Dominoo : inderdaad gewoon even de kou eraf. Zo koud zal wel niet lekker vallen in hun buikje. Ons meisje heeft een jurkje aan met spaghettibandjes en een bijpassend luierbroekje.
mij is altijd verteld dat kindjes met deze warmte zelf wel aangeven dat ze extra dorst hebben... dus dat ze vaker/sneller alweer komen voor een voeding.... En ik heb gehoord dat extra water geven juist niet goed is.... Bij Bv tenminste. Je mag die kleintjes alleen maar melk geven en niet gewoon water.... Maar bij FV mag je wel tussendoor eens wat extra water geven alleen NIET extra water door de voeding doen, want dan krijgen ze eerder het gevoel dat ze vol zitten en dat is weer niet goed omdat ze dan weer te weinig voeding krijgen met alle gevolgen van dien. Ik geef Jelke geen water ik geef hem gewoon voeding zodra hij aangeeft dat hij weer zin in wat heeft... Hij ligt overigens in een rompertje in de wagen met een lakentje over... in de woonkamer, want daar is het nog redelijk koel... En ik blijf ook nog binnen, want buiten is het een sauna!! @zustertje fijn om weer wat van je te horen en mooi dat het zo goed gaat met Nina! Jelke is al 60 cm trouwens.... nog niet eens 4 weken oud.... Heb de setjes kleding in maat 50 maar opgeborgen, want die kon hij echt niet meer aan hahhaah! Wij hebben een druk weekje voor de boeg en ik heb er ontzettend veel zin in! Woensdag worden mijn broertje en 2 zusjes 12 jaar! Dus mijn moeder haalt mij en Jelke al rond 10.00 uur op. En vriendlief komt uit zijn werk weg dan daarheen. Daar ook gezellig eten enzo. En dan donderdagavond weer naar mijn moeder want dan begint het dorpsfeest daar. Mijn moeder en ik doen dan mee met de puzzelrit en vriendlief blijft dan bij Jelke in mijn moeders huis. En dan blijven we ook slapen. Vrijdag doet vriendlief dat mee met het feestkaatsen en met mooi weer kan ik lekker komen kijken met Jelke. En dan blijven we weer slapen bij mijn moeder. Zaterdagmiddag is er dan gezamenlijke brunch met het hele dorp en daarna spelletjes. En dan eind van de middag brengen we Jelke naar mijn schoonouders. Die blijft daar zaterdag slapen en dan gaan wij weer terug naar mijn moeder en die avond het feest in. Dat is de laatste avond en die is altijd het gezelligst. En dan slapen we dus nog een nacht bij mijn moeder alleen dan zonder Jelke voor het eerst. En dan zondag ons ventje weer gauw ophalen! Ik heb er echt heel veel zin in, maar ga hem wel heel erg missen hoor!!! Liefs
Tjonge Sunny, dat klinkt echt heel druk! En gek zo'n nachtje zonder je kleine man! Maar wel gezellig als ik het zo lees, dat feest!! Hier elke 2 uur mijn kleine meid voeden, heeft dorst En ik ga nog eens lezen over wel of geen water bij bv. Nog geen tijd voor gehad. Thanks voor alle tips!
Jeetje meiden wat warm he! Ik heb ons meisje in bed liggen met alleen een luier om en onder een lakentje. En hoe hebben jullie de kleintjes nu om bed liggen?
Lastig he.. Heb hem tot nu toe beneden in de box gehad. Beneden is het koel, op onze slaapkamer hebben we een airco die heeft heel de avond aangestaan. Dus de kleine slaapt vanavond in de kinderwagen bij ons op de kamer. Lwv, gewoon lekker onder een lakentje. Dan heeft ze iig wel iets om dr heen... Het is echt warm he, jeetje.. Morgen nog warmer! Bv met water, als ik google hoeft dit idd niet. Gewoon vaker aanleggen, wist ik niet! Hebben jullie kleintjes last van de warmte? Ik heb niet het idee dat Julan er echt last van heeft.. Slaap lekker!
Goedemorgen! Net een heel verhaal getypt ... Is het weg. Hoe is het bij jullie gegaan vanacht? Gister lag m'n meisje van 20.00 tot 23.15 alleen in een luier onder lakentje. Toen kreeg ze een flesje en heb ik een rompertje aan gedaan. Flesje zat 1 schepje extra in Toen heeft ze doorgeslapen tot 04.30u. Vandaag zo weinig mogelijk doen want het wordt zoooo warm vandaag.
Goeiemorgen! Wat warm he.....las net dat de buien al in zeeland zijn. Wij zijn als laatste aan de beurt ( Overijssel), nog even afzien dus. Jolene ligt in de box met alleen een romper aan met bandjes. Vanacht kwam ze om 4 uur, zal wel dorst hebben gehad @ Zustertje: wat fijn dat het goed gaat @ Sunny: Idd druk weekend voor jullie maar wel leuk @ Lwv: gaat de goede kant op dus in de nachten
Lente heeft lekker met mouwloos rompertje onder een lakentje geslapen en kwam ook wat eerder, rond half 5. Ze ligt overigens nog altijd in haar wieg bij ons op kamer. Geen airco helaas (lekker xd!) Gisteren heeft ze de hele dag om de 2 uur gedronken. Dorstig dus Het is hier een donkere lucht! Maar heel plakkerig... ik wil straks de felicitasbox gaan halen. Hopelijk houd de regen nog een uit. Vandaag tijd voor een schattig kort broekje en t-shirtje!!! Ik ga proberen een foto te maken en posten!
Jaaaa foto van Lente !!!! Ik zal zo even foto van Anoekje plaatsen. Gaat helaas niet met je mobiel. Dominoo en Anouchka slapen ze bij jullie allebei normaal al door? Hoe laat krijten ze dan de laatste voeding?
Goedemorgen/middag, Hier heeft Jelke om 00.00 de laatste fles gehad en kwam om 4 uur weer... heb nog geprobeerd met een speen maar om 5.00 had meneer toch echt honger. Zal wel door het weer komen denk ik. Dus lekker de fles gegeven en om 8.00 begon hij wat de jengelen in zijn dromen dus heb vriendlief weer een fles klaar laten maken, want ik dacht Jelke wordt zo wel wakker.... Nou niet dus die ging rustig verder pitten... Maar ja toen was de fles al klaar dus heb ik hem maar wakker gemaakt. En hij heeft de fles lekker leeg gedronken en viel toen weer in slaap om vervolgens om 11.00 weer te komen. Dus ik denk dat het door het weer komt dat hij er nu maar 3 uren tussen laat... HEt is hier echt ontzettend benauwd. Heb net de was opgehangen buiten en vond het gewoon vies buiten! Ben benieuwd wanneer het hier los gaat met de buien en het noodweer (zuid-west Friesland). Ik hoop niet dat vriendlief er last van heeft, want die is op de racefiets naar zijn werk! Liefs
Hoi dames, hier de beloofde foto. Deze is vanmorgen gemaakt. Nu verwacht ik natuurlijk wel een foto van jullie kleintjes he!
@lwv: leuke foto!! Jolene slaapt niet iedere nacht door hoor, wel vaak maar zoals afgelopen nacht kwam ze wel om 04.00
@Lwv, wat een schatje is jullie meisje zeg. En bekend rompertje hahaha. Die kreeg ik kado toen ik me aan had gemeld bij de kraamzorg! En dan plaats ik even een foto van moeder en zoon(let niet op mijn verlepte hoofd hahaha: Bekijk bijlage 162827
Sunny : ook leuke foto. Heerlijk He als ze zo tegen je aan liggen. Ik heb deze romper van m'n schoonmoeder gekregen.
lwv, mooie meid van die lekkere rode wangetjes (van de warmte zeker??) Sunny, jij ook al zon lekker ventje. Fijn he zo liggen. Dan zal ik ook maar even spammen, foto van vandeweek ergens:
Ohw en deze Hij ligt graag op zn buik, gisteren avond hadden we heb op zn buik in de box gedaan. Even later ging ik kijken, hij lag helemaal opgepropt. Zo schattig
XD wat een heerlijk mannetje! Lekker veel haartjes ook! Anoek haar rode (bolle) wangetjes komen van de warmte maar ook nog wat hormoonpukkeltjes.