@SQ Geniet nog even van leuke dingen doen samen met je man! Wij doen het ook zonder officiële kinderopvang. Als ik ochtenddienst heb gaat de kleine naar mijn vriendin toe zij werkt ook in de thuiszorg (korte ochtenddiensten net als ik) en ik pas dan op haar kleine als zij werkt. Mijn man hoeft pas om 09.00 te beginnen (mag ook eerder) en hij brengt de kleine dan weg en ik haal de kleine rond 11.30 weer op erg fijn dat het allemaal zo kan. Ik ga even eten en zo een middagje weg tot vanavond meiden!
Hoi dames, ik heb de VK afspraak kunnen verzetten, dus we zijn nu net terug. Ze heeft even gekeken, en ik zat nog potdicht, bah. De kleine heeft tot maandag om zich spontaan te melden, maandag-ochtend om 9.00 uur gaan we naar de gyn, die maakt dan een echo en ctg, en kijkt waarschijnlijk ook even hoe het ervoor staat. Dan zullen we het er ook over gaan hebben of we gaan inleiden met gel/hormoonveter/strippen/whatever. Dinsdag heb ik ook weer een VK-afspraak als het bezoek bij de gyn niks tot gevolg heeft gehad, die gaat dan óók weer kijken en evt strippen. Maar alleen het even "kijken"/voelen kan ook stimuleren, kijk maar naar Poekie! Die zat ook nog potdicht, en een paar uur later weeën! Vond het trouwens wel aardig onprettig...effe smerig, maar effe met 2 vingers erin en kijken hoe diep ze kunnen komen en of ze om het randje van de baarmoedermond kunnen komen...af en toe pijnlijk. Had daarna met lopen toch wel een "schraal" gevoel daarbinnen. Nou, ben benieuwd...ik wil ook een Poekie-reactie
@ caelis, he wat balen dat alles dicht zit maar wie weet, bij Poekie gebeurde er ook wat... Daarom werkt sex dus ook vaak, dan prikkel je het ook... Maar of je daar nu zin in hebt Hopelijk meld de kleine zich snel!!
Hoe is het hier dames... Hoe meer babys (in aantocht) hoe rustiger Ik irriteer me al een paar jaar aan een boom die bij de buren in de tuin staat. Nu hoorde ik de buurman wat takken afzagen aan hun kant, dus ik riep ga je de boom omzagen (wist natuurlijk wel van niet hihi) hij zo nou als ik dat wil moet ik dat eerst met jullie overleggen... Ik zo nou die boom hoef je niet te overleggen. Hij zo oke, ben nu toch bezig... En half uurtje later: weg boom!! Tis meteen een stuk lichter binnen, en die boom zit altijd vol muggen, dus hopelijk zijn die nu ook verledentijd
@Xd, nou dat is helemaal fijn. Heerlijk van die buren die niet moeilijk doen! HEt is hier inderdaad rustig... Nog iets van Anouchka gehoord??? En hoe zou het met poekie gaan??? Liefs
Nee niets meer van anouchka gehoord. Als we morgen nog niks gehoord hebben zal ik haar in de middag even een berichtje sturen, wil me ook niet opdringen Ik denk dat poekie al bevallen is! *zucht.. Ik wil ook zo graag!*
hey, ik ben zaterdag ochtend van een dochter bevallen. Ik zal morgen even wat meer info typen. wel heb ik even snel een fototje neer gezet. (trotse moeder) Dominoo
Dominoo, gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een schatje! En ze heeft ook al veel haar zeg! Heel mooi Geniet van deze mooie tijd!
Dominoo, proficiat met jullie dochter Lente! Wat een schatje Ik ben benieuwd naar je verhaal. Geniet maar fijn van elkaar!
YEEEEEE Dominooo, wat ben ik blij om wat van je te horen. We waren zo benieuwd. Maar heel begrijpelijk hoor dat je daar geen tijd voor had! En wat hebben jullie een prachtig meisje gekregen zeg. Dan kan ik me helemaal voorstellen dat je geen tijd hebt voor ZP. Je kan de hele dag wel naar je dochter kijken denk ik!! We zijn zeker benieuwd naar je verhaal, maar neem vooral je tijd! Dominoo en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lente. IK WIL OOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥Mei mamma's bevallingslijst♥ Dominoo - uigerekend 1 mei - meisje (Lente) Poekie79 - uitgerekend 6 mei - meisje Anouchka - uitgerekend 10 mei - meisje MamaSandra - uitgerekend 10 mei - meisje Caelis - uitgerekend 11 mei - jongen - Zuid-Holland, Vlaardingen XD24 - uitgerekend 23 mei - jongen Sunnyqueen21 - uitgerekend 26 mei - verrassing Vagans - uitgerekend 26 mei - meisje Zustertje - uitgerekend 28 mei - verrassing Bevallen: 21-04-'11: Mammasandra - Giulia - 3180 gram - 50 cm 07-05-'11: Dominoo - Lente - Buddies: Sunnyqueen21 (26 mei) - Caelis (11 mei) Xd24 (23 mei) - Anouchka (10 mei) Zo ik heb de lijst maar weer even naar voren gehaald dus Caelis je mag je handtekening weer aanpassen Ik heb dominoo er op gezet en zodra ik het gewicht en de lengte weet pas ik dat direct aan. En ik heb de namen van de bevallen dames oranje gemaakt zodat het overzichtelijk is wie er al bevallen is en wie nog niet! Liefs
Goedemorgen meiden, Al baby nieuws? Hier alles goed vannacht heerlijk geslapen!!! Eindelijk alleen rond 06.15 gingen mijn benen weer zo een zeer doen dus er maar lekker uit gegaan nu even wakker worden dan wat huishoudklusjes doen en dan lekker ontbijten. Straks komt mijn zusje van 19 hier heen gaan we even de stad in en dan rond 11.00 hebben we de echo (manlief heeft het heel druk op zijn werk en de echo zijn nu toch niet meer zo mooi als eerst ) Daarna in de stad samen wat eten en dan thuis aan de slag. Jullie zien mij niet zoveel denk ik vandaag Al kom ik af en toe even babynieuws checken
Goedemorgen! Hier ook al even wakker. Mn benen doen pijn en als ik mn tenen en vingers beweeg doen de gewrichten pijn, dat heb ik iedere dag iets meer... Wat kan dat zijn?? Vanmiddag controle bij de vk. Fijne dag zustertje en veel plezier bij de echo Liefs!
babynieuws: ik zie net op hyves dat anouchka gisteren is bevallen van een meisje. Meer stond er niet, maar dacht zeg het even. Xd jij bent haar buddy toch? Jij hebt geen berichtje gehad? Liefs
Ja toevallig net een berichtje ontvangen Komt ie: Hey....gisteraaf om galf elf ben ik bevallen van een meisje jolene! Uiteindelijk in het ziekenhuis. Mogen straks naar huis. X
@Anouchka Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Hopelijk is de bevalling meegevallen. @xd24 Zou het niet door het vocht komen? Ik heb dan ook pijnlijke vinger enz. Maar gewoon even navragen bij de VK. @SQ Leuk dat jij ook in de zorg werkt wat doe jij precies? Ik werk in de thuiszorg echt SUPER leuk.
@anouchka, gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een mooie naam. Hoe is de bevalling gegaan? @XD, ik had daar ook heel veel last van. Dit komt idd door het vocht wat je vasthoudt. En het is echt waar, binnen een dag na je bevalling ben je er vanaf (was bij mij iig wel). @zustertje, succes bij de vk vandaag.
Maar t gekke is, ik hou geen vocht vast? Ja savonds wat in mn voeten als het warm weer is. Maar verder niet... Vraag het straks wel even na. Jolene is met een vacuumpomp geboren, de persweeen wilde niet vlotten. We horen later het vast het hele verhaal
@xd, toch denk ik dat het wel vocht is hoor. Toen ik voor het eerst last kreeg van carpal tunnel syndroom had ik ook niet door dat ik vocht vast hield. Maar je kan het t beste natuurlijk even navragen bij de vk. Ik ben ook wel benieuwd naar het hele verhaal. Het is uiteindelijk wel een lange zit voor d'r geweest zeg. Het begint nu trouwens echt baby's te regenen! Ben ook benieuwd hoe het met Poekie gaat. Van mijn zwangerschapscursus is er gisteravond ook een meid bevallen (van een zoon). Over 5 minuten is mijn kleine meid precies 3 weken oud...