Hoi Anouchka. Ik heb vanacht ook heel slecht geslapen. Ik had hele vreemde krampen bovenin m'n buik en was misselijk. Nu nergens last van. Alleen hoofdpijn. Zit nu lekker op de bank met dubbele cappuchino. Laat je ons weten hoe het bij de VK was Anouchka? Vandaag nog plannen dames?
Goedemorgen! Ik slaap de laatste tijd heerlijk moet ik zeggen, ik ben net pas wakker! Succes bij de vk anouchka. Hier gisteren druk geweest met moederdag. gisteren heel de dag wat bloed achtige afscheiding gehad. Nu niks meer. Ik hoopte eigenlijk op iets, maar helaas. Vandaag een beetje poetsen, het is een rommeltje hier
Goedemorgen, Ik heb ook als een roosje geslapen. Ach ik geniet er nu nog maar even van zolang het kan! Gelukkig vandaag minder warm. Ik moet het huis ook poetsen, want hier is het ook een bende! Gelukkig alle tijd daarvoor hahaha Vanmiddag even met vriendlief naar de winkel voor de laatste dingetjes voor de kleine. En even een blender kopen. Heb namelijk de laatste tijd ontzettend veel zin in fruit, maar dan als smoothie... Maar ja dan moet je wel een blender hebben hihi! Liefs
Hier is het ook een rommel maar ik mag niets doen van m'n man. Best lief van hem he!? Hij is nu aan het opruimen en poetsen. Morgen gaan ze me strippen! Als dat gaat helpen ben ik morgen of overmorgen mama!!!!!! Spannend He...... Poeh!
oehhh poekie dat is zeker spannend, maar het mag dan nu ook wel eens bij jou!!! Zet hem op he je kunt het!!!
Ik zie al 9 maanden er tegen op om echt te gaan bevallen. Vind het doodeng! MAAR ik wil wel heeeeel graag ons kindje in m'n armen sluiten.
Ik zag voorheen altijd tegen bevallingen op, maar vanaf het moment dat ik zwanger ben geraakt zie ik er ineens helemaal niet meer tegen op en heb ik het zo van me af laten glijden. Okej het zal vast geen pretje zijn, maar toch ben ik juist heel benieuwd hoe het zal gaan en wat al die andere vrouwen nou precies bedoelen als ze praten over pijn van de weeen en opluchting op het moment van persen etc.... Liefs
*breekt in* Succes met de laatste loodjes.. Hier een mama van een (2de) dochter die vorig jaar op 10 mei is geboren. Wens jullie een voorspoedige zwangerschap, en een fijne en vlotte bevalling toe!! * breekt weer uit *
dank je wel komt wel goed, tijd vliegt!! 11-5-11 is trouwens ook een leuke datum heb 2 meiden: 7-8-07 10-5-10 dus vind 11-5-11 ook erg leuk
Ja ik ben ook wel heel benieuwd naar hoe het alle allemaal gaat; wanneer het begint, hoe voelen weeën, enz. Enz. Maar tegelijkertijd sta ik op de 1 of andere manier ben ik ook heel bang. Ik heb ook (altijd al) last van hyperventilatie. Hopelijk blijf ik rustig. Springboon : bedankt EN gefeliciteerd!
Leuke data springboon! Niet bang zijn poekie, komt allemaal goed! Je kunt dat gewoon aan! Ik voel het aan mn vruhtwater
Hey dames, hier net naar VK geweest, wordt in princiepe volgende week maandag gestript.......maar heb nog stille hoop dat dat niet nodig is Peoki, jij woensdag toch?? ben benieuwd naar jou ervaring.......
Anouchka ik word morgen gestript! Fijn dat alles goed was bij VK. En wat spannend allemaal he.. Xd : hahahahah ja voel je het aan je water?