Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Was Anoek zo moe dat ze niet kon slapen dan??

Ooh haha shit die stekeltjes foto...
    De gel is er nu uit, morgenochtend staan de stekels weer rechtop dat maak ik gelijk een fototje!!

Ik heb wel even een andere, mn vriend had m staant in de box gezet. Hij ziet er zo wijs uit:D
    Wel een foto van een foto....

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stoere foto XD !!!! Hij lijkt veel ouder zo als hij staat. Hihi.

Ja blijkbaar was Anoek aan het einde vd avond oververmoeid.
    MAAR het is even afwachten of dit daadwerkelijk zo is.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Het is jammer dat je hier geen filmpjes kan plaatsen haha...
    Mn vriend had m laatst op de grond 'staan' en had hij dat nieuwste liedje van pitbull opstaan. En dan is Julan aan het dansen, heb het op film staan. We hebben ons kapot gelachen, ziet er zo gek uit zon kleind ding op de grond. Dat klopt niet hihi..

Hopelijk slaapt Anoek nu goed en weet je waar het aan gelegen heeft, even afwachten.

We gaan weer een aflevering van Prison break kijken en dan gaat Julan in bad de fles en naar bed, ben benieuwd of het iets werkt:)

X

4. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: Idd.....lekker ff je verhaal kwijt wbt je vriend. En je bent er idd heel druk mee overdag, merk ik ook wel. Doe veel als Jolene slaapt maar dat lukt lang niet altijd. Ben benieuwd hoe het je vanavond/vanacht vergaat met de voeding/badje.
    Enne.....leuke foto:D

Zo, hier net Jolene in badje gedaan en de fles....mevrouw is al vertrokken:)

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mevrouw had hier om 17.30u flesje. Om 18.30u badje. En ze slaapt nog steeds!!!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat lijkt ergens op lwv! Ze haalt dr slaap in :)

Ik ben net wezen douchen met mn ventje, daarna 150+6 (extra schepje dus) gegeven. Ik ben benieuwd....

We gaan nu slapen! Trusten.

X

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : en hoe laat is Julan wakker geworden?

Anoek is nu beetje aan het jengelen. Een uurtje te vroeg naar mijn zin. Hahaha.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Om 4 uur werd meneer wakker.. De douche en het extra schepje hebben dus niet echt geholpen:(
    Maar we proberen vanavond weer!

Nu werden we om 8 wakker, Julan ligt nu bij ons..
    We dachten dan slapen we nog even... Begint de buurman te boren!! 8 uur sochtens, waar zit zn verstand zeg!

X

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: mmm das jammer......maar idd blijven proberen. Misschien heeft hij de voeding nog echt nodig. Hier half 10 laatste fles en toen kwam ze om 5 uur.

Bah, het regent hier. Wil nog even naar de markt lopen met haar. Mijn man heeft nu zijn laatste werkdag en dan vakantie:D

@ Lwv: Heb je anouk nog wakker gemaakt gisteravond?

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @anouchka, lekker nachtje gehad dus:) gaan jullie iets leuks doen in de vakantie?

Ik ga vandaag even stipt zijn met voeden. Overdag zit er ooit wel veel uren tussen, en als hij wel al die voeding nodig heeft. Misschien als we overdag wat stipter zijn. Misschien heeft hij dan snachts minder nodig... Even uitproberen vandaag, en dan vanavond weer opnieuw badderen en de fles!

Vanavond gaan we bbqen bij vrienden, nu nog zon;)

X

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen,

Gisteravond om 20.15 kreeg Jelke de fles. En om 00.30 lag meneer nog prinsheerlijk te slapen, maar ja hij moest die laatste fles nog... Dus wakker gemaakt... Nou dat hebben we geweten, want toen dronk hij zijn fles dus niet leeg. Hij liet 50 cc staan en was echt Knock out! Dus toen kwam meneer om 4.15 natuurlijk weer voor de rest... Dus toen maar een nieuwe fles gegeven. Die ging helemaal op en om 9.00 meldde meneer zich weer! Dus als hij om 00.30 zijn fles nou wel had leeg gedronken dan had hij door kunnen slapen, maar helaas... Wakker maken helpt gewoon echt niet bij Jelke...

Liefs

12. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: Om de hoeveel uur voed je overdag? Bij Jolene zit er de ene keer 3 uur tussen en de andere keer 4,5 uur. Hoevvel flessen krijgt hij? 5 of 6? Jolene heeft nl bij die hoeveelheid ook echt soms wel 6 flessen gehad, die had ze dan echt nodig.

@ Sunny: lastig soms he, moet je ze nou wakker maken of niet. Ik heb het ook weleens gedaan maar dat lijkt alleen maar averechts te werken. Ik hoorde laatst van iemand dat je dat dus eigenlijk niet moet doen, ze melden zichzelf wel.

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Overdag heeft hij dingen te kijken enz, dan verschilt het zo erg.. Gisteren om half5 een voeding en pas om 11 uur de volgende.
    Ik voed dus ook op verzoek zoals je ziet.
    Maar ga vandaag een x proberen toch om de 4 uur te voeden, wakker maken doe ik idd ook niet. Werkt meestal niet.
    Misschien dat hij zo veel uren in de nacht kan maken omdat hij dan overdag meer krijgt, morgen weten we het;)

Straks even de babydoos en felicitasbox ophalen, wil ik allang doen maar komt er steeds niet van. Onze printer heeft het begeven. Dus straks even printen bij mn ouders.

X

14. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Xd: Ja dan lijkt het erop dat hij overdag de lange ruk maakt met slapen ipv 's nachts. Jolene komt overdag echt wel om de maximaal 4 uur

15. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi dames,
    even niet in de buurt van comp geweest, heb vandaag de gezelligheid van Brabant opgezocht! En weer goed bevallen :D
    (bergeijk naar mijn schoonouders geweest, erg gezellig!)

* doorslapen: Wat een gedoe met dat doorslapen he?! Lente doet al een tijdje uit zichzelf doorslapen, ik weet niet wat ik daaraan doe... sorry, geen tips van hieruit.

* huishouden: oh, soms loop ik ook zó achter de feiten aan! Komt echt omdat je druk bent met de kleine!

* voeden: ook on demand. En ik kan haar ook beter niet wakker maken, dat werkt voor geen meter... meestal 3 a 4 uur ertussen. Maar ze kan ook echt ineens 5 of 6 uur slapen... geen ritme in huize Dominoo... :)

16. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh ja, ik kreeg dus ook de tip van CB dat ik Lente niet meer moet laten slapen in de box overdag, maar na het voeden stimuleren als ze wakker is: spelen, oefenen, praten, etc. En als ze maar ietsje slaperig wordt meteen in bed leggen. Hoe ouder ze nu worden, hoe meer prikkels ze opvangen en minder slaap krijgen.. wist ik ook niet.

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen,

Iedereen een fijne zondag! Wij gaan zo naar een doopdienst en dan naar mijn ouders:D

@ XD: en????? hoe ging de nacht?

18. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

ik wilde vanmorgen met Lente naar de kerk, maar alles liep mis... Eerst al iets te laat uit bed toen ik zo lekker met haar in het grote bed lag :), toen heeft ze het hele bed ondergespuugd, wat ik even moest afhalen, toen met omkleden haar shirtje ondergespuugd, dus weer een nieuwe aan. Toen wilde ik weg, was het weer etenstijd voor haar... hahaha... ik ben er nog niet goed in!
    Dus nu maar weer het huis aan kant maken, dan komt mijn mannetje in een wat gezelliger huis als hij terugkomt van vrijgezellenweekend...

sorry, veel ego.

Hoe is jullie nacht verlopen dames?

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Nou de nacht was weer gewoon hetzelfde, hij komt echt om de 4 uur.. Overdag heb ik me stipt aan de tijden gehouden. Dat ging goed. Maar het gaf geen verschil met de nacht helaas. Maar we gaan weer gewoon door.

We zijn er echt aan toe dat hij een x doorslaapt, we zijn beide echt gesloopt, 7 weken aan een stuk niet een nacht doorslapen hakt er nu wel in hoor.
    Maargoed, een x zal het wel gebeuren toch?!

@dominoo, haha erg herkenbaar dat weg willen gaan wat er niet van komt.. Is mij ook al zovaak overkomen:)

X

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Anouchka, veel plezier bij de doopdienst!

Deel Deze Pagina