Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, spannend meid dus het kan zomaar door gaan zetten... Ben zeer benieuwd!! Misschien even goed springen en swingen op de muziek dat wil misschien de bevalling aansporen hahaha. Mijn moeder zei vanavond aan de telefoon dat zodra ik voorweeen of krampen kreeg ik in beweging moest, want dan wil het wel eens door zetten hahaha. Zij kan net als mij ook niet meer wachten hahaha

Liefs

2. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, spannend zeg dus het kan elk moment door gaan zetten zelfs... nou ben benieuwd. Misschien even goed springen en swingen op die muziek dat wil nog wel eens helpen hahah. Mijn moeder zei vanavond aan de telefoon dat als ik voorweeen of krampen had ik meteen in beweging moest omdat dit er vaak voor zorgt dat het doorzet.... hahah!!! Zij kan net als mij niet meer wachten hahah!

Liefs

3. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nou ik zit op de laptop en bij mij plaatst hij hem ook 2x.... vreemd!!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha ik wou net zeggen, je denkt dat kan ik ook 2x plaatsen;)

Ja ik ben al volop aan het swingen:p

Tis vaak voor mensen er omheen spannender als voor jezelf merk ik. Wij voelen alles en de rest moet echt maar wachten tot ze iets horen:)

X

5. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: spannend meid!!!! Ik ben benieuwd:D

@ SQ: lastig zo'n schoonmoeder.....je wilt haar nietr kwetsen maar toch....;)

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoe is het met jou en de kleine jolene?

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

Wat is het hier rustig;)
    Hier een beetje een lambaldag... Heb net gedweild en een wasje gedaan en lig nu lekker op de bank.
    Straks komen souders hier ajax-twente kijken, heb er helemaal geen zin in haha...
    Hun hebben een hond die altijd gigantisch verhaard en dan zit het huis altijd vol, ik ben al de hele tijd aan het duimen dat ze de hond thuis laten;)

Hoe gaat het met alle lieve babytjes en moeders?

X

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier ook alles rustig hoor! Vriendlief is de laatste dingetjes aan het ophangen in de babykamer en wil straks ook voor twente-ajax! Ach ja voetbal.... Ik wist het toen ik hem in huis haalde hahahaha. Maar vind voetbal gelukkig niet zo erg. Als het maar niet elke dag is. Mijn vader zat op zondag ook altijd de hele daag voetbal te kijken dus ben het wel gewend. Ik zei vannacht tegen vriendlief: ''Ben je er klaar voor? want het gaat vannacht gebeuren.'' Ik was klaarwakker en dacht de hele tijd kom maar op hahaha! Maar nee hoor mijn lichaam luistert niet naar mijn gedachten dus hier is alles rustig helaas.....

Liefs

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha herkenbaar, ik denk ook steeds; kom nou.. Zit echt te wachten en bij ieder steekje denk ik zou het iets zijn??

Mn vriend zat net aan mn buik en die zei ook wanneer kom je nou ik ben er helemaal klaar voor!
    Ik voel wel steeds harde buiken, maarja dat wil niks betekenen:)

Dinsdag is het volle maan, ze zeggen dat er dan meer babys geboren worden he... (Al geloof ik daar niet zo in hoor haha). Wie weet komen onze babytjes dinsdag!

X

10. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    oh meiden, wat spannend als je zo zit te wachten he?! ik leef mee hoor! en idd lekker gaan lopen als het begint!

sq: goed dat je eerlijk bent tegen je schoonmoeder! ze gaat duidelijk over jouw grenzen heen, jij hebt alle recht om haar deze aan te geven!! wel heel lastig...

ik knap lekker op! vandaag de geboortekaartjes gepost!

anouchka: wat een gedoe met kolven en flesjes!! Lente valt ook nog teveel af... ik baal hiervan want wil zó graag bv blijven geven!!

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ja wie weet gaan wij dinsdag met volle maan beginnen hahaha. Dan haal ik mijn afspraak met de gyn niet woensdag! Mag van mij wel. En inderdaad ik denk ook bij elke krampje of pijntje... zou het nu gaan beginnen??? Maar helaas!!! Inmiddels hangen de schilderijtjes en kapstokjes en de wandplank dus de babykamer is klaar!!!!!!!!!!!!!!!! YESS!!!

Liefs

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedenavond dames,

Rustige zondag zo te zien!
    Vriendlief heeft vandaag de laatste puntjes op de i gezet en de babykamer is dus nu helemaal klaar. In principe was hij klaar voor de kleine om in te slapen, maar nu zijn ook alle afwerkdingetjes klaar en alle schilderijtjes hangen nu en ik heb de wandplank nu ingericht. Dus nu kan de kleine zeker weten wel komen van vriendlief. (dat kon wat mij betreft al maar goed) Heerlijk gevoel dat het af is! Schutting is ook bijna klaar. Nog een paar planken en dan de deur er nog in. Dan is onze tuin ook in orde. Zal mij benieuwen wanneer de kleine ook nieuwsgierig wordt naar de buitenwereld!

Liefs

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

Zo het is echt rustig.
    Wij waren gisteren druk, smiddags voetbal kijken en drna zijn we met zn souders uit eten geweest.

Vandaag 39 weken, wanneer zal het gaan gebeuren??? Ik kan echt niet meer wachten ben zo nieuwsgierig!!

Sunny, fijn dat alles nu klaar is!! Laat de kleine maar komen he:D

Liefs x

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Het is hier inderdaad rustig, zowel in dit topic als in mijn buik.... Die kleine heeft het echt veel te goed in mijn buik volgens mij! Ik wil echt zo graag dat de bevalling begint.... Ongelofelijk ik had nooit gedacht voor mijn zwangerschap dat er een dag zou komen waarop ik zou zeggen dat ik heel graag NU bevallen wil!!!

Gefliciteerd met je 39 weken XD! We willen beide zo graag he! Morgen is het volle maan toch? Dan maar een babyboom!! En het is een heerlijk gevoel dat alles klaar is ja! Dat geeft een echt een stuk rust.

Liefs

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik heb dat nu ook hoor, ik wil NU bevallen!!! En ik ben maar aant springen en traplopen;)
    Nee haha.. Grapje.

Morgen volle maan, ikben erg benieuwd. Al geloof ik er niet in, maar je weet maar nooit:)
    Donderdag komt anders mn voetreflextherapeut, die gaat het opwekken, en die geloof ik wel. Dus zal mij benieuwen!

@ zustertje, hoe is het met jou?

X

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik geloof ook niet in die bakerpraatjes van volle maan e.d. Maar zou er nu toch wel heel graag in willen geloven hahaha! Ach ja dan gooien we er nog een leuke dooddoener tegen aan: HEt komt wanneer het er klaar voor is..... Blegh die zin heb ik dus nu al zo vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak gehoord dat ik er van moet spugen... Krijg nu dus ook krabbels en telefoontjes en smsjes, van hoe lang ze nog moeten wachten. Nou ja net zo lang als dat ik nog moet wachten DUHHH!!!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha hier ook...
    En als je zegt dat je het zat bent: je krijgt er iets moois voor terug. Pfff jaaaaa dat weet ik nu zo onderhand wel;)

Of van die berichtjes: en ben je al bevallen?! Ja duuhhh wat denk je, als dat zo is dan hoor je dat toch hihi

Mn vader moet veel naar het buitenland voor zn werk. Hij is vandaag naar engeland voor een week. Hij baalde zo, maar tis in de buurt meestal moet ie veel verder weg.
    Dus als het gaat beginnen vertel ik dat alleen aan mn vader dan boekt ie de eerste de beste vlucht terug haha... Dan issi misschien toch nog optijd:)

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja als mensen vragen ben je al bevallen? Dan zeg ik terug ja het is er al een maand, maar wou het lekker voor mezelf houden! hahaha. Ze bedoelen het allemaal vast niet verkeerd, maar als je het zat bent dan kan je dat gewoon niet er bij hebben. Toen ik tegen vriendlief klaagde over het feit dat ik het zat ben zei hij doodleuk: '' Ach schat het is nog maar een paar weekjes hooguit, de dagen vliegen voorbij voor het het weer!'' Toen heb ik hem even heel boos aan gekeken en haarfijn uitgelegd dat dat dus echt een dooddoener is en voor mij de dagen juist heel lang duren. Hij is 5 dagen in de week aan het werk, ja dan vliegen de dagen om, maar ik tel elke minuut van de klok af! Sindsdien zegt hij het niet meer!

Engeland is inderdaad nog te behappen. Wel spannend voor je vader inderdaad!

Liefs

19. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Hey meiden,

ik zit morgen in het vliegtuig naar NL.
    Transavia nummer 1302(Niet echt mijn favo nummer!)brr bijgeloof.., kom om half 1 ongeveer aan op schiphol.Doe er een uur langer over want deze maakt een tussenlanding op Kos. Lekker bevorderend voor mijn vliegangst! Als dat ook maar weer goed gaat, heb zitten bibberen vorige keer! bah! :D

Maar goed eenmaal thuis nog ff verder testen, bloed laten prikken en terug naar me gyn, want die wil me gelijk zien.
    Vanwege de vorige keer.

Dus het wordt allemaal extreem spannend.
    Ik hoop dat ik de reis naar NL in goed gezondheid door kom!
    (Tis volle maan, morgen):D

Zal je zien gaan jullie bevallen, als ik nog in de lucht hang.

En ik hoop natuurlijk dat clear blue te vertrouwen is...
    Anders klaag ik ze aan, voor valse hoop :D

Nou relax allemaal, jullie krijgen vanzelf weeen!

X Mams

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hey mams, komt helemaal goed hoor met het vliegen. Ik snap je vliegangst wel hoor! Ik sla het ook liever over als het kan. Mooi dat je snel terecht kan bij je eigen gyn en meteen alles laat checken, dan heb je tenminste wat meer zekerheid dan nu! En clearblue zal wel goed zijn toch? Heb er nog niet vaak negatieve dingen over gehoord alleen pennestrepen, maar dat van jou was geen pennestreep. Komt vast goed! En anders inderdaad aanklagen die handel hahahaha!

Liefs

Deel Deze Pagina