Das nu inmiddels wel een penstreep hoor, maar er stond een streep even dik, je moest wel goed kijken. Maar bij mij leuren testen alleen als ik zwanger ben. De rest is omo-wit
Meiden hier alles goed! Alleen gisteren aan ctg gelegen doordat er minder leven was en vandaag moest ik al naar de Gyn om een echo te laten maken doordat wij een groot kindje gaan krijgen en ik weet nu ook ongeveer wanneer we papa en mama worden maar dat blijft voor iedereen een verrassing Ze laten me in elk geval niet tot 40 weken lopen dus dat is wel heel erg fijn! Misschien tot vanavond meiden ik denk aan jullie!
Oeh zustertje, gaan ze je inleiden dan? Spannend. Bij ons meten ze niet hoe groot ie gaat worden, heb dat ik een paar x gevraagd maar das altijd een schatting zeggen ze bij ons... Gelukkig was alles goed, ik had van de week precies hetzelfde ook minder leven... Gisteren was ie weer erg druk en vandaag weer heel rustig, zucht. Mams, succes met de terugreis komt vast goed! Jij veilig vliegen en wij bevallen, goed idee toch?
Hoi allemaal! @ mams: gefeliciteerd met de zwangerschap! Had nog geen tijd gehad om te reageren Vandaag naar de gyn geweest, was voor mij de eerste keer dat ik een ctg kreeg. Alles was goed, beeb vond die pads maar niks en heeft werkelijk een half uur lang er tegenaan liggen trappen, beweeglijk genoeg dus. Dus hartslag was goed, mijn bloeddruk was weer prima, maar na inwendig onderzoek bleek dat ik nog steeds potdicht zat. Vind dat inwendig onderrzoek maar niks, ik voelde het echt in mijn rug, dat verbaasde me wel. Morgenmiddag weer naar de VK, niet dat zij veel meer gaan doen, ook alleen maar weer bloeddruk, hartslag en inwendig onderzoek. Woensdag weer terug naar de gyn voor weer een ctg en inwendig onderzoek. Voel me beetje beurs van beneden, dus zit niet echt vol enthousiasme voor die inwendige onderzoeken :/ Maar ze houden het goed in de gaten in ieder geval... Ze gaan niet inleiden tot het echt noodzakelijk is, en beginnen daar meestal niet mee tot 41 en een halve week, dus ik neem aan 41 +3. Dat is zaterdag voor mij. Eerder brengt risico's met zich mee, de kans op een ks is dan groter, en dat zie ik ook niet zitten. We wilden er wat druk achter zetten omdat mijn opa in het ziekenhuis lag en het niet zo goed ging, maar hij mocht vandaag gelukkig weer naar huis, dus de druk is er een beetje af. Ik hoop maar dat al dit gepor in mijn inwendige wat stimuleert, zodat inleiden niet nodig is. @ volle maan: Mijn tante is er ook van overtuigd dat ik morgen ga bevallen....nou, ik geloof niet in die dingen, maar ja, zou wel mooi zijn als het gebeurt
@zustertje, jeetje meid spannend hoor....Zul je zien ga je ons ook nog voor terwijl je de laatste in het rijtje bent.... @Caelis, balen dat alles nog potdicht is. Ik ben ook zo bang dat ik overtijd ga en dan nog potdicht zit.... Hopenlijk heeft het gewroet daar beneden inderdaad wat in werking gezet! Liefs
@ caelis, he wat balen dat alles nog dicht zit. Jij mag nu toch eindelijk wel bevallen hoor! Ja die maan, ik voel nog niks hihi... Maar t is ook pas vanavond natuurlijk Succes bij de vk caelis, wie weet helpt al dat gewroet een beetje
Goedemorgen dames, heb een paar slapeloze vermoeiende nachten (en dagen) achter de rug dus heb niet veel tijd gehad om bij te lezen. Ik hoop dat het goed gaat met alle nieuwe en bijna moeders. Onze kleine heeft sinds het weekend last van darmkrampjes. Het is gewoon echt zielig. (En vermoeiend.) Vanmiddag hebben we de eerste afspraak bij het consultatiebureau, heel spannend. Vanavond zal ik uitgebreid reageren op alles.
hey meiden, bedankt voor de feli's! Edit: PAS OP EGO BERICHT* Terug naar huis: Transavia HV 1302 Op schiphol om 00.00 uur vanavond. Vliegt van Rhodos-Kos-Amsterdam. Alleen valt mijn vlucht niet te vinden op www.schiphol.nl Ik gebeld. Heel gedoe, tis een chartervlucht (via Sunweb medewerkers) Toestel is van Transvertragia. Intern bij schiphol, transavia, klm, sunweb: Ja hoor mevrouw hij vlliegt gewoon. Ik: zeg ik wordt ook nog opgehaald en als het bij jullie niet in het systeem voor consumenten staat, staat het ook niet in de aankmomsthallen op de tv's, toch? Zij: hoe weet u dat? Ik; Euh lijkt me logisch... maar goed daar zal vast nog wel een klachtenregen over komen, ikk zit neem ik aan niet alleen in dat vliegtuig, er staan meerdere geliefden te wachten. Maar het is een spookvlucht, en lijkt wel of ie bij voorbaat van de radar af gaat. Hoe gaan jullie dit oplossen? Kijk het is slordig van Transavia dat ze de vluchten niet normaal registreren, en ze de bal naar Sunweb kaatsen omdat t een huurbak is. Maar er staat toch Transavia/KLM/AirFrance op dat ding, in meerdere lagen? Zij: hoe komt u aan die info? Ik: Een persoon met vliegangst en een prille risicozwangerschap waarvoor ie terug gaat naar NL, onderzoekt alles (ik wel ben echt para voor die kisten) En daarbij kon mijn vriend mijn vlucht niet vinden! Conclusie: lang gesprek *zucht*zucht*zucht* Ze heeft echt intern alles gebeld bla bla bla, dus er klopt iets niet in het syteem. Waarom is alleen mijn vlucht niet te zien? Apart, want het vervoer naar airport ligt ook stil. is ruim 30 km, en dat ga je niet als oerhollander trekken om op een bus te wachten en maar zien waar terecht komtmet 20 kilo bagage zeulen. *zucht* Zou weggebracht worden maar die moet overwerken dus wordt m niet, kenk niemand bereiken, dus dan moet ik nog een taxi regelen a 50 euri. Wat een KUT-dag *nogmaals zucht* En daar hang je dan (gelukkig gratis) 3 uur voor aan de lijn. En nu moet ik er maar op vertrouwen dat we veilig aankomen in NL. Heb ik weer.
@Mams, jakkes daar krijg je inderdaad de kriebels van... Hopenlijk valt het gewoon mee en ben je veilig in nederland vannacht. @Mammasandra, ja dat lijkt mij ook heel zielig als je kleintje zulke krampjes heeft. Maar het schijnt er wel bij te horen vooral de eerste 3 maanden. Aangezien de darmpjes nog goed moeten rijpen in die tijd. @Xd, bij jou ook nog niks he... Hier ook niks en ook geen voortekenen.... Ach ja dan moeten we nog maar even wachten he.... hahaha! Liefs
Ow mams, wat rot voor je zeg! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Als je al vliegangst hebt dan helpt al die stress voor je gaat vliegen helemaal niet! Ik heb net zelf ook even zitten zoeken, maar ik kan die vlucht ook niet vinden :S Toch heel raar hoor. Ik hoop voor je dat die vliegt. En ik weet zeker dat je veilig aankomt in NL hoor. Succes ermee!
Ik ga zo een poging doen om de laatste treden van de trap te verven. We hebben namelijk voor ROOD gekozen (heel gewaagd ik weet het) en de eerste laag viel tegen het donkerroze uit. Dus 2e potje gehaald maar dan met een extra laag rood er door heen zodat hij iets donkerder uitvalt. Vriendlief heeft gister de ene helft al voor de 2e keer geverfd en ik probeer straks de andere helft te doen, dan is het vanavond nog droog en kan de trappenlak er op. Dat moet er op omdat het anders levensgevaarlijk is op de trap vanwege het slipgevaar! Ben benieuwd of ik het op red met mijn dikke buik! Liefs
Haha, ja anders is dit het laatste bericht ghehe. Maarre een taxi krijgen is hier ook onmogelijk, wat een gezeik, ik ben verder bellen
@ sunny, ik zag op hyves dat de trap klaar is Is het goed gegaan? Mn moeder belde vanochtend die was in de buurt, kwam ff op de koffie. 12 uur zei ze zullen we ff lunchen. En toen waren we aan het eten zegt ze eigenlijk wilde ik nog naar de kapper. Ik zei nou heel toevallig dacht ik daar vanochtend ook nog aan haha... Vervolgens hebben we de hele middag bij de kapper gezeten Beetje ander modelletje geknipt en ik heb zelf donker haar heb er lichte puntjes in laten zetten. Ben er erg blij mee Dan sta ik straks fatsoenlijk op de bevallingsfotos hihi. Is er ondertussen nog gerommel bij de niet bevallen dames? Hier niks ik wil zo graag!! En hoe is het met de babytjes en mamas? X
Ja de trap is gelukt hahaha gelukkig wel. Het is nu net of hebben we een rode loper!!! Heeft wel een leuk effect. We hebben de rode loper uitgelegd voor de kleine,maar of het helpt.... Ik wil ook zo graag. Dus je hebt een leuke dag achter de rug met je moeder. Klinkt allemaal erg gezellig en inderdaad een fris geknipt kapsel voor op de foto's straks is nooit weg hihi! Liefs
Ha dames, Nog niemand bevallen? Hier niks, ook geen gerommel. Ik heb nog niet eens voorweeen gehad. Krijg je ie eigenlijk altijd of hoeft dat niet? X
Hoeft niet hoor XD, ik heb ze niet gehad. Ja pas nadat mijn vliezen gebroken waren, toen heb ik 2 dagen voorweeen gehad voor de echte begonnen.
@Xd, nee niet iedereen heeft voorweeen of last van gerommel... wees maar blij want je wordt er niet vrolijk van. Het geeft je alleen maar valse hoop. HEb hier gisteravond last van gerommel gehad, maar het levert uiteindelijk geen fuck op! Net weer terug van de gyn. Alles was dik in orde. Hij zei zo: ''wiebel wiebel''... toen ik aan kwam waggelen. ''wordt wel een zware vracht zo'' Ja dat wordt het zeker!!! bloeddruk was ook weer prima, nog genoeg vruchtwater en hoofdje ligt al goed diep in mijn bekken. Dus nu weer verder met wachten!!! Ik heb echt zo genoeg van het wachten... verveling is hier ontzettend groot momenteel, heb nergens zin in omdat ik gewoon niet lekker meer loop. Heb bij het lopen direct een harde buik en zo'n drukkend gevoel van onderen en dan nog die liezen....pfff zo'n spierpijn gevoel constant! Bleghhhh sorry maar ben momenteel in een klaagbui!!! @Mams, veilig aan gekomen in Nederland??? Liefs
Oke monika jij hebt dus ook niks gehad. Dan ga ik er gewoon vanuit dat t zomaar een x gaat gebeuren. Sunny, fijn dat alles goed is. Enja dat wachten..... Ik mag niet klagen want kan prima vooruit, maar ik wil de baby zien!! En idd, verveel me ook wat. Alles is schoon, ik heb alle keukenkastjes van binnen en buiten gepoetst, ik de anti poetser haha
Zo, ik ben weer uit me eigen bed gestapt *zucht....zwijmel..heerlijk* @ @ll: WHAT!! Geen bevallingen...nah..zeg...wat hadden we nou afgesproken! Ik veilig aankomen, een van jullie bevallen! :S X Mams.