Geloof dat je de prop niet eens hoeft te verliezen... Ja we zijn al mama idd Veel plezier bij kaatsen sunny. Mijn vriend gaat nu voetballen, vanaaf bij mn ouders eten en drna naar souders...
Nee hoor je hoeft de prop niet te verliezen... Dit kan ook pas gebeuren tijdens de bevalling.... HEt zegt helemaal niks want je kan hem ook al weken voor de bevalling verliezen! Is niet iets om je hoop op te vestigen! En dochter van een collega van mij was het zelfs al verloren met 24 weken... Dit was wel wat te vroeg en ze moest dan ook rustiger aan doen, maar je lichaam maakt dan gewoon weer een nieuwe slijmprop aan! Liefs
Klopt ook wat jullie zeggen over de prop! Ik kijk wel al bijna heel m'n zwangerschap standaard in de wcpot als ik geplast heb. Hihihi. Stom he?! Hier is m'n mannetje ook voetballen. Vanavond Twente-Ajax kijken en tussendoor Moederdag vieren bij ouders. Dominoo hoe is het nu met jou?????????? We zijn zooooo nieuwsgierig!
Ik kijk ook altijd in de pot haha... Ajax-twente zal hier vast ook opstaan. Anouchka en caelis zijn ook rustig......
Goedenmiddag dames! Hier alles nog rustig Gisteravond nog naar bruiloft geweest, hele avond heerlijk buiten kunnen zitten. Hoe zou het met dominoo zijn????????????? En wie is de volgende
Ik beval thuis dus heb een telefoon, pc, ipad.. Alles paraat hahaha... Stel ik moet naar het zh dan gaat de telefoon mee dus hou jullie dan zsm op de hoogte Tis wel spannend allemaal he, ben zo benieuwd hoe het met dominoo is!! Ja wie zal de volgende zijn.......
Ik beval ook thuis dus heb idd ook laptop bij de hand. Anders kan ik XD ook altijd nog sms doen Ik denk dat Poeki de volgende is...............
Ik zag dat je ook whatsapp hebt anouchka dat kan ook nog.. Wat zijn we lekker online tegenwoordig haha alles staat paraat Ik denk ook poekie... Zou caelis ook bezig zijn? Al even niks meer vernomen!
@ XD: klopt.....hoe kan ik je toevoegen?? Volgens mij zag ik Caelis straks nog online..........maar kan het ook mis hebben
Hoi dames, hier niks aan de hand hoor! Gisteren de verjaardag van mijn vader, dus zijn daar naartoe geweest. Hij vierde het niet, maar toch lekker met mijn ouders in het voortuintje gezeten, boek erbij onder het parasolletje, ijsje, taartpuntje en vriendlief vissen vlakbij. Moest nog samen met mijn vader komen opdraven bij hem omdat ie een vis had gevangen, maar niemand om een foto te nemen Vanacht weer slecht geslapen, en vandaag erg moe. We genieten vandaag van het zondags-gevoel, lekker ontbijt op bed door vriendlief, hij had croissantjes gemaakt, en lekker languit gestrekt in bed allebei boek lezen, tussendoor krijg ik nog voetmassage ook Mijn ouders zijn vandaag naar mijn oma voor moederdag, en gaan vanmiddag met haar naar mijn opa, die ligt in het ziekenhuis. Wij doen vandaag niks aan moederdag, omdat wij gisteren dus al daar waren. En moederdag in Engeland is vorige maand al geweest, dus hoeven ook niet naar souders. Ben ook heel benieuwd hoe het met Dominoo gaat, ik denk die lekker bezig is met de kleine, die is er vast al lang! Nou, ik ga eens kijken of ik vriend zover krijg om te douchen en aan te kleden, want ik wil een ijsje of een slush puppy gaan halen, haha! Genietse vandaag!
En anders had ik vast een sms van Caelis gehad want ik ben haar buddy!!! Pff hier de hele dag buiten geweest dus ben wel gesloopt nu. En iedereen vroeg heel lief of ik het nog wat vol hield en dat het nu vast niet lang meer duurt. Nou van mij hoeft het inderdaad niet lang meer te duren! Kom maar op kleine!! Ik zou het trouwens echt hilarisch vinden als het bij mij begint als mijn vriend zaterdag te voetballen is. Hij zei net zelf al dat hij zijn mobiel aan de coach geeft dus dan kan ik altijd bellen en dan wordt er direct opgenomen en hij gaat met de auto dus kan dan ook meteen thuis komen!! Nou ja we zullen zien! Liefs
Goedenavond iedereen! Zo te zien nog geen nieuws van dominoo, en voor de rest niet meer dan gerommel. Die baby's van jullie hebben het veel te goed naar hun zin in jullie buiken geloof ik Wat een heerlijke dag vandaag. Lekker weer en vanochtend kreeg ik ontbijt op bed en een paar moederdagcadeautjes... Een therme pakket (voor in de douche omdat ik voorlopig nog niet in bad mag...), een paarse bloemetjes fietstas voor op m'n babboe die ik besteld heb en een blueray film omdat we voorlopig niet naar de bios zullen gaan. Morgen gaat m'n vriend weer fulltime werken. Dus dan zit ik hele dagen alleen thuis met de kleine.