Welkom lvw79!! @ dominoo, ik ben ook snel flauw. Ik probeer veel fruit te eten en aanmaaklimonade ( nu trouwens roosvicee laxo, ik kan echt niet meer poepen) @ mamasandra, dat spugen doet Julan soms ook. Dan heeft hij gegeten slaapt ie en na een uur komt het er zomaar uit. Ik schrik dat altijd zo. @ sunny, hoe is het met je? Morgen strippen he.. Als het net zo snel werkt als bij mij dan ben je ook die nacht mama ik duim alvast voor je! Ik lig nu even op de bank, even energie opbouwen ik wil perse een stukje wandelen. Hett is nu wat afgekoelt en wil gewoon graag een blokje om. Ben benieuwd of het me gaat lukken X
Mamasandra, wat een heerlijk meisje zeg. Zon hangmat zit er wel erg relaxt uit. Ga daar ook eens voor kijken zal Julan vast ook erg lekker vinden!
Xd waarom denk je dat wandelen niet lukt? Heb je nog pijn? Ik zit overigens aan laxeermiddelen. Ik kan ook niet naar de wc.
Ja als ik zit of lig heb ik nergens last van. Maar opstaan en lopen, op een gegeven moment komt er zon druk op te staan, blegh wat een rotgevoel Ik heb er net een spiegel onder gehouden, was nieuwsgierig hoe het eruit zag. Ieehhhh die knip, was toch een grotere jaap als dat ik verwacht had. @lwd, aan de laxeermiddel ja? Werrkt dat? Ik heb van de vk wel een recept gekregen voor laxeermiddek, maar eerst even met roosvicee laxo proberen. Heb t idee dat als ik mn ontlasting kwijt ben ik dan misschien ook makkelijker loop... Ik doe liever mn bevalling een paar x over als deze rompslomp, maargoed nog even doorbijten!!
Hoi XD, gelukt met wandelen? Niet te streng zijn voor jezelf hoor! Ik merk dat lopen/wandelen wel redelijk gaat, maar stil staan... nee... dat gaat (ging) niet... Nu wel weer hoor, alhoewel erg gevoelig!!!
XD ik heb wel baat bij de laxeermiddelen. Laxo-siroop werkt bij mij niet. Ik heb heel veel buikpijn gehad 1 week na de bevalling. M'n baarmoeder die erg gevoelig was maar ook m'n darmen die niets meer deden. Weer kunnen poepen was voor mij echt een opluchting! Oen bah lijkt me erg naar die knip.
@Lwv, welkom bij ons clubje. Tuurlijk mag je mee kletsen. Ik ben Sunnyqueen21. Ik wordt in juli 24 jaar en mijn vriend wordt in juli 27 jaar. En afgelopen donderdag was ik uitgerekend van ons 1e kindje. En zoals je gelezen hebt ben ik de enige nog die nu nog moet bevallen. @Xd, ja bij jou hielp het strippen, maar goed dat was na de 1e keer. Ik ben vorige week al gestript en dat leverde niks op dus ik hoop dat een 2e keer wel aanslaat. Vervelend dat het poepen niet wil zeg. Dat lijkt me best wel eng na de bevalling weer naar de wc gaan, maar zodra het zover is kom ik jullie om tips en ervaringen vragen!!! Zo hier nog steeds niks aan de hand en morgen trek ik die gyn aan zijn oren, want ik ben het echt zoooo zat!!! Liefs
Ik hoop echt dat ze je morgen kunnen helpen sunny, gewoon alles wat aandikken Idd, wat je zegt dominoo... Het stilstaan is erg. Lopen zelf is niet fijn maar wel te doen. Ik ben niet meer naar buiten gegaan, ik durf het toch nog niet aan. Morgen is het weer wat minder zeggen ze, dus dan blijf ik binnen. Drna weer mooi weer dus dan wil ik wel een poging wagen. Mn vriend is ook nog heel de week vrij dus dat is ook wel prettig! En dan hoop ik toch dat ik drna weer beter vooruit kan! X
@ LVW79, welkom ! Tip eet een komkommer (nee heur, geintje) Vervelend zeg! * Egobericht* Ik ga weer eens lekker HBL-en, aan de HerBaLife. Is mij een paar jaar geleden goed bevallen. Kan ik ook eens me sportpas gaan tonen in de club ghehe
Sunny ik duim voor je dat je heeeel snel jullie kindje in de armen kan nemen! Xd : onthou heel goed dat je nog maar net bent bevallen. Geen dingen gehaast willen doen. Wandelen kan over een paar daagjes ook wel. Zelfde als je pijn. Dat wordt straks wel minder. Ik merkte aan mezelf dat ik ook alles veel te snel wilde. MAAR je heb echt ff tijd nodig na een bevalling om te herstellen. Zo ik lig in bed. M'n man geeft straks rond 12u de laatste fles. Ik zal hem dan rond 04.00u doen. Ze krijgt om de 4 uur. Hoeveel/vaak voeden jullie???
Oh jee... heb ik toch even in het forum gezocht en gelezen over de ervaringen van andere vrouwen met herstellen van een knip... en ik lees toch de vreselijkste verhalen... Dat doe ik nooit meer.. wordt er helemaal bang van!!! Ik heb in het ziekenhuis na 4 dagen geen ontlasting gewoon een microlax gevraagd. Werkt perfect! Daarna gaat het stuk makkelijker. Maar daar heb je volgens mij wel een receptje voor nodig. Bij mij werkt het gewoon goed om all-bran te eten elke ochtend en heel veel te drinken. Maar dat is bij iedereen anders.
Ooh dominoo, nooit dingen gaat zoeken als je iets hebt Ik ken het hihi... De kraamhulp heeft net weer mn hechtingen bekeken, er zit een onderhuidse ontsteking. Grr vandaar de pijn! Ik moet nu 2x per dag in de badedas... Hopelijk helpt het wat, en anders gaat de vk er over een week naar kijken. Een week!! Aauuww klote zooi, ik wil vooruit!! Voel me hartstikke goed, alleen door die pijn kan ik niks @ sunny, hoe is het met je? @ lwd, ik voed snachts wanneer Julan piept dus niet op een bepaald uur. Overdag nu nog om de ongeveer 3 uur. Geef bv dus mag t altijd alleen doen X
hier nog steeds niks. Vannacht lang wakker gelegen vanwege een hele drukke baby in mijn buik wat zo nu en dan best zeer deed. Het rommelt wel iets maar nog niks serieus.
Goedemorgen dames! Wat een rotweer is het vandaag he? Ik hoop dat het zo droog is want ik wilde eigenlijk de kleine gaan wegen op het consultatiebureau... @sunny, ik hoop echt voor je dat het strippen vanavond succes heeft. Hoe dan ook komt het steeds dichter bij dat je de kleine vast kunt houden. @lwv, ik geef borstvoeding en voed op aanvraag. De kleine komt nog steeds om de drie uur en meestal is dit 22h, 1h, 4h en 7h. Afgelopen nacht heeft ze trouwens een periode van 5 uur achter elkaar geslapen!! @xd, echt ontzettend vervelend die ontsteking zeg!! Logisch dat je veel pijn hebt. Ik hoop voor je dat de badedas helpt.
XD : oohhh een ontsteking! Balen! Ik hoop voor je dat het snel weg gaat en dat je je beter voelt. Sunny : potverdorrie... Nog geen baby. Wanneer moet je weer naar VK of gyneacoloog? Werd je vandaag niet gestript MamaSandra : ik wil die kleine van ons volgende week ofzo ook wegen want volgens onze weegschaal zou ze helemaal niet meer aangekomen zijn. Oh jullie geven allemaal borstvoeding.
Nou heb net mn eerste badje badedas gehad moet ook met blote billen op bed, dan kan het goed luchten. Ik ga nu Julan voeden en drna even slapen. Half 3 komen een oom en tante van mn vriend, luca is een vernoeming naar hun overleden dochter (zijn 2 kinderen verloren en kunnen dus geen opa en oma worden, hier hebbenze het heel moeilijk mee). We hadden bij t geboortekaartje voor hun een briefje erbij gedaan dat Luca een vernoeming naar 1 van hun dochters is en ze zo toch nog een beetje opa en oma zijn. Ben dus benieuwd hoe het straks gaat, vind het best spannend. Voor hun is het wel iets moeilijk nl! Morgen komen ze hier van t consultatiebureau. Ben benieuwd wat ze allemaal komen vertellen
@lwv, vandaag mag ik weer voor controle naar de gyn. Om 16.20. Ik ben vorige keer al gestript, maar zonder resultaat dus ik hoop dat hij me vandaag nog een keer wil strippen!! Liefs
Sunny : spannend. Ga voor je duimen! Je bent nu 40 + 5. Ik ben ook bevallen met 40 Wkn en 5 dgn. XD : oh dat zal wel emotioneel worden vanmiddag! Wel een heel mooi gebaar van jullie met de naam. Anoek ligt lekker in haar bedje te slapen. Ik heb net staan strijken en ga nu ook ff liggen denk ik.
oh oh.. ik zit gewoon te huilen van het verhaal van de vernoeming XD... mooi zeg! (ben nog steeds erg snel emo) Het doet mij er ook aan denken dat we komende tijd moeten gaan nadenken over wie we als voogd willen aanstellen voor als er iets met ons gebeurd... XD: wat onwijs balen dat je een ontsteking hebt!!! Dit schijnt wel echt sneller weg te gaan dan normale ontstekingen. Daar beneden heelt de boel sneller vanwege goede doorbloeding! Sterkte met je badjes en billen-bloot-liggen! Vandaag gestoft, gezogen, gedweild.. nu nog de keukenkastjes netjes. Vanavond komen er 3 collega's. En rest van de week ook erg druk. Dus hoop dat het hh beetje bij blijft zo!