Ja volgende week is de 20 weken echo. Eigenlijk neig ik naar een meisje. Bijna iedereen denkt dat wij een meisje krijgen..daarom was m'n droom dus zo grappig dat het een jongen zou zijn! Je krijgt eigenlijk best weinig echo's. Iedere keer zit je toch weer in onzekerheid vind ik. Deze week zal wel heeeeeeel langzaam voorbij gaan. XD24: Ga je op de pretecho kijken naar het geslacht?
Ja die pretecho hebben we speciaal voor het geslacht 2 weken erna is de 20 weken echo, maar ik kon niet wachten. Laatst zei ik tegen mn moeder, zou het wel fijn vinden dat je wat vaker een echo zou krijgen. Ze zei nou ik heb er maar 2 gehad de hele zwangerschap van jou. 1 was een uitzondering omdat ze niet wist hoever ze was, en de andere was een standaard echo. Ik heb er nu al 5 gehad maar ik zat eerst in de mmm, dat scheelt wel iets... Gaan jullie ook een x een pretecho doen? Die onzekerheid is wel vervelend iedere x he... Vind het wel fijn dat ik de baby zo nu en dan voel. Dan heb je toch iedere x zoiets van ooh fijn, hij is er nog Hoop voor je dat je ook snel meer en vaker iets voelt!
Ik kom ook uit de MMM. Wij hebben 2x een echo gehad bij de gyn en 1x bij verloskundige. Maar ik vind dat je gewoon elke 4 wkn bij de VK een echo moet kunnen krijgen. Al is het maar 5 minuutjes en desnoods zonder printje/foto.
Ja ik zou dat ook fijn vinden hoor wat vaker een echo, daar niet van Heb je ook een angelsound? Dat vind ik toch ook wel fijn. Soms als ik me wat onzeker voel dan zet ik dat ding op mn buik, dan hoor ik het hartje en dan kan ik er weer even tegenaan
Nee ik heb geen angelsound. Als ik dan het hartje niet kan vinden schiet ik gegarandeerd gelijk in de stress..... denk ik. Wat kosten die dingen eigenlijk?
Ik dacht 40 euro... Je kindje is nu vrij groot dus denk dat je het hartje wel kunt vinden hoor. Ik heb nog nooit gehad dat ik m niet hoor, soms moet ik wel even zoeken, maar vinden doe ik het altijd! En het is nu alleen maar makkelijker. Ik heb deze toen gekocht toen ik een bloeding kreeg (dacht met 13 weken) Kon het hartje toen al goed vinden
Hmmm...misschien eens over nadenken. Jammer dat je niet in de buurt woon... kon ik effe bij jou komen luisteren, hahaha!
Haha ja je bent altijd welkom als je een x in de buurt bent Waar woon je eigenlijk.. Misschien kun je op marktplaats kijken, daar zullen ze ook wel opstaan? Wat zijn de andere dames trouwens stil zeg! Hoe is het met iedereen???
Ik woon in Overijssel. Heb net gekeken op marktplaats. Heb 10 euro op eentje geboden... zal wel te weinig zijn, maar wie niet waagt! Ja best rustig hier. Zo druk als dat het in het andere topic is... hihihi
Ja proberen kun je altijd he! Hopelijk gaat ze in op je bod Ik ga zaterdag jou kant op, ik heb een feestje van familie in Zwolle! Dit topic kan ik tenminste bij houden, bij de andere lukt me dat echt niet. Zoveel mensen en zoveel geklets haha, ik zit ook op mn werk dus kan het niet iedere minuut bijhouden (nouja, lukt me toch eigenlijk aardig)
Hahaha ben jij ook al zo sneaky Ik zit ergens lekker in een hoekje, niemand die mijn scherm ziet. En al dat getyp op zp dat klinkt net of ik heeeeel hard aan het werken ben
Bij mij kunnen ze wel op mn scherm kijken... irritant! Dus het is echt ff stiekem tussendoor..en dan weer wegklikken.
hahaha grappig, dat had ik eerst ook... Doe ook veel mailen met een vriendin.. Dan typte ik gewoon in Word (valt niet zo op) en dan kopieerde ik dat snel in mn hotmail, hop verzenden maar hihi... Lees net in een topic dat je geen gerookte zalm mag eten (de vacuum verpakte) als je zwanger bent. Ik eet dat zoveel, gisteren nog een pak gegeten. Stop ik nu dus ook maar mee
Hey meiden ik ben er ook nog steeds hoor. 4 dagen gewerkt en vandaag en morgen vrij! Lekker, daar ben ik wel even aan toe. Morgen naar de arbo arts. Eens kijken wat die te melden heeft. Zo ff wc en douche schoonmaken dan is dat ook weer klaar. Heb er geen zin in, maar moet toch even. Mijn boek begint echt steeds harder te groeien echt leuk!!! Vrijdag weer naar de gyn. Dan mogen we de kleine weer zien. Heb er zo'n zin in. Daarna uit eten met mijn vriend zijn werk. Ze hadden het menu van dat restaurant laatst al mee gekregen om uit te kiezen zodat ze in het restaurant alvast genoeg inkopen konden doen. Want het is een ploeg van bijna 40 man geloof ik die komt eten. Nou ik bekijk de voorgerechten... Of ik hou er niet van of er ziet iets in wat ik als zwangere niet mag hebben. Nou wil ik het voorgerecht best overslaan, want anders kan ik mijn hoofdgerecht toch niet op. Zit momenteel zo snel vol. Maar goed ik kijken naar de hoofdgerechten. Ook iets wat ik niet mag hebben als zwangere of wat ik echt niet lekker vind.... Grrr... Ik op die site kijken... Staan er meerdere hoofdgerechten die dus niet op dit lijstje stonden wat mijn vriend had mee gekregen. Dus toen heb ik de schotse runder tournedos op geschreven, en daarbij vermeld dat het goed doorbakken moet zijn i.v.m. zwangerschap... Tjah ik moet toch wat eten dus dan dat maar... Boeiuhh dat het er niet op stond ze hebben het wel in het restaurant waar we heen gaan dus dan is dat mijn keus! Liefs Liefs
Heej Sunny!!!! Lekker nu 2 dagen vrij! Leuk om te uiteten maar het is inderdaad net ff tikkie lastiger nu he. Wij gaan volgende week uiteten. Ben benieuwd wat ik kan eten. xd24: Ja mailen doe ik ook met een vriendin, maar dan gewoon via de mail vh werk. Valt nog minder op! hahahaha Klopt trouwens inderdaad van die zalm.
Lastig he Sunny met het eten, wij hebben volgende week een lunch van het werk.. Nouja je raad het al ik mag ook bijna niks. Ik moet het gelukkig zelf regelen dus heb het restaurant gebeld dat ik zwanger ben of ze hier rekening mee willen houden Leuk dat je je kleintje vrijdag weer mag bekijken!! Succes met de wc en douche
Ja dat mailen in Word was op mijn vorige werk haha, daar deden ze echt moeilijk over prive dingen. Heb het hier wel rlxd Ik wist dat echt niet van de zalm, maar ik stop er nu maar mee
Zo de douche en wc zijn weer stralend schoon en ruiken weer lekker fris. Morgen maar even stofzuigen. Zal zo mijn boodschappenlijstje even afmaken en dan mijn haar en beetje mascara op doen zodat we straks meteen boodschapjes kunnen doen als vriendlief thuis is. Hebben jullie trouwens ook dat voordat je zwanger was en je dacht na over een zwangerschap dat je dan wel eens zoiets had van ach 9 maanden dat duurt wel even voordat dat om is. Je kan toch 9 maanden genieten van het zwanger zijn (als je weinig kwaaltjes hebt dan) En nu ik zwanger ben denk ik wel eens, waat blijft de tijd. Zowieso ben je de 1e maand al kwijt omdat je 2 weken kado krijgt en 2 weken nog niet weet dat je zwanger bent. Dan heb je dus nog 8 maanden over. Van die 8 maanden gaan het dan eerst wel heel langzaam tot je de beruchte 12/13 weken grens hebt bereikt, maar daarna gaat het toch een stuk sneller... alleen merk je dan nog vrij weinig van het feit dat je zwanger bent. Ok je buik begint wel te groeien, maar een echte mega buik heb je nog niet en het kindje voelen laat ook nog even op zich wachten. Ik ben nou bijna 17 weken en zit dan te denken goh, nog maar 3 weken en dan ben ik al op de helft... En dan denk ik wel eens.... Nou al op de helft.... Het gaat zo ontzettend snel!!! Liefs
Komt schoonmoeder de kerstboom net brengen. Die haalt zij namelijk voor ons. Is het een kado van haar moeder geworden. Dus de oma van mijn vriend heeft hem ons kado gedaan. Helemaal super natuurlijk, maar toen wou ze ook de kinderwagen even zien, geen probleem natuurlijk, maar heb weinig aan het huishouden gedaan vandaag. De afwas stond er nog van gisteravond en verder had ik nog niet echt op geruimd... Dan schaam ik me wel eens en hoop dan maar niet dat ze denkt dat haar zoon een slons in huis heeft gehaald. Heb wel verteld dat dit mijn 1e vrije dag was na 4 dagen werken en dat ik net de douche en wc schoon gemaakt had (dat kwam zo ter sprake omdat ze vroeg hoe het met mijn rug ging.) Dus ik hoop dat ze het begrijpt en er niet over valt. Maar ik zal me ongetwijfeld te druk maken, want het is een ontzettend lieve en leuke schoonmoeder om te hebben. Liefs