Hoi! Zo een druk dagje gehad. Eerst de kersverse vader met croissantjes op bed willen trakteren, ging mooi niet door, die dingen waren beschimmeld Dan maar thee met koekjes haha.. En een klein kadotje. Smiddags naar mijn ouders en eind van de middag naar s-ouders. Daarmee zijn we lekker uit eten geweest! Wat een rotweer vandaag he, jakkes. Vanmiddag is het weer inloopuur bij het CB, even wegen. Heb vorige week over moeten slaan dus ben erg benieuwd! Een klein stukje van mn hechtingen doet sinds 2 dagen weer pijn... Zou ik drna moeten laten kijken, wat denken jullie? En ik ga kapot van de pijn in mn rug. Zal misschien komen omdat het weke minder gaat worden ofzo... Ben blij als ik weer helemaal de oude ben! Liefs!
Hoi hoi! XD: ik heb dus ook nog wel eens last van de knip/ litteken. Hier even op forum aan vk gevraagd. Ze zei dat ik er even naar moest laten kijken: ik ga morgen voor de nacontrole bij mijn eigen vk en laat het dan even door haar doen.. Dit weekend bij mijn schoonouders geweest. Ze vonden het heerlijk om de kleine bij zich te hebben! Maar het was onwijs vermoeiend. Ben vandaag nog helemaal kapot. Gisteren een dag gemaakt van 4.30 uur 's morgens tot 01.15 'savonds... Met vaderdag vieren met de hele fam erbij... poeh he. Houden jullie de foto's erg bij? Al aan het inplakken geslagen? En wie schrijft er veel op van de kleine? Wat ze doen en leuke herinneringen enzo? Ik ben er niet zo goed in...
XD is weer lekker wezen uiteten! En koekjes met thee..hahaha lekker! Dominoo ik ben ook echt slecht met dat bijhouden. Ik heb een hartstikke leuk boek maar ben gewoon beetje laks/lui. Binnenkort maar eens weer aan beginnen. XD ik zou er voor de zekerheid naar laten kijken naar je hechtingen.
Ja dan ga ik morgen de vk even bellen. Ik ben ook te laks, zonde... Mijn moeder heeft dat bij mij gedaan echt hele verhalenen dat is zo leuk. Binnenkort een x mee beginnen! Je hebt een pittige dag gehad dominoo! Ik word gek van mn buuf, lief bedoeld miscchien... Iedere x als ik buiten ben zegt ze, gaat het weer wat met je. Dan zeg ik ja hoor. Ja je ziet nog wel pips... Bedankt buuf, dat doet me goed Ik ben trouwens begonnn met kunstvoeding zo nu en dan.. Als ik geen zin in bv heb geef ik gewoon een fles en dat gaat goed! Zo en nu koken X
Goedemorgen iedereen! Vandaag is Giulia al weer 2 maanden! Vandaag gaan we ook weer naar t consultatiebureau. Vindt 't wel een beetje spannend want ze krijgt vandaag haar eerste vaccinatie... Ik hou een boekje bij, baby's eerste jaar of zoiets, en daarnaast een dagboek. Wat ik wel wat vaker bij mag houden Hoe gaat t verder met iedereen?
Goedemiddag dames, Hier gaat alles goed! Alleen had Jelke bedacht dat de nacht voordat pappa weer aan het werk ging hij een keer niet ging doorslapen hahaha dus die kwam om 4 uur om een voeding en om 7.30 ging de wekker voor vriendlief. Afgelopen nacht kwam Jelke om 2.00 en vervolgens pas weer om 8.30 Dus dat was dan wel weer lekker. Vanaf gisteren dus echt alleen met Jelke overdag. En dat gaat ons tot nu toe nog goed af. Gisteren had Jelke een ik-wil-niet-slapen-dag. Maar die jongen was hartstikke moe dus heb de kinderwagen naast me gezet bij de computer en met 1 hand zijn speen vast gehouden en met de andere hand beetje internetten... Uiteindelijk viel meneer in slaap! Gisteravond hetzelfde verhaal en toen hij bij pappa op de borst lag viel meneer wel in slaap... Eens kijken hoe het vandaag gaat. Ik heb trouwens lillipadz besteld, want de kraamzorg zei dat die dingen ook ideaal zijn voor 's nachts, dan hoef je geen BH meer aan omdat die dingen vacuum zuigen aan je borst en dus blijven zitten. En ik wil wel graag van mijn BH af in de nacht, want het ligt toch prettiger zonder! Als het goed is komen ze vandaag binnen. Liefs
Hoi hoi, @ sunny, die lilypads heb ik ook! Ideaal, blijven goed zitten. Ik draag ze overdag ook in mn bh. @ mamasandra, jee alweer 2 maand! Wat vliegt de tijd he. Julan is gisteren gewogen, 4380! 2 weken terug was hij 3850 Net met mn moeder en beppe wezen lunchen (ik moet s gaan minderen hihi) Vannacht ging het wat minder, 2 uur een voeding en om 5 uur weer. En toen vond meneer het leuk om te jengelen... Heb hem om 6 bij ons in bed gedaan, de wekker voor mn vriend ging om half 7 dus hij was nogal chagarijnig vanochtend Om 7 sliep meneer tot half 11... Dus ik heb bij kunnen slapen, maar mn vriend ben benieuwd hoe vrolijk hij straks thuis komt hihi Xxx
Giulia alweer 2 maanden! gefeliciteerd mamasandra! En ik ben erg benieuwd hoe het ging bij CB! Was het heel erg met de prikjes?? Hoe zwaar en lang is Giulia nu?? Lillypads, nog nooit van gehoord. maar ik heb aan de compressen van natusan genoeg. Ik verlies niet zo gek veel bv. En soms is het s nachts nat, maar niet heel erg gelukkig. Dat was ik gewoon weer uit. XD weer wezen lunchen! heerlijk toch! Gewoon lekker genieten als het kan! straks moet je weer werken en heb je er minder tijd voor! En de vk nog gebeld voor de pijn aan je hechtingen? Hier laatste nacontrole gehad bij vk. Alles was goed. Mag gelukkig stoppen met ijzertabletten! En knip is gelukkig toch goed hersteld. Ik ga zelf nog wel een zalfje kopen die littekenweefsel soepel maakt. Hopelijk werkt het een beetje.. nog even iets heel persoonlijks... nu vloeien gestopt is en knip hersteld, mogen we weer seks hebben. maar ik zie er een beetje tegenop... herkent iemand dit???
Dominoo, erg herkenbaar!! Ik zie er ook tegenop, zou wel willen maar ben bang dat ik openscheur, of pijn. Tja weet eigenlijk niet waarom ik er tegenop zie... Voor mijn gevoel is dat gat (haha hoe noem je dat, waar het kind uitkomt, snap je) echt onwijs groot! Vandaag geen last van mn hechting dus heb niet gebeld, ik wacht wel tot de nacontrole! Kunnen jullie ook moeilijker je urine ophouden? Ik verlies zo niks, maar als ik 1x plas kan ik niet meer tussendoor stoppen, terwijl dit normaal geen probleem was!
Ik kan er niet echt over mee praten.... tegen de sex opzien.... Ik heb geen vaginale bevalling gehad dus down under is alles nog hetzelfde als daarvoor. Maar na anderhalve week hadden wij alweer behoefte aan sex en aangezien ik al praktisch niet meer vloeide en we condooms gebruiken hebben we het er op gewaagd. En ik was wel even voorzichtig omdat vriendlief boven lag en dus op mijn buik met de wond van de keizersnee.... maar ik had nergens last van en het ging goed! Wat ik jullie wel kan mee geven: Praat er goed met elkaar over. Spreek uit waar je tegen op ziet en wat jullie verwachtingen zijn en begin met een voorspel om in de stemming te komen. Gewoon voorzichtig aan beginnen en zodra het gelukt is zal het de keren daarop alleen maar gemakkelijker gaan. En zodra het pijn doet gewoon aangeven en stoppen... niet doorgaan en de pijn verbijten, dat is voor beide kanten niet leuk en bevordert het plezier niet! Hier de lillypadz binnen en ik draag ze ook al... Nou ik vind ze nu al super hahaha! Ben benieuwd hoe dat vannacht gaat. @Xd, is een vrij normaal probleem waar de meeste vrouwen na een (vaginale) bevalling last van hebben. Je kan je bekkenbodemspieren trainen. Gewoon als je zit even een paar seconden je bekkenbodem aanspannen (alsof je je plas ophoudt) Eerst lukt dit maar een aantal seconden en hoe vaker je dit traint hoe langer je het vol kan houden. Liefs
Even een kort berichtje. Net terug van het CB en ons 'kleintje' weegt inmiddels meer dan 6kg! Ze zit qua gewicht boven alle gemiddelden maar qua lengte precies op het gemiddelde. Dus ze is echt een dikkertje De prikjes waren echt heel erg. Ik heb haar nog nooit zo hard horen gillen. Had echt tranen in m'n ogen. Ze is nu ook wat jengelig dus ik ga haar even knuffelen.
Hey dames! Zo ben ik weer: @ Sandra: oh lijkt me zo erg die prikken....Jolene moet 5 juli Lekker knuffelen vanavond @ Sunny: Mooie foto @ Dominoo: fijn dat na controle goed was. Ik moet vrijdag @ Sex: hmmm...nee nog even niet....ook omdat ik mijn cyclus niet weet. Ego: Jolene heeft vandaag gelachen...een big smile kwam op haar gezicht...zo lief En vanacht heeft ze geslapen van half elf tot half 5
@Sunny: Wat heerlijk dat je over de gemeenschap geen zorgen hebt gehad! Erover praten is idd goed. Moet even kijken hoe we dat gaan aanpakken man is niet zo praterig.. @Mamasandra: ohhhhhh wat zielig die prikjes... bah! Verwen d'r maar flink vandaag!!!! @Anouchka: wij moeten ook 5 juli voor de prikjes!! Succes bij de vk vrijdag! Grappig dat we zo gelijk lopen @XD: in mijn kraamboek staan een aantal oefeningen voor je bekkenbodem! Ik probeer het echt elke dag te doen! Als je ze niet hebt even googlen, of ik wil het je ook even mailen!
Hoi! Wat betreft sex en het plassen ga ik helemaal mee met de uitleg van Sunny! Klopt helemaal wat zij zegt. Onze dame heeft iets nieuws ; na de fles huilen. Ben er nog niet uit waarom ze dit doet. EN volgens mij probeert ze dag- en nachtritme om te gooien. Overdag slapen en savonds niet willen / kunnen slapen. Las nog over prikjes. Zielig He. Wij moeten 13 juli geloof ik. Zie er nu al tegenop. Zag ook nog een knap ventje voorbij komen op de foto.
Goedemorgen! Nog leuke plannen dames? Hoe gaat het verder? Hier gaat het goed. Hebben jullie trouwens de felicitas box al opgehaald bij de Etos? Ik niet. Heb geen printer thuis om die bon te printen. Zat te denken om met m'n IPhone er heen te gaan om te laten zien dat ik wel de mail heb maar niet kan printen. Hihihi.
Ik heb nog geen bericht gehad van etos over die felicitas box... Ik heb even gespeurd op internet en ze bellen je 4 a 5 weken na de uitgerekende datum.... Dus dat zal in de loop van de week zijn of volgende week... En dan informeren ze even en dan krijg je via de mail de ophaalkaart denk ik? Liefs
lwv: ja! ik herken dat huilen na de fles en dag en nachtritme omgooien helemaal! Lente doet dit ook sinds 3 dagen ofzo? Hoe zou dit kunnen? Ik pak straks even het boek Oei ik groei. Ik heb toevallig vandaag de mail gehad van de felicitas box. Ik zou het idd gewoon proberen met je Iphone!! Hier geen plannen.Vandaag erg laat op. Dus nog veel huishouden te doen. Badkamer is al klaar.
Nou heb geen felicitasbox. Ze moesten echt een uitgeprinte mail hebben. Anouchka war groeit En slaapt Jolene goed!!! Dominoo ik heb dat boek Oei ik groei ook! Sunny volgens mij krijg je een mail en dan wordt je gebeld want dan proberen ze je nog van alles aan te smeren zoals tijdschriften.