Sunny! Wat leuk!! Ik ben echt gek op trouwplannen!! Wanneer zou het eventueel kunnen dat hij je vraagt? Haha.. is er al iets van een afpsraakje gepland? geheimzinnig hoor! lwv: onwijs vervelend migraine! sterkte, hoop dat het door de nachtrust lekker afneemt. Veel spanning gehad afgelopen daagjes? Ben je er zelf wel beetje gerust onder dat het idd niet iets ernstigs is met de pukkeltjes van Anouk? slaapritme: de momenten dat Lente wakker is zijn heel onregelmatig. Soms slaapt ze meteen en slaapt ze door tot volgende voeding. Soms is ze heel lang wakker. In de ochtends slaapt ze het meest geloof ik. Als ze niet slaapt laat ik haar lekker rondkijken, rondlopen met haar door de kamer (vind ze heel leuk! kan ze alles zien) muziekje draaien...
Goedemorgen! Pfff migraine is zo goed als over gelukkig. M'n meisje is klaar wakker en ligt in de box. Mama moet strijken en andere huishoudelijke klusjes doen. Vanmiddag komt er een vriendinnetje lunchen en later vanmiddag nog kraambezoek. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Goeiemiddag! @ Lwv: fijn dat de migraine minder is. Veel plezier met je lunch Ik heb net eerst een andere fles gehaald....had de difrax s-fles maar Jolene kon het niet afdrinken met die fles. Gevolg...veel krampen en veel terug geven. Nu heb ik de Avent fles. Volgens de verpakking helpt deze ook bij krampjes. En er zit een kleinere speen op dus ze doet er langer over. Net geprobeert en ze liet zelfs wat staan.
Goedemiddag! Lwv, fijn dat de migraine gezakt is! Smakelijk met je lunch. Hier net kraambezoek gehad. Julan had om 4 uur voeding gehad. Om 7 uur ging mn vriend naar zn werk en was julan wakker aan het worden.. Heb hem bij me in bed gelegd en om half10 werd hij weer wakker! Heerlijk X
Anouchka wat gek dat Jolene juist last krijgt met de difraxfles. Wel fijn dat de Avent het goed doet. Scheelt weer . Raar weer hier. Donkere rommelende lucht. Vanavond als het droog is ga ik denk ik even alleen de stad in. Even shoppen voor mezelf!
* even inbreken * @Dominoo: heb je die 3d-gips voor handjes en voetjes gekocht bij magic3d? Ik twijfel of het wel te doen is en of het mooi wordt, dus ik hoor het graag
@ Lwv: Ik was dus bij etos voor een andere speen/fles, mijn bedoeling was om een kleinere speen te halen maar op de S-fles zit al de kleinste. Hun zeiden wel dat ze meer dit soort klachten horen over difrax
Hoi dames! Hier is het ook ontzettend slecht weer. En ik wil eigenlijk nog wel naar de winkel. Dat wordt tussen de buien door... Giulia ligt nu al een paar uur lekker te slapen. Ze is eigenlijk alleen 's avonds onrustig. Ben wel blij dat er nu eindelijk een beetje ritme in begint te komen.
Jelke heeft een regeldag volgens mij... Voor het eerst. Hij komt na anderhalf uur a 2 uur alweer met honger!! En hazenslaapjes tussendoor! Nou dat hoort er bij zeggen ze dus.... Gelukkig hadden we vandaag geen plannen en is het baggerweer dus heb alle tijd om er voor! Vandaag is CB geweest voor het 1e bezoek. Jelke zat vandaag precies op zijn geboortegewicht dus dat is hartstikke mooi. 7 juli mogen we voor het eerst daar heen. We kregen de complimenten dat we zo relaxt zijn als ouders en dat ze kon zien dat we er zo'n handigheid in hebben. Ze vond ons overkomen als ouders met veel zelfvertrouwen en rust. En dat zag ze toch ook wel vaak anders.... Nou is toch fijn om te horen! Liefs
Wat een weertje vandaag, bah! @ sunny, fijn he die regeldagen. Hier al 2x zon dag gehad. Voor degene die nog bv geven, hoelang zijn jullie van plan dit te doen? Even mn ventje spammen, zo lekker lag hij heel de dag te slapen toen ik naar de efteling was
@Xd, wat een schatje zeg!!! Ik ben van plan om borstvoeding te geven tot zo'n 6 maanden, maar dat hangt er vanaf hoe het gaat. Als ik straks weer aan het werk ben en mijn productie holt ineens achteruit dan zal ik er eerder mee stoppen of bijvoorbeeld een gedeelte BV en gedeelte FV. Na 6 maanden mogen ze ook vast voedsel er bij hebben dus dan ga ik de borstvoeding afbouwen naar flesvoeding denk ik, maar misschien denk ik er tegen die tijd anders over en wil ik het blijven geven.... Liefs
Ik denk dat ik eerder tot 6 weken kom ipv 6 maanden Sowieso als ik weer moet werken wil ik gestopt zijn... Vind dat niet handig. Ben benieuwd tot wanneer ik het blijf doen. Denk tot een week of 8. S kijken of ik dat ga halen Heb net gips gehaald, voor een hand en voet afdruk (als dat lukt) kadotje voor vaderdag. Tis een kleinigheidje, tenslotte is mn vriend mn vader niet Nu nog iets voor de opas bedenken, pff
@xd, echt een schatje hoor! Wat borstvoeding betreft, mijn eerste doel is 6 maanden maar als het me een jaar lukt zou ik het helemaal geweldig vinden. Het gaat nu hartstikke goed en op m'n werk is het goed geregeld dat ik kan kolven dus ik hoop dat het dadelijk ook goed blijft gaan als ik weer ga werken. Ik heb ook een gipssetje binnen. Morgen eens proberen of het gaat lukken
XD : wat een knap kereltje!!!!!!!!!! Borstvoeding wordt hier niet gegeven. Gipssetje : lijkt me te veel geknoei .... Hihihi! Hier wordt een parfum gekocht. (wil hij graag) Net effe alleen op pad geweest. Heb nieuwe pumps gekocht voor mezelf!
lwv: You go girl! Haha, mams op de pumps, super! XD: heeeel lekker ventje En wat een schatje dat ie zomaar in de Efteling lekker slaapt!! (terwijl mama in de achtbaan giert, hihi) Voeding: ik ben begonnen met het plan van 6 maanden. Dat wil ik nog wel, maar het kost best veel energie vind ik. En als ik aan een nieuwe baan begin, wil ik denk ik niet heel moeilijk doen met kolven. Dan heb ik even genoeg aan de inwerkprocedure etc... Hier was het trouwens geen gips, maar klei-tabletten zeg maar. Wel héél hard drukken met voetje en handje. Is nog niet helemaal gelukt. Morgen verder...
Dominoo, toevallig die van de action?? Ik heb die daar gekocht en is ook met klei.. Ga het morgen proberen Wat een goede instellingen allemaal met bv. Ik spreek over weken jullie over maanden Lwv, gaaf nieuwe pumps Ik was net dus even naar de action toe, alleen zonder vriend en zonder baby... Voor het eerst. Vond het zo raar, 9 maanden een dikke buik. Verder weg geweest met baby erbij.. En nu zat ik helemaal alleen hihi wel gek Xx
XD : Ja raar is dat He zonder baby op pad. Dat had ik gister ook. Ik ga vandaag voor het eerst alleen met de baby op pad met de auto! Vind het best spannend.