Haha, gelukt Ze ging er helemaal voor poseren joh! haha, lachen! Wat een mooie kleintjes zeg!! Volgens mij ook allemaal vrolijke snuiters! Hoewel deze warmte niet heel erg lekker is voor d'r geloof ik... Hihi, zo op z'n buikje Wat lief!!! doet Lente nooit, leg je hem gewoon zo neer af en toe? Ik oefen alleen voor haar nekje, maar dat vind ze helemaal niets, wordt ze boos joh!
ja ik leg hem zo neer. Vooral als hij buikkrampjes heeft, dan heb ik het idee dat hij zo rustiger word. Maar kan ook gewoon een favo houding zijn, ik lig nl ook graag op mn buik
Wat een mooie foto's weer dames! Pfff...wat is het warm he.......mag wat mij beteft wel paar graadjes koeler Net Jolene met mij onder de douche gehad, vindt ze erg lekker.
Pfff wat een weertje hier komt het slechte weer steeds dichterbij had net mijn man aan de telefoon dat hij nu naar huis komt belt hij nog geen minuut later gaat wel even duren want ik heb een lekke achterband moet hij nu nog gaan verwisselen Ik hou echt niet van onweer Ga straks vragen of mijn man een foto wil plaatsen van Nina zou niet weten hoe dat moet haha
Hier begint het nu erg donker te worden, ben benieuwd. Laat het maar lekker afkoelen. Ik heb net ook met Julan onder de douche gestaan, we waren even weg geweest en hij was zo bezweet. En douchen vind hij echt heerlijk. Zustertje, is het nog gelukt met de band van je man?
Dominoo wat is Lente een schatje om te zien! En leuk broekje! Wat betreft op de buik liggen; Anoek vind er ook niets aan. We doen het wel elke dag even om haar nekje te trainen. Zustertje ben benieuwd naar jullie foto. Hoe is het ondertussen gegaan met je man? Onweer moet hier ook komen. Hoop dat m'n man dan thuis is want ik hou er ook absoluut niet van.
Band was zo verwisseld gelukkig! Alleen wij hebben helemaal geen onweer gehad allen wat gerommel in de verte en 3 druppels regen maar het is wel heerlijk afgekoeld! Foto is niets meer van gekomen man was laat thuis en we zijn net mijn auto bij de garage op wezen halen (apk) en even bij mijn ouders geweest. Ga het morgen proberen om een te plaatsen
Goedemorgen dames, Ik houd het even ego, want we hebben een drukke dag voor de boeg. Gaan straks op verjaardag bij mijn broertje en 2 zusjes namelijk. Die worden vandaag 12! Afgelopen nachten sliep Jelke niet meer door... Vermoedelijk door de warmte. Nou geven we hem overdag 120/4 en daar doet hij het goed op. meestal om de 3 a 4 uur komt hij dan en om 00.00 hebben we hem nu voor het eerst 150/5 gegeven. Nou kon hij het niet helemaal op, hij liet zo'n 30 cc staan denk ik, maar vanochtend om 7.00 lag meneer nog te pitten dus of het nou door die voeding komt of doordat het weer nu iets beter is.... Maar vanavond proberen we het gewoon weer! En ik ben echt blij dat ik met die BV gestopt ben, want Jelke is gewoon nu weer tevreden na een voeding. Hoeft ook bijna geen speen meer na een voeding... Valt gewoon zo in slaap. Echt een verademing en daardoor weet ik ook dat ik de goede keuze voor hem en voor mezelf heb gemaakt. Ik kolf nou nog 3 keer op een dag omdat ik dan op knappen sta. in de ochtend als ik wakker wordt. In de middag een keer en dan voor het slapen nog een keer. En dan kolf ik alleen even een paar minuten zodat de druk er af is. En als ik dan nog genoeg heb voor een voeding krijgt Jelke een fles BV i.p.v. KV. Gisteren rond 20.30 begon het hier helemaal donker te worden. Echt pikkedonker! En het begon steeds harder te waaien. Dus alle deuren en ramen open gezet... heerlijk die frisse lucht. En rond 21.30 begon het te donderen en te bliksemen en vervolgens dikke plensbuien. Zo kon het heerlijk afkoelen. Wij hebben ramen die gewoon open kunnen blijven dan omdat het dan toch niet naar binnen regent zeg maar. Dus het kon mooi even afkoelen. Alleen op onze slaapkamer hebben we een dakraam en die kan niet open, want dan regent het heel erg naar binnen dus daar was het nog bloedheet helaas. Alleen hadden we hier een paar beste klappen van het onweer. Je schrok je gewoon wezenloos er van... het was net of sloeg de bliksem ergens dichtbij in. Jelke heeft nergens last van gehad die schrok 1 keer van een hele harde donderklap d.m.v. zijn hand even als schrikreactie omhoog te werpen, maar verder maakte het hem niet uit! Gelukkig is het nu een stuk aangenamer... al ziet het er niet zonnig uit nu! Zo dat was het voor nu! Liefs
Gefeliciteerd Sunny!!! Hier vannacht veel bliksem en onweer gehad, maar geen last van gelukkig! Gisteravond moest ik weg voor een afspraak, maar omdat ik om de 2 uur heb gevoed afgelopen dagen kon ik niet kolven. Dus manlief heeft voor het eerst kunstvoeding gegeven. Ging hartstikke goed. Vanmorgen wel meteen een enorme poepluier En de borstvoeding van vanmorgen gooide ze er weer snel uit...
Hoi, Proficiat sunny! Dominoo, fijn dat kv goed is gevallen! Hier een rotnacht gehad. Om 12 uur een flesje, meneer naaar bed gedaan. Liggen wij op bed hoor ik hem huilen, dus ga even kijken. Begint ie te spugen, het kwam er echt met een straal uit Bed kletsnat dus dat kon ik verschonen, hem weer in bed gedaan.. Ja hoor nog een straal! Kon ik opnieuw zn bed verschonen!! Zei al tegen mn vriend ben benieuwd wanneer ie zich weer gaat melden omdat hij zo aan het spugen was. Om 2 uur alweer. Heb toen weer een flesje gemaakt, alles opgedronken. Zonder spugen. En om 4 uur begon ie weer te huilen.. Speentje erin gedaan en half 5 was t weer brullen. Heb hem toen bij ons in bed gedaan... Wij hebben best een breed bed en dan zorg ik dat er links en rechts van hem kussen liggen zodat wij niet per ongeluk op meneertje rollen. Toen sliep hij weer. Half7 ging de wekker voor mn vriend en toen was Julan ook alweer wakker. Heb toen bv gegeven en heeft hij nog een uurtje geslapen. Luier verschoond en jeetje zon volle stinkluier had ik nog niet eerder gezien En nu slaapt hij nog niet echt, hij slaapt zo nu en dan 15 min. En ik moet echt wat in huis doen, het is een bende en vanavond krijgen we kraamvisite haha.. Mn schoonzusje komt zo, smoeder is morgen jarig. We gaan een mooie foto van julan maken en die groot afdrukken. Smoeder heeft t huis vol fotos maar julan hangt er nog niet tussen Maar als mn schoonzusje er is kan ze julan even bezig houden. Kan ik ff een half uurtje de zooi opruimen X
Oh jeetje XD, dat is met recht een rotnacht! Ik hoor veel mensen om me heen met een soort griepje: overgeven, diarree. Ook de kleintjes. Hopelijk heeft Julan niet dit virus? Goed drinken in elk geval, om het vocht weer aan te vullen! Sterkte met je huisje en kraamvisite! Hier ook vanaaf kraamvisite. Vanmiddag voor de 2e keer naar de etos, want gisteren hadden ze de box niet meer. Welk merk luiers vinden jullie trouwens prettig? De kleinsten heb ik allemaal gehad,dus hoef ze nu pas te kopen
XD wat een rotnacht. Kleine in bed nemen en zelf gaan slapen durf ik niet. Dominoo veel plezier vandaag met maken van foto. En net als bij jullie OOK hier kraamvisite vanavond. Hier een goede nacht gehad. 23.30u laatste fles en toen kwam ze om 05.20u.
Goedenmorgen dames! Blij dat het warme weer over is Hier goede nacht gehad, om 22.30 nog een flesje en ze sliep tot 5.30. Toen kwam ze weer om 9.30. Hoeveel laten jullie minimaal tussen voedingen zitten? Soms meldt ze zich na amper 3 uur alweer maar dan kom je soms 's avonds zo raar uit met de laatste voeding. Jolene heeft nu haar duim gevonden....zo schattig, en sabbelen dat ze doet. We dachten eerst wat horen we toch......haha. Ik wil vanavond even naar de kapper, merk dat ik meer klitten krijg. Even lekker wat eraf en de lagen er weer goed in.
Anouchka : wat leuk dat duimen! Kan ze het goed? Anoek heeft nog niet zo veel controle over haar armpjes en handjes. Dan lukt dat duimen niet altijd en dan wordt ze boos joh! Gaat ze echt gillen!
Lente duimt ook af en toe! Echt lief gezicht inderdaad. Maar hopelijk wordt het geen vaste gewoonte.. Heb zelf tot mijn 16e op mijn vingers gezogen, en er geen mooi gebit aan over gehouden! (en onwijs moelijk om vanaf te komen!!!) Even fotootje die ik toevallig eergister heb gemaakt van duimen; niet erg scherp helaas.
Dominoo leuke foto van dat duimen! Hier al heel de dag een wakker meisje. Ze ligt nu ook al sinds 19.30u in bed maar slaapt niet. Ach ja...zal vanzelf wel een keer in slaap vallen.
Hey lwv, gewoon wakker, of huilt ze veel? Heb je nog leuke plannen dit weekend? Ga jij trouwens weer werken? En hoeveel uren? En wat voor opvang heb jij geregeld? Ik hoop 28 uur te gaan werken en willen het samen zo veel mogelijk oplossen, samen met gastouders. Daar wil ik volgende week een afpsraak mee maken om te ontmoeten. Al ingeschreven bij het bureau toen we zwanger waren.
Ze is sinds vanmorgen 09.00u wakker. Sinds 16.00u doet ze ook huilen. Sinds 21.00 is ze stil, maar ik zie op de babyphone dat ze nog steeds wakker is. Ik moet 2e week van augustus weer beginnen. Ik ga 24 uur werken. 3 dagen. Dinsdag, woensdag en donderdag. Dinsdag werk ik om de week een avonddienst. Dan begin ik om 15.30u. Mn man werkt die dag tot 15.00 dus kunnen we elkaar mooi aflossen. Woensdag gaat ze naar kinderdagverblijf en op donderdag is m'n man vrij. Oh ja en die andere dinsdag dat ik niet savonds werk komen m'n ouders oppassen. Heeft iemand de Etos-doos v Felicitas al opgehaald? Is het wat?
@ Dominoo: wat lief zeg die foto @ Lwv: Slaapt Anoek inmiddels @ Etos doos: ik heb nog steeds geen bericht gehad dat ik hem kan ophalen. Ik hoorde wel dat hij wel leuk moet zijn. Veel voor je baby en center parcs bonnen @ Werk & oppas: ik werk 24 uur ( ook weekenden) Wij hebben een gastouder voor mijn dagdiensten en de late diensten doet mijn schoonmoeder. Dat gaat maar om 2 uurtjes omdat mijn man dan om 5 uur thuis is. Ik begin 5 augustus weer @ Voeding: vandaag in overleg met CB overgestapt naar Friso voor hongerige baby's. Mevrouw komt soms na 2 uur alweer voor voeding.....kijken hoe dit gaat. Ik meng hem met de Hypo. Er zitten geen extra calorieen in dus hoef me niet druk te maken dat ze er moddervet van wordt.