Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen!!!!

@anouchka0902 SPANNEND!!! Hopelijk komen de weeën snel op gang ga je in het zhuis bevallen of thuis?
    Ik ga duimen voor een voorspoedige bevalling!

@Xd24 Heb jij een gevoel dat je snel gaat bevallen ik helemaal niet aan de ene kant kan ik niet wachten om de kleine te zien maar aan de andere kant geniet ik net een weekje van mijn verlof.

@Poekie Gaan ze jou vandaag strippen?

Hier een vrij goede nacht gehad alleen ik heb zo een last van mijn benen soort spierpijn.
    En mijn bekken doen erg pijn met draaien ik heb het vermoeden ook dat de kleine ingedaald is loop wat moeilijker enz.
    We zullen het zien donderdag!
    Wat gaan jullie vandaag doen? Ik heb de keuken al opgeruimd en een wasje opgehangen ga denk ik zo nog wat rommelen in huis schoonmaken is niet echt nodig meer.

2. intra4

intra4 Niet meer actief

Anouchka wat spannend!!!!!!
    Hou ons op de hoogte! Succes en sterkte. Je kan het!!!!

Zustertje : ja ze gaan mij vandaag strippen.

Ik hou jullie op de hoogte!

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ anouchka, spannend!!! Hopelijk mag je snel bevallen, succes alvast:D
    @zustertje, ik heb geen gevoel wanneer ik ga bevallen. Maar ik hooop toch wel snel. Mn verlof heb ik nu al even dus ben nu wel klaar voor de baby!
    Je hebt al veel gedaan zeg zo vroeg!

Ik lig nog in bed, probeer nog wat te slapen...!

4. zustertje

@Poekie Spannend hopelijk is het goed te doen!

@Xd24 ik kan niet lang in bed liggen heb weinig slaap nodig. Gisteren was ik om 06.00 al uit bed en ging en gisteren weer om 23.00 in bed ;)
    Vanmorgen ging de wekker om 07.10 voor mijn man en dan ben ik blij dat ik uit bed kan veel last van mijn benen en bekken in bed.
    Voor jou nog even slaap lekker!

5. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames!

@anouchka, spannend zeg! Hopelijk komen de weeen snel op gang! Heel fijn he trouwens, die vloedgolf van vruchtwater? Toen dat bij gebeurde rende ik meteen naar de badkamer, een heel spoor achterlatend...

@ poekie, heel veel success dadelijk! Ik duim voor je!!

@xd, die menstruatiepijn kan best eens voorweeen zijn. Het is iig zeker voorwerk hoor.

Vandaag is mijn uitgerekende dag. Ondertussen ligt er een kleine meid van bijna drie weken in de box... Wat gaat de tijd snel zeg!
    Maar met een beetje geluk gaat anouchka (of misschien ook wel poekie) deze dag van mij overnemen :)

Success dames!

6. zustertje

@MamaSandra Echt apart dat je gewoon al een kindje van een kleine 3 weken oud hebt! Hoe gaat het met jou en de kleine meid? Heb je al een beetje ritme?
    Heb je een foto van de kleine of doe je dat liever niet op internet?

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Sandra: Ja bizar he dat je dan al zo'n klein hummeltje in de box hebt liggen. Vandaag is ook mijn uitgerekende dag...wel bizar. De vliezen braken ook stipt 12 uur......
    Er loopt nu nog steeds vruchtwater weg....haha! Ik heb ook erg veel hadden ze al gezegt. Ben druk ondertussen aan de wasjes draaien. Verder is het toch afwachten.....

@ Zustertje: Zo, jij bent lekker actief:D Mijn bedoeling is om thuis te bevallen, daarvoor heb ik tot morgenavond de tijd. Anders neemt ZH me over:(

8. zustertje

anouchka0902 Vruchtwater zal ook blijven lopen want het wordt heel de tijd bijgemaakt (wist ik ook niet maar dat las ik in een foldertje van de VK)
    Hopelijk beval je vandaag nog zou echt super zijn! Alleen je banner klopt denk ik niet?
    Ik wil ook thuisbevallen hopelijk hoef je niet naar het z-huis!

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Zustertje: nee idd banner klopt niet

10. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@anouchka, wat bijzonder om op je uitgerekende datum ook daadwerkelijk te beginnen. Nu hopen dat het doorzet en dat je vandaag je kleintje in je armen kunt houden!

Zelf wilde ik ook thuis bevallen en dit werd toch het ziekenhuis. Dit vond ik ook helemaal niet erg. Zat op dat moment ook in een roes dat niks me meer kon schelen. Uiteindelijk heb ik alleen maar goede ervaringen aan mijn bevalling en in het ziekenhuis was alles echt super goed geregeld. Maar dat kan natuurlijk ook per ziekenhuis verschillen.

@zustertje, ik heb foto's in mijn fotoalbum staan van Giulia :)

11. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Sandra: ja idd wel bijzonder...mijn man dacht ook dat ik een grap maakte vanacht:D En wat jij zegt...wordt het toch ziekenhuis dan is dat maar zo. Maar ik geef de voorkeur aan thuis. We zullen zien.
    Bij jou begon het toch ook met de vliezen??

12. zustertje

Dat hebben mijn man en ik ook gezegd als we wel naar het zhuis moeten is dat omdat het beter voor ons kindje en mij is en dan doen we dat met alle liefde.
    Maar we hopen gewoon dat alles voorspoedig mag gaan en dat we thuis kunnen blijven.

Wat een super lieve/mooie foto's van Giulia (hoe zijn jullie trouwens op deze mooie naam gekomen?)

13. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Ja, het ziekenhuis wilde ik eigenlijk ook echt niet en als het niet nodig is dan liever thuis. Maar het is wel een prettig gevoel dat het ziekenhuis in de buurt is en je zo kunt gaan. Dus toen bleek dat we toch naar het ziekenhuis moesten maakte het me niks uit. Uiteindelijk alles waar ik tegenop zag voor de bevalling maakte me op het moment zelf echt niets uit. Je hebt dan toch maar een ding voor ogen en dat is dat je kleine gezond geboren wordt...

En ja, bij mij begon het ook met de vliezen, alleen begonnen mijn weeen meteen. Ik hoop voor jou dat die ook snel gaan beginnen.

@zustertje, m'n vriend en ik hebben een enorme voorliefde voor Italië en alles wat italiaans is (het eten, auto's,...) M'n vriend is uiteindelijk met die naam gekomen. Ik was meteen verliefd op die naam dus daar hebben we niet lang over hoeven discussiëren.

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    spannend anouchka. Hopenlijk beginnen de weeën zelf. Zet hem op meid.

Poekie ook jij succes met het strippen vandaag. Hopenlijk heeft het snel effect. Spannend hoor.

Ik hou het even kort dames, want ben net wakker en reageer via mobiel. Vanmiddag weer controle bij vk in het ziekenhuis.

Liefs

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ben ook weer wakker:) Heb nog even goed kunnen slapen, dat had ik nodig. En nu kan het nog hihi...

Poekie zal inmiddels gestript zijn, ben erg benieuwd!
    Nog geen weeen Anouchka? Gewoon bezig blijven met vanalles, dan gaat de tijd ook wat sneller.

Ik ga straks met mn moeder klossen ophalen, die hebben we nog steeds niet. Kom nu al amper mn bed uit, en met klossen gaat dat helemaal niet. Maargoed het moet he.

Ik wil weeen of vruchtwater!!! Haha, ik ben bang dat ik ook over tijd ga raken. Wat ik niet hoop, ik ben zoooo nieuwsgierig naar de kleine.

@ mamasandra, gek he.. Je dochtertje is alweer 3 weken, wat vliegt de tijd toch snel voorbij!

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    succes bij de vk sunny!

17. intra4

intra4 Niet meer actief

Ben er weer dames!
    Ben niet gestript. Ik had nog geen milimeter ontsluiting.
    Wel kon ze voelen dat de baarmoedermond wel al verweekt was.
    Nu hebben we vrijdag afspraak bij gyneacoloog. Dan gaan we ook bespreken wanneer ze me evt gaan inleiden.

18. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

he jammer poekie! Wat een geduld moet je opbrengen zeg. Hopelijk begint alles snel alsnog spontaan.

@sunny, succes bij de vk!

@xd, ik denk dat die kleine van jullie netjes wacht tot de klossen onder het bed staan ;)

@anouchka, hoe gaat het allemaal met jou?

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    He Poekie, wat balen.. En ik heb nog wel zo zitten duimen! Ik hoop toch dat het nog spontaan gaat beginnen, 11-5-11!
    Vrijdag is t trouwens de 13e;)

@ mamasandra, ja ik heb net ook maar de matrasbeschermer op t bed gelegd (wat kraakt dat jakkie) zometeen de klossen halen en dan mag meneer zich melden:D

20. zustertje

@Poekie dat is BALEN!! Als ze inwendig onderzoek doen gaan ze dan ver naar binnen? (heb echt geen idee :))
    En doet het pijn of merk je er weinig van?

@Xd24 wat een slaapkop ben jij :) Lekker hoor geniet er maar van ik ben nooit echt een uitslaper geweest eigenlijk. Wij hebben een matrasbeschermer van de action en die kraakt niet en we zweten er ook niet door echt een ideaal ding en goedkoop!

Ik heb net een paar pannenkoeken gebakken heeft mijn man vanavond nog wat lekkers.
    Wat gaan jullie vanmiddag nog doen? Ik niet zo veel heel misschien nog even de stad.

Deel Deze Pagina