Sunny... tjonge jonge, die kleine wil Echt niet luisteren he?! Ik ben bevallen met 40+6... Maar je hebt al een klein beetje gerommel??? Kom maar op dan zou ik zeggen
Ik heb nou al vanaf 13.00 buikpijn wat steeds een tikkeltje pijnlijker/vervelender wordt. Menstruatiepijn, maar dan erger. Tussendoor beweegt de kleine erg goed. Ze zeggen dat dat normaal is als je weeen hebt. Omdat je kleine tijdens de wee in de verdrukking komt en dan na de wee daar op reageert! Er zit nog niet veel regelmaat in, maar het lijkt wel vaker te komen inmiddels. Ik hoop dat het doorzet in echte weeen en dat ik meteen door kan naar de verloskamers als we straks naar de gyn gaan! Zou wat zijn hihihih!!!
Sunny zo begon het bij mij ook hoor; lichte soort van menstruatiekrampen. 4 uur later lag ik te persen
Vraagje : zijn jullie kindjes overdag wel eens een paar (?) uurtjes wakker? Wat doen jullie dan met hun? Het is nu rot weer dus wandelen doen we vandaag niet. Ga denk ik met haar knuffelen en dan met ik haar maar weer in bed. Baby's moeten toch veel slapen...
Julan is vandaag ook erg veel wakker... We liggen wat in bed met zn 3tjes, lekker knuffelen en kusjes geven Ik heb de ha gebeld, die zal me rond half5 terugbellen, de vk wil dat ik een week afwacht met de pijn. Maar ik kan er echt niet tegen, wil zo graag weer normaal kunnen bewegen! Had gevraagd om antibiotica... Ben benieuwd wat de ha straks zegt Sunny, bij mij begon het ook met mentruatiegevoel... Paar uur later lag Julan op mn borst! Succes alvast X
@sunny, wat spannend! Gaat t dan eindelijk gebeuren?! Ik duim voor je hoor. @baby wakker, mijn kleintje ligt nu klaarwakker op m'n schoot met haar grote ogen mij aan te staren. Aangezien we al weg zijn geweest vandaag doen we nu niks om haar niet te overprikkelen. Maar anders zou ik lekker tegen haar praten, voorlezen of zingen, vindt ze geweldig! Ze weegt nu trouwens bijna 5 kilo!!
Ik heb haar net een fles gedaan en wou haar wel even beneden houden maar ze viel in slaap en heb haar maar in bed gelegd. Vanavond krijgen we kraamvisite om half 8. Hou ik haar dan even beneden. MamaSandra: 5 kg is al weer een best gewicht! Goed hoor! Volgens onze weegschaal vanmorgen weegt onze kleine meid (maar) 4200 gram. Volgende week ga ik naar zo'n weeguurtje op CB.
Vandaag slaapt Lente veel meer dan normaal en is ook beetje afwezig. Heb haar al getempt: 36.9. Lijkt me oke. Wordt beetje nerveus van haar slaperigheid.. En ze heeft sinds 2 daagjes flinke rode huid in haar nekje... soort exzeem lijkt het. Maar dat hebben babys wel vaker dacht ik. Straks even kijken op internet en Oei ik groei boek.
Het rode in de nek was me bij Gabriël ook opgevallen. Op het cb werd mij verteld dat dit de 'ooievaars beet' is. Bloedvaatjes die vlak onder de huid liggen. Dat trekt vanzelf weg. Dacht eerst ook dat het uitslag was, maar dat is het dus niet. En 36,9 is erg netjes hoor
Dominoo is ze gister misschien wat meer wakker geweest? Zou me niet te druk maken over het slapen. Rode in haar nek : heb je haar misschien niet goed afgedroogd? Of misschien irritatie van een kledingstuk?
*EGO* Nou dames, daar ben ik dan weer. Bij de controle bleek mijn bloeddruk te hoog. onderdruk was ineens tussen de 90 en 95 terwijl ik elke keer een prachtige onderdruk van 75 had. Dus toen urine inleveren. Hier bleek eiwit in te zitten, maar moest het later van de VK nog een keer ''schoon'' opvangen. Dus eerst wassen van onderen eerste straaltje in de pot en de rest opvangen in het potje zeg maar. Nou dat bleek helemaal schoon te zijn. De gyn wou inwendig onderzoek doen, maar toen ik zei dat ik vorige week gestript was vond hij het niet meer nodig aangezien ik morgen gewoon ingeleid werd.... !!!! BAM!!! Dat was er uit hahaha. Ik had namelijk aangegeven dat ik 's nachts niet meer slaap van de pijn en dat mijn lichaam op was en in combinatie met de hoge bloeddruk vond hij dat reden genoeg om niet langer meer te wachten en in te gaan leiden. Hij heeft nog even naar het vruchtwater gekeken en naar de baby. Daarna door voor CTG en bloed prikken. Nou hing het van de bloeduitslagen af of ik direct moest blijven vannacht of dat ik gewoon morgen mag komen dus we mochten na het CTG naar huis om thuis te wachten op het telefoontje. Nou telefoon hebben we net gehad. Bloed is helemaal in orde dus mag gewoon thuis slapen vannacht en morgen om 8 uur in het ziekenhuis melden. Wel eerst even om 7 uur bellen of er niks tussen is gekomen of dat het bijvoorbeeld iets later wordt, maar in principe wordt ik dus om 8 uur ingeleid. Aangezien er al 2 vingers bij mij naar binnen konden kunnen ze direct mijn vliezen breken als het goed is dus daar beginnen ze mee. En dan eerst even wachten of mijn weeen zelf op gang komen. En de VK zei ook dat omdat ze mijn vliezen al kunnen breken ik er wel van uit kon gaan dat ons kindje morgen wel geboren wordt. Dus morgen is de grote dag. Ik begin het nu toch wel heel spannend te vinden. Nu weet je gewoon van te voren dat dit de laatste nacht samen is. En dat je morgen gewoon je wonder kan vast houden.... Dus ik word een junimamma i.p.v. een meimamma!! Liefs
Nou Sunny gefeliciteerd alvast! je mag morgen eindelijk bevallen! Rustig blijven, komt alles goed! Veel Sterkte meid!
@ Sunny: heel veel succes morgen meid....eindelijk voor jullie Enne...je hoort gewoon hierbij hoor Sorry dames......het is best druk zo met een kleintje...ben sinds gisteren alleen met haar, man lief is weer gaan werken en moest echt even mijn draai vinden. Jolene heeft ook haar wakkere periodes; vaak ligt ze dan lekker bij me. Volgens CB kon dit geen kwaad. Verder ben ik de BV aan het afbouwen.....was zo'n beetje 1 uur aan het voeden elke keer
Sunny, heel veel succes morgen!! Spannend, ben heel benieuwd hhoe het gaat. Je bent zo goed als zeker morgen mama!!! Probeer goed te slapen @ anouchka, zo een uur aan het voeden?! Ik soms 25 min en dan denk ik al pfff Wij hebben Julan ook vaak bij ons in bed liggen hoor. Heerlijk lekker knuffelen en gewoon samen liggen. Moet kunnen toch X
Nou lieve meiden ik wil jullie even bedanken voor al jullie steun. Fijn dat zelfs nu ik dan echt de laatste ben nog steeds zoveel steun krijg van jullie en jullie oprechte interesse. En inderdaad ook al beval ik op 1 juni ik hoor gewoon bij de meimamma's. Ik ga nog even lekker met vriendlief op de bank zitten nu het nog kan samen hihihi en dan straks lekker proberen te slapen. We hebben gewoon internet op onze mobiel dus zodra ik die mogelijkheid heb dan laat ik zeker even wat van me horen morgen en daarna houd Aukje83 mijn buddy jullie natuurlijk op de hoogte van mijn smsjes! Ik hoop op een voorspoedige bevalling... ik hoor altijd zulke enge verhalen over inleiden dat ik daar wel een beetje zenuwachtig voor ben geworden, maar goed ik kan nu niet meer terug en we krijgen er een prachtig wondertje voor terug dus dat zal het vast waard zijn. Welterusten en tot morgen!! Liefs
Jaaa, Sunny! Morgen heb je die mooie kleine in je armen, heerlijk! Mijn zus is ingeleid en met 4 uurtjes heerlijk bevallen! En onthoud: als je kleine ter wereld komt is ZO PRACHTIG!!! Echt!! Heel veel succes en ik kijk uit naar je berichtjes morgen Anouchka: een uur is idd wel lang. Had Lente de eerste 2 weekjes ook inderdaad, maar ze drinkt nu 20 minuutjes ongeveer. Maar overgaan op de fles lijkt me ook wel lekker hoor! Je weet precies wat ze binnen krijgt!! XD: nog antibiotica gekregen? Monika: wat fijn dat je dit weet!! ik ben meteen gerust gesteld. Haha. ik blijk dus ook echt een onzekere moeder te zijn Hier vanavond echt vervelend: ik was lekker rustig aan het voeden, komt de buurvrouw langs. Dat is een lief mens, maar ze komt zo vaak ongelegen en dan ook gewoon naar binnen stappen!!! Dus had Lente te weinig gegeten en om half 8 kwam bezoek. Ja hoor, alleen maar huilen van de honger. maar ik wilde echt niet voeden waar mijn collega's bij waren... Daar baal ik dan echt van! Nou lekker slapen!
Sunny, ik weet zeker dat als je zelf relaxt bent de bevalling ook relaxt gaat. Laat het lekker op je afkomen, gaat helemaal goedkomen!! Ik denk aan je morgenochtend en duim als een gek Morgen is er een nieuw wondertje op de wereld!! X
@sunny, heel veel succes! Het gaat allemaal goedkomen die bevalling. Gewoon aan overgeven en het over je heen laten komen. Voor je t weet hebben jullie eindelijk jullie kleintje in handen! Ik zal aan je denken! @ dominoo, dat is echt vervelend als je niet rustig kunt voeden. En voeden waar m'n collega's bij zitten zou ik ook niet doen. Mijn ma die heeft t me gisteren ook niet makkelijk gemaakt. Dan zeg ik dat Giulia snel overprikkeld is en daardoor onrustig drinkt en dat ik daarom rustig wil zijn voor haar. Wat doet ze? Tijdens het voeden alleen maar aandacht vragen van Giulia onder t mom van, die kan toch geen honger meer hebben? Die ligt al veel te lang te eten, nu mag ze weer bij oma eten. Het gevolg is dat ik aan t eind van de dag een jengelige baby heb.
Dankjulliewel meiden. Ik voel me ontzettend gesterkt door jullie steun. Vannacht van 12 tot 4 geslapen en daarna klaar wakker hahaha... Dus ik zal de adrenaline van de bevalling straks wel nodig hebben. Zo eerst even bellen of we meteen om 8 uur terecht kunnen. Het wordt mooi weer vandaag dus een prachtige dag om geboren te worden inderdaad. Ik heb al even lekker gedoucht en ook al voel ik gezonde spanning, ik heb er ook wel weer zin in, want ik ben zo benieuwd naar onze kleine!!! Nou meiden als ik de gelegenheid heb laat ik straks in het ziekenhuis nog wat van me horen en anders sms ik wel naar aukje83!!! Liefs