Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja slaapkop he;)
    Ik kan altijd wel goed uitslapen en heb nu het geluk dat ik snachts niet naar de wc hoef... Ik slaap dan wel alleen 3 kwartier, dan dooet mn heup zeer aan de kant waarop ik lig en moet ik dus draaien, 3 kwartier later is de volgende kant aan de beurt haha..

Lekker pannekoeken!! Daar zou ik ook wel zin in hebben:)

Mijn moeder kan hier ieder moment zijn en dan rijden we ff naar de thuiszorgwinkel voor de klossen. Misschien dat we ook nog wel even de stad induiken:)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde ik draai elk uur wel omdat mijn heup dan zoveel zeer doet echt een zwangerschapskwaaltje.
    Ik hoef ook niet te plassen 's nachts heerlijk! En dan drink ik veel 's avonds en 's nachts drink ik meestal ook nog 1 of 2 glazen water (heb een mega kan water op mijn nachtkastje staan erg makkelijk)

Suc6 met je klossen! Hier staan ze al (wil jij ook thuis bevallen?)
    en nog lekker even winkelen gezellig!

3. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hier nog steeds niks:( ja, wat zeurderige rug en buikpijn...thats it. VK belde net en we hebben om 18.30 weer contact met elkaar en indien geen weeen dan naar ZH voor CTG.

@ Poeki: meid, wat balen! ik duim ook voor je voor a.s vrijdag

@ Sunny: suc6 bij de VK!

@ XD: wat heerlijk dat je zo lekker kunt slapen...geniet er maar van:D

4. intra4

intra4 Niet meer actief

Zustertje : ze gaan zeg maar met 2 vingers naar binnen.
    Mijn VK was heel lief en rustig en het deed geen pijn. Voelde het amper.

Vrijdag op ziekenhuis doen ze verder nog niets bijzonders hoor.
    Wel een datum prikken om in te leiden.

Anouchka wat gek He dat er nog niet veel gebeurd.
    Spannend hoor!

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ poekie, wat balen zeg dat je niet gestript kon worden. Toch hoop ik dat het voor vrijdag nog spontaan begint, dan kan je die afspraak in het ziekenhuis overslaan.

@Anouchka, bij jou nog geen echte weeen dus. Vervelend dat wachten als je weet dat het nu toch echt moet gaan beginnen.

Hier zuerderige pijn in rug en buik.... Maar ja dat heb ik wel vaker dus dat zegt echt helemaal niks... Straks naar de VK om 14.15 er wezen. Ik laat jullie horen hoe het was!

Liefs

6. zustertje

@SQ Suc6 straks bij de VK hoe voel je je voor de rest? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden?

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou de klossen zijn binnen. Mn vriend mag ze straks neerzetten.
    Ik wil idd ook thuis bevallen. Ik heb het niet zo op ziekenhuizen hihi. Maar we wonen op 2 min rijden van het zh, dus mocht het nodig zijn dan zijn we er zo!

Ik ga nu ff met mn moeder naar een tuincentrum. Mn vriend heeft van de week de voortuin netjes gemaakt. Maar er staan nog helemaal geen planten in;) dus ff wat makkelijke dingen halen dan zet ik die er straks in.

@ anouchka, misschien moet je weer een ananas hart eten?? ;)
    Nee hopelijk zet het snel door!!

8. zustertje

Hier nog even de stad in geweest nog wat extra onderleggers gehaald volgens de VK is 10 matjes best weinig dus voor de zekerheid nog 5 gekocht.
    Ook bij de kruidvat 3 pakken luiers gehaald hoor zulke goede verhalen over die luiers en hebben tenminste een leuk prijsje.

@XD24 Ik heb het ook niet zo op ziekenhuizen en wat mij heel vervelend lijkt dat je na een normale bevalling zo snel naar huis moet.
    Veel plezier in het tuincentrum!

@Poekie oke was ik heel benieuwd naar hoe ze dat deden haha.

@anouchka0902 Hopelijk heb je nu al weeën is wel tijd hoor dat de kleine eruit komt!

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Hier nog geen weeen..........het lijkt wel iets meer te "zeuren" maar verder niet:( Verlies wel nog steeds golfjes vruchtwater....wat een waterballet;) Ben denk al 3 KG kwijt haha.
    Ondertussen maar beetje klungelen in huis........

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @zustertje, nou om eerlijk te zijn heb ik het wel gehad. Zodra de baby beweegt dan vind ik het nog steeds heel bijzonder en daar geniet ik ook nog heel erg van, maar voor de rest heb ik het helemaal gehad. Ik kan haast niet meer bukken dus voeten afdrogen, broek, sokken en schoenen aan doen is echt een uitputtingslag aan het worden. En na 10 minuten lopen in de stad trekt mijn buik zo erg van de pijn dat ik blij bent dat ik zit. Maar ja we moeten het nog even vol houden he!

Vandaag weer voor controle bij de VK geweest. Bloeddruk was weer perfect net als anders. De kleine ligt helemaal goed in het bekken vast. Hartje van de kleine doet het ook fantastisch. Ik heb gevraagd naar het beleid wat betreft overtijd gaan en de VK zei dat ze tegenwoordig niet meer wachten tot 42 weken.
    Ze ondernemen al actie rond de 41 weken. Dus een echo van het vruchtwater en een hartfilmpje van de kleine en ze vinden het ook heel belangrijk hoe de moeder er voor staat. Als ik het niet meer trek dan gaan ze gewoon actie ondernemen. Dan
    kijken ze of de baarmoedermond al rijp is. Als die dan nog niet rijp is met bijvoorbeeld 40 weken en een paar dagen dan wachten ze liever tot 41 weken om te
    kijken of het zelf rijpt (dat is natuurlijk het beste) En anders plaatsen ze een hormoonveter! Ben blij dat ze me dus niet lang laten lopen mocht het nodig zijn,
    maar vooralsnog hopen we dat het niet nodig is en ik gewoon lekker spontaan ga bevallen!

Liefs

11. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Sunny, top dat de controle goed was:D Snap dat je het zat bent, idd die sokken en broek aandoen:( heel herkenbaar. Hopen dat beeb zich dan ook wat eerder laat zien:D

We moeten om 8 uur in ZH zijn voor CTG en controle......hou jullie op de hoogte

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    spannend anouchka!!! Zet hem op meid!!!

Liefs

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik herken het zat zijn ook... Kan nergens bij (zei al tegen mn schoonvader, met prachtige bierbuik, ik heb vanaf nu respect voor je... ;))
    Succes straks anouchka, ben benieuwd! Nog geen wee te bekennen?

14. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: Haha....die bierbuik:D Nee nog geen wee te bekennen, tenminste zo ervaar ik het niet. Ben benieuwd straks......maar volgens mij als CTG goed is gaan we gewoon weer naar huis.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ben je al aan het traplopen, springen, rennen enz;)

Blijft het vruchtwater nu eigenlijk gewoon lopen, ik vraag me altijd af hoe dat gaat.

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: Bij mij loopt het eigenlijk bijna de hele tijd door, met name als ik vanuit zit ga staan. Maar nu wist ik ook dat ik een hele plens vruchtwater zou hebben:D Maar een vriendin van mij had dat het kanpte, het liep eruit en was klaar. Verschilt dus per persoon....

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wel lastig, steeds je broek vol:)
    Dt het maar snel doorzet, jullie kleintje heeft het daarbinnen veel te goed lijkt wel!

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bij mij begon het met een plons vruchtwater en daarna eigenlijk iedere keer een plons als ik iets deed als opstaan, omdraaien in bed etc.

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Monika: Ja idd, hoe meer je bezig bent met iets hoe meer ik verlies.

@ XD: weet je of je veel vruchtwater hebt? Bij mij is dat toen nl verteld.....dat ik erg veel had. Mijn buik is nu al kleiner geworden:D

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het nadeel is alleen dat het ook steeds bijgemaakt wordt en het 'lekken' dus pas stopt als de kleine er is ;)

Deel Deze Pagina