@ Poeki: idd je kunt het meid....heb er vertrouwen in Denk dat je je er niet al te veel tegen moet verzetten en proberen het over je heen te laten komen. @ XD: ja idd, zustertje lang niet gezien...... Hoe is het met jou bloedverlies?? Dominoo maakt het wel spannend..........
Meiden hier erg druk met van alles en nog wat En we zijn afgelopen week nog op vakantie geweest in midden Frankrijk en vrijdag huis schoongemaakt en zaterdag een hele dag op het strand gelegen. Lees wel geregeld even mee maar reageren ''vergeet'' ik dan meestal Donderdag krijg ik nog een extra echo omdat donderdag bleek dat de kleine niet meer ingedaald is Ik heb het idee van nu weer wel heb veel steken onderin en mijn buik is weer veel lager. Hoe is het met iedereen??
Hoe was de vakantie?? Hopelijk is de kleine wel weer ingedaald!! @ anouchka, bloedverlies is gestopt... IK WIL BEVALLLEEENNN!!! De kleine is vandaag er stil, wel s gevoeld maar veel minder als normaal. Moet ik me zorgen maken?
Hee zustertje fijn wat van je te horen meid!! Wat appart dat de kleine dan ineens niet ingedaald blijkt te zijn. Mij is altijd verteld dat zodra het kindje ingedaald en vastligt in je bekken het onmogelijk is om daar nog uit te komen.... Was jullie kleine misschien nog niet ver genoeg ingedaald? Hopenlijk is die kleine van jullie dan nu wel goed ingedaald en klaar voor lancering! Liefs
@Xd, even in de gaten houden en met je Vk bellen als je de kleine echt beduidend minder voelt dan anders. Dat hebben ze het liefste dat je dan meteen belt. Hoeft verder niks te betekenen, maar vaak controleren ze dan toch even extra of de kleine het nog goed heeft in je buik! Liefs
Ja mn vriend komt zo thuis uit zn werk, meestal als hij praat en ff aan mn buik voelt dat gaat ie bewegen. Dus ik wacht dat even af, gebeurt er minder als normaal dan bel ik ff. Voel me niet onzeker dus het zal wel meevallen, maar beter een x teveel als te weinig bellen toch!
@Xd24 even in de gaten houden en anders even bellen (ik ben ook niet van het bellen hoor heb ik nog geen 1 keer gedaan tijdens mijn zwangerschap ) Ja het was een heerlijke vakantie met super mooi weer en heel veel lol en gezelligheid (hebben echt een hele leuke familie van mijn moeders kant) @SQ waarschijnlijk heeft het kindje dan niet helemaal vast gelegen maar ik voelde het direct toen ze ging voelen of het kindje netjes ingedaald lag het deed geen pijn de vorige 2 keren wel toen het hoofdje ingedaald lag. Hopelijk is het donderdag wel zo is wat relaxter als de vliezen breken.
Nou mn vriend is thuis en die kreeg meteen een duw. Daarna wel weer rustig. Misschien issi gewoon sjaggie vandaag Wij gaan zo even klossen ophalen, bed moet nog omhoog!
xD : je zal je kindje wel minder voelen maar je moet hem of haar nog dagelijks voelen bewegen. Meerdere keren per dag. Zustertje : fijn van je te horen! Ja ik laat het allemaal op me afkomen. Elke bevalling is anders. We shall see. Bedenk me nu dat het waarschijnlijk toch niet gaat helpen dat strippen. Ik heb namelijk een onwijs rustige beeb. Heel de zwangerschap al. Hahahaha. Dus die wordt hier niet anders van.
Het strippen staat los van de baby toch. Kan ook alleen werken als je baarmoedermond verweekt is dacht ik! Hopelijk werkt het wel poekie!
Jazeker, mijn duimen draaien morgen overuren voor je. Hoe laat gaan ze strippen?? Hoe zal het toch met dominoo zijn......
@ Poeki: ben zeer benieuwd hoe je het strippen vindt..........de ene zegt dat het mega zeer doet en de ander vindt het alleen onprettig. Bah...kan er nu al tegenop zien voor volgende week. Ik duim ook voor je morgen!!!! En idd, dat jullie snel jullie beeb in de armen hebben @ XD: Ja je moet je kindje wel paar keer per dag voelen hoor......als je twijfelt gewoon bellen. Tenminste, dat zeggen ze bij ons altijd. Liever keer te vaak.......... @ Zustertje: fijn dat de vakantie leuk was! Ik duim voor je dat de beeb snel weer goed ingedaalt ligt!
Anouchka het is erg belangrijk dat je goed ontspan tijdens het strippen..... Maar ja probeer dat dan maar eens!
@ Poeki: ja ik weet het......maar idd dat ontspannen nou ja.....ik heb nog 7 dagen de tijd Wie weet begint het bij jou vanacht wel spontaan......* duim duim duim duim duim*
Nou ik lig in bed.... Super nerveus..... Weet nu al dat ik geen oog dicht kan doen. Hahaha! Weltrusten dames !!
Goedemorgen! Poekie, heb je een beetje kunnen slapen?? Heel erg veel succes straks ben erg benieuwd!! Gisterenavond was de kleine echt heel druk, zo gek.. Zo stil dat ie overdag was zo druk was ie savonds! Heb steeds een ongesteldheidsgevoel.... Maar dat zal ook wel weer niks zijn?! X
Goedemorgen! Heb redelijk geslapen gelukkig. Ben wel nerveus. XD: vervelend dat ongesteldheidsgevoel. Misschien lichte oefenweeen?!
Goedenmorgen dames, Vanacht om 12 uur zijn mijn vliezen gebroken De VK is net geweest en kindje doet het goed. Heb alleen nog geen weeen, wel wat krampen maar verder niks. Wordt straks gebelt over hoelaat in ZH zijn voor ctg. Uiterlijk morgenavond gaan ze inleiden. Ben helemaal hyper Wat een vloedgolf aan vruchtwater......heb al mijn 6e onderbroek aan! Poeki: suc6 meid!