Ze hebben toen wel naar mn vruchtwater gekeken dit was voldoende.. Dus ik denk normaal. Maar als het aangemaaakt blijft worden, dan kun je nog wel liters verliezen joh Bijna de ctg toch. Hopelijk snel goed bericht!
@Anouchka Hopelijk morgen babynieuws van jou! Suc6 met de bevalling. Meiden ik ga naar bed ben echt moe! Hopelijk weer lekker slapen voor ons allemaal Tot morgen!
Kort ego bericht. Weeen zijn begonnen. Direkt om de 5 minuutjes. VK gebeld. Moeten afwachten of ze heftiger worden en dan moet ik weer bellen. Spannend!
Jaaaaa poekie, toch 11-5-11 Succes meid! Hoe zal het met anouchka zijn, en met dominoo... Ik ben buddy van anouchka, ik zal nog maar even wachten meet een berichtje sturen he (hoezo nieuwsgierig hihi) X
Hey dames! @ Poekie: spannend, weeën! Vertel, vertel, hoe voelen ze nou precies? Kan het me zo moeilijk voorstellen.... Wordt het toch nog 11-5-11 voor je @ Anouchka: succes met het CTG. Ben benieuwd. @ Dominoo: is er nou al een babyyyyyy !? ego: morgen ben ik uitgerekend...nou, benieuwd of er vanacht nog wat gaat gebeuren, lijkt geen indicatie voor te zijn, maar kan zomaar gebeuren natuurlijk, kijk maar naar Sandra.. Morgen-avond ook weer naar de VK, en dan gelijk een afspraak maken voor met de gyn. Ben benieuwd hoe lang ze me willen laten doorlopen, heb vorige week geen duidelijk antwoord gekregen. Ik wil zelf met max 41 wkn bevallen, niet erna. Heb zoveel gelezen over dat het risico zo groot wordt na 41 weken, dus wat mij betreft mag ze me morgen gelijk strippen als ze het vragen. Wil eigenlijk wel dat ze morgen dan ook gelijk kijkt of ik al ontsluiting heb, ben ik wel nieuwsgierig naar. Vandaag lekker stuk gelopen, 2x van en naar de bushalte, aardig stukje voor me. Nu dus harde buiken, maar ja, wie weet bespoedigt het iets. Straks vroeg naar bed, erg moe Morgen hopelijk baby-nieuws van dominoo, anouchka en poeki, zou leuk zijn
Ow poekie, wat spannend! Ik hoop voor je dat t heeft doorgezet en je nu een mooi kindje op de wereld aan t zetten bent! Ik duim voor je!
Hier ook heel erg benieuwd of er baby's geboren zijn! Ik ga vrijdag echt aan de VK vragen of ze tips heeft voor mijn benen 's nachts weet me geen raad met liggen echt zo irritant! Ga nu eerst was ophangen (lekker buiten) dan even stofzuigen en een was opruimen en dan kom ik weer kletsen. Tot straks meiden!
Zustertje wat ben jij altijd vroeg met het huishouden hihi.. Mijn vriend is net naar zn werk, ik heb een ontbijtje gemaakt en lig nu weer lekker in mn bed Even eten en zo nog evem proberen wat te slapen! Irritant met je benen he, ik heb dat ook heel erg. Doet echt pijn! Volgensmij helpt er weinig tgen, alles is nu weker he... Als ik me omdraai dat wil je nit horen, al mn botten knakken, iehk!
Goeiemorgen dames, nee, bij mij nog steeds niks...Mijn vriend wordt nu ook erg ongeduldig, hij wil "vakantie" van zijn werk Vanacht wel heel veel harde buiken, maar dat zal wel van mijn dagje uit zijn geweest. Vriend neemt vandaag een dagje vrij, hij is lui en heeft geen zin om naar zijn werk te gaan. Daar ga ik mooi gebruik van maken vandaag Ook straks eens kijken of ik de VK afspraak van vanavond half 9 kan verzetten naar vanmiddag ofzo.
Goedemorgen dames! Nog geen baby nieuws? Spannend hoor allemaal. Kan niet wachten tot ik met jullie kan praten over alle dingen die de kleine uitspookt Giulia heeft vannacht van 22h tot 4h geslapen!!! Ik heb in maanden niet zo lang achter elkaar doorgeslapen. Heerlijk! Het tepelhoedje heb ik ook echt nauwelijks meer nodig. Alleen heeft ze daar volgens mij toch echt aan moeten wennen. Zonder tepelhoedje heeft ze meer last van mijn toeschietreflex en ze heeft zich dan ook regelmatig verslikt. Dat wordt gelukkig al minder. Ik had ook nog ergens gelezen dat als je zonder bh en zoogkompressen slaapt de druk op je borsten minder wordt en ze stoppen met lekken. Dus ik vannacht geprobeerd. Wat denk je? Ik kan m'n beddengoed gaan verschonen... @caelis, ik hoop voor je dat het bij jou ook snel gaat beginnen.
@Xd24 haha ja ik kan echt niet zo lang in bed liggen ben veel te blij dat het ochtend is en ik eruit kan Slaap lekker nog even! Staan de klossen al onder je bed? ->ik typte onder je buik ) @Caelis Vervelend dat het nog rustig is!!! Ben je nu overtijd of niet? Heb je al bitterlemon enz in huis Lekker dat je man vandaag vrij is geniet er samen van. @MamaSandra Zo jij hebt lekker geslapen! En Giulia ook! Ik dacht wel dat het een Italiaanse naam is. Gaan jullie elk jaar wel naar Italië of niet? Ga jij straks weer werken of blijf je lekker thuis?
@zustertje, we gaan wel vaak naar Italië ja, maar ik denk dat we dit jaar overslaan... En ik ga dadelijk weer werken (per 1 augustus, dus dat duurt nog even ) en dan 4 dagen in de week (met optie tot 3). Mijn vriend gaat ook een dag minder werken zodat de kleine maar 3 dagen naar de kinderopvang hoeft.
Ik ben weer wakker Ik heb anouchka een berichtje gestuurd hoe het met dr is. Nog geen reactie @ mamasandra, wij gaan hetzelfde werken als jullie! Was je bed lekker bemelkt Ik heb t nu al steeds een klein beetje in mn pyjama zitten, dus zal er straks vast ook aan moeten geloven.
Buddy bericht van anouchka Hey, sinds vannacht weeen maar niet met regelmaat. Vanmiddag weer ctg en als de bevalling morgenochtend niet is begonnen wordt ik om 7 uur ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen. Ze ziet wel op tegen het inleiden.
@Xd24 Ook goedemorgen Heb je nog een hele morgen geslapen? Kun je dan 's avonds wel weer slapen? @Anouchka BALEN dat het niet doorzet!! Had verwacht dat je wel bevallen was... Hopelijk gaat het nu vanzelf door zetten en hoef je niet ingeleid te worden. Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen? @MamaSandra Geniet eerst nog maar lekker van je verlof! Ik ga straks 16 uurtjes werken niet meer dan 2 ochtenddienstjes per week om het weekend op zaterdag en zondag een 4 uurs dienstje en af en toe een avonddienstje en dan is mijn man gewoon thuis. Hier is het niet handig dat mijn man minder gaat werken omdat ik geen 8 uur achter elkaar werk.
Jeetje Anouchka ik kan me zo voorstellen dat je daar tegen op ziet, je hoopt zo dat het spontaan begint en al helemaal als je vliezen al gebroken zijn. Ik duim nog steeds voor je dat het inleiden niet nodig zal zijn! @Poekie, jeetje meid spannend!! Zou het dan toch nu gaan gebeuren??? Ik ben benieuwd, laat je snel weer wat horen!!?? @Dominooooo, waar ben je toch??? Gaat alles goed met jou en de kleine???? GOEDEMORGEN dames, Het wordt weer een mooie warme dag zo te zien. Vriendlief en ik hebben gisteravond besloten dat mocht de kleine zich voor volgend weekend (21 en 22 mei) niet aandienen dan wordt dat ons weekend. Dan gaan we lekker even uit eten en naar de bioscoop en beschouwen we dat als ''waarschijnlijk'' ons ''laatste'' weekend samen!! Vriendlief heeft namelijk elk weekend wel wat, maar gisteren heb ik hem gevraagd of we dat weekend alsjeblieft met zijn 2-en kunnen door brengen en gelukkig vond hij dat ook een heel goed plan. Nu kijken of de baby daar ook nog aan mee wil werken. Het is mij om het even!! Als de baby wel eerder komt vind ik het ook prima, want dan spenderen we dat weekend lekker aan de kleine en is het eindelijk zover! En als de kleine niet komt het ik nog een fijn weekend in het vooruitzicht en daarna ben ik al gauw 40 weken! Dus ik vond dit wel een fijn besluit eigenlijk! Liefs
Ik blijf trouwens gewoon mijn 18 uur werken, dit is in de zorg dus zal om het weekend moeten werken en dan is vriendlief altijd thuis en doordeweeks proberen we pake en/of beppe op te laten passen als ik een ochtenddienst heb. Ik heb vaak diensten van 6 uren bijna geen 8 uren eigenlijk en dan ben ik dus rond 13.30 klaar en kan ik de kleine weer lekker ophalen. Als ik avonddienst heb dan is het een kleine overlapping. Ik moet om 16.00 beginnen en vriendlief is om 16.00 klaar, maar daar vinden we wel een oplossing voor dat is maar een heel klein stukje. Wil eigenlijk alles op lossen zonder gebruik te maken van kinderopvang! Scheelt namelijk weer in de kosten. Liefs