Nou meiden, als het goed is ligt Sunny nu in het ziekenhuis Echt spannend!! XD: hoe is het nu met je ontstoken plek? Ik hoop echt dat het lekker snel heelt, dan kun je ook gaan genieten van het lekkere weer! Mamasandra: wat onwijs vervelend van je moeder! En vooral ook voor Giulia, die gewoon even die rust nodig heeft!!! Ik kom er ook steeds meer achter dat veel mensen schijt hebben aan alles wat je zegt en gewoon doen wat zij willen. Jammer... Ik ga nu mijn meisje voeden en duimen voor Sunny
ik lig ter plaatse hoor. Ik lig nu aan de ctg en vk komt zo mijn vliezen breken en dan kom ik direct aan het infuus met opwekkers.
Goedemorgen dames! Sunny, veel succes, hopelijk komen de weeën nu op gang En het is idd een mooie dag om geboren te worden!!
buddy berichtje van Sunny: 12:57 Weeën zijn behoorlijk heftig. Heb steeds ongeveer 1 minuut pauze voordat de volgende zich aandient dus dat is erg vermoeiend. Liefs Sunnyqueen
Jeetje sunny, en dan nog wel een berichtje kunnen sturen? Hihi, dat lukte mij niet hoor. Ik was compleet in mezelf gekeerd! Succes! Hopelijk verloopt het allemaal lekker vlot!
Ja succes Sunny! Volhouden hoor. Het is het allemaal helemaal waard Hopelijk verloopt de ontsluiting ook vlot! Ik duim voor je!
Julan ligt naast me op de bank te slapen en ik doezel wat! Net wilde ik voeden, stopt ie zn duim in zn mond heeft wel een kwartier gesabbelt en viel in slaap. Daarna ben ik m maar gaan voeden, was echt een schattig gezicht hihi Zou mini sunny al onderweg zijn
Schattig he Julan had gisteren zon dag dat hij maar niet wilde slapen. Heb toen wat extra voeding gegeven.. Dat werkte
Ik heb ook een schattige duimfoto maar die kan ik nu niet plaatsen want ik zit op internet via m'n mobiel.
Hihi, die Julan! Er gaat niets boven je eigen duim toch?! Lente doet dat ook vaak met haar vingers zo in haar ogen... tijdens het voeden vaak. Vandaag 1 bezoekje gehad, waar Lente vlák voordat ze kwam mij en zichzelf nog even flink onder spuugde Haha... Dus ik deed helemaal nat en vies de deur open... Toen naar mijn moeder geweest. Ik ga alleen nu met mooi weer, want dan kan ik met de kleine buitenzitten. Mijn moeder rookt enorm veel en ik wil niet dat zij daar last van heeft!! Als ik met haar weg ga, slaapt ze aan 1 stuk door joh! Alle keren dat we weg waren doet ze dat! Heerlijk! Maar nu in de box is ze erg verdrietig/ boos. Ik laat haar vaak even huilen (als ik weet dat ze genoeg heeft gegeten en schone broek heeft). Maar soms mag ze ook gewoon even aandacht. best lastig als je net zit te eten of de was moet nog gedaan.. Mannetje heeft rotdag gehad op het werk en ligt op bed. Ik moet nog strijken, zuigen, afwasmachine ontruimen... pfff