Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ zustertje, druk dagje voor de boeg!
    Succes bij de vk.
    En wat leuk een kindje van 1, kun je vast wat oefenen;)

X

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, heel herkenbaar, mijn vent had dat vorige jaar omstreeks koninginnedag. Zijn buik werd steeds dikker, hij leek wel 4 maanden zwanger en kon niet meer slapen van de pijn. Lag de hele dag op bed te kermen. En ik al tig keer gezegd bel dan de huisarts, maar nee hoor eigenwijs doen! En toen van vrijdag op zaterdagnacht heeft hij de hele nacht liggen draaien en kreunen van de pijn waardoor ik ook niet kon slapen. Heb toen om 6 uur in de ochtend de dokterswacht gebeld. Konden we om 8 uur terecht. Had hij een flinke darmverstopping. Dus moest ik laxeermiddel (zakjes poeder) halen voor hem bij de apotheek die pas om 11.00 open was. Nou wat was meneer zielig zeg.... Okej dat doet ook echt zeer, maar mannen kunnen er altijd zo'n lekkere schep boven op doen! Sterkte met je vent.

@zustertje, leuk zeg een logeetje! Veel plezier vandaag en succes bij de VK

Liefs

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja de mijne gaat dan meteen dood he... En dan zeg ik altijd net als de vorige x dat je ziek was? Nee nu is het echt ernstig haha...
    T is ook rot, maar overdrijven is ook een vak he;)

Denk dat hij straks ook iets laxerends krijgt. En hopelijk werkt het, dan issi niet meer stervende :p

4. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    BREAKING NEWS!

:D Nieuwtje: Het Is RAAK! :D

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTT!!! Doet het klimaat op Rhodos je zo goed??????? GEFELICITEERD!!!! Hoe bevalt het verder op Rhodos en hoe gaan jullie het nu verder aanpakken nu er toch een kleine bij lijkt te komen?

Liefs

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

@XD24 haha leuk die mannen als ze wat mankeren :D Die van mij zegt ook weleens ik ben echt ziek hoor (dan voelt hij zich een keer niet helemaal lekker en dan is hij gelijk ziek :p)
    Hopelijk is het gewoon obstipatie en krijgt hij iets laxerend.
    Oefenen is niet meer nodig hoor ;) Heb in mijn hele leven al op zoveel baby's/kindjes gepast maar het is zo een schatje! komt helemaal goed.
    Wat ga je vandaag allemaal doen?

@SQ En zijn ze al hard aan het klussen? Wordt de trap in 1 kleur geschilderd?

@Mams85 HEB JE EEN POSITIEVE TEST???? GEWELDIG!!!! Van harte gefeliciteerd!!!

7. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@mams, van harte gefeliciteerd!!! :D :D :D

Niet lezen als je aan 't eten bent:
    Hier is de dag heel onsmakelijk begonnen. Toen ik de luier van onze kleine meid ging verschonen sch**t ze gewoon de hele boel onder. En dan bedoel ik echt alles! De spullen op de commode, haar kleertjes, het zat zelfs op de deur (bijna een halve meter voorbij de commode)... Heerlijk zeg die spuitpoep. Je bent gewaarschuwd als je borstvoeding gaat geven... :p

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @mammasandra, hahaha ik moet wel lachen hoor om je verhaal van de spuitpoep.... lekker is dat he!!! Tjah dat hoort er ook bij :p Al kan ik het van baby's beter hebben dan van ouderen (tjah werk in de zorg he)

@zustertje, ja ze zijn druk bezig. De trap wordt rood geverft. De muren en zo zijn namelijk allemaal creme wit dus lekker licht en we vonden het dan wel leuk om de trap in een donkere kleur te doen dus hebben we voor rood gekozen. Ben heel benieuwd hoe het wordt!

Liefs

9. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@sq, wow een rode trap!! Dat is wel lef hebben, daar hou ik wel van :)

En wat die luiers betreft, ik heb er minder moeite mee dan m'n vriend geloof ik, alleen is het echt vervelend als alles helemaal onder zit :p Ik hoef voorlopig alleen geen kaassoufflé meer, want daar vind ik die poepluiers heel erg naar ruiken.

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    whhahahaah luiers die naar kaassoufles ruiken.... het moet niet gekker worden... ik geloof dat ik nou ook geen kaassoufles meer hoef....

OOOOOOOOOhhh ik heb zo'n zin in een broodje filet americain!!!!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mams, proficiat!! In de maand dat je uitgerekend zou zijn een nieuwe positieve test:) proficiat.

@ mamasandra, hahaha ik moest lachen. Mn vriend is weer terug en las het even voor. Hij moest ook lachen. Weet je zeker dat je borstvoeding gaat geven vroeg ie;)

Hij is terug van de huisarts, hij moet idd iets laxerends hebben. Zit veel lucht in zn darmen. Dus ik zei al je gaat niet dood? Nee toch niet:)

@ SQ, wow een rode trap. Ben benieuwd!!

@ hier, jeetje wat heb ik een lekkende tieten zeg!! Heel mn shirt zit vol, denk dat ik nu echt aan de zoogcompressen moet;)
    Vandaag ook rechts onder in mn buik steken. Zou t iets zijn.....? Zal wel niet.

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    BUDDYBERICHT!

Anouchka en Jolene zijn thuis. Ik heb een fototje gekregen die ik mocht plaatsen.
    Wat een schatje!!!!!

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat een schattig meisje! Ben zo benieuwd of wij een jongen of meisje krijgen!

@Xd24 vervelend is dat lekken hier al vanaf week 14 :$ Maar vooral 's nachts ik draag 's nachts een strak hempje en daaronder een hydrofiele luier in 4en gevouwen.
    Overdag heb ik er gelukkig niet super veel last van.

14. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Bekijk bijlage 150587 Hier een tuurfoto, heb alles eruit moeten halen maar heb een ***camera ( oldschool), en hij wijkt af dus heb 60 foto's gemaakt en alleen op deze kun je het redelijk zien.

(of ik ben blond)

Met het blote oog issie iig heel duidelijk zichtbaar.

15. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Bedankt voor de feli's!!!:D
    Ik moet/ga ook terug naar nl.

En ja ik zei het laatst nog,
    zal je zien iedereen van de meimama;s bevallen,
    ben ik aan de beurt!

Maar goed vriend is helemaal fan,
    aangezien ik hem een paar dagen geleden heb gezegd dat ik er genoeg van had en een break van zwanger worden, en eigenlijk al dat gezeik en gemuts en getest niet meer wilde.

2 dagen later dit dus haha

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mams van harte gefeliciteerd! Het is jullie gegund!!!

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @anouchka, geniet maar lekker van jullie mooie meisje! Wat een lieve foto zeg!!! Echt een schatje!

Liefs

18. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar

Dank je wel meid:)

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goedenavond dames!

Nou, hier komt ons verhaal:

Ik liep dus al sinds dinsdag 00.00 uur met gebroken vliezen maar zonder weeen. Nou, de weeen kwamen dus op woensdag; voornamelijk rugweeen:( Deze kon ik 's morgens redelijk opvangen onder de douche. De weeen kwamen steeds regelmatiger en om 15.30 uur had ik 3 CM ontsluiting:D. De VK zou om 19.30 terug komen. Rond 18.00 kwamen de weeen zo snel dat er geen pauze meer tussen zat:(.....en die rugpijn.......vreselijk. Mijn man gevraagt de VK te bellen en zij was er om 18.30 en contstateerde volledige ontsluiting:$. Alles werd klaargezet voor de bevalling en ik mocht meepersen. Na anderhalf uur persen schoor het weinig op en heb ik nog een poging gedaan om op de wc te persen. Ook dit werkte niet. Toen werd er snel doorgepakt en werd de ambulance gebelt. Toen met volle snelheid naar het ZH. Daar aangekomen aan het infuus gelegt wat de weeen wat krachtiger te maken. Dit hielp wel want ik kon met de wee veel langer meepersen. Uiteindelijk was er om 22.15 nog niet veel vooruitgang dus werd het de vacuumpomp, uiteindelijk na 3 persweeen is Jolene geboren om 4 minuten voor half 11. Wat een verademing als zo'n kleintje eruit is en wat bijzonder! Het is het zeker waard:D We hebben 1 nachtje in het ZH gelegen maar zijn sinds gisteren thuis. Ze doet het goed ondanks dat het voor haar ook zwaar is geweest. Ik herstel redelijk, heb 3 hechtingen van de knip.
    Zo, dit was mijn verhaal, ik hoop dat ik niemand bang heb gemaakt;)

X

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat een verhaal!
    Gelukkg zijn jullie lekker thuis en gaat alles goed.
    Schrokken jullie niet toen je naar het zh moest?

Nu lekker genieten met n 3tjes:)

Deel Deze Pagina