog achter... Ik heb net de vk aan de tel gehad. Verlies de hele dag kleine beetjes bloed. Net op het toilet drupte ik echt bloed. Zolang de baby beweegt en het niet zoveel bloed is als een menstruatie hoef ik me geen zorgen te maken, het zal de slijmprop zijn zei ze!
Goedemorgen dames! Nou m'n vent was gister uiteindelijk 2 uur weggeweest. Ik had hem even goed duidelijk gemaakt dat ik dat niet leuk vond. Verder gisteravond een heel onrustig gevoel gehad. Steken/krampen in m'n onderbuik. Zere rug. Nu nergens last van. Heeft dus niet door gezet. Vandaag Moederdag! Helaas gaan we die niet vieren met zelf een kindje /als moeder..... Wel verplichte bezoekjes vandaag waar ik zooooo geen zin in heb.
Goedemorgen! Ja moederdag... Mamasandra en dominoo(?) hebben wel hun eerste moederdag! Jammer poekie dat het niet doorzet. Hier ook wat gerommel, maar dat zal wel voorpret zijn ik was half 6 al wakker... Naar de wc en ben wat klodders verloren(sorry voor de smakelijke info hihi) denk dat t de slijmprop is. Kindje is best druk deze ochtend, verschilt nu heel erg pr dag... X
Spannend XD! Wie weet zet het door en heb je binnenkort een kindje in je armen. Ik ben die prop nog niet verloren volgens mij...
goedemorgen dames, Fijne moederdag vandaag!! Ook al zit ons kindje nog in onze buik we zijn al mamma he dames!! Nou ik ben weg, vriendlief is te kaatsen (friese sport) dus ik zal daar straks heen te kijken! Liefs