Ohja, donderdag ga ik even naar de VK. Heel erg fijn, ik moest eergisteren poepen (sorry). En dat heb ik dan we meer dat het ietwat bloed. Maar nu blijft het bloeden, niet veel hoor. Dacht vanochtend ga eens even met een spiegeltje kijken. Is de knip gewoon een stukje open! Auw, heb er ook wel weer iets last van. Dus donderdag gaan ze er ff naar kijken, hopelijk valt het allemaal mee!
oh meiden, ik moet gewoon even kwijt dat ik even niet zo lekker in mijn velletje zit vandaag... bah. dat thuis zitten is me even genoeg. ik heb ook gewoon geen zin om steeds te sjouwen met alles en op het balkon zitten is ook niet lekker nu. Heb ook bijna niemand hier in de omgeving om af en toe mee af te spreken ofzo. zit dus veel alleen... nou, dat moet ik even kwijt hoor. Voelt beetje zwak van mezelf.
@ Dominoo: wat klote meid dat je je zo voelt. Je bent idd wel beperkter zo he met een kleine.....Denk dat hormonen ook wel heel wat doen met je. Merk dat bij mezelf ook wel. Dikke knuffel!
@ XD: jeetje wat balen zeg van je knip. Heb je er veel last van? Ben benieuwd dan donderdag wat ze zeggen/doen.
Nee ik heb er gelukkig niet echt last van, merk het alleen bij plassen.. Dat bijt! @dominoo, vervelend dat je je zo voelt. Verveel je je? Ik zou zeggen kom een dagje naar het gezellige brabant
Haha, want Brabant, daar brandt nog licht Lente heeft lang geslapen vanavond, toch even wakker gemaakt om te tempen. 37,4 (was 37.5 vanmiddag). Maar ze is wel hangerig. Anouchka, hoe ging het bij jou vandaag? Heeft ze nog koorts gehad? En bedankt voor de knuffel
@ Dominoo: dat lange slapen....hier net zo Vanaf kwart voor 3 tot kwart voor 7, en dan nog wakker moeten maken. Ze had half 2 fles gehad. Verder geen koorts, wel lekker badje gedaan. Zo even de laatste fles doen
Dominoo wat balen dat je je zo voelt. Ik heb hier wel vrienden maar voel me soms ook alleen of verdrietig. Ik denk dat dat ook deels je hormonen zijn. Prikjes bij CB : fijn dat jullie moppies het zo goed gedaan hebben. Ik ga morgen met m'n meisje naar m'n werk. Even met haar pronken. Hihihi. XD : gek dat Julan zo gek doet met z'n hoofd.
Goedenmorgen @ lwv: En hoe was het op werk? Hier een goeie nacht gehad na de prikken, ze liet alleen wel 80 cc staan met de laatste fles om 22.30 dus kwam om half 5 voor voeding. Verder geen koorts gelukkig
Hoi! Op het werk was het leuk! Iedereen kwam gelijk kijken. Ik liep zo trots als een pauw achter de kinderwagen. Hihihi! Anouchka wat fijn dat Jolene geen last heeft van de prikjes. Hoeveel prikjes krijgt ze eigenlijk? En waar prikken ze? Wij gaan vanavond uiteten met z'n 2en. De kleine meid gaat voor het eerst naar oppas (smoeder).
lwv: super leuk dat je op je werk was met de kleine! En geinig hoe blij iedereen van zo'n mooi leventje wordt he?! Lekker pronken En spannend, vanavond naar de oppas voor het eerst? Heerlijk om even samen uit eten te gaan! Geniet er lekker van! Ze kreeg 2 prikjes, allebei een bovenbeen, dus beide beentjes een pleister. Vandaag zit er een harde schijf op. Misschien had ik het toch wat beter moeten masseren na de prik... Lente heeft vannacht wel even gespookt. Voor het eerst sinds lange tijd weer vroeg, 2 uur wakker, om 4 uur gevoed. Spuugde onwijs veel weer uit. Gewassen, want ze was helemaal vies. Toen moeilijk in slaap te krijgen... Maar nu is ze weer beetje de oude gelukkig.
Goedemorgen! Uiteten was lekker en leuk. Oppassen is ook goed gegaan. Heb me druk om niets gemaakt. Ze slaapt nu nog.... Ze zal straks wel wakker worden. Vandaag ga ik naar Prenatal. Mag ook zo'n doos ophalen. Ben benieuwd wat de inhoud is. Dominoo hoe gaat het nu met Lente? Zustertje hoe gaat ie????
Goedemorgen meiden! Gisteren ging het niet echt lekker met mij wist niet of ik moest stoppen met borstvoeding of doorgaan! Baalde van mijn ene kloof en ik had heel de tijd het idee dat Nina niet genoeg had. Nu voel ik mij weer veel zekerder en wil echt doorgaan als het goed is komt een mevrouw van de stichting LLL meekijken met een voeding om tips te geven. Vandaag een leuke dag rond 11.00 ga ik Nina bij mijn ouders brengen en ga ik zelf naar mijn werk voor een belangrijke vergadering waar ik graag bij wil zijn (ben erg nieuwsgierig gaat veel veranderen op het werk) ik werk trouwens in de thuiszorg als verzorgende Ik denk dat ik rond 15.00 klaar ben en als het oppassen dan goed gaat blijft Nina tot 17.30 bij mijn ouders haalt mijn man haar weer op die komt er toch langs uit zijn werk. Vinden mijn ouders helemaal leuk mijn pa vroeg al aan Nina blijf je 1 of 2 nachtjes logeren @lwv79 Leuk is dat om de kleine te laten zien op je werk! Heerlijk uit eten! wat heb je gegeten? Wat voor plannen heeft iedereen vandaag? Het is hier weer super mooi weer!
Goedemorgen dames, Pfff vanochtend even flink gejankt... Op zich mag ik niet klagen, want Jelke is een erg tevreden baby, maar ik geef Jelke nu sinds maandag 150/5 en normaal gesproken moet je dan van 5 voedingen per 24 uur uitgaan en dat kan ook wel als Jelke gewoon blijft door slapen, maar dat is het hem nu juist sinds hij 150/5 krijgt slaapt hij ineens niet meer door 's nachts. Hij komt nu gewoon om de +/- 4 uur en dat dus ook in de nacht.... Daardoor zit hij dus op 6 voedingen per 24 uur! Ik snap er niks van en weet niet wat ik fout doe. 120/4 is te weinig voor Jelke. 150/5 gaat bijna elke keer helemaal op. Laat heel soms een klein bodempje staan. Maar is dan ook helemaal tevreden na de voeding. Dus 180/6 lijkt me nog te veel voor hem, want dan laat hij te veel staan. Vannacht kwam hij dus ook weer rond 4.15 en ik was daardoor wat radeloos... WAT DOE IK FOUT..... Hij sliep echt 6 tot 7 uren door, maar ineens is het over.... Ik hoor hier zoveel kindjes die KV krijgen en dan om 22.00 al de laatste fles krijgen en pas tegen 6.00 of 7.00 weer komen... Nou als ik de laatste fles om 22.00 geef dan is Jelke om 2.00 alweer wakker. Dus hier probeer ik de laatste fles altijd rond 23.30/00.00 te krijgen zodat hij niet eerder dan 4 uur komt... Zodra hij dan om 4.00 wakker wordt probeer ik eerst of hij de speen wil, maar die tuft hij dan constant uit en maakt echt smakgeluidjes en sabbelt op zijn vuistjes... dus echt honger... Pffff ik heb al op internet geneusd waar het aan kan liggen, maar wordt er niet wijs uit.... Wie weet raad? Zometeen naar het CB eerste keer. Zal het daar ook even aankaarten.... Sorry voor de ego! Liefs
Sunny, hier precies hetzelfde hoor! Julan komt om de 4 uur en we geven hem 150+5.. Ik zorg dat de laatste voeding tussen 11 en 12 is, hij komt dan idd rond 4uur snachts. Hier nog geen 1 nacht doorgeslapen helaas. Misschien kun je proberen bij de laatste voeding een schep extra erin te doen. Iemand hier gaf die tip. Voor Julan haalt dit niks uit maar misschien bij Jelke wel? De voeding is dan net wat dikker. Lwv, lekker gegeten met zn 2en gezellig, fijn dat alles goed ging! Zustertje, gelukkig gaat de bv weer goed! Wij zijn gisteren op kraamvisite geweest bij mn tante, wat een iniminie.. 2500 gram! Julan was ernaast een reus haha.. Daarna nog naar scheveningen geweest (hun wonen in den haag) mijn ouder waren ook mee dus hebben daar aan het strand een hapje gegeten! Om half3 mag ik naar de vk, even mn knip controleren want deze is wat open Liefs!
Ohja en sunny, ik weet niet of jullie een speentje gebruiken? Daarmee rek ik overdag de uren wat, dan kom ik toch meestal wel aan 5 voedingen ipv 6 per dag.. Vannacht had hij bv om 4 uur de fles, rond 8 uur eigenlijk weer. Ik heb hem toen met speentje bij me in bed genomen. En nu heeft hij ipv 8 uur om half10 de fles gehad.. X
@Xd, ja ik zat er ook aan te denken om overdag meer te rekken ja... Vannacht om 4.30 heeft Jelke dus voeding gehad en hij meldde zich om 8.45 weer en heb het gerekt tot 9.30 met de speen. Ik dacht dat je niet zomaar een schep extra bij de voeding mocht doen, maar ik kan het wellicht proberen, want ik heb het inderdaad vaker gehoord!