Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier is het iedere maandag inloopuur. Er is dan iemand bij, kun je ook vragen stellen.
    Meten doen ze bij ons dan weer niet... Dat vind ik wel jammer!

Half uur lopen is wel ver he.. Misschien met de auto? Of is dat geen optie.

Wij liggen al op bed, helemaal kapot. Hopelijk slaapt de kleine wat door, zouden pap en mam wel fijn vinden;)

Trusten! X

2. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Volgens mij heeft inderdaad elk CB een inloopspreekuurtje per week, waar altijd iemand is om te wegen. Want het wordt ook in het systeem gezet. Blauwe boekje en een baddoek mee om de kleine in warm te houden als je eventjes moet wachten! En gaan :)

Ik zou nog geen half uur gaan lopen in je eentje. Misschien met iemand samen en zéker weten dat je minstens even kunt gaan zitten tussendoor. Flesje water mee.

Ik ben vandaag voor het eerst op de weegschaal gegaan zelf en ben sinds laatste keer vk 16 kilo kwijt???? Wow! Nog ongeveer 5 kilo te gaan... Maar mag nog niet lijnen met bv. Heb al héél veel zin om lekker te sporten. Nog even :)

Lief doen met mannetje... poeh... moet er nog even niet aan denken. Heb vandaag weer even met spiegeltje ban beneden bekeken vanochtend :$ Haha, net als fietsen... moet ik ook nog niet aan denken!!

3. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb besloten om te gaan morgen! EN ik ga lopen.
    Het is puur conditioneel hoor dat ik niet wil lopen. Heb geen pijntjes.
    En aangezien ik wil afvallen is lopen wel goed voor me ;).
    Ga morgen sowieso beginnen met lijnen dus gelijk een goeie start

Wauw Dominoo je bent al flink wat kilo's kwijt!
    Ik moet er nog 8 af hebben.
    XD ging ook al zo lekker. Die past haar lievelingsbroek alweer!

Ik lig nu in bed. M'n man geeft straks rond 12u de fles en dan ben ik vanacht rond half 4 - 4 uur aan de beurt.

Oh ja ik heb trouwens wel een auto ter beschikking maar ik wil graag bewegen en eerlijk gezegd weet ik nog niet zo goed hoe die maxicosi in m'n auto moer. Hahaha. M'n man weet het wel hoor maar die is werken morgen.

Weltrusten!

4. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nou, wel lekkker sportief Iwv! mijn conditie is nog weinig soeps; als ik even ga wandelen word ik al snel flauw en moe. dus ik moet er ook snel wat aan doen :p

5. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Dominoo: Hier gaat het goed....begin nu aardig in het ritme te komen. Ben nu zeer blij dat ik ben overgestapt naar FV, de BV putte me totaal uit. Heb wel lang overwogen of ik wel of niet zou overstappen. Ik voeldde het in het begin als falen.....maar als ik nu zie hoe mijn meisje het erop doet. Zij is aan de fles veel rustiger als aan de borst. Heb 1 dag flink last van stuwing gehad en heb toen puur afgekolft om de druk eraf te halen, met 2 dagen was ik van de BV af. Het bureau kon volledig achter mijn keuze staan. Ik heb in haar eerste weekend al moeten kolven en moeten voeden d.m.v een spuitje, omdat ze toen teveel afviel. Hun zeggen ook; Je hebt alles geprobeert, het houdt een keer op.
    Gisteren naar bureau geweest, ze groeit goed en is 1 cm gegroeid. Wel moeten we een echo laten maken van haar heupjes, ze vindt de bilplooien iets verschillen. Ze verwachten er niet al teveel uit en als er al iets uitkomt waarschijnlijk oplossen d.m.v fysio.

6. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Wat goed dat je die keuze hebt gemaakt! Voel je jezelf ook wat beter nu? Meer energie?
    Wat goed dat ze zo groeit! En ik hoop inderdaad dat het meevalt met die echo! Schrok je niet eventjes?

@ iedereen: Wat gaan jullie voor kadootje doen voor de 1e vaderdag????

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Zo ben terug van m'n wandeling naar CB. Mijn god wat een eind.... hahahaha

M'n meisje weeg 4860 gram! Flink gegroeid dus. Ze waren tevreden. Nou dan ben ik dat ook!

Anouchka : Prima toch dat je nu FV geeft. Jij blij, je meisje blij. Wat wil je nog meer!!!

Dominoo : Ik heb nog geen idee wat te kopen voor vaderdag.
    Misschien staan er ergens anders hier in het forum wel leuke tips?

8. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@Vaderdag: ik ga op een klein canvas doek voetafdrukken maken van de kleine en er een leuke tekst bijzetten. mn vriend is een echte nerd en gek op android, heb dan ook een android tshirt en een bijpassend android rompertje voor de kleine besteld.

@iwv, mooi dat anoek zo goed groeit! Toch wel fijn om te weten he?

Ik had net eindcontrole bij de vk en helemaal goedgekeurd. Toch raar dat ik daar voorlopig niet meer kom.

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stilletjes hier. Goedemorgen dames!!!

Heb net lekker met ons meisje samen in bed gelegen.
    Nu heb ik haar terug gelegd in haar eigen bedje. Hopelijk slaapt ze nog effe. Mama is ook moe. Misschien dat ik ook nog ff ga slapen.

Vandaag geen plannen. Alleen wat huishoudelijke taakjes.

10. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Wat je zegt Iwv: erg stil hier!! had al even gekeken vanmorgen, maar geen reacties meer.

Vandaag ga ik proberen wat fotootjes van
    Lente uit te zoeken om een leuk albumpje vn te maken en wat dingetjes op te schrijven van haar 1e maand. alles beetje bijhouden!

mamasandra: idd gek om niet meer naar vk te hoeven! weer iets afgesloten zeg maar.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Hier net uit bed! Heerlijk. Half 8 een voeding gedaan en heb heerlijk tot nu toe kuneen slapen:) had ik even nodig.

Hier vandaag geen plannen, lekker niks doen denk ik.
    Gisteren opstap geweest met mn moeder en de kleine, wezen lunchen en winkelen. Heb mezelf op een nieuwe (zwangerschapsloze;)) broek getrakteerd hihi

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : klinkt als een leuke dag gister!
    Heb je je figuur al weer terug?
    Pfff ik ging vanmorgen op de weegschaal staan dn werd daar niet vrolijk van. Maar goed ik ben gister begonnen met lijnen.

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja alleen mn buik is nog wat losjes...
    Maar je moet je niet met mij vergelijken, ik hoef normaal al nooit op de lijn te letten. Kan eten wat ik wil en kom nooit aan. Dus dat is eigenlijk niet eerlijk.

De kleine heeft last van darmkrampen, zo zielig! Als ik m op schoot hou issi wat rustiger. Zodra hij in bed gaat is het krijsen. En ik kan dat niet aanhoren he hihi

14. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Goed dat je jezelf even hebt getrakteerd XD! Voelt weer lekker he, die gewone broek :)
    En die kleine lekker bij je nemen als je er de energie voor hebt hoor! Ik lees tot nu toe overal dat je ze in deze periode alle aandacht mag geven. Ik vind het ook héérlijk om te knuffelen!!!

Hier al 2 keer flinke poepbroek verschoond; ligt ze lekker op het aankleedkussen, bovenkant net helemaal nieuw aangetrokken (2e setje vandaag zeg maar), begint ze ter plekke wéér te poepen :p Dus ze heeft al haar 3e setje aan en is al 3 keer lekker gewassen.. haha!!! Voor het eerst een spijkerbroekje aan, zo schattig!!!

Iwv: maak je alsjeblieft nu niet druk om de kilo's! Je mag pas nét beginnen met erop te letten en het komt écht goed! Geef jezelf de tijd!! (tja, hoor wie het zegt, ik zit er zelf ook mee, maar het is wel waar wat ik zeg!);)

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: hier heeft ze met regelmaat krampjes, ik geef voor de voeding 1 pipet infacol...werkt super!

@ Lwj: idd, maak je nog geen zorgen over de kilo's.....komt6 vanzelf.

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff even ego: Anoek is al heel de dag wakker en huilt al bijna heel de dag. Valt af en toe 5 minuutjes in slaap en zet het dan weer op het schreeuwen. Heb er hoofdpijn van.
    Over half uurtje krijgt ze flesje. Hopelijk gaat ze daarna slapen (in haar bed).
    Sprongetje?

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, hier precies zo! hij slaapt nu voor t eerst vandaag.... nu 15 min en nu begint ie weer te huilen. Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet he....

18. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : jij dus ook een huildag.
    Ik weet het ook niet. Ik kan haar ook niet laten liggen terwijl ze huilt. Jij?

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Goh, hier nog 1 die haar draai niet kan vinden.......ik mag nu wel overgaan op meer voeding van het CB, ze bleef honger houden na fles. Ga nu 120+4 geven. Heb haar net al in badje gedaan, hopelijk werd ze er lui van. Nu ligt ze te slapen in de box.
    Wanneer hebben ze hun eerste sprongetje normaal?

20. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anouchka : wij mochten ook de voeding verhogen sinds gister.
    Wij geven nu 5e 145cc en 1x (Snachts) 135cc.

Eerste sprongetje is tussen de 4 en 5 weken.

Ze ligt nu 5 minuten in bed na haar fles en ze huilt weer.
    Als ze om half 5 nog huilt ga ik maar een rondje wandelen met haar denk ik. Ik weet het ook niet meer...

Deel Deze Pagina