Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha trek je niks van anderen aan. Iedereen laat wel eens wat staan.
    Ik heb dat ook altijd als er mensen onverwachts komen, dan roep ik altijd: sorry let niet op de rommel;)
    Maar ik ben daar heel makkelijk in, stel ze zeggen het is een rommel. Nouja ik hou je niet tegen maak het maar netjes dan:p

De tijd vliegt he, ik vind dat ook!!
    De eerste weken duurden idd lang. Vandaag ben ik alweer 17 weken, ik denk ook steeds nog een paar weken en dan ben ik al op de helft!!
    Maar aan de andere kant, ik heb soms als zon gevoel (vooral tijdens een echo) dat ik denk aaahhh ik wil dat frummeltje vasthouden!!

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ow ja dat gevoel heb ik ook zeer zeker... Ik wil de kleine ook heel graag zien en vast houden, dus wat dat betreft is het mooi dat we bijna op de helft zijn, maar aan de andere kant denk ik wel dat ik het zwanger zijn en dan ook de buik die daar bij hoort heel erg ga missen. Helemaal als je de kleine gaat voelen. Nu zit het nog veilig in mijn buik en kan ik er lekker zelf van genieten samen met mijn mannetje. Maar straks dan is de kleine er en dan moet je op zoveel meer dingen letten om je kleine te beschermen. Nou ja je begrijpt vast wat ik bedoel...

Wat betreft die rommel, ja daar heb je helemaal gelijk in. Ik moet me ook niet druk maken. Als ze commentaar zou hebben dan had ze dat meteen moeten doen en dan had ze inderdaad zelf wel even de stofzuiger mogen vasthouden hahaha. Dus het zal wel wat mee vallen.

Liefs

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha precies:)

Ja dat gevoel van de baby in je buik is ook heel bijzonder.
    Ik voel m zo nu en dan schoppen en dat is echt zoiets aparts! Echt een wonder. Ik geloof zeker dat je dat mist als de kleine geboren is.
    Maar als ik mag kiezen tussen de kleine in mn armen of mn buik... Dan wel in mn armen:)
    Maar nu nog even genieten van de buik, nog 23 weken als het goed is! Als ik vooruit kijk vind ik het nog ver weg lijken... Maar het zal snel gaan!

4. intra4

intra4 Niet meer actief

Ja tijd vliegt! Ik ben vrijdag gewoon al op de helft!!!!!!!!!!!

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja poekie, jij bent het snelst. Al op de helft joh!
    Times flies:)

6. jolien1986

jolien1986 Nieuw lid

13 dec 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal.

ben ook lid verw8 in mei 2011 ons eerste kindje. vorig jaar kindje verloren bij 17 w zwangerschap.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hey Jolien, welkom!! Klets gezellig mee...

Hoever ben je nu?
    Wat naar dat je vorig jaar je kindje verloren bent:(
    Lijkt me vreselijk!

xxx

8. intra4

intra4 Niet meer actief

Welkom!
    Wanneer ben je inderdaad uitgerekend?

Bah... hopelijk verloopt deze zwangerchap voorspoedig!

9. jolien1986

jolien1986 Nieuw lid

13 dec 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    tussen de 9 en 22 mei. na de 20 weken echo zal ik t precies weten

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Weet je je precieze datum nog niet? Dat bepalen ze toch bij de 12 weken echo dacht ik:)

11. jolien1986

jolien1986 Nieuw lid

13 dec 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    k heb geen 12 weken echo gehad. nouww niet bij de echoscopist. iedere 2 weken een controle echo bij de gyn. is gewoon heel kort kijken of t hartje wel goed werkt

12. intra4

intra4 Niet meer actief

Dames, ik mag /kan de boel afsluiten hier!
    Ga lekker naar huis! Fijne avond allemaal.

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ok, begrijpelijk dat je onder controle staat nu bij de gyn. Wel fijn.
    Konden ze dit daar niet meten dan?

Fijne avond Poekie, ik ga ook zo naar huis!

14. jolien1986

jolien1986 Nieuw lid

13 dec 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    kwaliteit van de echo's is echter zoo slecht kunt het hartje zien kloppen dat is t dan ook.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Echt waar? Zo slecht?! Irritant, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey Dames!

Helaas kan ik niet meekletsen op m'n werk... :(

@Jolien, welkom! Wat raar inderdaad dat je niet weet hoe ver je bent?! Vooral omdat je wel zo onder controle staat! Dan moeten ze toch kijken of de groei goed is...
    En wat erg van het verlies van je kindje vorig jaar. Zal voor jou nog wel even moeilijk zijn tot 20 weken lijkt me... Wel genieten hè!!

@All, wat gaat de tijd snel inderdaad! Alweer 16 weken hier.. Volgens mij voel ik toch ook de kleine!! Maar weet het nog niet zeker, het "borrelt" soms en inderdaad soms een luchtbel die plopt.. Ik ga er gewoon vanuit dat het onze kleine frummel is! Haha

@Sunny, Ik zeg ook altijd dat ze niet op de rommel moeten letten hoor! Anders ben je elke dag wel druk bezig in huis! Daar pas ik toch echt voor, ik hou absoluut niet van schoonmaken. Het is een noodzakelijk kwaad! haha Vind het wel fijn als het schoon is hoor, dus smerig is het hier niet.:D

@Echo's, die krijgen we inderdaad veel te weinig!! Volgens mij verschilt het ook per verloskundige, iemand in een ander topic kreeg er veel meer! Zomaar!
    Nog 1 week en dan weten we hopelijk of het een meisje of een jongen is! Ik ben zo nieuwsgierig en kon ook echt niet wachten tot de 20 weken echo! Vind het ook leuk om het voor de kerst te weten. Pffff.... duurt lang een week! hahaha

Slaap lekker iedereen!

17. intra4

intra4 Niet meer actief

Banne wij weten het ook 20 december!
    MAAR zal je net zien dat dat eigenwijze ding van ons er niet goed voor gaat liggen ofzo...hahahaha
    Nou ja als ze me maar gerust kunnen stellen met het feit dat ik zwanger ben van een prachtig GEZOND kindje!
    Dan maak ik maandagmiddag gelijk ergens een afspraak voor een geslachts-echo ;) hahahahahaha

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poekie, ja zul je net zien. Krijgen ze de baby niet goed in beeld;)
    Mar hij is nog vrij klein he, dus ruimte zat om te draaien enz. Ze zullen het vast kunnen zien.
    Shit jullie weten het gewoon 2 dagen eerder dan mij!! JALOERS;)

Ben benieuwd of we jongetjes of meisjes krijgen:)

19. intra4

intra4 Niet meer actief

Ja maar jij heb een angelsound!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hahaha, ben je jaloers?? ;)
    Heb je nog een reactie gekregen op je bod?

Ohw trouwens, gisteren lag ik op de bank met mn handen op mn buik... En ik voelde m van buiten!!
    Ik gillen naar mn vriend (die was net even boven) dus hij komt naar beneden... Denk je dat de baby nog ging bewegen? Neuuuh echt niet;)
    Zal wel geschrokken zijn van mijn gegil hihi

Deel Deze Pagina