Ja ben stiekem beetje jaloers! Heb nog niets gehoord van het bod. Ahhhh wat schattig dat je het gevoeld heb! Volgens mij lig gewoon mijn placente ervoor ofzo hoor. Ik heb zo'n dikke buik..en ben vrijdag al 20 wkn. Ik voel het niet hoor.
Nou dames volgens mij hebben wij ons uk voor het eerst gevoeld gisteravond. Ik lag op bed en ineens voelde ik heel vaag en ver weg allemaal plopjes rechts onderin mijn buik. Zo laag dat het mijn darmen echt niet meer kunnen zijn. Ik zeg dit tegen vriendlief en hij ging voelen. Hij voelde in eerste instantie natuurlijk niks, maar toen ging hij met zijn vingers in paar keer drukken in mijn buik en toen kreeg hij een paar zachte tikjes terug.... Dus wij zijn er bijna van overtuigd dat dit de kleine is!!! Zo bijzonder! Kan niet wachten tot ik onze kleine nog veel duidelijker voel! Liefs
Laatste oproep!!!!! Willen de dames die nog niet hebben gereageerd op het forum wie je bent op zp dit zsm doen anders zit er nix anders op dan je te verwijderen (helaas!)
@ Mutsevluts, mijn reactie heb je al @ Sunny, ga er maar vanuit dat het de kleine is!! Gaaf he... En nou voel je het straks veel vaker! Heel bijzonder De VK zei tegen mij alles onder je navel is baby! @ Poekie, bij jou komt het nog wel! Kan goed zijn dat je placenta misschien voor ligt. En de 1 voelt het gewoon eerder als de ander! Hopelijk voel je het snel
Vanavond ga ik eens lekker met de beentjes hoog op de bank - onder een warm kleedje tv kijken en bankhangen!
@Mutsevluts, ik heb geen hyves! @Poekie, hahahaha, dat vermoeden heb ik nou ook dat onze kleine juist dan de beentjes over elkaar houdt! haha. Bij elke echo en met het luisteren van het hartje heeft hij/zij perfect meegewerkt... Zul je nu zien dat ie dat niet doet! Nou, dan blijven we maar wat langer daar! Ik moet en zal het weten! hahaha Hoe laat moeten jullie?? @Xd24, wat snel dat je het al aan de buitenkant voelt! Gaaf joh! Ik wil ook! Ik heb vandaag weer niets gevoeld.. @Sunnyqueen, dat ga ik mijn man ook eens laten doen als ik weer wat voel! Wat gaaf dat hij wat schopjes heeft gekregen! Hoe voelen jullie je verder dames? Ik voel me prima, al moet ik wel vaker plassen sinds een paar dagen! Maar verder hartstikke goed. We hebben gisteravond zo'n schommelstoel (Graco Silhouette) via marktplaats op de kop getikt! Meteen de bekleding gewassen en hij is weer als nieuw! Ben er helemaal blij mee, zo leuk babyspullen! haha
Banne wij moeten maandag om 13.00u. Jullie? Nou ik lig al heerlijk op de bank. Lekker pizza gegeten. Leuk dat je wat gekocht heb! Ik wil ook shoppen. Hihi Xd: veel plezier met je visite.
@Poekie, dan weet je het eerder als ons! Wij moeten om 15:45! We gaan daarvoor helemaal naar Zwolle, maar die was vrij voordelig en hun doen het al vanaf 16 weken... En ik wilde het toch graag voor de kerst weten! haha Lekker dat je al op de bank zit! Ik heb vanavond voor de 2e keer ruzie gehad met de kerstverlichting hier! Ik heb het maar opgegeven met al die verschillende snoeren in de boom, ik ga morgen kijken voor één heel lang snoer! hahaha Fijne avond allemaal!
@ Banne, is het nog gelukt met de kerstverlichting? Ik had daar ook ieder jaar ruzie mee, en tot mijn grote verbazing deed ik dit jaar de dozen met kerstspullen open had ik vorig jaar alles zo netjes opgeborgen dat alles heel makkelijk ging (stond er van te kijken, zo niks voor mij hahaha). Wat leuk zon schommelstoel!! Welke kleur? @ Poekie, lekker pizza... Hoe was je avondje op de bank?
Haha Poekie, heeft allemaal te maken met je zwangerschap. Ik ben ook echt snel buitenadem! Heel irritant. Ik heb dat ook als ik de trap op loop.. Dan ben ik boven en moet ik echt ff zuchten, Pffttt wat een tocht
Ja ik weet het dat het daar mee te maken heeft... maar het was zo'n naar gevoel. heb er heel de avond last van gehad, MAAR de pizza smaakte heerlijk en dat was weer een positieve draai aan m'n avond. hahahahahaha Ben jij ook weer (hard?) aan het werk?
Ja is wel vervelend!! Gelukkig smaakte de pizza wel. Ik ben echt zo hard (ahum) aan het werk! Jij ook weer Zit met mn buik tegen mn bureau aan, krijg de hele tijd trapjes, ik smelt
ik zit ook met m'n (dikke) buik tegen m'n bureau aan, hihihi maar ik voel nog niet veel. Gister voelde ik wel weer wat. Volgens mij ben ik me er ook vaak gewoon nog niet goed van bewust. Oh men. Las net in het andere mei topic dat een hoop meiden al weten wat het wordt! En die hebben de 20 weken echo al gehad. JALOERS!!!!
aah haha ja ik wil het ook zo graag weten, we hadden ook vorige week de pretecho kunnen doen maar kon alleen overdag en mijn vriend kon geen vrij krijgen. Dusja we wachten nog heeeeeel even. Erg he, die nieuwsgierigheid Ik was me er in het begin ook niet echt van bewust... Maar ik heb nu als ik druk bezig ben en dan even op de bank ga liggen, dan voel ik m echt druk worden. Ik het begin waren dit een soort van luchtbellen zeg maar, net zoals je wel s in je darmen hebt Alleen alles onder je navel is baarmoeder, dus dat moet dan het kindje zijn
Ik heb gister met m'n moeder afgesproken dat we dinsdag 28 december samen gaan shoppen! (overige dagen moet ik helaas werken of zijn feestdagen). Daar heb ik ook echt zin in!!!! Lekker met mams helemaal los gaan! Oh jij had het gewoon al kunnen weten!!!!!
Ja ik had het al kunnen weten, was eerst in staat om alleen te gaan (hoezo nieuwsgierig). Maar dat vond mijn vriend niet zo leuk. En dat is ook logisch hihi, dus speciaal voor hem 2 weken later (GRR). Heb er wel echt zin in!! Jij maandag he, spannend!! Ben echt benieuwd wat jij zal krijgen...
Ja en m'n moeder wordt voor de 1e keer oma. Dus best beetje speciaal. Ik laat het hier wel weten hoor maandag wat het wordt !!!