Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Geen idee of dat wel of niet mag eigenlijk..
    Maar als je er een extra schep indoet ziet het er nog steeds waterig uit. Zal dus geen kwaad kunnen.

Maak je Jelke bv wakker als hij eigenlijk moet eten?
    Ik doe dit niet. Moet zeggen dat ik ook wel veel van huis ben, dus auto rijden.. Lopen, en daardoor kan hij langer slapen van het hobbelen hihi..

Best lastig he, ik ben nog opzoek naar de tip om hem door te laten slapen. Moet eerlijk zeggen dat we het ondertussen wel gehad hebben met de nachtvoeding;) best vermoeiend is dat

X.

2. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ sunny: wbt voeding.......bij mij zeiden ze op cb dat als ze op 6 x 150 uitkomt dit ook niet zo heel erg is. dan heeft ze het blijkbaar nodig. Jolene redt soms de 4 uur ook niet, dan is het 3 uur. maar soms redt ze de 5 uur wel. het ligt aan het moment van de dag. zij heeft altijd in de ochtend haar moeilijke momentje. dan komt ze echt na amper 3 uur alweer

3. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ sunny: wbt voeding.......bij mij zeiden ze op cb dat als ze op 6 x 150 uitkomt dit ook niet zo heel erg is. dan heeft ze het blijkbaar nodig. Jolene redt soms de 4 uur ook niet, dan is het 3 uur. maar soms redt ze de 5 uur wel. het ligt aan het moment van de dag. zij heeft altijd in de ochtend haar moeilijke momentje. dan komt ze echt na amper 3 uur alweer

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunny ik zou inderdaad in de laatste fles een extra schep voeding doen. Gewoon eens paar nachtjes uitproberen. Anders de laatste fles 180ml water + 6 schepjes.
    Dit kan echt geen kwaad. Lees dit wel meer op internet.
    Ben wel benieuwd wat ze op CB zeggen.

XD : succes met je knip.

Ik had gister als voorafje tapas en als hoofdgerecht een hele malse biefstuk. Toetje : chocoladeijs met koekjes en slagroom.

Vraagje : is een van jullie al ongesteld geworden?
    Ik niet. Wat ik overigens niet erg vind!

Ben vanmorgen de Prenataldoos wezen ophalen.
    Verder geen plannen vandaag.

Zustertje : fijn dat je hulp krijgt met BV!

5. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Lwv: Ja ik ben ongesteld geworden.

@ Sunny: Idd, wat Lwv zegt kan ook, probeer eens 180+6 voor de nacht. Ik doe dit met Jolene ook. Zij weegt bijna 5 kg dus dan mag dat.

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goeie, ik ga vannacht ook de 180+6 proberen:)

Als ik ongesteld word spring ik een gat in de lucht. Ben dit nog eigenlijk nooit geweest hihi, dus ga ervanuit dat dit nu ook niet zal gebeuren.

Ik heb zenuwen voor de VK, ben bang dat de knip niet goed is.... Nouja we hopen het beste!

X

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: succes meid

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geef ik 5 voedingen van 180+6.
    Anoek weegt dan ook al ruim5 kg.

XD : kan me voorstellen dat je er tegenop zie met je knip.
    Hoop dat ze het mooi en pijnloos kunnen hetstellen. Je zal vast verdoving voor krijgen overigens.

Anouchka al ongesteld. Bah.

Ben moe/lui.

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolene en Anoek zijn even oud!!
    Hoe laat is Jolene geboren? Anoek om 05.07u.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou ik ben weer terug van de VK, precies op de rand van de ingang van mn vagina is de knip nog niet genezen... Ze zei dat het wel normaal was dat ik na ontlasting wat kon bloeden want dan staat het strak.
    Ook heb ik op mn buitensteschaamlip erg veel last als ik te lang sta.
    Dit zijn mn bekkenbodemspieren zei ze. Die hangen nog en daar kun je dus last van houden.
    Heb ik weer, zucht. Dacht na 6,5 week mezelf wel weer te zijn maar helaas.

Ik moet het nog 2 weken aankijken, is het dan niet minder geworden gaan ze me naar de gyneacoloog doorverwijzen.
    Hopelijk geneest het nu dan goed!

Ik heb vandaag voor het eerst gel in Julan zn haar gedaan. Hij heeft kei schattige stekeltjes nu hihi..

X

11. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : ff afwachten dus. En ik wil een foto van Julan met gel in z'n haren! Haha!

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Zo weer terug van het CB en ook even geshopt en daarna Jelke weer voeding gegeven.
    Jelke weegt nu 5175 gram en is 60,5 cm lang. Een flinke knul dus, maar mooi in verhouding. Arts vond het een tevreden kereltje die goed in zijn vel zit. Nou dat klopt. Over het doorslapen had ze niet veel te melden. Alleen dat het tijdelijk kan zijn en dat hij straks misschien zo weer door slaapt. Tjah dat had ik zelf ook al bedacht. Nou ja ik heb in ieder geval een 3 standen speen gekocht voor op de difrax, want meneer doet vaak dik 25 minuten over een fles waardoor hij bij het laatste beetje in slaap valt. Dus nu maar eens een andere stand proberen. Nou net geprobeerd en de fles was binnen het kwartier leeg dus dit is wel beter. Ligt nu weer tevreden in de box.

Wat betreft zijn gewicht mag Jelke nu al naar 180/6, maar dat kan hij lang niet op. Hij zit hartstikke vol na een fles van 150/5. Maar ik ga vanavond eerst eens 150/6 doen dus een extra schep er in... kijken hoe dat gaat.

@Xd, ik maak Jelke nooit wakker voor een voeding. Hij komt zelf gewoon.

Liefs

13. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ lwv: Jolene is 's avonds om 22.34 geboren.

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is Anoek ouder :D.

Sunny : Ja ik zou als ik jou was vanavond in de laatste fles 150/6 doen.

Hebben jullie een wipstoel voor de kleine?
    Ik wil er misschien 1 aanschaffen met van die geluidjes erop en die dan automatisch beweegt enzo. Denk dat ze dat wel leuk vind.
    Ze wordt erg graag geentertained (hoe schrijf je dat?)
    Maar ik was vanmorgen bij de Prenatal en die dingen zijn duur! :$

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij hebben ook een wipstoel, van Prenatal. Ook dat merk. Zonder geluidjes. Is een beige zandkleurig ding met 3 witachtige beestjes eraan.
    Julan vind dit heel leuk. Niet perse om die beestjes maar hij zit dan wat rechter en kan lekker rondkijken.

Ik maak straks een foto van zn haartjes, hij ligt nu zo lekker te slapen :)

X

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ lwv: klopt Anouk is ouder;) Wij hebben een wipstoel van Topmark. bevalt ons goed, zitten geen geluidjes op.

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
  18. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo moeders ging even een rondje wandelen net en kwam langs de schoenenwinkel (waar mega-uitverkoop is) en kwam net thuis met 2 paar schoenen! hihihi
    mooie TommyHilfiger slippers gekocht met 30% korting en leuke Esprit schoenen (witte stoffen gympjes) met 50% korting!!!!!

Man en ik gaan straks filmpje kijken.

Morgen krijgen we (de laatste?) kraamvisite.

Wipstoel > We hebben dus geen wipstoel. Hebben wel zo'n zitzak. Gebruik dat ding dus bijna nooit. Zonde.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedeavond meiden,

Pfff drukke maar leuke dag gehad! Nina heeft het erg naar haar zin gehad bij mij thuis echt zo leuk!
    Nu ben ik echt helemaal op terwijl we een goede nacht gehad hebben maar goed straks lekker naar bed en morgen weer helemaal uitgerust!

@Lwv79 Altijd leuk de uitverkoop! Goed geslaagd in elk geval... Geniet van het film kijken (welke ga je kijken)

@anouchka0902 Hoe is het met Anouk? Heeft ze haar prikjes al gehad?

@Xd24 Hoe is het met jou en Julan? Vervelend dat je knip weer open ligt heb je er veel pijn aan?
    Ik zag dat jij ook een mooie (omslag)doek van Koeka hebt super merk is dat! Wij hebben er ook een boxkleed van.
    Ben je al helemaal gestopt met borstvoeding of ben je nog steeds aan het kolven?

@SQ Je mooie zoon is weer goed gegroeid super hoor! Ik vind een goede fles vinden echt een gedoe we hebben een difrax fles en een avent fles en ik kan er echt niet mee overweg ben blij dat ik nog borstvoeding geef heb ik dat gezeur niet en als ze de fles krijgt zorg ik dat iemand anders het doet :):)
    Ben jij nog aan het kolven of is het helemaal klaar nu?

@Dominoo Moest jij vandaag naar het cb voor prikjes?

Even uit mijn hoofd gereageerd sorry als ik iemand vergeet.

20. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @ zustertje: wij zijn dinsdag naar cb geweest voor prikjes. Ging goed hoor. Even huilen. Maar ze is wel echt slaperig en suf geweest die dag en nacht.. maar nu weer helemaal zichzelf gelukkig:)

@XD: helpt het nog om bekkenoefeningen te doen? Ik herken dat gevoel heel erg, vooral bij lang staan! Maar ik doe die oefeningen en het gevoel neemt wel af moet ik zeggen!

Wipstoel: ik heb een gewoon wippertje gescoord op marktplaats voor weinig. Was nog helemaal schoon en mooi! Zonder geluidjes, maar Lente vind de balletjes die eraan hangen al geweldig.

Ongesteld: nee, wel 1 dag ineens weer flink wat bloedverlies. Maar het stopte ook met 1 dag. Maar ik geef nog bv, dus kan wel kloppen dat dit nog uitblijft.

@lwv: heerlijk he, shoppen! En wat een heerlijke dingen heb je gegeten :) echt genoten!

Hier net te horen gekregen dat mijn man 18% minder gaat verdienen... dat doet even heel erg zeer in onze portomonee.... en ik moet nog een baan vinden. dus dat wordt best spannend! :(

Deel Deze Pagina