Nieuw buddybericht van SQ: De ontsluiting blijft hangen op 9 cm en de kleine daalt niet vergenoeg in dus ze gaan de kleine nu halen dmv een keizersnede. Flink balen, de kleine is waarschijnlijk te groot. Nog even afwachten dus...
Ze had ook nog een eerder berichtje gestuurd naar me over dat ze aan de morfinepomp had gelegen, en daarna aan de ruggeprik omdat de ontsluiting niks opschoot. Nadat ze op haar zij was gaan liggen had ze 9 cm. Maar daarna dus het berichtje over de keizersnee. Ik had vanavond kraamvisite, dus kon de buddy-berichtjes niet eerder plaatsen. Success Sunny! Ik weet precies hoe je je voelt! De 2e KS hier...
Het is 05.00 uur en ik zie dat MamaSandra ook online is. Hihi. Stelletje nachtbrakers zijn we! Geen verdere nieuws van Sunny helaas.
Jeetje Sunny, dat heeft nog best een tijd geduurd! Zal absoluut geen makkie zijn geweest... Sterkte hoor! Hier is het rustig. Lente was gisteravond wel helemaal van slag. Ik heb in 3 uur wel 4 keer gevoed... ze had echt honger.. Groeien maar!!!
Ja dat was hier net zo. Ons arme meisje heeft gisteravond gespuugd en was helemaal van slag. (ze heeft nog niet eerder gespuugd) We waren gisteravond op visite geweest en ze wou niet slapen. Overdag had ze ook al erg weinig geslapen. Tevens hadden we gister haar flesvoeding verhoogd... nou dat kwam er gister allemaal uit. Heel haar buikje opgezet/bol. Arm schaap. We hebben haar voeding nu maar weer verlaagd. Sunny : Meid geef ons een leuk nieuws! Ben erg benieuwd. Hoop dat alles goed met jullie gaat. Dames, gaan jullie nog wat leuks doen vandaag met Hemelvaart? Ik ga straks rond 11.00u ons meisje lekker in bad doen en mooie kleertjes aan doen. En misschien dat ik nog lekker een flink(?) stuk ga wandelen met haar (en m'n man?).
Dames: ik lees op hyves dat ze is bevallen van een zoon, wel met KZ helaas. Is een flinke knul zo te lezen aan gewicht en lengte. Vraagje wat betreft knip, dames die ook een knip hebben gehad; ik heb er na drie weken soms best wel last van, met name als ik veel heb gelopen, beetje terkkerige pijn Er lijkt ook een verdikking te zitten......herkenbaar????
Buddybericht van SQ: Wij zijn om 23.20 de trotse ouders geworden van Jelke Evert. Hij is 4460 en 54 cm lang. Met een keizersnede geboren omdat hij zo groot is. Meer nieuws volgt morgen, nu eerst genieten. Liefs Sunnyqueen Sunnyqueen en vriend van harte gefeliciteerd met jullie zoon! __________________ dit postte de Buddy van SQ Aukje 83 vannacht in ons topic ik dacht ik breng jullie even op de hoogte
Anouchka, helaas erg herkenbaar de pijn Vooral na een stuk lopen/staan. Yes minisunny is er! En nog een jongetje tis hier 50/50 niet? Proficiat sunny!!
Wow das een beste knul! Sunny gefeliciteerd meid. Ook Sunny-vriend gefeliciteerd!!!!!! Lekker heerlijk genieten nu met z'n 3-en!
@anouchka, die trekkerige pijn had ik toen m'n hechtingen aan 't oplossen waren. Misschien is dat ook het geval bij jou? En tegen zwellingen werd mij aangeraden om op een harde stoel te gaan zitten. @sunny, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik hoop dat het goed met je gaat, het klinkt als een zware bevalling! Ben wel benieuwd hoe jullie zoontje heet @lwv, wat schattig zeg! Die van mij duimt vaak niet alleen maar stopt dan steeds d'r hele hand in d'r mond Ow ik heb trouwens ook een mooie foto dat ze aan t duimen is...